Welkom terug, we hebben ons keurig gedragen tijdens je afwezigheidDaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:03:
WAAROM, WAAROM?
Ik kan nu na 45 minuten überhaupt weer op tweakers en het werkt net weer qua F1TV. Ik kon alleen een live blog volgen. Ik zie Vettel crash, Magnussen crash, SC, Leclerc crash, Ferrari dubbele DNF en rode vlag en nu Hamilton ook straf en weet ik veel nog meer.
Echt waarom als het een keer niet bucking Mercedes 1-2 is.![]()
![]()
"Italiaanse taferelen..."
Hopen dat mijn verbinding dan weer wegvalt.Maurice079 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:08:
Als die penalty nu geschrapt gaat worden kan het topic op slot![]()

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hahah dat afschermen bij Ferrari, alsof iemand iets wil afkijken
If it aint fixed, it's broken.
Echt een krankzinnige regel dat je nu van alles mag veranderen.
Is er geen regel dat iedereen in de pitstraat mket blijven? Vind het maar vreemd dat HAM nu overal naartoe kan steppen / lopen.
op stroll na haddne ze allemaal al hun banden gewisseld naar de banden waarop ze gingen finshen. dus er veranderd niks.BM schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:08:
[...]
die krijgen nu wel een gratis stop, dus hij mag ze zo wel allemaal voorbij
Mooi toch.Blokker_1999 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
[...]
Was het maar een 10s penalty. Het is een 10S stop&go penalty. Die moet je nemen binnen 3 ronden. Dat plaatst HAM dus achteraan het veld.
...
Parc Fermé geldt nog, maar repareren wat stuk is mag dus wel.Blokker_1999 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:08:
[...]
Nee, like for like vervangen is alles wat is toegestaan.
Verwijderd
Laat Max dan in de Merc van Hamilton starten 😁KlaasjeNL schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:08:
Start de race maar weer terwijl Hamilton bij de stewards zit te zeuren.
En de rest gaat niet meer stoppenBlokker_1999 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
[...]
Was het maar een 10s penalty. Het is een 10S stop&go penalty. Die moet je nemen binnen 3 ronden. Dat plaatst HAM dus achteraan het veld.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Want ben je verplicht een achtervleugel te hebben? Als je de auto crasht en de achtervleugel ligt eraf hoef je toch ook niet per se naar binnen?mark-k schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:08:
[...]
Nee want dan voldoe je niet aan de regels. Je mag er wel een andere opzetten.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
16:20 gaan we weer racen
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Eerst even ijsje eten; kan nu tochPolycom schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
Kimi naar het podium svp.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Er was ooit het plan om na dat Monaco-debacle een behoorlijk aantal jaar terug om dat aan te passen, maar dat is kennelijk toch niet doorgegaan?NotSoSteady schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
Echt een krankzinnige regel dat je nu van alles mag veranderen.

Zwarte vlag is zo uitgedeeld...wontcachme schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
[...]
Want ben je verplicht een achtervleugel te hebben? Als je de auto crasht en de achtervleugel ligt eraf hoef je toch ook niet per se naar binnen?
Bensimpel
Positieve meneer
Koffertje geld onder de tafel gelegd,Dentist schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
"Italiaanse taferelen..."
😆 - Denk ook eens om ;)
Wie zegt dat het tegen na-apers is? Dat is gewoon om te zorgen dat niemand ziet dat er geen PU maar pedalen in die bak zitten.ZeZeQue schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
Afdekschermen voor Ferrari maar wie wil hen nou na-apen?
per aspera ad astra
Ferrari ruilt stiekem de auto om en doet alsof ze hem gerepareerd hebben.
vziw is dat doorgegaan en later weer terug gedraaid.Bart-Willem schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:10:
[...]
Er was ooit het plan om na dat Monaco-debacle een behoorlijk aantal jaar terug om dat aan te passen, maar dat is kennelijk toch niet doorgegaan?
I served in a company of heroes.
Dat is als er een gevaar is toch? Als de achtervleugel netjes compleet in de vangrail ligt kunnen ze toch weinig doen?
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Ze hebben even snel een emmer rode verf over de Alfa gegooid?KlaasjeNL schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:10:
Ferrari ruilt stiekem de auto om en doet alsof ze hem gerepareerd hebben.
-
Idioten, een van de weinig regelwijzigingen die wel écht goed was.Vuvuzela schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
[...]
vziw is dat doorgegaan en later weer terug gedraaid.

Mag je nu bandjes wisselen? Even gemist wel of niet
Waarvoor?Jelmer93 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:10:
Max en Perez noted
JaRiCk schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Kan ie zelf nog wel steppen, tjonge.
Testing, one, two ...
nou nou.. Wat maakt het uit?Bart-Willem schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
[...]
Idioten, een van de weinig regelwijzigingen die wel écht goed was.
Dus voor mij.
-Vettel zijn remmen kapte ermee
-Leclerc crashte
-Magnussen ging iets kapot vlak bij de pitstraat waardoor die dicht ging
-Bottas heeft koeling problemen
-Max schiet niet op
Nog wat?
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
zwarte vlag is retirement/diskwalificatie, dat kan ook omdat je niet aan de regels voldoet of eender wat.wontcachme schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
[...]
Dat is als er een gevaar is toch? Als de achtervleugel netjes compleet in de vangrail ligt kunnen ze toch weinig doen?
Verwijderd
Hamilton kan nog prima winnen, fljnke voorsprong opbouwen en dan de straf pakken. Of moet hij hem binnen een aantal ronden al pakken de stop&go?
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2020 16:13 ]
Even bij de stewards verhaal gaan doen.Bensimpel schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
wtf is Lewis toch allemaal aan het doen
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Een nummertje met PA?Bensimpel schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
wtf is Lewis toch allemaal aan het doen
Jup dat mag.RiCk schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
Bij Sky is men er nog niet zeker van dat dit telt voor het banden reglement maar waarschijnlijk wel.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Jij bent terug, dus de race wordt weer saai....DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
In drie ronden?Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Hamilton kan nog prima winnen, fljnke voorsprong opbouwen en dan de straf pakken.
30 seconden in 3 rondes?Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Hamilton kan nog prima winnen, fljnke voorsprong opbouwen en dan de straf pakken.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Bensimpel
Positieve meneer
Binnen 3 ronden? Denk het niet.Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
😆 - Denk ook eens om ;)
Je bent verplicht je auto identiek te houden zoals je quali begonnen bent, op benzine niveau, banden en voorvleugel na. Dus als je een achtervleugel eraf sleutelt dan voldoe je daar niet aan.wontcachme schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
[...]
Want ben je verplicht een achtervleugel te hebben? Als je de auto crasht en de achtervleugel ligt eraf hoef je toch ook niet per se naar binnen?
Als je je achtervleugel eraf rijdt krijg je waarschijnlijk de meatball vlag en moet je pitten om te repareren/retiren.
binnen 3 ronden straf uitdienen na het opleggen.Verwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
dus dat gaat niet lukken.
Volgens mij wil Hamilton gewoon graag een keer met het stepje het circuit rond.
...
Alleen als ie de eerste chicane afsnijdtVerwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Hamilton kan nog prima winnen, fljnke voorsprong opbouwen en dan de straf pakken. Of moet hij hem binnen een aantal ronden al pakken de stop&go?
[ Voor 74% gewijzigd door Chiron op 06-09-2020 16:14 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Lewis penaltyDaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
Het is geen boring one today.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Magnussen viel uit, dat was SC 1
Na de SC crashte LeClerc, wellicht te koude bandjes en teveel willen, maar ging er hard af dus Rode vlag
Verwijderd
Ah gelukkig 👍demonic schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:13:
[...]
binnen 3 ronden straf uitdienen na het opleggen.
dus dat gaat niet lukken.
+Hamilton 10s stop/go penaltyDaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
Wat boeit het dat er nu dingen veranderd mogen worden? Omdat Bottas z'n Merc wordt verbouwd?Bart-Willem schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
[...]
Idioten, een van de weinig regelwijzigingen die wel écht goed was.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik denk voor een akkefietje in de eerste chicane na de eerste herstart? Met Verstappen die mogelijk zijn ellebogen uitstak..
Testing, one, two ...
HAM en GIO 10seconden stop and go penalty die ze na de herstart nog moeten nemen. Magnussen had de versnellingsbak stuk zei hij bij Jack.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
10s stop and go toch?
Toch wel grappig, een halve race foutloos knallen. Uitstappen, even steppen en een vluggertje om daarna in te stappen en door te knallen.
Penalty voor oa HAM.DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Yep, staat in article 41.1b:RiCk schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:11:
Whilst the race is suspended :
Cars may be worked on once they have stopped in the fast lane but any such work is restricted to that listed in i) to viii) below and must not impede the resumption of the race.
i) Starting the engine and any directly associated preparation.
ii) The fitting or removal of permitted cooling and heating devices.
iii) Changes to the air ducts around the front and rear brakes.
iv) Changes to the radiator ducts.
v) Changes made for driver comfort.
vi) Changing wheels and tyres.
vii) Repair of genuine accident damage.
viii) The aerodynamic set up of the front wing may be adjusted using the existing parts. No parts may be added, removed or replaced.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Okay, ik ga er gewoon voor. Gasly pullt en Vetteltje en wint voor AT.
