WoW mooie samenvatting/plaatje. Waar kun je die vinden?
De race was enigszins zonder spektakel. Om nu te zeggen dat Albon en Bottas slechte coureurs zijn gaat er bij mij echt niet in hoor. Max heeft deze auto al naar zijn hand gezet, zie dan nog maar eens hiermee hem bij te houden... Behalve Vettel zijn ervaring zie ik niemand bij Max in de buurt komen. Of het moet hamilton zijn. Ook de Hulk niet hoor.
Stroll deed het trouwens prima gisteren, wat mij betreft een goede coureur geworden.
Vettel lijkt wel de kneuzenkeuze van de monteurs te hebben gekregen. Hier moet de directie toch wel wakker van worden onderhand?
Renault heeft helaas niets kunnen doen, ondanks dat hun wagen en motor echt zo slecht niet is. Buiten cyril is het een aardig team geworden Moet ik toegeven
Gasly lekker bezig, daniil bezig met het vechten om erin te blijven ben ik bang
HAAS is niet best bezig trouwens, ben benieuwd hoelang ze hiermee doorgaan. Zelf met de budgetcap is het denk ik nog niet genoeg om echt te participeren.
McLaren lijkt iets weg te zakken?
Hopelijk dat Francorchamps een leuke race gaat worden, ik verwacht dat de dominantie van Mercedes hier wel een rol gaat spelen.We gaan het zien!
[Voor 48% gewijzigd door wowly op 17-08-2020 08:24]
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw