Toon posts:

[F1 2020] Race 6 GP van Spanje Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste
Acties:
  • 76.550 views

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 16:59:
Toch heb ik bij de volksliederen nog altijd de neiging om het Italiaanse volkslied in te zetten. Puur omdat dat veel meer passie heeft dan die saaie volksliederen van de andere landen.
Inmiddels kan ik de volksliederen wel dromen en dus ook de volgorde ervan. :/
Het is gewoon jammer dat het steeds Mercedes is, zou een McLaren of Vettel momenteel, het ook erg gunnen.

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
N1v3K schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:01:
[...]

Hamilton is geen racer. Dit is wat ie wil. Alleen voorop rijden, zonder enige dreiging van achter.
Inderdaad, zit ie op plekken lager dan weet ie het niet meer en moet zijn team hem helpen

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:14
N1v3K schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:01:
[...]

Hamilton is geen racer. Dit is wat ie wil. Alleen voorop rijden, zonder enige dreiging van achter.
Gaat het niet zoals meneer wil, dan begint het gejammer

Daar kan je gewoon vanuit gaan.

Het is wel een kwalificatiekanon.

Instagram:Ambitielozemeisjes | Путин, иди на хуй

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online

CoronelHimself

Division Brabant

Ben benieuwd wat het verhaal van Albon is. Als 6e gestart, als 8e geëindigd. Op een ronde achterstand van zijn teamgenoot en kon maar net Gasley van het B-team voorblijven. Het begint nu wel gênant te worden. Probeert ook regelmatig aan de verkeerde kant in te halen.

Steam - PTR83

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22:57

[Voor 20% gewijzigd door demonic op 16-08-2020 17:03]

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:24

Harrie

NederVlaming

Volgende week terug de zachtere compounds. Ben benieuwd.
Vandaag heeft Verstappen het maximale eruit gehaald.

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Het was iig weer eens een traditionele Spaanse GP 🤡

Testing, one, two ...

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:49
Ik vraag me nu toch eigenlijk ook wel af hoezeer het wegvallen van de partymode verandering gaat brengen.

De betere coureurs kunnen volgens mij op gevoel prima willekeurige rondetijden rijden. Zet de auto standaard in partymode en rij op 95% tijdens de race. Of is het te simpel om die enginemodes als een begrenzer te zien?

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
CoronelHimself schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:02:
Ben benieuwd wat het verhaal van Albon is. Als 6e gestart, als 8e geëindigd. Op een ronde achterstand van zijn teamgenoot en kon maar net Gasley van het B-team voorblijven. Het begint nu wel gênant te worden. Probeert ook regelmatig aan de verkeerde kant in te halen.
Slechte strategie van het team. Dat ze hem op de harde band zetten en hem vervolgens midden in druk verkeer laten uitkomen kan Albon niet zoveel aan doen.

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Nummer 3 heeft gewoon op 1 punt na dubbel van 4. Saai seizoen weer.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Tk55 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:02:
[...]

Is dat niet in elke sport zo? De antwoorden zijn altijd hetzelfde:
- Geweldige wedstrijd, top team, super blij
- Matige wedstrijd, jammer, volgende keer beter
- Slechte wedstrijd, niks ging goed, werk aan de winkel

Het is allemaal zo dichtgetimmerd dat er helemaal niks interessants gezegd wordt.
Bij het voetballen valt het wel mee, die laten het over het algemeen wel wat sneller emotie zien. Bij de F1 is het gewoon allemaal wat strakker geregeld, want je ziet Max pas echt meestal regeren bij Ziggo achter de camera, dat is ook jammer.

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-03 13:22

TinusTegengas

Formula Racing

Harrie schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:03:
Volgende week terug de zachtere compounds. Ben benieuwd.
Vandaag heeft Verstappen het maximale eruit gehaald.
Volgende keer / over 2 weken :P

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

• epo
  • Laatst online: 01:12
warp schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:05:
[...]

Slechte strategie van het team. Dat ze hem op de harde band zetten en hem vervolgens midden in druk verkeer laten uitkomen kan Albon niet zoveel aan doen.
Dat idd, hoorde Norris ook roepen dat de harde band useless was, dus slechte call van RB.
Laat hem maar lekker dit jaar uitrijden, heeft echt geen zin om wisselen. Hulk is een leuke rijder maar dat hem echt worden. Albon heeft veel meer racecraft dan de Hulk waar Hulk weer sneller is in single ronde.

[Voor 22% gewijzigd door epo op 16-08-2020 17:08]

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07:02

Osxy

Holy crap on a cracker

LA-384 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:04:
Ik vraag me nu toch eigenlijk ook wel af hoezeer het wegvallen van de partymode verandering gaat brengen.

