[F1 2020] Race 8 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste
Acties:
  • 90.698 views

Onderwerpen

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Goed dat ze het Oranjeleger niet zijn vergeten. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-08 16:22

basvn

Breezand - NHN

Podium vulling

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-08 13:47
Gelukkig staat het er op. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-s6RlWsAUHVU3?format=jpg&name=large

Daar zijn ze weer!! de 👉👈☝️

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-wnj-XgAAX5jS?format=png&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:22

Spotmatic

Ken sent me

Het Wii sports publiek. >:)

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-xygOWoAEk_fi?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-xygPWAAA5WhC?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-xygOXgAAL4oD?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-xygPWoAAMuGy?format=jpg&name=large

blij dat die regel van helmen veranderen er af is gegaan dit jaar *O*

pitbox indeling dit weekend
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-x3ItWoAEpHDX?format=jpg&name=large

[ Voor 12% gewijzigd door basvn op 03-09-2020 11:39 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-0bw6WoAAX2bq?format=jpg&name=large

gaat dus een geslaagd weekend worden bij FER dit weekend :+

en merc:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-2FUYWAAANPUt?format=jpg&name=large

[ Voor 18% gewijzigd door basvn op 03-09-2020 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
basvn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:53:
[Twitter]
[Afbeelding]

gaat dus een geslaagd weekend worden bij FER dit weekend :+
*Duitsland 2019 flashbacks*

• Samcro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08 04:01

Samcro

Geen grapjes over de neus

pitbox indeling dit weekend
[Afbeelding]
Waarom heeft Merc 6 "blokjes" waar de andere teams er 5, of in sommige gevallen maar 4,5 hebben?

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 04-08 01:32

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

Krakaka schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:09:
[...]

Waarom heeft Merc 6 "blokjes" waar de andere teams er 5, of in sommige gevallen maar 4,5 hebben?
Merc heeft Toto... die heeft natuurlijk een apart hokje nodig om te zitten :P

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:21

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Nu.nl heeft een leuk / interessant artikel met een paar vragen aan Ho-Pin Tung. Zo verwacht hij dat Ferrari beter zal presteren dan op Spa.
"Ja, maar ik verwacht wel dat ze op Monza beter zullen zijn dan in Spa. Behalve het speciale aeropakket, spreekt ook de hogere temperatuur in Ferrari's voordeel. In België hadden ze echt moeite om de banden goed werkend te krijgen, maar dat zal in Monza veel minder een probleem zijn."
Mercedes beschouwt hij als de favoriet, ondanks het verbod op de party-modus.
"In de kwalificatie zullen de teams wat dichter bij elkaar zitten. Mercedes kon altijd de meeste winst boeken door de motor helemaal op te schroeven voor één snelle ronde in Q3. Het is natuurlijk afhankelijk van het circuit, maar ik heb begrepen dat ze zonder party mode 0,4 à 0,5 seconde per ronde trager zijn. Voor andere teams zal het verlies minder groot zijn."

"Alle teams moeten in de race met dezelfde motorstand rijden als in de kwalificatie. Mercedes heeft al gezegd dat ze verwachten nu sneller in de race te zijn. Tijdens die ene snelle ronde in de kwalificatie gebruikt de motor heel veel vermogen en dat vermogen kunnen ze nu in de race inzetten. Maar over een raceafstand is die winst slechts marginaal, denk ik."
https://www.nu.nl/formule...ft-mercedes-favoriet.html

Waar ik nu zelf ergens naar benieuwd ga zijn, is of Mercedes nu voor de veiligheid op een iets hogere motorstand gaan draaien en daarmee de betrouwbaarheid van hun motoren echt moet gaan testen. Mede daarom hoop ik dat de verschillen klein zullen zijn en Mercedes daar min of meer tot gedwongen wordt. Door de party-modus hoefden ze tijdens Q1 en Q2 minder te vragen van de motor en eveneens tijdens de race. Alleen in Q3 en waarschijnlijk de eerste paar ronden in de race was het nodig om de motor meer open te zetten.

Tweakers Discord

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-08 12:41

DataGhost

iPL dev

Jasphur schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:48:
Ai de hond van HAM op de tweede plek is wel een sneer naar BOT hoor :P
Moet wel zeggen dat HAM er aardig blank uitziet en volgens mij heb ik hem ook nog niet uit een gele schoen zien drinken op het podium :+ De paarse helm is wel onduidelijk dan. Ik denk dat ze het zelf ook nog niet weten.
Edit: ah, HAM is met Toto aan het racen op een step, dus staat niet op het podium. Dan is het gewoon 100% RIC.

[ Voor 13% gewijzigd door DataGhost op 03-09-2020 12:42 ]

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

tweakduke schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:12:
Nu.nl heeft een leuk / interessant artikel met een paar vragen aan Ho-Pin Tung. Zo verwacht hij dat Ferrari beter zal presteren dan op Spa.

[...]

Mercedes beschouwt hij als de favoriet, ondanks het verbod op de party-modus.

[...]

https://www.nu.nl/formule...ft-mercedes-favoriet.html

Waar ik nu zelf ergens naar benieuwd ga zijn, is of Mercedes nu voor de veiligheid op een iets hogere motorstand gaan draaien en daarmee de betrouwbaarheid van hun motoren echt moet gaan testen. Mede daarom hoop ik dat de verschillen klein zullen zijn en Mercedes daar min of meer tot gedwongen wordt. Door de party-modus hoefden ze tijdens Q1 en Q2 minder te vragen van de motor en eveneens tijdens de race. Alleen in Q3 en waarschijnlijk de eerste paar ronden in de race was het nodig om de motor meer open te zetten.
toon volledige bericht
Wat ik wel jammer vind is dat TD's nooit openbaar zijn. Voor zover ik heb gehoord mag de overtake-button wel nog steeds, en wat die dan precies doet is onduidelijk. Of dat puur ERS is of ook iets met de motormode doet... geen idee. In het laatste geval: wat zou ze tegenhouden om gewoon de hele Q-ronde dat knopje ingedrukt te houden? We gaan het zien dit weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Wat ik mij wel afvraag. Als Mercedes nou prestaties in de race wint omdat ze de kwalificatie niet meer voluit rijden, waarom zouden ze dat niet eerder gedaan hebben? In de kwalificatie hebben ze genoeg over en hoewel in de race natuurlijk ook blijft die toch belangrijker.
Dat had Bottas misschien nog iets meer opgeleverd.

• MikeyMan
  • Laatst online: 22:10

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DarkFire1985 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:46:
Wat ik mij wel afvraag. Als Mercedes nou prestaties in de race wint omdat ze de kwalificatie niet meer voluit rijden, waarom zouden ze dat niet eerder gedaan hebben? In de kwalificatie hebben ze genoeg over en hoewel in de race natuurlijk ook blijft die toch belangrijker.
Dat had Bottas misschien nog iets meer opgeleverd.
Omdat ze nu ook met die quali mode in de eerste ronden een gigantisch voordeel konden pakken. Evenals de in- en out-lap rondom de pitstop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Grote kans dat ze in de race meer brandstof mee moeten nemen omdat ze niet op de zuinigste stand kunnen cruisen. Redelijke kans dat hun motoren minder lang meegaan omdat ze niet op de veiligste stand kunnen cruisen. Redelijke kans dat ze niet meer 1-2 kwalificeren en daardoor in moeten halen en daar zijn die Mercs niet voor gebouwd.
Hun huidige tactiek is 1-2 veiligstellen voor de start, zodat ze de hele race in vrije lucht rijden. Dan rijdt je auto precies zoals in de windtunnel, slijten je banden het minst, ga je het snelst en kan je het tempo bepalen adhv het gat met je eerste achterligger. Hoe langzamer je gaat, hoe minder alles slijt en hoe langer je doorkan. Zolang je vooraan rijdt is er weinig reden om de boel helemaal los te rijden. Ongeveer de enige reden dat je ze weg ziet breken is dit seizoen Max geweest, die rijdt met ze mee. Die geeft geen hol om achterliggers maar wil druk voor zetten, waardoor die natuurlijk ook harder moeten gaan rijden. Zodra Max out of the picture is zullen ze alles gewoon terug laten zakken tot 5s voorsprong ofzo, tenzij er nog een pitstop op de planning staat. Met verschillende motormodes is dat makkelijk en kan de coureur gewoon overal volgas blijven geven, met maar 1 mode zal er toch iets meer skill bij komen kijken om het gat te managen zonder de motor onnodig hard te belasten. Of ze rijden inderdaad nog steeds volgas van iedereen weg tegen hogere slijtage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ik ben benieuwd, we gaan het wel zien. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 11:45
RBR ook een ander achtervleugeltje.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-6KWcXkAEyfLm?format=jpg&name=medium

Edit: Lijkt iets vlakker te liggen of minder hoog te zijn. Tevens lijkt het dat er net boven het AM logo (helemaal linksboven, links van het vingertje) een knikje/opstaand randje in de vleugel zit.

[ Voor 72% gewijzigd door Stoksbrood op 03-09-2020 13:17 ]

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 05-08 16:53
Of hij staat meer onder een hoek (lastig te zien uit dat perspectief), of hij is toch bijna wel 20% minder hoog.

