Denk dat hij zijn banden wil sparen.renegrunn schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:17:
Ham loopt nog niet veel uit
Net te laat, kom terug van een feestje. Goeie race iedereen!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Bottas en inhalen, dat blijft toch ook wel een dingetje
PSN: xMaurice93
STR doet goed werk voor Red Bull... Ik zegt VET naar Racing Point en STR naar Red Bull...
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Je hebt het belangrijkste al gemist.Maarten_E schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:18:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
STR mag nog wel even volhouden, even de strategie verkloten van Merc.
Waiting on the world to change
Gaat max richting DRS range?
Je kent me, laat al het beste aan jullie.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Stroll deed ook lekker veel moeite

BOT gaat gewoon met DRS langs STR, dit is niet te verdedigen zo, kost teveel van de bandjes van STR.
- DaniëlWW2
- Niet online
Radio: Max moet in gaan lopen, Hamilton rijdt langzaam en lijkt te sparen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Klaagt Max nu dat HAM super slow rijdt?
Max had wel geluk dat Bottas moest focussen op Stroll bij de start. Anders had BOT Max nog wel kunnen afhouden denk ik.
BOT rijdt nu zijn banden aan gort omdat hij naar VER toe wil rijden.
Max laat zien dat hij de perfecte positie weet te kiezen in dit soort situaties.. Volwassen.Maarten_E schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:20:
Max had wel geluk dat Bottas moest focussen op Stroll bij de start. Anders had BOT Max nog wel kunnen afhouden denk ik.
Die had een wereld start en liet 'm gewoon staan in de bocht met BOTnachtnet schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:20:
Mooie start herhaling stroll
HAM rijdt als een oud vrouwtje
The ramblings of an idiot
Yep, lijkt er op! Mogen we een shot van Toto aub?sjaool schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:21:
BOT rijdt nu zijn banden aan gort omdat hij naar VER toe wil rijden.
Neen, teams mogen zelf de verhouding kiezen, maar ze moeten tegenwoordig wel aan het begin van het seizoen vastleggen welke verhoeding ze willen. Vroeger kon men elke race andere verhoudingen kiezen.Heijmenberg99 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:17:
[...]
Is het niet zo dat de auto’s allemaal dezelfde vertandingen hebben in de bak?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
of HAM houd max op zodat max met BOT kan gaan knokken
Max is flink aan het duwen om Lewis zo snel mogelijk naar een pitstop te dwingen. Lewis zal nu al in 'bandenspaarmodus' zijn, of Bottas dichterbij te laten komen. Hopelijk is Max simpelweg sneller en zal 'm voorbij proberen te stampen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Denk dat Red Bull er niet eens langs wil. Die gaan ervan uit dat ze langer door kunnen op rood.
Of hij wil gewoon banden sparen terwijl VER de zijna mag opbranden door zo dicht achter hem te rijden.Jackson6 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:23:
HAM houdt Max op voor BOT?
No keyboard detected. Press F1 to continue.
Daar lijkt het wel op. Kost banden voor Mx om te verdedigen. Is positief voor Hamiltonpoor Leno schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:22:
Houdt HAM nu VER een beetje op, zodat BOT m kan 'pakken'?
DUGG
Waarschijnlijk wel. Als Bottas het lukt, als, dan zal het wel weer met zo’n lame DRS actie zijn, op racecraft is Bottas de inferieure partij.poor Leno schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:22:
Houdt HAM nu VER een beetje op, zodat BOT m kan 'pakken'?
RIP Cameraman op die kraan
Daar zou ik nu niet willen staan....

[ Voor 41% gewijzigd door Illegal_Alien op 16-08-2020 15:24 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
MERC is inderdaad een andere strategie aan het proberen. Ze moeten wel, ander pakt RBR ze wel op banden of strategie.
Dat, en als Max er dichterbij gaat zitten is dat nadelig voor zijn banden. Inhalen is bijna onmogelijk hier. Wordt weer een tactisch spelletjeVerwijderd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:23:
Denk dat Red Bull er niet eens langs wil. Die gaan ervan uit dat ze langer door kunnen op rood.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Denk wel dat je er een aardig windje hebt hoor.Illegal_Alien schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:24:
RIP Cameraman op die kraanDaar zou ik nu niet willen staan....
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Wat ik van HAM begrepen heb is volgen met de Mercedes bijna niet te doen hier. Dus voor BOT zal het nog wel een hele kluif worden om dichterbij te komen.
Verwijderd
Precies, dat denk ik dus ook.Chiron schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:24:
[...]
Dat, en als Max er dichterbij gaat zitten is dat nadelig voor zijn banden. Inhalen is bijna onmogelijk hier. Wordt weer een tactisch spelletje
Daarom moet ALB er dus dichter achter komen, dan lopen de Mercs ook weer risico.
Eerste stops rond 11/12 denk ik?
Max kan in ieder geval harder, die moet/gaat in Hammertime modus zodra Lewis naar binnen gaat.
Dus als je Merc bent stuur je straks BOT voor de undercut?
Eerder rond rondje 15 a 19.MikeyMan schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:25:
Eerste stops rond 11/12 denk ik?
VER kan HAM in ieder geval gemakkelijk volgen.
Nadeel wordt traffic met dit tempo.. als je te vroeg gaat, kom je rond p10 terecht en zit je 2-3 ronden achter een sainz of perez
Ik denk dat het beste van het rubber van Bottas er inmiddels wel af is.
- DaniëlWW2
- Niet online
Je kan hier gewoon niet inhalen. Het gaat om de pitstops.
Ik kom net op een feestje, dus vanaf start tot einde zie ik niks.Maarten_E schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:18:
Gelukkig heb ik hoortoestellen waarnaar ik de F1 Grand Prix radio naartoe stream. Dus ben er toch een klein beetje bij.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Of wil nietJackson6 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:27:
Bottas komt ook niet echt dichter Max.
Ja, je moet echt een dikke motor achterin hebben anders kom je er zelfs met DRS niet voorbij.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:28:
Je kan hier gewoon niet inhalen. Het gaat om de pitstops.

Gat gaat nu wel hard tussen Hamilton en Verstappen
Flickr PSN ID= cheironnl
HAM gaat zo stoppen volgens mij. Hij rijdt nu niet voor niets snellere tijden.
Picking up the pace? In de zin van een paar snelle ronden en dan pitten?
...
- DaniëlWW2
- Niet online
Je moet eerst binnen DRS komen.Hippocampus schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:29:
[...]
Ja, je moet echt een dikke motor achterin hebben anders kom je er zelfs met DRS niet voorbij.
Dat gaat niet lang duren inderdaad.streamnl schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:27:
@Bart-Willem
Waar blijf je nu met je plaatje?
Ik had hem eigenlijk wel al verwacht
Geen verrassing toch? Dat zei Verstappen al toen zijn engineer hem aanspoorde dat hij dichterbij kwam.Jackson6 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:30:
Nou jammer, Hamilton was dus gewoon aan het cruisen.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
To finish first, you first have to have DRS?
People as things, that’s where it starts.
Dat zei Verstappen ook op de radio al vrij vroeg in de race.Jackson6 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:30:
...
Het middenveld blijft ook veel te dichtbij om een undercut te proberen.
Hamilton is z'n banden aan het opbranden richting een aankomende pitstop.Jackson6 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:30:
Hij gaat nu iets harder, om Max ook zn banden sneller op te laten slijten. Ben benieuwd hoe de verhoudingen liggen zodra ze allebei op geel staan.Jackson6 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:30:
Deze baan moet echt eens verbouwd worden.
I served in a company of heroes.
Dat denk ik ook.. en als Verstappen naar binnen gaat, dan gaat Hamilton door.. Wat je nu zien is dat de Q-mode erop staat he. De snelle motorstand van Mercedes.KlaasjeNL schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:31:
[...]
Hamilton is z'n banden aan het opbranden richting een aankomende pitstop.
[ Voor 12% gewijzigd door Luxicon op 16-08-2020 15:33 ]
...
Hij is zelf in slaap gevallen waarschijnlijk...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
denk dat VER gewoon met HAM mee naar binnen gaatLuxicon schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
Dat denk ik ook.. en als Verstappen naar binnen gaat, dan gaat Hamilton door..
tweede stint wordt belangrijk qua bandenmanagement
Max rijdt wel bizar constant hoor.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hamilton slaat gewoon een gat voor undercut bescherming. Niks bijzonders op het moment. Over een paar ronden gaan we beginnen.
Het is een standoff wie er het langst buiten kan blijven idd. Spelletje blufpoker ook, Lewis kan dus ook harder. Zodra de een naar binnen gaat is het hammertime voor degene die het langst door kan blijven rijden.Luxicon schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:32:
[...]
Dat denk ik ook.. en als Verstappen naar binnen gaat, dan gaat Hamilton door..
Een B-team dat het een Ferrari moeilijk maakt, blijft een apart gezicht.
De medium is harder, dan is er meer kans dat de Mercedes moeite krijgt met blistering eventueel. Opzich goed dat Verstappen zo dicht bij kan blijven. Dit is wat anders dan nu al tegen 15sec achterstand aankijken.sambalbaj schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:33:
[...]
denk dat VER gewoon met HAM mee naar binnen gaat
tweede stint wordt belangrijk qua bandenmanagement
...
Mercedes heeft dus weer lopen kwatsen met "ja Red Bull zal veel sneller zijn op zondag!" Geef die lui gewoon geen media-aandacht meer, zonde van onze tijd.
Bandjes van Hamilton zien er nog prima uit
Flickr PSN ID= cheironnl
Je vergeet de strategie.Bart-Willem schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:35:
Mercedes heeft dus weer lopen kwatsen met "ja Red Bull zal veel sneller zijn op zondag!" Geef die lui gewoon geen media-aandacht meer, zonde van onze tijd.
Maar 4s vind ik anders ook aardig veel...Luxicon schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:34:
[...]
De medium is harder, dan is er meer kans dat de Mercedes moeite krijgt met blistering eventueel. Opzich goed dat Verstappen zo dicht bij kan blijven. Dit is wat anders dan nu al tegen 15sec achterstand aankijken.
Op 4s gaan Max zn banden ook langer mee dan op 1.3s.Sir_Lion schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Maar 4s vind ik anders ook aardig veel...
Ferrari is inmiddels zelf een B-team, zo raar is het dus nietpinda powerrr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:33:
People as things, that’s where it starts.
Ik hoop het, maar ook dan zie ik dat taxiteam "Den Dicken Duym" hanteren.
Valt wel mee, als je ziet dat ze nog met andere banden gaan rijden. Hamilton is aan het pushen (met snellere motorstand).Sir_Lion schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:35:
[...]
Maar 4s vind ik anders ook aardig veel...
[ Voor 7% gewijzigd door Luxicon op 16-08-2020 15:37 ]
...
"Lane Pit"? Kunnen die Zuid-Europeanen dan ook echt niets?
Jeetje Albon.je teamgenoot rijdt de roze Mercs op 16 seconden..
Flickr PSN ID= cheironnl
Albon levert gewoon 2 seconden in op Max
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Laten we hopen dat Lewis als eerste naar binnen gaat, en dat Max die 5 seconden weer dichtrijdt als ie langer door kan op rood.
ALB PIT
[ Voor 42% gewijzigd door ViperTim op 16-08-2020 15:38 ]
Ben benieuwd op welke strategie VET zit vandaag. Zou medium -> hard en dus een 1 stopper tot de opties behoren?pinda powerrr schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:33:
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.