De betere coureurs kunnen volgens mij op gevoel prima willekeurige rondetijden rijden. Zet de auto standaard in partymode en rij op 95% tijdens de race. Of is het te simpel om die enginemodes als een begrenzer te zien?
Agressiever gebruik van de elektrische systemen, ontbranding strakker etc. Zelfs als de coureur dan meer lift en minder hard op gas gaat zal de boel sneller slijten. Natuurlijk niet zo snel als in quali maar toch.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-01 06:32

MazeWing

passionate & cynical

LA-384 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:04:

Hopelijk was spannendere kwalificaties...

Desktop: Ryzen 5800X | 32 GB | RTX 3080 | LG 34GN850 Telefoon: Galaxy Z Fold 3 Camera: Nikon Z6II I 24-70 F4

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-03 19:18
Nou, die hebben we ook weer gehad. Zeer saaie race, al was dat ook de verwachting. Hamilton weer oppermachtig, Max verwacht/teleurstellend 2e. Heel mooi voor Vettel, die gun ik het echt, en dramatisch voor Albon. Aardige jongen, maar moet volgend jaar echt ergens anders gaan rijden.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

• Exocet
  • Niet online
MazeWing schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:07:
[...]

Hopelijk was spannendere kwalificaties...
Denk het niet, het gat wordt alleen iets kleiner

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-03 01:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

CoronelHimself schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:02:
Slechte kwalificatie, in de race meteen klem achter de RP, daarna te vroeg naar binnen voor een te harde band en terug in het verkeer, pas toen ie naar de gele band ging kon ie wat posities goedmaken. uiteindelijk achter Vettel blijven haken en met het hele zooitje op +1 rondje afgevlagd worden.

TL;DR, foute strategie. ;)

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-03 16:45
Dit was kennelijk het 50e podium voor BOT. Daarvan haalt hij er 41 bij Mercedes uit 68 races sinds hij daar in 2017 is ingestapt. Dat vind ik vrij tegenvallend? VER doet er 36 uit 64, maar wel in een auto die een tijdlang de derde auto was (inmiddels duidelijk de tweede).

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:03

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Denk Max even weg, dan heeft Mercedes dus gewoon het hele veld gelapt... dus bij de start wegrijden, rondje inhalen en dan nog het hele veld oprollen en dan nog eens 18 seconden wegrijden bij Stroll

[Voor 95% gewijzigd door Alfa Novanta op 16-08-2020 17:11]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• CoronelHimself
  • Nu online

CoronelHimself

Division Brabant

Hippocampus schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:08:
[...]

Slechte kwalificatie, in de race meteen klem achter de RP, daarna te vroeg naar binnen voor een te harde band en terug in het verkeer, pas toen ie naar de gele band ging kon ie wat posities goedmaken. uiteindelijk achter Vettel blijven haken en met het hele zooitje op +1 rondje afgevlagd worden.

TL;DR, foute strategie. ;)
6e startpositie is toch niet zo gek voor Albon. Mijn inziens had hij juist wat geluk In de kwalificatie. 1 tiende trager en hij verloor meteen 4 plaatsen. De racing points waren 4 tiende sneller.

Steam - PTR83

• epic_gram
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:46

epic_gram

undercover moderator

autje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:10:
Dit was kennelijk het 50e podium voor BOT. Daarvan haalt hij er 41 bij Mercedes uit 68 races sinds hij daar in 2017 is ingestapt. Dat vind ik vrij tegenvallend? VER doet er 36 uit 64, maar wel in een auto die een tijdlang de derde auto was (inmiddels duidelijk de tweede).
dit, plus het gezever over albon hebben allebei een oorzaak die we allemaal gewoon al weten:

Ze zijn gewoon allebei matige coureurs.

Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████

• N1v3K
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Bottas zat bij de start Albon een beetje in de weg, maar verder snap ik de race van Alex niet.
Nou heeft ie een keer een redelijke kwalificatie, verliest ie juist 2 plekken.. :?

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Alfa90_Buttje schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:10:
Denk Max even weg, dan heeft Mercedes dus gewoon het hele veld gelapt... dus bij de start wegrijden, rondje inhalen en dan nog het hele veld oprollen en dan nog eens 18 seconden wegrijden bij Stroll

[Afbeelding]
Denk Mercedes even weg en dan heeft Max gewoon bijna het hele veld gelapt ;)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

CoronelHimself schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:11:
[...]

6e startpositie is toch niet zo gek voor Albon. Mijn inziens had hij juist wat geluk In de kwalificatie. 1 tiende trager en hij verloor meteen 4 plaatsen. De racing points waren 4 tiende sneller.
Hij gaf al eens eerder aan dat ie beter moet kwalificeren zodat ie in het gat kan rijden tussen Max en de rest. Als je dan meteen achter andere vast zit en moet gaan vechten om er voorbij te komen kost het teveel. En hij geeft ook nu weer aan dat ie de banden niet heel kan houden. dus, tja, slechte kwali alsin hij had op 4 moeten staan.

• CoronelHimself
  • Nu online

CoronelHimself

Division Brabant

epic_gram schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:12:
[...]

dit, plus het gezever over albon hebben allebei een oorzaak die we allemaal gewoon al weten:

Ze zijn gewoon allebei matige coureurs.
Zo kan je het ook vertellen. Maar Albon red mijn inziens voor zijn zitje in de RB, door zijn agressieve inhaalacties en zijn racecraft. Maar als je zijn carrière voor de F1 bekijkt dan is het niet echt verwonderlijk dat het geen toptalent is. Zeker als je die vergelijkt met een Gasley. Helaas bezweek die onder de druk en Albon lijkt hetzelfde te gaan overkomen.

Dat RB momenteel niemand in de eigen gelederen heeft is ook wel een teken aan de wand. Geen idee waar Marko aan het koekeloeren is, maar veel talent zit er ook niet aan te komen.

Steam - PTR83

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
CoronelHimself schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:11:
[...]

Albon zal alleen vergeleken worden met Max. De vuistregel is dat je ongeveer binnen 0,2s moet zitten van je teamgenoot. Dat was starten in P4 geweest of misschien net P5. Dat is hier het probleem. Je hebt weer een baan waar je niet kan inhalen en dan moet je goed kwalificeren of meteen bij de start ervoor gaan. Max pakte weer een veel snellere Mercedes, Albon kon uiteindelijk niet eens een Ferrari op belachelijk oude soft banden inhalen.

De tijd gaat tikken want dit is niks beter dan Gasly. Deze sport is gewoon keihard. Er zijn maar twintig plaatsen, er zijn meer coureurs en dit is een van de allerbeste plekken in de Formule 1. Dat brengt druk en eisen met zich mee. Niemand verwacht dat je Max Verstappen aankan, maar je moet dichtbij zitten. Ik zie precies hetzelfde gebeuren als met Gasly gebeurde. Ik denk dat ik het Albon niet eens helemaal aanreken, hoewel hij zeker een aandeel heeft. Die starre houding dat het een juniorencoureur moet zijn helpt ook niet. Goed dat Marko coureurs een kans geeft, veel teams doen het niet, maar dit werkt niet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:17:
[...]

Albon zal alleen vergeleken worden met Max. De vuistregel is dat je ongeveer binnen 0,2s moet zitten van je teamgenoot. Dat was starten in P4 geweest of misschien net P5. Dat is hier het probleem. Je hebt weer een baan waar je niet kan inhalen en kan moet je goed kwalificeren of meteen bij de start ervoor gaan. Max pakte weer een veel snellere Mercedes, Albon kon uiteindelijk niet eens een Ferrari op belachelijk oude soft banden inhalen.

De tijd gaat tikken want dit is niks beter dan Gasly. Deze sport is gewoon keihard. Er zijn maar twintig plaatsen, er zijn meer coureurs en dit is een van de allerbeste plekken in de Formule 1. Dat brengt druk en eisen met zich mee. Niemand verwacht dat je Max Verstappen aankan, maar je moet dichtbij zitten. Ik zie precies hetzelfde gebeuren als met Gasly gebeurde. Ik denk dat ik het Albon niet eens helemaal aanreken, hoewel hij zeker een aandeel heeft. Die starre houding dat het een juniorencoureur moet zijn helpt ook niet. Goed dat Marko coureurs een kans geeft, veel teams doen het niet, maar dit werkt niet.
Tijd voor Norris of Russell ernaast. :Y)

/edit: of Hulkenberg ;)

PSN

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:33
Ik zie toch een andere Hamilton bij Jack...

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:17:
[...]

Albon zal alleen vergeleken worden met Max. De vuistregel is dat je ongeveer binnen 0,2s moet zitten van je teamgenoot. Dat was starten in P4 geweest of misschien net P5. Dat is hier het probleem. Je hebt weer een baan waar je niet kan inhalen en kan moet je goed kwalificeren of meteen bij de start ervoor gaan. Max pakte weer een veel snellere Mercedes, Albon kon uiteindelijk niet eens een Ferrari op belachelijk oude soft banden inhalen.

Zoals ik al eerder zei: dat juniorenprogramma zet zowel coureurs/talenten en de teams alleen maar op slot. Zie een Russell, of een Wehrlein (Russell zit nog steeds vast bij Williams, Wehrlein is F1-waardig maar is buiten de boot gevallen bij Mercedes), en juist betere coureurs die een team echt vooruit kunnen helpen (zoals Hulkenberg) vallen nu buiten de boot "want maakt niet deel uit van een opleidingsprogramma").