Zie nergens een UI staan, en Sky/F1TV hebben het er ook niet over?
Ik heb gehoord dat hij aan het milieu denktnadroJ schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:13:
Valt me tegen dat Ham geen gemotoriseerde step heeft
Bot liep te mekkeren over engine settings die niet voor hem werkten, iets met undrivableDaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Dus voor mij.
-Leclerc crashte
-Max schiet niet op
Nog wat?
Oja en ALB kreeg straf omdat hij een stuk uit zijn vloer reed tijdens te weinig ruimte geven
[ Voor 10% gewijzigd door PalingDrone op 06-09-2020 16:15 ]
Hahaha, zoals ik al voor de race zei (ga mijn post niet zoeken, te lui) vaak zijn races die vooraf saai zijn achteraf toch hele gave races hahaha.
Ben benieuwd wat max nog kan doen, misschien niets, maar misschien gaat ie juist nog leuke dingen doen
Ben benieuwd wat max nog kan doen, misschien niets, maar misschien gaat ie juist nog leuke dingen doen
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Leclerc is ok.
https://twitter.com/Scude...tatus/1302610250130915331
#Charles16 was released from the medical centre. He is ok. #ItalianGP🇮🇹
— Scuderia Ferrari HP (@ScuderiaFerrari) 6 september 2020
https://twitter.com/Scude...tatus/1302610250130915331
Mag geen party mode meer henadroJ schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:13:
Valt me tegen dat Ham geen gemotoriseerde step heeft
Is meer vanwege de knokkerij die ze niet willen laten zien.ZeZeQue schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:09:
Afdekschermen voor Ferrari maar wie wil hen nou na-apen?
Oh wacht, neflix was erbij toch?
[ Voor 9% gewijzigd door SuBBaSS op 06-09-2020 16:15 ]
nee, step en go zoals al eerder vermeld werd
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Staande restart inclusief warm up lap... Hm...
"When you grow up your heart dies"
Ooh standing start?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
M'n vrouw zei dit ook zo toen HAM met die vrouw in beeld naar beneden kwam stappen.Franco10 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:14:
Toch wel grappig, even steppen en een vluggertje om daarna in te stappen en door te knallen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Staande start! We hebben nog niet genoeg chaos
NOR no further action. Goed voor die jongen.
"When you grow up your heart dies"
Dan heeft hij z'n straf er al opzitten.. hij heeft nogal wat afgestept net.TinusTegengas schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:14:
[...]
nee, step en go zoals al eerder vermeld werd
...
Ah, oke. Dat had ik had ik even gemist. Thanks.Edd schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:12:
Turn 1 na de SC herstart.
Max drukte Perez een beetje het grind in.
Ik weet wel beter, maar ergens hoop ik op een podium voor Kimi.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Omdat iedereen die geen pitstop heeft gemaakt nu gewoon een gratis pitstop heeft. Om over de (flinke) verbouwingen maar niet te beginnen.Stefie2010 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:13:
[...]
Wat boeit het dat er nu dingen veranderd mogen worden? Omdat Bottas z'n Merc wordt verbouwd?

Iedereen mag dus ook banden wisselen. Dat is minder omdat Max kennelijk al gestopt was.
Dat gaat een flinke fuckup weer worden in bocht 1
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Indy 500 restart, zoals Russell dat graag wiltSinergyX schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:15:
Ooh standing start?
Wel balen voor McLaren. Sainz al nagenoeg zeker van het podium en dan zie je nu Stroll en Gasly voor je die geen stop meer hoeven te maken.
[ Voor 14% gewijzigd door NotSoSteady op 06-09-2020 16:16 ]
Ja, dat wordt een leuke afleveringSuBBaSS schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:14:
[...]
Is meer vanwege de knokkerij die ze niet willen laten zien.
Oh wacht, neflix was erbij toch?
Alleen Stroll was nog niet gestopt dacht ik?DaniëlWW2 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:15:
Iedereen mag dus ook banden wisselen. Dat is minder omdat Max kennelijk al gestopt was.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
De start ging niet lekker.. misschien een foutje, maar misschien heeft de Red Bull te weinig grip vandaag.Orion84 schreef op zondag 6 september 2020 @ 16:15:
Oeh, nieuwe staande start. Dat wordt mogelijk nog wel weer interessant
Of het voor Max allemaal goed uitpakt is maar de vraag, maar het is in elk geval niet saai
...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.