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-08 13:03
Chefbierrr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:08:
[...]

Of hij staat meer onder een hoek (lastig te zien uit dat perspectief), of hij is toch bijna wel 20% minder hoog.
Ik mag hopen dat ie op standje minder downforce staat, want in Spa reden ze met redelijk wat downforce en hier heb je nog stuk minder nodig

• Stoksbrood
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-08 11:45
Chefbierrr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:08:
[...]
Lastig te zien inderdaad. Lijkt iets vlakker te liggen of minder hoog te zijn. Tevens lijkt het dat er net boven het AM logo (helemaal linksboven, links van het vingertje) een knikje/opstaand randje in de vleugel zit.

XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Stoksbrood schreef op donderdag 3 september 2020 @ 13:06:
RBR ook een ander achtervleugeltje.
[Afbeelding]

Edit: Lijkt iets vlakker te liggen of minder hoog te zijn. Tevens lijkt het dat er net boven het AM logo (helemaal linksboven, links van het vingertje) een knikje/opstaand randje in de vleugel zit.
Da's toch een heel ander vleugeltje dan dat van vorig jaar; Edd in "[F1 2019] Race 14 GP van Italië"

Testing, one, two ...

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-08 20:39

Damian

Insane Obtrusion

Statistisch gezien word de kans op een regen race steeds groter zo eind van het jaar. Helaas dit weekend nog gewoon warm en droog 😭

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:04

sjaool

Every life should have 9 cats

basvn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 11:39:
blij dat die regel van helmen veranderen er af is gegaan dit jaar *O*
De verzamelaars van miniatuur replica's zullen blij zijn. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-07 13:25
Hoppa, zojuist de Medical Car driftend door Parabolica, met tyre smoke en al. Blijf het fascinerend vinden hoe hard die Medical Car met z'n ongeveer 2 ton gewicht over de circuits kan gaan.

En hoewel ik de Safety Car niet de mooiste auto vind die er is, heeft de V8 van het ding wel een geweldig geluid, vooral het geplop en geknetter bij het gas los/terugschakelen.

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Even over die Q mode ban. Betekent dit dat we in Q1, 2 en 3 grotendeels dezelfde rondetijden zullen zien? Ik ben dan wel benieuwd wat dit doet met de beleving van de Q. Voorheen kon je gewoon weten dat Mercedes in de laatste minuten van Q3 de motor vol openzette. Nu zal de motor gelijkmatiger (maar nog wel steeds zwaar) belast worden?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

DataGhost schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:35:
[...]

Wat ik wel jammer vind is dat TD's nooit openbaar zijn. Voor zover ik heb gehoord mag de overtake-button wel nog steeds, en wat die dan precies doet is onduidelijk. Of dat puur ERS is of ook iets met de motormode doet... geen idee. In het laatste geval: wat zou ze tegenhouden om gewoon de hele Q-ronde dat knopje ingedrukt te houden? We gaan het zien dit weekend.
OT button is full deploy dan de mgu-k.
Aangezien die gelimiteerd is tot 4MJ per ronde deploy kun je het niet zo lang volhouden met de knop ingedrukt.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 07-08 10:10
Spotmatic schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:17:
Even over die Q mode ban. Betekent dit dat we in Q1, 2 en 3 grotendeels dezelfde rondetijden zullen zien? Ik ben dan wel benieuwd wat dit doet met de beleving van de Q. Voorheen kon je gewoon weten dat Mercedes in de laatste minuten van Q3 de motor vol openzette. Nu zal de motor gelijkmatiger (maar nog wel steeds zwaar) belast worden?
Ik denk dat er praktisch werkelijk niets verandert.

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:13
Krakaka schreef op donderdag 3 september 2020 @ 12:09:
[...]

Volgens mij omdat zij kampioen zijn. Op basis van het constructeurskampioenschap mag je kiezen of je vooraan of achteraan in de pitstraat wilt zitten (of in het midden?). De nummer een bepaalt in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-08 22:15

krvabo

MATERIALISE!

Spotmatic schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:17:
Volgens mij duwen de toppers minder hard in de eerste twee kwalificatierondes. Er zal dus volgens mij nog wel verbetering zijn tussen Q1 en Q2, maar ik denk dat het gat tussen Q2 en Q3 een stuk kleiner zal zijn dan nu (maar nog wel enkele tienden, omdat ze er echt voor gaan).

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Bart_GR
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
De Williams familie stapt uit het Williams team. Claire stopt na de Italiaanse GP!

https://mobile.twitter.co.../1301482474099355648?s=19

• Samcro
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-08 04:01

Samcro

Geen grapjes over de neus

Aardappelbakker schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:26:
[...]

Volgens mij omdat zij kampioen zijn. Op basis van het constructeurskampioenschap mag je kiezen of je vooraan of achteraan in de pitstraat wilt zitten (of in het midden?). De nummer een bepaalt in ieder geval.
Dat de leider bij de constructeurs dat mag bepalen kan ik in zoverre nog wel bij. Maar viel mij gewoon op dat Merc 6 blokjes op de tekening heeft, en een Williams / Haas maar 4,5 want die moeten er ook nog samen één delen :+. Ik weet verder niet hoeveel ruimte dit extra of minder is en of het überhaupt enig verschil maakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-08 15:12
Bart_GR schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:33:
De Williams familie stapt uit het Williams team. Claire stopt na de Italiaanse GP!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IfDlgHvGuuURoSFNZsP4fmI1m04=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/PyIiWY5y8clw94g4ERW0Hwv4.jpg?f=user_large

[ Voor 9% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 03-09-2020 15:55 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ben bang dat dit een paar pagina’s terug al uitvoerig besproken is. Desalniettemin heftig nieuws uiteraard(zowel positief als negatief imo)

Ik denk overigens dat Williams(en met name Russell) hier op Monza misschien wel kans maken op Q3 met een beetje mazzel :)

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 12:16

pro_6or

amateur_60r

kevlar01 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:59:
[...]

Ben bang dat dit een paar pagina’s terug al uitvoerig besproken is. Desalniettemin heftig nieuws uiteraard(zowel positief als negatief imo)

Ik denk overigens dat Williams(en met name Russell) hier op Monza misschien wel kans maken op Q3 met een beetje mazzel :)
Ik denk het niet. Qualy mode gaat er af en de Williams is niet het betere chassis van de rearrunners.

een treffende spreuk

• Martin0
  • Laatst online: 06-08 11:20
Krakaka schreef op donderdag 3 september 2020 @ 15:52:
[...]

Dat de leider bij de constructeurs dat mag bepalen kan ik in zoverre nog wel bij. Maar viel mij gewoon op dat Merc 6 blokjes op de tekening heeft, en een Williams / Haas maar 4,5 want die moeten er ook nog samen één delen :+. Ik weet verder niet hoeveel ruimte dit extra of minder is en of het überhaupt enig verschil maakt.
Waarschijnlijk zal dit ook te maken hebben met hoeveel geld hiervoor neergelegd word, vandaar dat de rijkere teams meer ruimte hebben dan een haas of een williams, overigens kon ik er niet zo snel iets over vinden op de interwebs.

Twitch

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ryur schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:44:
[...]

Beide banen zouden op zaterdag wel leuk zijn, maar ik verwacht dat bij beide helaas niet ingehaald kan worden (beetje Monaco effect).
Kijk persoonlijk echt uit naar Portimao! Schitterende baan :)

Dan heb ik toch liever Monza, daar kan je nog een beetje inhalen door meer ballen te hebben en hopen dat je remmen het volhouden (later remmen/slipstreamen)
Monza is tegenwoordig 3x remmen, ik persoonlijk vind dat saai. En inhalen wellicht maar inhalen op een rechte baan kan iedereen. :P

Ik kijk meer uit naar Imola en Mugello omdat men daar al lang niet meer gereden heeft/nooit rijdt. Dan is er dus sowieso een extra uitdaging, verwacht ik. En inhalen daar, er zijn lieden die overal in durven/proberen te halen, dus wie weet. ;)

Ik kijk wel hoor, maar ik verwacht eerlijk gezegd gewoon weer Merc op 1+2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chefbierrr
Serieuze vraag, wil je bij deze race wel op pole starten? Want je geeft een tow op de nummer 2 en 3? Ben je gelijk de sjaak op de eerste straight.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08 23:00

Martinspire

Awesomeness

Dat wordt in het 2020 seizoen topic al besproken. Dit gaat meer over de race zelf ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Chefbierrr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:31:
Serieuze vraag, wil je bij deze race wel op pole starten? Want je geeft een tow op de nummer 2 en 3? Ben je gelijk de sjaak op de eerste straight.
Bot haalt ham toch niet in.

PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chefbierrr
YakuzA schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:04:
[...]

Bot haalt ham toch niet in.
Misschien moeten we dan maar hopen dat RIC p2 pakt ;), en dat Renault echt grote stappen heeft gemaakt op low downforce circuits.

[ Voor 15% gewijzigd door Chefbierrr op 03-09-2020 18:18 ]

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

pro_6or schreef op donderdag 3 september 2020 @ 16:12:
[...]

Ik denk het niet. Qualy mode gaat er af en de Williams is niet het betere chassis van de rearrunners.
Nouja, weinig downforce is hier juist een voordeel, vandaar :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:48
kevlar01 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:47:
[...]

Nouja, weinig downforce is hier juist een voordeel, vandaar :+
Met het risico te serieus in te gaan op een grap... Weinig downforce is op zich geen voordeel, ook niet op Monza. Weinig luchtweerstand dan weer wel. Vaak gaan die twee natuurlijk hand in hand (kort gezegd: je vleugel groter maken levert meer DF en meer luchtweerstand op), maar een beter ontworpen aeropakket kan meer downforce genereren zonder daarbij evenveel luchtweerstand op te leveren.
Een team als Mercedes zal daar betere mogelijkheden in hebben dan Williams, dus die hebben bij een low-DF setup ofwel alsnog wat meer downforce dan een Williams, ofwel wat minder luchtweerstand.

Ticking away, the moments that make up a dull day

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-07 16:20

p0st

Dutch Reefer

Chefbierrr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 18:17:
[...]

Misschien moeten we dan maar hopen dat RIC p2 pakt ;), en dat Renault echt grote stappen heeft gemaakt op low downforce circuits.
De belofte van "Renault" en "grote stappen maken" heb ik 3 jaar lang op gehoopt en voor gebeden. Daar geloof ik inmiddels helemaal niets meer van }:O

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:46

Theuno

Da Devil Crew

p0st schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:26:
[...]

De belofte van "Renault" en "grote stappen maken" heb ik 3 jaar lang op gehoopt en voor gebeden. Daar geloof ik inmiddels helemaal niets meer van }:O
Grote stappen, snel thuis?

Edit:

En een mooie helm voor Lando:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhAm9vRWsAAuyK4?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhAm9uDXsAQ50sT?format=jpg&name=large

[ Voor 26% gewijzigd door Theuno op 03-09-2020 20:21 . Reden: pizza ]

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Sainz kreeg overduidelijk meteen de vraag over Ferrari...

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
F1 Drivers Look Ahead To The 2020 Italian Grand Prix

En de gewone, verplichte zit voor wie er zin in heeft. :)

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
2020 Italian Grand Prix: Press Conference Highlights

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Wormaap schreef op donderdag 3 september 2020 @ 19:01:
[...]

Met het risico te serieus in te gaan op een grap... Weinig downforce is op zich geen voordeel, ook niet op Monza. Weinig luchtweerstand dan weer wel. Vaak gaan die twee natuurlijk hand in hand (kort gezegd: je vleugel groter maken levert meer DF en meer luchtweerstand op), maar een beter ontworpen aeropakket kan meer downforce genereren zonder daarbij evenveel luchtweerstand op te leveren.
Een team als Mercedes zal daar betere mogelijkheden in hebben dan Williams, dus die hebben bij een low-DF setup ofwel alsnog wat meer downforce dan een Williams, ofwel wat minder luchtweerstand.
No worries hoor. Er is zeker wel een verschil tussen drag en weinig downforce. Een wapperende vlag heeft ook veel drag maar zal je geen extra downforce geven bij wijze van spreken.

Williams had in het verleden ook geeneens een 'Monza' spec achtervleugel meen ik, omdat ze de afgelopen jaren daar gewoon geen ontwikkelbudget voor hadden. Hopelijk kunnen ze met die nieuwe investeerder wel de auto ontwikkelen en wordt de F1 daarmee uiteindelijk ook aantrekkelijker.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Max weer lekker scherp 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-08 09:09

Chiron

Moderator Discord
Hahaha ijskoud.. denk dat veel mensen aanvankelijk niet eens doorhebben dat ie een grap maakt _o-

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-07 21:17

TrekDr0p

QR niet scannen

Chiron schreef op donderdag 3 september 2020 @ 22:43:
[...]

Hahaha ijskoud.. denk dat veel mensen aanvankelijk niet eens doorhebben dat ie een grap maakt _o-
Als jr de comments leest is dat zeker het geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-08 05:46
Chefbierrr schreef op donderdag 3 september 2020 @ 17:31:
Als je niemand een tow wilt geven moet je als laatste starten.

Mercedes hoeft er niet bang voor te zijn, als die gewoon weer op 1 en 2 starten dan zijn ze weg. Als het klopt dat Mercedes tot op heden nog niet meer dan 80% van hun krachtbron gebruikt heeft dan hoeven die helemaal nergens bang voor te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:50

Pierre

Van nature lui!

arjandewit schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:25:
[...]

Hoi, deze heb ik gemaakt :) Als jullie feedback hebben dan hoor ik het graag.
Die feedback heb ik je gegeven in de vorm van een bak koffie. Toffe site.
Dus iedereen hier geef een bak koffie aan de maker _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08-08 15:31
Ik ben ook benieuwd naar Renault. Zouden ze idd de “gouden tip “ van Mercedes hebben gekregen? Op Spa deden ze het fantastisch. Het zou wat zijn als ze hier wonnen.ondertussen gun ik het ze wel, iedereen die het vuur aan de Mercedes schenen legt juich ik toe onderhand. En zien We Max nog een racen, ipv managen...

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
Waar komt dat idee vandaan dat Renaul het "ineens" zo goed doet? Ze zitten er het hele jaar er al redelijk bij, mede omdat Ferrari er tussenuit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:11

JB

Cédric roelt!

Zegt toch ook alles wat er mis is in de F1? Wat een schijnheilige show is het eigenlijk (geworden)... Vandaag maar weer lekker op de achtergrond aanzetten.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:19
NiaX schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:12:
Waar komt dat idee vandaan dat Renaul het "ineens" zo goed doet? Ze zitten er het hele jaar er al redelijk bij, mede omdat Ferrari er tussenuit is.
Van de resultaten op Spa; hun beste resultaat tot nu toe dit jaar.

Daar in kwalificatie en de race 4&5, waar ze in Spanje nog in kwali & race buiten de top 10 zaten.

[ Voor 4% gewijzigd door stefanass op 04-09-2020 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiaX
  • Niet online
stefanass schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:23:
[...]

Van de resultaten op Spa; hun beste resultaat tot nu toe dit jaar.

Daar in kwalificatie en de race 4&5, waar ze in Spanje nog in kwali & race buiten de top 10 zaten.
Maar in Silverstone 4 & 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

NiaX schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:26:
[...]

Laat zien dat ze op de power circuits er beter bij zitten idd.

En lijkt goed met de banden om te gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door YakuzA op 04-09-2020 08:30 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:37
wowly schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:09:
Ik ben ook benieuwd naar Renault. Zouden ze idd de “gouden tip “ van Mercedes hebben gekregen? Op Spa deden ze het fantastisch. Het zou wat zijn als ze hier wonnen.ondertussen gun ik het ze wel, iedereen die het vuur aan de Mercedes schenen legt juich ik toe onderhand. En zien We Max nog een racen, ipv managen...
Mercedes gaat echt niet de gouden tip aan Renault geven zodat Renault races gaat / kan winnen. Als Renault al een tip heeft gegeven zal dat eerder zijn geweest met het oog om Renault een concurrent van Red Bull te maken zodat Mercedes weer onbedreigd vooraan kan rijden. Voor zoverre dat dit seizoen uberhaupt nog relevant is. Want tenzij Hamilton dit seizoen nog 1 á 2 races uitvalt wordt die toch weer met 2 vingers in de neus kampioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Bekijk op YouTube
Weekend Warm-Up! 2020 Italian Grand Prix

Dont shoot me, ben net terug van Nurburgring, Hockenheim en nog wat zooi. :P (Zal foto`s plaatsen in het F1 2020 topic als ik weer de-zombified ben.)

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhAY0fsXkAA64o6?format=jpg&name=small

[ Voor 38% gewijzigd door Illegal_Alien op 04-09-2020 09:01 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:19
NiaX schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:26:
[...]

Alleen de "1e" Silverstone (week later op zelfde circuit een stuk minder) en alleen in de race, niet in kwali.

In de race hadden ze wat geluk (Hulkenberg DNS, Sainz lek in laatste rondes).

Verschil met Spa is dat ze het daar meer "op eigen kracht" leken te doen en er het hele weekend er goed bij zaten. Al ben ik het zeker met je eens dat ze het dit jaar echt niet slecht doen, beter dan ik persoonlijk verwacht had vooraf.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhDYcG6WkAEwrl7?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhDYd6lXkAAt9OW?format=jpg&name=4096x4096
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhDYd6-X0AIcWDe?format=jpg&name=4096x4096

rode tinten?!

eindelijk een 1-2 met rode auto's dit weekend? :+

[ Voor 8% gewijzigd door basvn op 04-09-2020 09:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

nog wat stats voor de geeks(en/of tweakers)

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/ghpe7ntun2l51.jpg?width=960&crop=smart&auto=webp&s=bead52b6d04032d3fb8104eb157574bfc9d5d9a2

[ Voor 55% gewijzigd door basvn op 04-09-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 23:13
LEC staat wel vaak in de lijst met de snelste rondes/sectoren.
Ga het voor de gein in de gaten houden welke tijden die dit jaar gaat rijden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-08 09:08
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhBXSo1XgAAwQZJ?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:00
DoubleDutch schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:18:
LEC staat wel vaak in de lijst met de snelste rondes/sectoren.
Ga het voor de gein in de gaten houden welke tijden die dit jaar gaat rijden.
Nou ja, vorig jaar hadden ze ook iets met de motoren gedaan waardoor ze dus zo snel waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Kan er niets aan doen maar bij hem vind ik dit soort ongein gewoon niet grappig. Merk wel dat Ocon zich leuker opstelt tijdens interviews maar voelt nog steeds als een gladde aal...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhDwKFzWAAEEZpx?format=jpg&name=large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Temperaturen liggen wel hoger dan in Spa, maar de banden zijn wel van de hardere compounds... nou ja we gaan het zien. Genoeg dingen om op te gaan letten dit weekend :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 08-08 10:20
tweakduke schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:54:
Temperaturen liggen wel hoger dan in Spa, maar de banden zijn wel van de hardere compounds... nou ja we gaan het zien. Genoeg dingen om op te gaan letten dit weekend :)
Hebben ze dit weekend weer de C1, C2 en C3 meegenomen?

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

tweakduke schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:54:
neehoor! zijn de zelfde
Afbeeldingslocatie: https://sportsbase.io/images/gpfans/copy_620x348/99bcb3781c3da12b9e7e4db842af57502f223153.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-08 23:13
Sir_Lion schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:38:
[...]

Nou ja, vorig jaar hadden ze ook iets met de motoren gedaan waardoor ze dus zo snel waren.
Snap ik, maar hier was Lec vorig jaar erg snel, dus was benieuwd hoeveel langzamer die dit jaar is. 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Dan in Spanje dus.
* tweakduke geeft zichzelf een schop en een kop koffie

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

tweakduke schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:57:
[...]

Dan in Spanje dus.
* tweakduke geeft zichzelf een schop en een kop koffie
Ik zou een Red Bull pakken, heb je 30 koppen gelijk te pakken.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Laatst online: 10-08 15:17

Blokker_1999

Full steam ahead

basvn schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:48:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]

rode tinten?!

eindelijk een 1-2 met rode auto's dit weekend? :+
Die tonen aan dat Ferrari volgend jaar met Mercedes motoren gaat rijden :+

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

Pierre schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 10:59:
[...]

Ik zou een Red Bull pakken, heb je 30 koppen gelijk te pakken.
Ah de koffie begint te werken. De banden zijn dus inderdaad van de zachtere compounds C2, C3 en C4. Helaas hadden die vorig weekend in Spa bijna geen voordeel vanwege de lagere temperaturen.
Hier is het warmer dus wie weet :)

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 14:13
Monza heeft nooit veel last gehad van bandenslijtage, dus daar hoeven we dit weekend niet veel van te verwachten denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

mavamal schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:02:
Monza heeft nooit veel last gehad van bandenslijtage, dus daar hoeven we dit weekend niet veel van te verwachten denk ik.
Wellicht dat de hoge snelheden nog iets mee werken, maar denk dat het wel mee valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Hoorde ik nu dat er een link is tussen Williams en het Britse koningshuis? Of begrijp ik het verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-07 21:17

TrekDr0p

QR niet scannen

Pierre schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:04:
Hoorde ik nu dat er een link is tussen Williams en het Britse koningshuis? Of begrijp ik het verkeerd.
Dat of de nieuwe eigenaren hadden een connectie met de royals.

Leek het nou zo of was de garage entree waar norris in werkt gepropt heel erg small?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 12:05

TommyGun

Stik er maar in!

NoFearCreations schreef op woensdag 2 september 2020 @ 18:38:
Wederom bedankt @basvn !!

Ik merk dat de interesse met iedere race met grote stappen daalt. Voornamelijk omdat het rijders en contructeurs kampioenschap al zo goed al bepaald is. Helpt ook niet als je ziet dat zelf Max er bijna geen plezier meer in heeft. Liberty media/FiA/Fom moet met iets komen wat gewoon keihard alleen Mercedes n**it. Dat is verschrikkelijk oneerlijk, maar het kan zo niet verder gaan. Ik kan Lewis ook niet uitstaan, maar als ook hij keer op keer zegt dattie een keer wat tegenstand wilt, zegt ook wat. Van Bottas gaat hij het nooit krijgen, en de rest heeft geen kans om er in de buurt te komen.

We zullen wel weer zien dit weekend, maar top 3 zal wel weer hetzelfde zijn.
In het verleden zijn de regels tig keer gewijzigd om een dominante periode af te breken. Behalve bij Mercedes, daarbij is alles in hun voordeel. Ik heb de afgelopen 5 races 'gemist' :z

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 06-08 11:20
Dat is een aardige sausage curb daar in bocht 2.

Twitch

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 08-08 10:20
Martin0 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:21:
Dat is een aardige sausage curb daar in bocht 2.
In de F3 was dat wel te merken:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EhDhU6pX0AUUb_K?format=jpg&name=900x900

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

die auto's stuiteren sowieso op alles (spa bij T1 hetzelfde)
maar veilig is anders..
Vorig jaar lag Peroni op Monza ook in de hekken nadat hij gelanceerd werd door een Kerb.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
TommyGun schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:20:
[...]

In het verleden zijn de regels tig keer gewijzigd om een dominante periode af te breken. Behalve bij Mercedes, daarbij is alles in hun voordeel. Ik heb de afgelopen 5 races 'gemist' :z
Ik zou deze ook skippen. Deze gaat niet leuk worden...
Maar de FIA heeft eenmaal geprobeerd om Mercedes wel echt te stoppen en dat was in 2017. Daar was Mercedes wel meteen wat minder. Het hielp alleen niet dat ze James Allison konden overnemen van Ferrari die vanaf 2018 flink wat impact op Mercedes hun chassisontwerp heeft gehad. Ze hebben het alleen weggegooid met die stupide 2019 reglementen die ze in paniek erdoor hebben geduwd na alweer een doodsaaie race in Australië. Vervolgens heeft Ferrari het compleet verpest voor zichzelf en is RBR juist verzwakt. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
Hamilton hoeft niet aan de kant voor snelle ronden ofzo? Gaat rustig in het midden van de baan rijden :z

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-08 12:05

TommyGun

Stik er maar in!

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:27:
[...]

Maar de FIA heeft eenmaal geprobeerd om Mercedes wel echt te stoppen en dat was in 2017. Daar was Mercedes wel meteen wat minder. Het hielp alleen niet dat ze James Allison konden overnemen van Ferrari die vanaf 2018 flink wat impact op Mercedes hun chassisontwerp heeft gehad. Ze hebben het alleen weggegooid met die stupide 2019 reglementen die ze in paniek erdoor hebben geduwd na alweer een doodsaaie race in Australië. Vervolgens heeft Ferrari het compleet verpest voor zichzelf en is RBR juist verzwakt. :F
Ik ga zondag kanovaren, is ongetwijfeld spannender.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:10

Player1S

Probably out in the dark

Het is al enige jaren Sir Frank Williams

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:27:
[...]
Ik weiger te geloven dat het geen leuke race gaat worden. Zelfs de vorige race vond ik vrij leuk om naar te kijken maar ik keek dan ook niet zoveel naar de voorkant. Het gaat puur om je eigen mindset.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-08 15:12
Wordt hier uitgelegd: https://www.joeblogsf1.com/joesaward/id/00800
De geruchten gaan dat James Matthews erachter zit. Hij is de man van Pippa Middleton, de zus van Catherine, die dan weer de vrouw is van Prince William.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Spotmatic schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:32:
[...]

Ik weiger te geloven dat het geen leuke race gaat worden. Zelfs de vorige race vond ik vrij leuk om naar te kijken maar ik keek dan ook niet zoveel naar de voorkant. Het gaat puur om je eigen mindset.
Het gaat niet leuk worden, als je voor Ferrari bent. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-07 15:52
[...]

Naar de voorkant van de race kijken was nogal moeilijk, zelfs de regie had dat op een gegeven moment opgegeven :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07-08 08:10
TommyGun schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:28:
[...]

Ik ga zondag kanovaren, is ongetwijfeld spannender.
Ik zou gaan paardrijden als ik jou was, komt er in ieder geval 1 paard vooruit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Player1S schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:29:
[...]

Het is al enige jaren Sir Frank Williams
Dat is geen link, Winston Churchill was ook Sir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Shit Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

[...]

Enige wat leuk zou kunnen worden is een RIC die voor podium mee kan doen. Midfield is default sensatie met stuke onvoorspelbaarheid. HAM gaat 'm gewoon winnen normaliter.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

chrisO schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:35:
[...]

Naar de voorkant van de race kijken was nogal moeilijk, zelfs de regie had dat op een gegeven moment opgegeven :X
Zij hebben ondertussen ook door waar het echt om gaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Oei Max..

[ Voor 94% gewijzigd door JB op 04-09-2020 11:37 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-08 08:42
Lekker Max
Pagina: 1 ... 3 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.