[F1 2020] Race 8 GP van Italië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 33 Laatste
Acties:
  • 90.742 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:23
hardware-lover schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:29:
[...]

Zijn we vergeten dat Verstappen vorig jaar nog een momentje had direct na de start? Eerste ronde naar binnen voor een voorvleugel wissel (en banden), dus zijn hele race strategie was naar de vaantjes. Hij zou (zonder dat akkefietje), waarschijnlijk op plek 4/5/6 terecht zijn gekomen.

Dit jaar zie ik hem eerder in gevecht met geel-zwart/oranje/roze, de RB16 is nu eenmaal geen zoutvlakte ontwerp.

Maar ik heb geen enkel idee wat te verwachten van de powersetting beperking (als deze er ook werkelijk gaat komen dit komende weekeinde), buiten dat Mercedes er eerder voordeel dan nadeel van gaat krijgen.
Ik betwijfel of MB er meer voordeel aan gaat hebben.
Bedoel de rechtervoet van een courreur is erg zwaar en probeer die maar in bedwang te houden, wellicht gaan ze daardoor de komende races wat harder maar krijgen ze wellicht ook penalties omdat ze de motoren om zeep helpen.

Maar Realistisch zal MB er net zo veel last van krijgen als andere en omdat ze nu al over hebben kunnen ze wellicht iets meer terug zetten voor nog een betere betrouwbaarheid.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:00
Pierre schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 11:11:
Nog even terug komend op de laatste GP (geen idee of die al gepost was) maar dit zegt alles (Reddit)

https://www.reddit.com/r/...is_worth_a_thousand_words

Dat hoofd van Sainz (die heeft zoveel spijt volgens mij)
Tja, misschien eerder opgenomen beeld en gewoon slimme montage. En heel grappige montage uiteraard :+

[ Voor 4% gewijzigd door Divak op 01-09-2020 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
noo schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:22:
[...]

Ja, dat geld was mijn onuitgesproken argument (disclosure: wel fan van Russell, niet van Latifi, vooral om die reden)
Latifi staat anders wel boven Russel in de WDC stand, hij zou zomaar weer achter zijn teamgenoot kunnen eindigen dit seizoen. (Latifi is als 11e geeindigt in Oostenrijk en Russel's beste finish is 12e).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Martin0 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:38:
[...]
Ik betwijfel of MB er meer voordeel aan gaat hebben.
Bedoel de rechtervoet van een coureur is erg zwaar en probeer die maar in bedwang te houden, wellicht gaan ze daardoor de komende races wat harder maar krijgen ze wellicht ook penalties omdat ze de motoren om zeep helpen.

Maar Realistisch zal MB er net zo veel last van krijgen als andere en omdat ze nu al over hebben kunnen ze wellicht iets meer terug zetten voor nog een betere betrouwbaarheid.
Volgens mij kan die rechtervoet al aardig in bedwang worden gehouden vanaf afstand.

Ik sta er overigens nog steeds van te kijken dat sommige rijders nog aardig wat coaching krijgen tijdens de race. Dat ze daar maar (weer) eens een stokje voor gaan steken, laat ze het lekker zelf uitzoeken hoe een bocht te nemen of wanneer op het gas te gaan.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Goedemiddag! Ik ben er ook weer bij

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Jasphur schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:55:
Goedemiddag! Ik ben er ook weer bij
*;

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Mercedes power train, en misschien VER zelfs achter de REN?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:13

sjaool

Every life should have 9 cats

TrekDr0p schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 13:59:
...en misschien VER zelfs achter de REN?
Gaat niet gebeuren. Iedereen gaat op Monza met een low downforce setup rijden. VER reed op Spa met meer downforce dan RIC. Ik denk dat Renault gewoon weer achter Racing Point en McLaren staat.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Yes, weer raceweek, ik ben present. Hopelijk eens een keer een uitval beurt van HAM voor de spanning in het WK :P

Hail to the king baby!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:16:
[...]

Gaat niet gebeuren. Iedereen gaat op Monza met een low downforce setup rijden. VER reed op Spa met meer downforce dan RIC. Ik denk dat Renault gewoon weer achter Racing Point en McLaren staat.
Inderdaad:
Red Bull-adviseur Dr. Helmut Marko erkent dat het team tijdens de Grand Prix van België op Spa-Francorchamps met te veel downforce reed. Het team hield zich te veel vast aan de weersvoorspelling, zo erkent de Oostenrijker.
https://nl.motorsport.com...-spa-helmut-marko/4866707

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 14:16:
[...]

De Renault heeft wel een goede balans in low downforce trim en de motor lijkt ook een stuk beter. Ik zou vooral Ric niet onderschatten nu.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Raceweek, WOOHOO!
Zo, na die frieten en Jupiler eindelijk weer eens een lekkere pasta met fatsoenlijke wijn en een overwinnings tiramisu na de race. Nippen van een Amaretto tijdens de race is toegestaan :)

De grote vraag: Gaat Ferrari Q2 halen... of hebben ze nog wat onreglementairs gevonden wat ze voor de komende races kunnen inzetten om toch om een podium te strijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 16:38

basvn

Breezand - NHN

PalingDrone schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:14:

De grote vraag: Gaat Ferrari Q2 halen... of hebben ze nog wat onreglementairs gevonden wat ze voor de komende races kunnen inzetten om toch om een podium te strijden.
Aangezien er vorige week ook 4 andere auto's met een FER motor gesneuveld zijn in Q3, denk ik dat ze het deze week wel weer halen (om in Q2 te komen)
er kunnen tenslotte maar 5 auto's niet door

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:00:
[...]

De Renault heeft wel een goede balans in low downforce trim en de motor lijkt ook een stuk beter. Ik zou vooral Ric niet onderschatten nu.
Ric is zo goed als zijn auto en niet beter. Ik zou niet weten waarom RB zich zorgen moeten maken op basis van één race en ook vooral omdat zij niet de ideale setup hadden, en dat was eigenlijk vooral een probleem voor de banden en niet zo zeer de snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Verwijderd schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:23:
[...]

Ric is zo goed als zijn auto en niet beter. Ik zou niet weten waarom RB zich zorgen moeten maken op basis van één race en ook vooral omdat zij niet de ideale setup hadden, en dat was eigenlijk vooral een probleem voor de banden en niet zo zeer de snelheid.
Ben ik het niet helemaal mee eens, Verstappen en Lewis weten vaak ook iets meer uit een auto te halen dan "mogelijk" is, Daniel vind ik ongeveer van hetzelfde kaliber, deze kan ook iets meer uit een auto halen dan mogelijk. Wellicht niet zo veel of als vaak als Max of Lewis maar kan dit wel.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin0 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:26:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, Verstappen en Lewis weten vaak ook iets meer uit een auto te halen dan "mogelijk" is, Daniel vind ik ongeveer van hetzelfde kaliber, deze kan ook iets meer uit een auto halen dan mogelijk. Wellicht niet zo veel of als vaak als Max of Lewis maar kan dit wel.
Zoiets bestaat niet meer uit je auto halen dan mogelijk is, je kan max 100% uit een auto halen :) En dat is wat een coureur kan, het optimale elke keer uit een auto halen.
Anyways Renault heeft ook vast omdat België een soort thuisrace was voor ze de motor iets extra gepushed, of ze dat weer kunnen is de vraag. Hoewel de allergrootste vraag is natuurlijk hoe nu de normale race setting modus is van Honda en Renault in Italië, ben benieuwd,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:23:
[...]
Je hebt natuurlijk even naar de Q (en race) uitslag van 2019 gekeken voor je dit uitsprak? ;)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Verwijderd schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 15:30:
[...]

Zoiets bestaat niet meer uit je auto halen dan mogelijk is, je kan max 100% uit een auto halen :) En dat is wat een coureur kan, het optimale elke keer uit een auto halen.
Niet helemaal waar. Het heeft ook te maken met hoe je bochten aansnijd en andere dingen te maken. Dat staat in principe verder los van de wagen. Het is een combinatie van factoren en als een coureur die optimaal weet te benutten kan hij meer uit de wagen halen dan door een ander mogelijk is. Het is maar net hoe je het bekijkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:44

pro_6or

amateur_60r

De dreiging van regen is enorm ongunstig. De redbull deed het heel lekker op de low downforce. Alleem, ga je daar op gokken met kans op regen? Zul je zien dat ze dat nu wel doen en het dan wel gaat regenen.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

pro_6or schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:00:
[...]

De dreiging van regen is enorm ongunstig. De redbull deed het heel lekker op de low downforce. Alleem, ga je daar op gokken met kans op regen? Zul je zien dat ze dat nu wel doen en het dan wel gaat regenen.
Ik weet niet waar die website de regenvoorspelling vandaan haalt maar mijn weersvoorspelling zegt alleen bewolkt en 28 graden op zondag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
sjaool schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:12:
[...]

Ik weet niet waar die website de regenvoorspelling vandaan haalt maar mijn weersvoorspelling zegt alleen bewolkt en 28 graden op zondag.
Is gewoon bij Google, echter weet ik niet waar deze de data vandaan haalt.
Echter is het op dinsdag ook nog niet accuraat te voorspellen wat voor weer het word op zondag.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martin0 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 16:29:
[...]

Is gewoon bij Google, echter weet ik niet waar deze de data vandaan haalt.
Echter is het op dinsdag ook nog niet accuraat te voorspellen wat voor weer het word op zondag.
Ik gebruik altijd https://www.netweather.tv...asts/sports-and-events/f1 maar die zit er ook wel eens naast.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:06

Vuvuzela

My spire is forming

Deze is ook mooi, en staat al klaar voor Monza:
https://trackweather.live/

Weet niet of die al langs is geweest, gemaakt door een /f1 redditor.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg2DdoeXcAAtFKo?format=jpg&name=large

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

Hoppa, het is alweer raceweek :D p0st volgt weer mee :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Hebben de teams en met name de motorfabrikanten zich eigenlijk al uitgelaten over de motorstanden? Wat verwachten ze qua tijden/verschillen ten opzichte van de rest?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:33
Hoop iig weer op een heel competitief middenveld dat ook nog eens goed in beeld wordt gebracht.
Ben benieuwd of gas en ric weer zo goed kunnen rijden.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-09 18:45
Dit gaat de eerste race van een nieuw tijdperk zijn. Nouja ik hoop het, maar laat ik het anders proberen te verwoorden. Ik verwacht niet dat Mercedes opeens nergens meer te bekennen is. Maar ik verwacht wel dat zij er meer moeite voor moeten doen. Ik hoop echt dat pole ook afentoe naar een ander kleurtje gaat zijn net als de meeste hier maar deze race en kwali gaan echt belangrijk zijn. Als Mercedes weer 1 seconde los van de rest een pole pakt houdt het op. Laten we hopen dat de nieuwe regels een beetje nadelig uitpakken voor de Mercedes en positief voor de kijker!

Wordt weer tijd dat er champagne uit een schoen wordt gedronken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 13:19

Theuno

Da Devil Crew

Martinspire schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 20:28:
Hebben de teams en met name de motorfabrikanten zich eigenlijk al uitgelaten over de motorstanden? Wat verwachten ze qua tijden/verschillen ten opzichte van de rest?
Het is inderdaad interessant. Ik verwacht niet dat Honda mode 11 (toch?) full time aan laat zetten... aan de andere kant, als je dan alle races wint -1 of 2 geeft dat ook leuke resultaten _/-\o_

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Theuno schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 22:49:
[...]
Het is inderdaad interessant. Ik verwacht niet dat Honda mode 11 (toch?) full time aan laat zetten... aan de andere kant, als je dan alle races wint -1 of 2 geeft dat ook leuke resultaten _/-\o_
Met 62 punten voorsprong op de nummer 4 zou men wat risico kunnen nemen? Die 2e plek verdedigen in het algemene klassement is misschien toch wat minder van belang dan wij denken. Ik zeg, opendraaien die handel in de race en kijken of Mercedes wit weg gaat trekken? :+

Trouwens, moeten de powerinstellingen per team ook gelijk zijn, of mogen deze per rijder verschillen?

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16:14

DataGhost

iPL dev

hardware-lover schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:03:
[...]

Met 62 punten voorsprong op de nummer 4 zou men wat risico kunnen nemen? Die 2e plek verdedigen in het algemene klassement is misschien toch wat minder van belang dan wij denken. Ik zeg, opendraaien die handel in de race en kijken of Mercedes wit weg gaat trekken? :+

Trouwens, moeten de powerinstellingen per team ook gelijk zijn, of mogen deze per rijder verschillen?
Per motorfabrikant. Dus Williams en RP rijden met dezelfde motorsetting als Mercedes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meenkdrie
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 06:53
DataGhost schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:10:
[...]

Per motorfabrikant. Dus Williams en RP rijden met dezelfde motorsetting als Mercedes.
Vanaf de derde motor, daarvoor mag het nog verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 13:19

Theuno

Da Devil Crew

meenkdrie schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:20:
[...]

Vanaf de derde motor, daarvoor mag het nog verschillen.
Er was dus een reden om ineens een nieuwe motor te steken in Spa... |:(

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DataGhost schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 23:10:
[...]
Dat zullen we nog wel eens zien :o

Straks is het gat met Albon ook plotsklaps 消えた :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:33
Maar per circuit mag het nog wel verschillen neem ik aan?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Mercedes en Verstappen deden het rustig aan de laatste rondes, omdat de banden niet fijn meer waren. Anders waren ze een stuk sneller dan Ricciardo.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Raceweek :)
Ik hou me hart vast met Ferrari na de vorige race..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:41
Is het nu zo dat alle motoren van dezelfde leverancier met dezelfde mode moet rijden? Dus als Mercedes met strat 4 wil rijden dan moet Williams dat ook?

edit @Martin0 : dank!, had ik overheen gelezen

[ Voor 16% gewijzigd door Type-R739 op 02-09-2020 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
Type-R739 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:18:
Is het nu zo dat alle motoren van dezelfde leverancier met dezelfde mode moet rijden? Dus als Mercedes met strat 4 wil rijden dan moet Williams dat ook?
Is hierboven al aangegeven maar ja, per moterfabrikant gelden de settings, is overigens wel pas vanaf de 3e motor welke er ingewipt word.

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 23:10
Luxicon schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:33:
Mercedes en Verstappen deden het rustig aan de laatste rondes, omdat de banden niet fijn meer waren. Anders waren ze een stuk sneller dan Ricciardo.
En ze reden met meer downforce dan Renault, zelfs daarmee reden ze Renault op 20 seconden in de race, idd bandenmanagement zorgde ervoor dat Ric nog in de buurt kwam, maar die was volle bak aan het gassen. Kortom Renault zit er volgens mij helemaal niet dichtbij :)

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Present!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
Martinusz schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:29:
[...]

En ze reden met meer downforce dan Renault, zelfs daarmee reden ze Renault op 20 seconden in de race, idd bandenmanagement zorgde ervoor dat Ric nog in de buurt kwam, maar die was volle bak aan het gassen. Kortom Renault zit er volgens mij helemaal niet dichtbij :)
Ric had zelf ook aangegeven dat hij nog in verkeer zat na zijn pitstop en dat klopt volgens mij want na zijn pitstop zat hij achter Perez en Gastly geloof ik. Dit heeft er ook voor gezorgd dat het gat zo groot was na de herstart.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:42
Martin0 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:35:
[...]

Ric had zelf ook aangegeven dat hij nog in verkeer zat na zijn pitstop en dat klopt volgens mij want na zijn pitstop zat hij achter Perez en Gastly geloof ik. Dit heeft er ook voor gezorgd dat het gat zo groot was na de herstart.
Ric heeft tot ronde 20 (6 rondes na de saftycar) vast gezeten achter Perez en Gasly, echter is Max in de 10 ronde erna nog gemiddeld een halve seconde per ronde sneller geweest dan Ric, daarna duurde het nog 5 rondes voordat Ric noemswaardig sneller was dan Max (ronde 35) en dat was omdat Max rond die tijd langzamer ging om de banden te sparen (of niet sneller kon omdat de banden op waren)

De voornaamste vraag is dan ook, ging Max een pace rijden waarop ze wisten dat Ric het toch niet zou halen en zou die nog harder hebben kunnen gaan indien nodig of was het echt een probleem waardoor Max niet harder kon?

[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 02-09-2020 10:29 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Martin0 schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 10:51:
[...]

Volgens mij had Bottas gezegd dat hij alles opgeschroefd had in de Q. Kan zijn dat ik het verkeerd gehoord heb.
Bottas heeft gewoon strat 2 (= party mode) gebruikt afgelopen weekend.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Vroeger was Monza altijd vet omdat het samen met Spa en het oude Hockenheim de enige circuits waren waar de wagens boven de 300 konden halen (eind jaren 80 en begin jaren 90 was dat), nu is het al een behoorlijk aantal jaren de saaiste race van het seizoen. Hopelijk een verrassing dit jaar maar ik vrees het ergste. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

Present.

Maar voor de Q blijf ik niet thuis dit weekend :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Bart-Willem schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:37:
Vroeger was Monza altijd vet omdat het samen met Spa en het oude Hockenheim de enige circuits waren waar de wagens boven de 300 konden halen (eind jaren 80 en begin jaren 90 was dat), nu is het al een behoorlijk aantal jaren de saaiste race van het seizoen. Hopelijk een verrassing dit jaar maar ik vrees het ergste. :/
Volgens mij vergeet je de Franse GP's... :+ en misschien de Russische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Martinusz schreef op woensdag 2 september 2020 @ 09:29:
[...]

Daarbij moet je er wel rekening mee houden dat Ricciardo vast zat achter de niet gestopte Perez en Gasly. Dat kosste hem tijd. Hij kreeg echter weer wat tijd terug door de 1e safety car, toe kon hij weer aansluiten.

een treffende spreuk

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• arjandewit
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05-2023
Vuvuzela schreef op dinsdag 1 september 2020 @ 18:09:
Deze is ook mooi, en staat al klaar voor Monza:
https://trackweather.live/

Weet niet of die al langs is geweest, gemaakt door een /f1 redditor.
Hoi, deze heb ik gemaakt :) Als jullie feedback hebben dan hoor ik het graag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 17:36
AzzKickah schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:19:
Present.

Maar voor de Q blijf ik niet thuis dit weekend :X
En dat terwijl die juist spannend kan worden?

Iedereen voor de vlag over de streep?
Wat gebeurt er nu engine modes verboden zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Bart-Willem schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:37:
Mja ik denk alleen wel dat het middenveld nu wel dicht genoeg bij elkaar zit om daar nog wat te husselen, maar na een paar ronden zullen de snelste auto's (of in ieder geval degenen die kunnen inhalen op het rechte stuk) er wel voorbij zijn en dan is er idd weinig aan. Dan moet je eigenlijk safety cars hebben, maar ze rijden allemaal veel te goed om nog te crashen (met uitzondering van Gio)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

arjandewit schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:25:
[...]

Hoi, deze heb ik gemaakt :) Als jullie feedback hebben dan hoor ik het graag.
Nuttig en heel mooi!

Hoe krijg je die regenpercentages omhoog? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

Monza lijkt dus ook droog, zou toch wel een regenrace moeten komen dit seizoen.... ijfel (gp) schijnt de Siberië van duitsland te zijn in het najaar volgens vettel.

(beetje offtopic)
https://nl.motorsport.com...ifel-nurburgring/4849995/

"de gemiddelde temperatuur in de herfst ligt in de regio van de Nürburgring onder de tien graden Celsius.

Ook Vettel moest zich even achter de oren krabben toen hij de racedatum voor dit jaar hoorde. “Er is een reden waarom ze het gebied het Duitse Siberië noemen. We kunnen er van alles verwachten. Als we geluk hebben is het er twintig graden, maar het zou ook zomaar tegen het vriespunt kunnen zijn. Het wordt hoe dan ook een uitdaging. Het weer gaat zeker een rol spelen, het zou me verbazen als het dat niet doet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

@Bloodclot Ik teken voor een race zoals in 1999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 30-08 17:09
Luxicon schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:33:
Maar Ricciardo zat op dezelfde levensduur witte banden en hoefte zich niet in te houden voor angst van het falen van de banden in de laatste rondes. M.A.W. Renault had minder banden degradatie tegen het eind. Voornamelijk bij Max hadden ze toch wel twijfels over de staat van de banden. Dat gepaniekeer bij Mercedes geloof ik bij voorbaat al niet meer. Totaal niet geloofwaardig.

Renault reed echter al wel met hun Monza spec achtervleugel, en dat zullen Mercedes en RBR aankomend weekend ook doen. Ik denk daarom ook dat Renault er dicht op zit, maar niet perse dichterbij gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

Bestla

Kvinne

IJs in de Eifel, extra banden keuzes : rood met spikes, geel met spikes, en wit met spikes.
RBR had al ervaring met spijkerbanden. :)
* Bestla lekker offtopic bezig was

Maar goed, RBR zal zondag wel met extreem lage downforce gaan rijden. En dat zullen er meer gaan doen zoals Renault, RP, McLaren.

Ferrari zal wel moeten denk ik.

[ Voor 67% gewijzigd door Bestla op 02-09-2020 14:59 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 14:53

AzzKickah

06-CENSORED

RobertMe schreef op woensdag 2 september 2020 @ 11:29:
[...]

Wat gebeurt er nu engine modes verboden zijn?
Wilde gok: hetzelfde als de 5 jaar voorafgaand aan afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 07:56
Chefbierrr schreef op woensdag 2 september 2020 @ 13:55:
[...]

Maar Ricciardo zat op dezelfde levensduur witte banden en hoefte zich niet in te houden voor angst van het falen van de banden in de laatste rondes. M.A.W. Renault had minder banden degradatie tegen het eind. Voornamelijk bij Max hadden ze toch wel twijfels over de staat van de banden. Dat gepaniekeer bij Mercedes geloof ik bij voorbaat al niet meer. Totaal niet geloofwaardig.

Renault reed echter al wel met hun Monza spec achtervleugel, en dat zullen Mercedes en RBR aankomend weekend ook doen. Ik denk daarom ook dat Renault er dicht op zit, maar niet perse dichterbij gaat komen.
Bij RBR en MB reden ze ook met relatief meer downforce omdat ze rekening hielden met regen op de zondag. Renault had gegokt op droog weer en veel minder vleugel gezet. Dit zorgt voor veel minder slijtage op de bandjes ... laten we wel zijn, VER had in eerste instantie bijna 30 seconden voorsprong op RIC. Ze hebben de laatste rondjes geeen risico genomen (hij hoefde ook nergens meer voor te vechten) waardoor RIC heel snel (maar gecontroleerd door RBR) dichtbij kon komen. Ik maak me voor de race niet zoveel zorgen om Renault. Het wordt gewoon het bekende drietal die het podium gaan pakken als er niks geks gebeurd.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]
rong topik 8)7

[ Voor 135% gewijzigd door hardware-lover op 02-09-2020 17:36 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyr0_
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:21
renzo4000 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:05:
[...]

Bij RBR en MB reden ze ook met relatief meer downforce omdat ze rekening hielden met regen op de zondag. Renault had gegokt op droog weer en veel minder vleugel gezet. Dit zorgt voor veel minder slijtage op de bandjes ... laten we wel zijn, VER had in eerste instantie bijna 30 seconden voorsprong op RIC. Ze hebben de laatste rondjes geeen risico genomen (hij hoefde ook nergens meer voor te vechten) waardoor RIC heel snel (maar gecontroleerd door RBR) dichtbij kon komen. Ik maak me voor de race niet zoveel zorgen om Renault. Het wordt gewoon het bekende drietal die het podium gaan pakken als er niks geks gebeurd.
Dat is niet helemaal waar, met minder downforce glij je juist méér in bochten, en dat vinden de bandjes niet heel fijn ;) Denk dat je de oorzaak meer moet zoeken in het feit dat RIC een hardere band had, en VER meer moest pushen om de mercs bij te houden, daarintegen reed RIC juist in de vrije lucht en kon ie z'n eigen pace aanhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
Puc van S. schreef op woensdag 2 september 2020 @ 10:26:
[...]

Ric heeft tot ronde 20 (6 rondes na de saftycar) vast gezeten achter Perez en Gasly, echter is Max in de 10 ronde erna nog gemiddeld een halve seconde per ronde sneller geweest dan Ric, daarna duurde het nog 5 rondes voordat Ric noemswaardig sneller was dan Max (ronde 35) en dat was omdat Max rond die tijd langzamer ging om de banden te sparen (of niet sneller kon omdat de banden op waren)

De voornaamste vraag is dan ook, ging Max een pace rijden waarop ze wisten dat Ric het toch niet zou halen en zou die nog harder hebben kunnen gaan indien nodig of was het echt een probleem waardoor Max niet harder kon?
5 tiende sneller in racepace op het langste circuit van de kalender, vind ik voor Renault een mooie stap voorwaarts.

Laten we hopen dat dit geen eendagsvlieg was, maar dat we meerdere teams gaan krijgen die voor de podia meestrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[knip]
rong topik :+

[ Voor 114% gewijzigd door hardware-lover op 02-09-2020 17:35 ]

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ferarri is binnen

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg6m7_oWAAI_7Rd?format=jpg&name=medium

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:19

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Waaj
  • Registratie: Januari 2019
  • Niet online
Zijn ze toch een keer eerste dit weekend.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg5olAeX0AAOeAt?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg5ok_nX0AEol_n?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg5ok_jWAAMzR16?format=jpg&name=large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 17:56

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12:54
Zou zomaar een stuk spannender kunnen worden..

Alleen die DRS, hoe gaan ze dat doen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Wederom bedankt @basvn !!

Ik merk dat de interesse met iedere race met grote stappen daalt. Voornamelijk omdat het rijders en contructeurs kampioenschap al zo goed al bepaald is. Helpt ook niet als je ziet dat zelf Max er bijna geen plezier meer in heeft. Liberty media/FiA/Fom moet met iets komen wat gewoon keihard alleen Mercedes n**it. Dat is verschrikkelijk oneerlijk, maar het kan zo niet verder gaan. Ik kan Lewis ook niet uitstaan, maar als ook hij keer op keer zegt dattie een keer wat tegenstand wilt, zegt ook wat. Van Bottas gaat hij het nooit krijgen, en de rest heeft geen kans om er in de buurt te komen.

We zullen wel weer zien dit weekend, maar top 3 zal wel weer hetzelfde zijn.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

NoFearCreations schreef op woensdag 2 september 2020 @ 18:38:
Wederom bedankt @basvn !!

Ik merk dat de interesse met iedere race met grote stappen daalt. Voornamelijk omdat het rijders en contructeurs kampioenschap al zo goed al bepaald is. Helpt ook niet als je ziet dat zelf Max er bijna geen plezier meer in heeft. Liberty media/FiA/Fom moet met iets komen wat gewoon keihard alleen Mercedes n**it. Dat is verschrikkelijk oneerlijk, maar het kan zo niet verder gaan. Ik kan Lewis ook niet uitstaan, maar als ook hij keer op keer zegt dattie een keer wat tegenstand wilt, zegt ook wat. Van Bottas gaat hij het nooit krijgen, en de rest heeft geen kans om er in de buurt te komen.

We zullen wel weer zien dit weekend, maar top 3 zal wel weer hetzelfde zijn.
Hij liegt alleen door zijn tanden. Als Max een keer De competitie wint is Hij ontstelt, helemaal van zijn apropos.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Ugh, Monza. Saai circuit. Wat dat betreft kijk ik meer uit naar Imola en Mugello.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Ik hoop dat ze die 2 rode Ferrari's eens lekker open schroeven, heb wel zin in 2 enorme ploffen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:18

pinda powerrr

Slow down...

Pierre schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:11:
Ik hoop dat ze die 2 rode Ferrari's eens lekker open schroeven, heb wel zin in 2 enorme ploffen.
Alleen als ze een gigantisch oliespoor trekken, moet de rest van de race ook wel leuk blijven natuurlijk :P
Weer eens iets anders dan bananen van Mario.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Ik ben wel benieuwd naar de pole tijd eigenlijk.

Vorig jaar 1.19.2, zonder regelwijziging had hij waarschijnlijk naar 1.18.6 gegaan oid.

Ik gok op 1.19.450.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:08

Chiron

Moderator Discord
De aero setup van Ferrari voor dit weekend is ook al uitgelekt:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg7Wu2KWsAAkc7m?format=jpg&name=large

[ Voor 10% gewijzigd door Chiron op 03-09-2020 09:06 ]

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43
dawg schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:11:
Ugh, Monza. Saai circuit. Wat dat betreft kijk ik meer uit naar Imola en Mugello.
Dit dus. Sinds de V6 motoren heeft dit circuit al zijn charme verloren.

Voor die tijd waren de races niet heel veel beter, maar maakte het geluid van de onboards en fly-by's veel goed :+.

Laatste memorabele jaar was toch wel 2000 met een grote crash (beide Jordans, De La Rosa en Barrichello volgens mij) in de eerste ronde en Button die later nog even ging grashappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Vorig jaar was toch gaaf?

Keihard gevecht leclerc en Hamilton, Vettel in de Sbinnala. Stroll er af Gasly er af.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 17:36
pro_6or schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:21:
Vorig jaar was toch gaaf?

Keihard gevecht leclerc en Hamilton, Vettel in de Sbinnala. Stroll er af Gasly er af.
Controverse rond gebruik zwarte vlag waar Verstappen jaar daarvoor nog time penalty kreeg, en idem voor Vettel in Canada vorig jaar. Nu de controverse omtrent (overwinning door) illegale motor, .... Race om snel te vergeten dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

RobertMe schreef op woensdag 2 september 2020 @ 22:24:
[...]

Controverse rond gebruik zwarte vlag waar Verstappen jaar daarvoor nog time penalty kreeg, en idem voor Vettel in Canada vorig jaar. Nu de controverse omtrent (overwinning door) illegale motor, .... Race om snel te vergeten dus :+
Controversieel is goed! Leclerc ging wel over de grens. Poging van Lewis was ook niet supersterk. Ik houd er nooit zo van als ze het proberen half om via de rechter je gelijk te halen. Heb ik Max nog nooit zien doen. Lewis en Charles zelf wel.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 15:41
dawg schreef op woensdag 2 september 2020 @ 19:11:
Beide banen zouden op zaterdag wel leuk zijn, maar ik verwacht dat bij beide helaas niet ingehaald kan worden (beetje Monaco effect).
Kijk persoonlijk echt uit naar Portimao! Schitterende baan :)

Dan heb ik toch liever Monza, daar kan je nog een beetje inhalen door meer ballen te hebben en hopen dat je remmen het volhouden (later remmen/slipstreamen)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Laten we hopen dat het geen Ferrari fans zijn. Dat zou gewoon wreed zijn. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 23:01:
Laten we hopen dat het geen Ferrari fans zijn. Dat zou gewoon wreed zijn. :P
[Embed]
Of ze verwachten een heel grote crash met zoveel medisch personeel op het circuit.... :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-09 10:55
Benieuwd hoe dit jaar de kwalificatie gaat verlopen en of het net zo'n farce als vorig jaar zal zijn 7(8)7 _O-

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg6K5aaXgAEj3XY?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg7VQRRWoAMPm5I?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Stefie2010 schreef op donderdag 3 september 2020 @ 01:15:
Benieuwd hoe dit jaar de kwalificatie gaat verlopen en of het net zo'n farce als vorig jaar zal zijn 7(8)7 _O-
Zonder partymode zal een tow nog belangrijker zijn
dus, ja

We zagen het in Spa ook al, bij F1, en F3 (f2 heb ik de Q niet gezien)

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:36

Bestla

Kvinne

* Bestla haar rijbewijs CE graag gebruikt voor een race met vrachtwagens :)

Ooit in dienst komen bij een raceteam als vrachtwagenchauffeuse, ik zou het wel weten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• abhaas
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 20:08
voor degene die graag willen racen met vrachtwagens.

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
sjaool schreef op donderdag 3 september 2020 @ 01:10:
[...]

Of ze verwachten een heel grote crash met zoveel medisch personeel op het circuit.... :X
Ik dacht als outbreak response team, in het geval van een covid-19 uitbraak.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-WNj0XkAAdj2C?format=jpg&name=large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Op zich zou een foto van de race met deze stand van de wagens maar dan op het circuit wel wenselijk zijn. Laat ik even in het midden welke van de twee wagens dan de verkeerde kant op wijst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Jasphur schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:13:
[...]

Op zich zou een foto van de race met deze stand van de wagens maar dan op het circuit wel wenselijk zijn. Laat ik even in het midden welke van de twee wagens dan de verkeerde kant op wijst.
Voor het kampioenschap liever de 44 auto
maar, ze kunnen ook allebei 90 graden schuin staan? *O*

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 23:34

Bloodclot

Jawier!

basvn schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:21:
[...]

Voor het kampioenschap liever de 44 auto
maar, ze kunnen ook allebei 90 graden schuin staan? *O*
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1gD3PnIPfyvpB9GqbWHIIaHDbxE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/d1PvK2eya8lWlJwfIOh3rAzt.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:09

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Jasphur schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:13:
[...]

Is meer om aan te geven dat Lewis ook in z'n achteruit de race gaat winnen denk ik? ytrap mode!

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-bCl8WkAA1vyQ?format=jpg&name=4096x4096

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-f_AoWAAAx8w-?format=jpg&name=large

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-kvf0WkAADiza?format=jpg&name=large
OEFF

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Jasphur
Ai de hond van HAM op de tweede plek is wel een sneer naar BOT hoor :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-nwsCWoAAWMd4?format=jpg&name=large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Eg-nwGFX0AAy4zl?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pro_6or

pro_6or

amateur_60r

Jasphur schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:48:
Albon 2e terwijl Max nog aan het racen is is ook wel aardig hard. Maargoed, die racet tenminste nog, Bottas is aan het steppen.

een treffende spreuk

• Martinspire
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Jasphur schreef op donderdag 3 september 2020 @ 10:48:
Wel leuk dat Albon zijn eerste podium pakt. ;)

Aangezien de race op Monza toch 9 van de 10 x ruk is, maar een andere afspraak gemaakt voor zondag middag. Hoor de uitslag wel als ik weer thuis ben. Merk wel dat ik in het algemeen al behoorlijk de interesse begin te verliezen en kijk al sinds 1992 eigenlijk altijd. Verwacht ook dat de aanpassingen voor wat betreft de mappings niet het gewenste/gehoopte resultaat gaan geven, dus dat helpt ook al niet echt mee.
Pagina: 1 2 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
    -Gezeur over Hamilton.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.