Ik zou Albon terugzetten naar AT, Kvyat eruit (wordt er teveel uitgereden door Gasly) en Hulkenberg in de tweede Red Bull zetten zodat je de auto tenminste goed verder kan ontwikkelen. Aan de input van Albon heb je namelijk ook echt niets (vooral door gebrek aan ervaring, maar hij kan alleen maar klagen als het niet gaat).

Volvotips.com

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
YakuzA schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:19:
[...]

Hulkenberg. Norris zal niet willen, Russel heeft een opening naar Mercedes op termijn en RBR heeft iemand nodig die zich zal schikken en consistent is. Ik kan simpelweg geen betere kandidaat bedenken. Ik denk dat RBR hem echt eens zou moeten uitnodigen voor twee dagen in de simulator om zijn snelheid te testen met deze gevoelige auto. Is dat goed, dan een FP1 laten rijden en als dat ook goed is tekenen voor een paar seizoenen. Je hebt een Barrichello, Webber of Bottas nodig. Gasly en Albon dan in AlphaTauri zodat je daar ook een goede set hebt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• streamnl
  • Niet online
YakuzA schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:19:
[...]

Je schrijft Hülkenberg verkeerd 😉

Meer dan ik dacht...

• tweakertje21
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06:08
Misschien een interessante complot theorie betreft de nieuwe “party”-modus regels: Zouden deze regels ingevoerd zijn voor Ferarri? Zij lijken het meest te winnen te hebben doordat hun motor dit jaar “trager” is.

• epo
tweakertje21 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:22:
Misschien een interessante complot theorie betreft de nieuwe “party”-modus regels: Zouden deze regels ingevoerd zijn voor Ferarri? Zij lijken het meest te winnen te hebben doordat hun motor dit jaar “trager” is.
Ik zie het complot niet, Ferrari blijft traag. Ze geven toch aan dit te doen zodat controles makkelijker gaan worden en eventuele cheats makkelijker te vinden zijn ipv door 9 mappings te gaan.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

tweakertje21 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:22:
Als ik voor een complot-theorie zou gaan, dan zou het juist ten gunste van Mercedes zijn: dan zijn de vragen over de witte rookpluimpjes op de zaterdagen tenminste ten einde, en zijn er geen verdenkingen meer dat die taximotoren stiekem teveel olie verbranden en dus illegaal zouden zijn. :+

Volvotips.com

• mcbacon0
  • Nu online
Leuk ook dat Max even naar Norris zwaait bij het lappen

• RobertMe
  • Laatst online: 07:52
Tsja, Albon...
Bij de start wat opgehouden door Bottas. Vervolgens als ik het goed begreep problemen met tyre management op de softs. Daardoor de vroege stop naar de hards (had nog maar 1 set mediums), waarbij die achter dat Magnussen, Raikonnen, Ocon groepje komt en dan is zijn race "klaar". Want lastig inhalen en ook nog eens achteraan in een treintje. Als tyre management beter was geweest dan had die ook niet die pitstop waarbij die op zo'n foute plek terecht komt en is het ineens een heel andere race.

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

RobertMe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:27:
Tsja, Albon...
Bij de start wat opgehouden door Bottas. Vervolgens als ik het goed begreep problemen met tyre management op de softs. Daardoor de vroege stop naar de hards (had nog maar 1 set mediums), waarbij die achter dat Magnussen, Raikonnen, Ocon groepje komt en dan is zijn race "klaar". Want lastig inhalen en ook nog eens achteraan in een treintje. Als tyre management beter was geweest dan had die ook niet die pitstop waarbij die op zo'n foute plek terecht komt en is het ineens een heel andere race.
Hij reed in het begin makkelijk naar PER toe maar het lukte met DRS niet om er voorbij te komen, vanaf daar ging alles bergaf.

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Schokkend hoe het gat tussen Perez en Bottas meer dan een minuut werd. En blijkbaar niemand bij machte was Perez te passeren.

alles kan off-topic

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:25
Marco van Basten is een van mijn helden, maar een F1 kenner is hij niet echt... als je serieus denkt dat als je op een ronde achterstand finisht, dat je dan nog een rondje moet rijden... _/-\o_

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Dat moet ook, om bij de ingang van de pitstraat te komen.

alles kan off-topic

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:25
Ankona schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:37:
Dat moet ook, om bij de ingang van de pitstraat te komen.
Ok dan... 2 rondjes! ;)

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:19
PatrickC schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:36:
Marco van Basten is een van mijn helden, maar een F1 kenner is hij niet echt... als je serieus denkt dat als je op een ronde achterstand finisht, dat je dan nog een rondje moet rijden... _/-\o_
Heb medelijden met de GTAm-klasse bij Le Mans, heb je er al 24 uur gereden, mag je er nog 78 rondjes achteraan doen... :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:14

sjaool

Every life should have 9 cats

PatrickC schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:36:
Ach, ik neem het hem niet kwalijk. Dat hekjes idee was ook best wel verfrissend om te horen. ;)

"When you grow up your heart dies"

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Osxy schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:07:
[...]

Agressiever gebruik van de elektrische systemen, ontbranding strakker etc. Zelfs als de coureur dan meer lift en minder hard op gas gaat zal de boel sneller slijten. Natuurlijk niet zo snel als in quali maar toch.
En hogere maximum toeren in elke versnelling.
De 12 tot 12,5k rpm zit nog wel wat speling in.

PSN

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Denk ik toch de radio van de race. Ronde 51, Vettel zit op oude softs en Ferrari vraagt even of hij de race kan uitrijden. Madlad doet het nog ook, 37 ronden. DoTD dik verdiend. d:)b

https://streamable.com/94g6x3

En Ferrari verdient alweer de clown van de week prijs want welke malloot bedenkt dit nu als strategie? We zijn de afgelopen jaren heel wat gewend geraakt, maar dit seizoen lijkt Ferrari extra waardeloos te zijn. :')

Ik weet gewoon serieus niet meer hoe ik dit moet beschrijven, gewoon echt niet meer. Wat zijn ze daar in godsnaam aan het doen? Dit is waarschijnlijk zelfs te dom voor bewuste sabotage. Is het nu zo ongelofelijk moeilijk om Vettel die P11 start op mediums, na circa 30 ronden naar binnen te halen voor harde banden of na circa 25 ronden voor mediums en dan de laatste 15 ronden voor softs? Het is Vettel, je weet wel de viervoudig wereldkampioen die zo ongelofelijk goed met zijn banden om kan gaan omdat hij er letterlijk probeert alles ervan te begrijpen en letterlijk vragen stelt aan Pirelli als hij iets niet begrijpt. Dat heb je in je team, maar een half capabele strategie in elkaar zetten, ho maar. |:( 8)7 :F

• Hugo
  • Laatst online: 21:26
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:52:
Denk ik toch de radio van de race. Ronde 51, Vettel zit op oude softs en Ferrari vraagt even of hij de race kan uitrijden. Madlad doet het nog ook, 37 ronden. DoTD dik verdiend. d:)b

[Streamable: Vettel gets asked if he should use his current wheels for the rest of the race]

En Ferrari verdient alweer de clown van de week prijs want welke malloot bedenkt dit nu als strategie? We zijn de afgelopen jaren heel wat gewend geraakt, maar dit seizoen lijkt Ferrari extra waardeloos te zijn. :')

Ik weet gewoon serieus niet meer hoe ik dit moet beschrijven, gewoon echt niet meer. Wat zijn ze daar in godsnaam aan het doen? Dit is waarschijnlijk zelfs te dom voor bewuste sabotage. Is het nu zo ongelofelijk moeilijk om Vettel die P11 start op mediums, na circa 30 ronden naar binnen te halen voor harde banden of na circa 25 ronden voor mediums en dan de laatste 15 ronden voor softs? Het is Vettel, je weet wel de viervoudig wereldkampioen die zo ongelofelijk goed met zijn banden om kan gaan omdat hij er letterlijk probeert alles ervan te begrijpen en letterlijk vragen stelt aan Pirelli als hij iets niet begrijpt. Dat heb je in je team, maar een half capabele strategie in elkaar zetten, ho maar. |:( 8)7 :F
Volgens mij heeft Ferrari dit seizoen verder al opgegeven en kijken naar 2022. Heb nu al medelijden met Sainz volgend jaar. Gaat helaas weinig veranderen ten opzichte van nu.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• N1v3K
  • Niet online
N1v3K schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:12:
Bottas zat bij de start Albon een beetje in de weg, maar verder snap ik de race van Alex niet.
Nou heeft ie een keer een redelijke kwalificatie, verliest ie juist 2 plekken.. :?
RobertMe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:27:
Tsja, Albon...
Bedankt voor de toelichting :)

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@DaniëlWW2 Ik denk dat ze bij Ferrari op deze manier hun raceweekend inplannen: :+

• YakuzA
  • Nu online

YakuzA

Hippocampus schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:59:
@DaniëlWW2 Ik denk dat ze bij Ferrari op deze manier hun raceweekend inplannen: :+

[Afbeelding]
Ik denk dat ze nog steeds die ijsbeer uit de Berlin zoo gebruiken die toen de WK wedstrijden goed voorspelde ;)

PSN

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 07:40
GP van Spanje, altijd spannend of het spannend wordt en helaas, deze editie werd het niet echt spannend. Er zaten wel wat leuke gevechten tussen en mooie acties, maar die werden eigenlijk allemaal mogelijk gemaakt door coureurs waar nogal een verschil zat in banden(leeftijd).

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49
Ferrari en de strategie van Vettel. HOE DAN?
Vorige week 10 rondjes hard en 20 medium.
Deze week, begin maar 30 rondjes op medium dan doen we wel 35 rondjes soft. 8)7

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

• Edd
  • Nu online
Hugo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:56:
[...]

Volgens mij heeft Ferrari dit seizoen verder al opgegeven en kijken naar 2022. Heb nu al medelijden met Sainz volgend jaar. Gaat helaas weinig veranderen ten opzichte van nu.
Dat je als team het seizoen hebt opgegeven om met de winst mee te doen of de auto niet zo sterk ontwikkeld is natuurlijk prima, maar dat neemt niet weg dat je er dan bezopen strategieën op na hoeft te houden?

-

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Hippocampus schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:59:

[Afbeelding]
Soms denk ik echt dat dit een upgrade zou zijn voor Ferrari. :z

• Hugo
  • Laatst online: 21:26
Edd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:03:
[...]

Dat je als team het seizoen hebt opgegeven om met de winst mee te doen of de auto niet zo sterk ontwikkeld is natuurlijk prima, maar dat neemt niet weg dat je er dan bezopen strategieën op na hoeft te houden?
Bezopen strategieën doen ze helaas al jaren. Zoals al door velen gezegd, er moet met de bezem door Ferrari.

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

• Chiron
  • Laatst online: 28-03 16:16

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Ferrari gaat ‘t beste als er geen Italiaan aan het roer staat.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54
hoevenpe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:10:
Benieuwd hoe Ferrari het vandaag weer gaat vern**ken... :P
Om mezelf maar te quoten: Vettel 40+ ronden op softs zag ik niet aankomen...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• DoeEensGek

:+

• Chiron
  • Laatst online: 28-03 16:16

Chiron

Moderator Tweakers Discord
hoevenpe schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:08:
[...]

Om mezelf maar te quoten: Vettel 40+ ronden op softs zag ik niet aankomen...
Straks in Spa is de enige versnelling die hij mag gebruiken de achteruit.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• epo
Hugo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:56:
[...]

Hoezo medelijden? Hij krijgt een riant salaris om tweede coureur te zijn. Auto is niet veel slechter dan die van Mclaren en ze maken vast wel een sprong volgend jaar.

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:19
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:08:
Fijne race iedereen. Doe allemaal ook lief zodat ik kan kijken hé. ;)
Ik volg het topic nooit tijdens een race maar zijn ze lief geweest? :)

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:58
iichel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:02:
Ferrari en de strategie van Vettel. HOE DAN?
Vorige week 10 rondjes hard en 20 medium.
Deze week, begin maar 30 rondjes op medium dan doen we wel 35 rondjes soft. 8)7
Vettel gaf na de race wel zelf aan dat de softs een betere balans gaven dan de mediums. Hij vond dat vreemd want hoorde andersom te zijn.

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

[Streamable: Vettel gets asked if he should use his current wheels for the rest of the race]

Vanochtend de formule 2 gezien en soms denk ik wel eens als Mick Schumacher eenmaal zover is bij het junioren team van Ferrari om de stap te maken naar F1 de bezem er eens grondig door kan.

Tweakers Discord

• iichel
epo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:17:
[...]

Auto is niet veel slechter dan die van Mclaren en ze maken vast wel een sprong volgend jaar.
McLaren of Ferrari? McLaren zal zeker een sprong maken als ze een AMG PU krijgen.

• DoeEensGek
Het ergste is nog dat het gewoon de waarheid is. :/

• iichel
talkatoo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:18:
[...]

Vettel gaf na de race wel zelf aan dat de softs een betere balans gaven dan de mediums. Hij vond dat vreemd want hoorde andersom te zijn.
Ja oke, maar dan box je toch voor een 2e set softs?

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:19
tweakduke schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:18:
[...]

Vanochtend de formule 2 gezien en soms denk ik wel eens als Mick Schumacher eenmaal zover is bij het junioren team van Ferrari om de stap te maken naar F1 de bezem er eens grondig door kan.
Het blijft Ferrari he?

• DoeEensGek
mcbacon0 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 17:26:
Leuk ook dat Max even naar Norris zwaait bij het lappen

[Afbeelding]
https://streamable.com/0bufbs

Bewegend beeld.

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:13
Gewoon een bedankje dat hij netjes aan de kant gaat.

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Arjantje72 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:17:
[...]

Ik volg het topic nooit tijdens een race maar zijn ze lief geweest? :)
Best wel ja. :P
[...]

Ik heb eerder de indruk dat Shwartzman een kans gaat krijgen, maar ik heb niet de indruk dat de F2 op het moment zo geweldig is qua talent. :)

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07:16
Tijdens de race wel ja, na de race echter...

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
DoeEensGek schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:18:
[...]

Klopt. En ik vind het ook saaier dan andere jaren. Maar dan kun je er maar beter grappen om maken toch? :+

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik krijg bij Ferrari tegenwoordig het "6-jarige kindjes spelen winkeltje"-idee: het is leuk en aardig, maar je hebt er totaal niets aan. :P

Volvotips.com

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:27

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:22:
[...]

Best wel ja. :P

[...]

Ik heb eerder de indruk dat Shwartzman een kans gaat krijgen, maar ik heb niet de indruk dat de F2 op het moment zo geweldig is qua talent. :)
Klopt, maar verder springt er niemand echt eruit. De kennis van familie Schumacher in de F1 zal denk ik wel helpen. Maar goed we gaan weer off-topic foei :P

Tweakers Discord

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]
Mick kan vooral goed starten, maar hij komt (nog) niet bovendrijven als absolute top in het F2 veld. Dit is zijn 2e seizoen al bij een van de beste F2 teams van het veld, maar het komt nog niet vanzelf ;)

Testing, one, two ...

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:54
DoeEensGek schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:18:
Zonder DNF zie ik de rest van het seizoen niemand anders op het podium komen inderdaad, Lewis meestal op 1 en stuivertje wisselen voor 2 en 3.

De rest op 30+ seconden, zelfs met een pitstop minder...

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• DoeEensGek
Bart-Willem schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:24:
[...]

Ik krijg bij Ferrari tegenwoordig het "6-jarige kindjes spelen winkeltje"-idee: het is leuk en aardig, maar je hebt er totaal niets aan. :P
Nee maar je ziet ook totaal niet de intentie bij Ferrari om het beter te doen. Leclerc moet zelf de touwtjes in handen nemen om tot een goed resultaat te komen, want als het aan Ferrari ligt vern*^($$*n ze die ook gewoon heel graag.

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:17
Dat Ferrari niet helemaal nadenkt over de strategie is wel duidelijk. Maar dat je dan een double stack doet met iemand op softs en de ander op mediums zit er écht een steekje los. Dan is het niet eens een mislukte gok..

• DoeEensGek
Oké dit is zo slecht. Maar ik moest erom lachen.

https://streamable.com/5ufrz3

Stop gelijk. :+

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:16

Sorry maar het gezeik op Ferrari is zo overdreven. Hij rijdt van p11 naar p7 en finished voor Albon, blijkbaar werkte de strategie.
Rond de tijd dat Verstappen naar die donkere wolk vroeg, gaf men bij Ferrari aan aan Vettel dat er mogelijk regen zou komen na ronde 50.
Hij startte op medium, ga je dan naar hard, waar niemand op wil rijden of 2x soft? Dan kies je dus voor 2x soft. Rekening houdend met mogelijke regen rijden ze zo lang mogelijk door.
Tegen de tijd dat je weer naar binnen moet bekijk je de situatie en blijkt dat je waarschijnlijk een beter resultaat kan halen door die 2e stop niet te maken en hopen dat je het einde haalt.
En dat doen ze.

Alleen de communicatie mag inderdaad beter, Vettel vroeg al een hele tijd eerder wat voor pace hij moest rijden ivm vervolg van de race en dat duurde paar rondjes voor ze de beslissing namen om de 1-stopper te doen.

erutangiS

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DoeEensGek schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:29:
Oké dit is zo slecht. Maar ik moest erom lachen.

[Streamable]https://streamable.com/5ufrz3

Stop gelijk. :+
Zat op het puntje van mijn stoel, de eerste keer sinds 15:10 uur :+

Testing, one, two ...

• epo
iichel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:18:
[...]

McLaren of Ferrari? McLaren zal zeker een sprong maken als ze een AMG PU krijgen.
Zeker, maar hun chassis zal een half aangepast ding zijn en Ferrari maakt vast wel een sprong met de motor en chassis.
Maar anyways ik vind Sainz niet bijzonder, legt het te vaak tegen zijn teammate af. Leclerc heeft weinig van hem te vrezen.

• Snowdog
  • Laatst online: 22:38
Toch niet die grote bandenproblemen voor Merc vandaag, jammer...
Goeie race van Hamilton en Max, maar wel enorm saai verder (zoals anderen ook al opmerkten). Die Bottas kan er wel echt geen drol van. Dat ze snel Russell promoveren en Bottas naar Williams sturen ofzo.

• iichel
epo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:35:
[...]

Zeker, maar hun chassis zal een half aangepast ding zijn en Ferrari maakt vast wel een sprong met de motor en chassis.
Wat ik heb begrepen mag alleen McL hun chassis aanpassen en voor de rest is de ontwikkeling voor 2021 van het chassis heel beperkt. Aero mag wel ontwikkeld worden.
Ik hoop wel dat Ferrari een stap maakt met hun PU maar de upgrade van Renault naar Mercedes + de stap die Mercedes maakt zal ook niet verwaarloosbaar zijn. Het zal me niet verbazen dat Norris volgend jaar voor Sainz rijdt.

• Snowdog
  • Laatst online: 22:38
iichel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:43:
[...]

Wat ik heb begrepen mag alleen McL hun chassis aanpassen en voor de rest is de ontwikkeling voor 2021 van het chassis heel beperkt. Aero mag wel ontwikkeld worden.
Ik hoop wel dat Ferrari een stap maakt met hun PU maar de upgrade van Renault naar Mercedes + de stap die Mercedes maakt zal ook niet verwaarloosbaar zijn. Het zal me niet verbazen dat Norris volgend jaar voor Sainz rijdt.
Doet 'ie dit jaar ook al, dus niet zoveel verschil.

Ferrari heeft volgens mij ook al enigszins publiekelijk aangegeven dat volgend jaar ook al min of meer een afgeschreven jaar is, dus dat valt sowieso wel te verwachten.

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

iichel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 18:43:
[...]

Nog erger: voor volgend jaar is er wel een reglementswijziging in de vloer vóór de achterbanden om te voorkomen dat achterbanden blaarvorming krijgen en ook wat minder aerodynamisch voordeel te behalen valt. Needless to say dat 't voor teams met een hoge(re) rake nadelig uit gaat pakken, en juist Mercedes heeft er voordeel van (met name het blaarvorming-verhaal). :/

Volvotips.com

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05
Vandaag maar fast forward gedaan naar de schaarse momenten, voor de rest............

Nummer 4 op een ronde dat is toch gewoon beschamend en belachelijk voor de sport...................

[Voor 14% gewijzigd door aveenhuysen op 16-08-2020 19:07]

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

• sjaool

sjaool

aveenhuysen schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:06:
Vandaag maar fast forward gedaan naar de schaarse momenten, voor de rest............

Nummer 4 op een ronde dat is toch gewoon beschamend en belachelijk voor de sport...................

[Afbeelding]
Je had ook op de samenvatting kunnen wachten want in het middenveld gebeurde meer dan genoeg. ;)

[Voor 7% gewijzigd door sjaool op 16-08-2020 19:11]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22:06
En laten we niet vergeten dat VET eindelijk 3.000 punten in zijn gehele carierre heeft na deze race. :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• N1v3K
  • Niet online
Ben benieuwd naar de Race Highlights video van het officiële F1 kanaal.
Of ze boven de 5 minuten uitkomen :p

• sjaool

sjaool

N1v3K schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:14:
Ben benieuwd naar de Race Highlights video van het officiële F1 kanaal.
Of ze boven de 5 minuten uitkomen :p
Ja, dat is ze gelukt. Kijk een paar posts boven je. ;)

• N1v3K
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:15:
[...]

Ja, dat is ze gelukt. Kijk een paar posts boven je. ;)
Haha.. sjips.
Had ik nog niet gezien. Zoveel nieuwe posts :*)

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-03 18:28
Jasphur schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:13:
En laten we niet vergeten dat VET eindelijk 3.000 punten in zijn gehele carierre heeft na deze race. :)
Dat zegt met de huidige puntentelling waar zelfs de nummer 10 nog punten scoort ook niet zoveel meer.. Max Verstappen heeft b.v. ook al meer dan 1000 punten met z'n 22 jaar oud..

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Happy Seb. :D
Vettel

Minder happy Max.
Max

Pre race interview met Lando.
Lando

[Voor 17% gewijzigd door DaniëlWW2 op 16-08-2020 19:27]

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Albon weet het even niet meer:

...

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:13

Moofnor

King of my castle

Inflatable schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 19:23:
[...]

Dat zegt met de huidige puntentelling waar zelfs de nummer 10 nog punten scoort ook niet zoveel meer.. Max Verstappen heeft b.v. ook al meer dan 1000 punten met z'n 22 jaar oud..
Het staat gelijk aan 120 overwinningen, misschien dat het minder indrukwekkend is dan met de oude puntentelling, maar indrukwekkend is het naar mijn mening nog steeds.

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

• Exocet
  • Niet online

• RobertMe
  • Laatst online: 07:52
Ben benieuwt wanneer de boordradio van Vettel wordt gepost :+

Nu zegt die namelijk wel iets. Over dat het moeilijk was op de softs maar de enige optie op punten en vraagt hoeveel ronden hij daar uiteindelijk op had gereden (37)
Pagina: 1 ... 22 23 24 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee