Bandenstapel is stuk, moet gerepareerd wordenrenegrunn schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:53:
Huh hoezo dit?
Als Hamilton geen stop & go krijgt dan mag de FIA per direct z’n naam veranderen in de MIA!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Hamilton kwam de pit binnen VOOR dat het bericht kwam dat de pit-entry dicht was. Giovinazzi kwam daarna naar binnen.poor Leno schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:53:
Als HAM die penalty niet krijgt dan ben ik er he-le-maal fkk klaar mee
Gebeurt toch wel genoeg zo eigenlijk.
En vreselijk zuur voor Ferrari met Vettel in het bijzonder.
En vreselijk zuur voor Ferrari met Vettel in het bijzonder.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Netflix bij je laten filmen is geen goed omen.
HAM nog steeds UI. Laat hem bij de restart maar achteraan starten dan.
HAM nog steeds UI. Laat hem bij de restart maar achteraan starten dan.
"When you grow up your heart dies"
ze zijn vast de lichte straf bedenken om Ham zo min mogelijk te schadenVerwijderd schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:53:
Dit kan toch niet? Nog geen woord over Ham.
Belachelijk dat ze HAM nog niet gestraft hebben, maar GIO wel.
Gewoon laf.
Gewoon laf.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ach jee die Ferrari's. Maar nu kunnen ze tenminste als eerste op Mugello aankomen, hebben ze die tenminste in de pocket.
Die moet nog pittenSunriseBGN schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:54:
Stroll doet goede zaken
-
Haha wat is dit. Even niet opgelet en dan is het hele veld overhoop.
Flinke crash van leclerc trouwens
Flinke crash van leclerc trouwens
niet echt.. hij moet nog stoppen. hij was niet gestopt.SunriseBGN schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:54:
Stroll doet goede zaken
Het is nu weliswaar rode vlag, maar ik vroeg het me ineens af, mag je een stop en go penalty onder SC doen?
Wie stemt er nog meer voor dat @hoevenpe komende zondag weer lekker met zijn kinderen gaat spelen?
Leek op de boardradio alsof de raceleiding op de radio kwam ipv GP over de rode vlag.
Waiting on the world to change
Wacht toch gewoon af? Het kan toch zijn dat de pit net na hem gesloten is? Gebeurt wel vaker.poor Leno schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:53:
Als HAM die penalty niet krijgt dan ben ik er he-le-maal fkk klaar mee
Wat deed die McLaren monteur naar Ham tijdens de pitstop? Was net in de herhaling
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
Niet helemaal goed gehoord, maar volgens mij was max flink aan het foeteren op zijn pitstop
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Wat moet ik nu zien bij die herhalingen?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
juist niet, want een stop and go moet je binnen een paar ronden doen. nu moet hij het doen vlak na de herstart waardoor hij er extra pijn van krijgtLuxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:54:
Nu kan Hamilton alle tijd nemen voor z'n penalty..
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Wat heeft hij gedaan?PalingDrone schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
Wie stemt er nog meer voor dat @hoevenpe komende zondag weer lekker met zijn kinderen gaat spelen?
Ik zie een verband. Mercedes ook al een slecht weekend toentertijd.
Auto hield muur vast.. ging net goed
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik vind het veelzeggend dat ze GIO wel direct een S/G geven, maar bij Hamilton moeten ze het nog even 3 dubbel checken.....
Zag je dat filmpje? Hij rijdt de rode lichten voorbij.. die brandde al.Vos schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
[...]
Wacht toch gewoon af? Het kan toch zijn dat de pit net na hem gesloten is? Gebeurt wel vaker.
...
Uiteraard wordt Ferrari dit weekend gevolgd door de Netflix crew.
Volgens mij niet.RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
Het is nu weliswaar rode vlag, maar ik vroeg het me ineens af, mag je een stop en go penalty onder SC doen?
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Had geen zin in een saaie race en ging buitenspelen
ja maar met rode vlag mag je volgens mij je banden wisselen.
Heeft ermee te maken waar de lichten zitten die aangeven dat de pit is gesloten. Gio heeft deze duidelijk kunnen zien, voor Hamilton was het krapper.nick93192 schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:56:
Ik vind het veelzeggend dat ze GIO wel direct een S/G geven, maar bij Hamilton moeten ze het nog even 3 dubbel checken.....
de pit werd tegelijk gesloten als de SC naar buiten werd gestuurd.Vos schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
[...]
Wacht toch gewoon af? Het kan toch zijn dat de pit net na hem gesloten is? Gebeurt wel vaker.
Wat zitten die pit entry lampen onduidelijk, of lijkt dat zo door de shots die wij hebben en in het echt beter?
Dan nog, had hij moeten doorrijden en hadden ze niets aan de wagen mogen doen.. Want het bericht was er wel sowieso voordat ze begonnen te sleutelen.Vos schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
[...]
nee ook niet tijden een safety carRoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
Voor saaie race is het best wel enerverend. 
HAM 10s penalty stop & go dus...
[ Voor 11% gewijzigd door sjaool op 06-09-2020 15:58 ]
"When you grow up your heart dies"
Penalty voor HAM.
⏩ PVOutput☀️
HULDE 2
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Straf HAM, wat een race wordt dit
En daar is die ook voor Ham, 10sec
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nee dat mag nietCatmandos schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:57:
[...]
ja maar met rode vlag mag je volgens mij je banden wisselen.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Blijkbaar was het niet zo zwart wit anders kregen ze hem wel tegelijk.demonic schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:57:
[...]
de pit werd tegelijk gesloten als de SC naar buiten werd gestuurd.
Jahoor! Lewis ook een 10 stop&go
PSN: xMaurice93
Stroll P1

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
10s poe poe. Zoveel rijdt hij makkelijk weg bij de rest.sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:57:
HAM 10s penalty
...
Terecht. Mensen we gaan een race zien! Eindelijk.
😇Vos schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:53:
[...]
Loop jij voor? Er is nog niks gemeld. Waarom roepen mensen soms zo maar wat?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:26
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En daar is de straf 10 seconden stop and go voor Hamilton.
Leuk voor de race dit die straf. Gasly zit lekker 
En Kimi.
En Kimi.
[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 06-09-2020 15:58 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Ik denk nu dat er wel een stoplicht bij de pit entry komt volgende race
😆 - Denk ook eens om ;)
Jammer dat Max dan weer net niet kan profiteren van het gefaal van Mercedes..
I served in a company of heroes.
Zonde dat Max hiervan geen profijt gaat hebben denk ik
DUGG
Podium (waarbij Stroll nog moet stoppen en Giovinazzi een straf heeft):
1. Gasly
2. Raikkonen
3. Sainz
Zal nog wel eea gebeuren, maar wtf
1. Gasly
2. Raikkonen
3. Sainz
Zal nog wel eea gebeuren, maar wtf

Stroll aan de leiding
zou het ergens wel fantastisch vinden als ie hem nog pakt ook
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dat veranderd de zaak! Dat is een beste strafwarp schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:58:
HAM ook 10sec Stop and Go.
...
Wie van tevoren deze race zo had voorspeld was nu miljonair geworden.
had niet uitgemaakt.. je kan dan niet meer terug.. dus ja..Bensimpel schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:58:
Hoppa, 10 second stop go..
Wat een race
Ik had heel wat moois verwacht achter de top 2 deze race.. Maar dit gaat hierdoor naar compleet nieuwe levels van excitement.
Wat een race
Maar hij moet ook extra pit stop doenLuxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:58:
[...]
10s poe poe. Zoveel rijdt hij makkelijk weg bij de rest.
Mag de bandenwissel niet meer onder een red flag?
Lijkt me wel, maar ik zou denken dat je dan extra veel tijd verliest, misschien juist niet. Een drive-through penalty moet je binnen 3 rondes inlossen, ik weet niet of dat ook moet voor een sopt en go, maar hij zal hem dan waarschijnlijk heel vroeg na de herstart moeten inlossen en super ver terug vallen.RoD schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:55:
Ook een stop&go, dat is een hele hele forse strafLuxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:58:
[...]
nutteloos. Tegen dat je dat licht ziet is het te laat.Bensimpel schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:58:
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Als de rest gelijk pit, halen ze hem in. Dan moet hij echt aan de bak.Luxicon schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:58:
[...]
Als je Ferrari-fan bent nietWaah schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:57:
Nog niks gezien, moeite waard tot noch toe om volledig terug te kijken?
Normaal duurt Monza niet zo lang, maar nu gaat het wel wat langer duren.
He he, de stewards konden geen excuus vinden...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
In het verleden dachten sommige teams dat 9,5 sec ook wel genoeg was om vervolgens nogeens binnengeroepen te worden.... leuke race zo
Weer een Mercedes vooraan.Chiron schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:59:
Stroll aan de leidingzou het ergens wel fantastisch vinden als ie hem nog pakt ook
Bijzondere race, dat wel. Maar dat Max naar plek 11 is teruggezakt is gewoon jammer
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Al is het maar om alle azijnzeikers de mond te snoerenChiron schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:59:
Stroll aan de leidingzou het ergens wel fantastisch vinden als ie hem nog pakt ook
Ik had een hoop verwacht, maar dit niet!sjaool schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:57:
Daarom dat ik een zaterdag nog wel durf te skippen voor andere zaken, maar zondag zit ik er klaar voor! Juist voor dit soort races.
Waiting on the world to change
Wel apart dat de rijders uit de auto mogen enzo.
⏩ PVOutput☀️
gewoon door de pitlane rijden en niet pitten.demonic schreef op zondag 6 september 2020 @ 15:59:
[...]
had niet uitgemaakt.. je kan dan niet meer terug.. dus ja..
Sowieso schrijf je zo!
Norris ook UI. Die reed extreem langzaam om de dubbele pitstop met Sainz voor hem te kunnen maken.
Dat onderzoek naar Norris snap ik ook, was vreemde actie
Ondanks alles (en ernstige dingen).. zo chaotisch en onvoorspelbaar wil je toch dat de meeste races zijn?
Lewis zegt, Lets go down there. Waarschijnlijk gaat hij kijken naar het stoplicht?
[ Voor 4% gewijzigd door tlpeter op 06-09-2020 16:00 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
-Gezeur over Hamilton.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.