Gerucht gaat dat SPA zn laatste race wordt en hij bekend maakt een contract te hebben getekend bij Aston Martin, aldus PlooijDaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:56:
Uh Vettel wat?
PSN: xMaurice93
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Gerucht gaat dat SPA zn laatste race wordt en hij bekend maakt een contract te hebben getekend bij Aston Martin, aldus PlooijDaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:56:
Uh Vettel wat?
Denk niet dat ze alvast de hele stoelendans doen.Gekkenhuis schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:55:
Na Spa waarschijnlijk exit. Zal SAI al naar FER gaan en Hulk misschien weer tijdelijk instappen of is ALO al beschikbaar? Weet zo niet hoe hij zit met de Indy enzo..
Aha, dus Jack leest ook de Oostenrijkse boulevardkrantjes https://www.krone.at/2211503Maurice079 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:57:
[...]
Gerucht gaat dat SPA zn laatste race wordt en hij bekend maakt een contract te hebben getekend bij Aston Martin, aldus Plooij
Oude motorHoyden schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:58:
Verstappen dus met een nieuwe motor tov kwali?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Hoyden schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:58:
Verstappen dus met een nieuwe motor tov kwali?
iichel schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:42:
VER heeft nogal wat oudere PU componenten erin zitten: https://twitter.com/adamcooperF1/status/1294970066589700096
ICE Turbo MGU-H+K
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
+ Dat hij waarschijnlijk volgend seizoen met vakantie gaat en het jaar daarna gaat racen.Maurice079 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:57:
[...]
Gerucht gaat dat SPA zn laatste race wordt en hij bekend maakt een contract te hebben getekend bij Aston Martin, aldus Plooij
Net als Hakkinen?talkatoo schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 14:59:
[...]
+ Dat hij er waarschijnlijk volgend seizoen met vakantie gaat en het jaar daarna gaat racen.
People as things, that’s where it starts.
Waiting on the world to change
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Nee man! Gewoon dezelfde starts als bij motorcross. Met z'n allen door een flessenhalsMel33 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:01:
Een hekje ervoor die neerklapt bij de start zegt Marko.
Ja en dan elke 1.30min kedunk kedunk over die hekjes goot in het circuit.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Allemaal op pole position starten.Spotmatic schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:02:
[...]
Nee man! Gewoon dezelfde starts als bij motorcross. Met z'n allen door een flessenhals
"When you grow up your heart dies"
Ja dat gaat leuk worden. Hamilton P1 dus weg, de rest in puin.Spotmatic schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:02:
[...]
Nee man! Gewoon dezelfde starts als bij motorcross. Met z'n allen door een flessenhals
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zag laatst in een WTF-moments video dat er een race was waar ze over tramrails moesten rijdenMel33 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:01:
Mel33 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:01:
PSN: IS_DJ
Ohja die kan ook. Dan is pole niet meer nodigSpotmatic schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:02:
[...]
Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd
Hulk naar Ferrari en podium scoren. Oh wait.i-dj schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:04:
Vind het niet geloofwaardig als Vettel na Spa wordt vervangen. De 2 weken daarop heb je meteen 2 races. Wie moet er dan instappen op zo’n korte termijn? Denk dat het een volledige stoelendans wordt als Vet er in dit jaar uitstapt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Een Renault die ze nog hadden liggen?TheBrut3 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:04:
Max heeft een nieuwe oude motor er in liggen.
Hulkenberg natuurlijki-dj schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:04:
Vind het niet geloofwaardig als Vettel na Spa wordt vervangen. De 2 weken daarop heb je meteen 2 races. Wie moet er dan instappen op zo’n korte termijn? Denk dat het een volledige stoelendans wordt als Vet er in dit jaar uitstapt.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ook voor de "stream" kijkers die minuten achter liggen straks..albino71 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:05:
Fijne race allemaal!
Lijkt mij niet slim. In de Roze Mercedes had hij meer kans dan in de rode Alfa.DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:05:
[...]
Hulk naar Ferrari en podium scoren. Oh wait.
PSN: IS_DJ
I have no special talent. I am only passionately curious.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Ik had gehoopt dat ze een tweedehands Mercedes voor weinig op de kop hadden getikt.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
DUGG
HUL en RAI worden genoemd als mogelijke vervangers.i-dj schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:04:
-
Wees niet bang, deze motor heeft al een race gewonnenMach schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:08:
Fijne race
Krijg toch altijd de zenuwen van zo’n late motorwissels
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Iets met resultaten uit het verleden en garanties voor de toekomstMoofnor schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:
[...]
Wees niet bang, deze motor heeft al een race gewonnen
DUGG
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Silverstone 1MazeWing schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:
Weken “soort” banden hebben we deze keer? Dezelfde als Silverstone 1, of Silverstone 2 (feitelijk dus 1 compound zachter).
Ik hoop dat Pirelli snel weer afstapt van die 3 soorten, ik wil gewoon super, ultra, etc.
[ Voor 12% gewijzigd door Mel33 op 16-08-2020 15:13 ]
Silverstone 1 (de hardste 3)MazeWing schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:
Weken “soort” banden hebben we deze keer? Dezelfde als Silverstone 1, of Silverstone 2 (feitelijk dus 1 compound zachter).
Ik hoop dat Pirelli snel weer afstapt van die 3 soorten, ik wil gewoon super, ultra, etc.
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
[ Voor 5% gewijzigd door Heijmenberg99 op 16-08-2020 15:11 ]
Ze hebben dit juist gedaan voor de wat minder doorgewinterde kijker wat ik wel snap maar ik hoop met je mee, inderdaadMazeWing schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Precies, dan weet je welke band er echt onder zit.MazeWing schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:
...
Kubica terugEdd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:09:
[...]
HUL en RAI worden genoemd als mogelijke vervangers.
[ Voor 8% gewijzigd door Harry Nak op 16-08-2020 15:14 ]
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
HahaEdd schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 13:25:
Bottas maakte belofte: Ik ga wat proberen bij de start
[...]
Nou.. ik ben benieuwd of Bottas nu wel eens zijn tanden laat zien
Ik vond ze allemaal wat sluggish reagerenDoeEensGek schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:14:
Bottas was ff vergeten dat ze om 15:10 begonnen.
DUGG
Vooral een beter motorDaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:15:
Max had weer de beste start. Het lijkt alsof Mercedes een betere tweede versnelling heeft, maar daarna gaat Max weer sneller.
Olav verbeterde zichzelfSir_Lion schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:15:
Dat was niet Vettel. Dat was Leclerc!
Sowieso schrijf je zo!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ja, maar dat van Mercedes merk je pas echt als je over de 250km/h zit. Ik denk dat dit eerder versnellingsbak ratio's zijn. Ik zie het nu namelijk al een paar races lang dat Max sneller start.
Is het niet zo dat de auto’s allemaal dezelfde vertandingen hebben in de bak?DaniëlWW2 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:15:
Max had weer de beste start. Het lijkt alsof Mercedes een betere tweede versnelling heeft, maar daarna gaat Max weer sneller.
I have no special talent. I am only passionately curious.
Nee, dat is gewoon vrij. Ze hebben allemaal acht versnellingen en een achteruit, de rest mogen ze zelf uitzoeken.Heijmenberg99 schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:17:
[...]
Is het niet zo dat de auto’s allemaal dezelfde vertandingen hebben in de bak?
Het ziet er erg goed uit voor Max.Dentist schreef op zondag 16 augustus 2020 @ 15:17:
Max blijft goed in het spoor...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq