[F1 2020] Race 4 GP van Groot-Brittannië Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste
Acties:
  • 101.636 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• demonic
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-10 22:34
albino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:30:
Ik vind HUL een beetje tegenvallen. 7 tienden achter Stroll.

Of ben ik aan het zeuren?
jupp... je bent aan het zeuren :+

Die kerel heeft 8 maanden niet gereden. Stapt nu voor het eerst in een F1 auto. waar die nog nooit in heeft gereden. En nog niet eens simulatie in heeft gereden.

6-7 tiende vind ik dan niet slecht op een baan waar een rondje bijna 90 secondden duurt.

Ik ben wel heel benieuwd wat die er in qualy van kan maken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 14:32

pro_6or

amateur_60r

Ja, maar hij wilde zich unlappen. O-)

een treffende spreuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-10 23:05

AzzKickah

06-CENSORED

werphengel schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:35:
Start van Max zag er niet erg lekker uit.
Ik vond juist van wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Laatst online: 21-10 10:27
demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:42:
[...]

Die kerel heeft 8 maanden niet gereden. Stapt nu voor het eerst in een F1 auto. waar die nog nooit in heeft gereden. En nog niet eens simulatie in heeft gereden.

6-7 tiende vind ik dan niet slecht op een baan waar een rondje bijna 90 secondden duurt.

Simualtie had hij gistermiddag en vanochtend voor FP1 gedaan, maar verder heb je helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
zijn eerste poging mislukte, anti-stall.
Daarna was zijn start wel goed ja.
Pompi schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:55:
[...]

Simualtie had hij gistermiddag en vanochtend voor FP1 gedaan, maar verder heb je helemaal gelijk.
hij was gisteravond pas in de UK :P

[ Voor 37% gewijzigd door demonic op 31-07-2020 17:59 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Bocht 1: Bot ramt Ham van de baan. Allebei kapot. ALB remt te laat en rost VER Total loss. De Ferrari's zijn sowieso geen probleem. HUL op het podium <3

Oh wat hoop ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:59:
[...]

hij was gisteravond pas in de UK :P
Dit is wat ik vandaag hoorde bij Ziggo en van die teambaas van Racing Point....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

PWM schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:00:
Bocht 1: Bot ramt Ham van de baan. Allebei kapot. ALB remt te laat en rost VER Total loss. De Ferrari's zijn sowieso geen probleem. HUL op het podium <3

Oh wat hoop ik dat.
En waarom precies? Dan heeft Mercedes nog geen nadeel... Hulk mag van mij naar het podium. En Mercedes mag ook uitvallen. Maar beetje spanning in het wk is zeer welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
PWM schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:00:

Oh wat hoop ik dat.
Of jouw scenario maar dat Albon Sainz raakt en dat het podium Verstappen, Norris en Hulk wordt. Dat zou ook briljant zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

MikeyMan schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:01:
[...]

En waarom precies? Dan heeft Mercedes nog geen nadeel... Hulk mag van mij naar het podium. En Mercedes mag ook uitvallen. Maar beetje spanning in het wk is zeer welkom.
Ik wil HUL op 1 :p Maar prima, VER en ALB 2 en 3 na mislukte pitstops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:00
demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:42:
[...]

Wat @Pompi al aangeeft. Volgens Otmar Szafnauer heeft Hulkenberg al een 45 minuten in de simulator erop zitten. Verder uiteraard wel eens. Die paar tienden is niet zo heel veel. Beetje gelijk aan Verstappen en Albon normaliter :p Alleen heeft Hulkenberg dan 3 races + wintertest minder gereden, en gistermiddag pas de handleiding van de auto ontvangen, en vanmorgen ook nog wat track time gemist doordat stoeltje niet lekker zat.

Misschien interessant om eens de Q van Hongarije 2017(?) terug te zoeken. Waar Diresta ineens voor Massa moest invallen. Kijken hoeveel Diresta toegaf op Stroll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
Pompi schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:01:
[...]

Dit is wat ik vandaag hoorde bij Ziggo en van die teambaas van Racing Point....
Ziggo... :X

De teambaas praat alleen over vanochtend.
https://streamable.com/o/28l797#

Skysports heeft gezegd dat die gisteravond pas in de fabriek was. en toen een stoel heeft gepast en even in de sim heeft gezeten.

Ze wisten pas om half 3 uberhaupt dat ze iemand anders nodig hadden.. dus lijkt me stug dat hulk binnen 2 uur op de stoep kan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xNikobellicx
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-10 08:43
de sim was om het stuur te leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:03:
[...]

Skysports heeft gezegd dat die gisteravond pas in de fabriek was. en toen een stoel heeft gepast en even in de sim heeft gezeten.

Ze wisten pas om half 3 uberhaupt dat ze iemand anders nodig hadden.. dus lijkt me stug dat hulk binnen 2 uur op de stoep kan staan.
Je zegt zelf 'even in de sim heeft gezeten', dan heeft hij toch gister sim gedaan :+ . Hoe kort het dan ook wel was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 24-10 09:34
demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:03:
[...]

Hulk werd rond half 4 Smiddags gebeld volgens mij.
Ze zijn snachts tot 2 uur bezig geweest met het stoeltje.

Even m'n bron zoeken hoor.. Het was nico zelf iig.

Edit: there we go. 4 uur / half 5 zelfs

[YouTube: F1 2020 British GP FP2 Nico Hülkenberg Racing Point [1080P] highlights Silverstone]

[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 31-07-2020 18:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
LoeWn schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 18:24:
[...]

Hulk werd rond half 4 Smiddags gebeld volgens mij.
Ze zijn snachts tot 2 uur bezig geweest met het stoeltje.

Even m'n bron zoeken hoor.. Het was nico zelf iig.

Edit: there we go. 4 uur / half 5 zelfs
Welke tijdzone? :+ Want die positieve test van Perez werd bekend om 14:20, maar dat zal UK time zijn geweest, terwijl de Hulk waarschijnlijk gewoon van zijn eigen (Monaco) tijd uit gaat. Dus het kan in die zin dat die om half 5 "Monaco tijd" werd gebeld maar om 5 uur "UK tijd" al daar was. Maar hier is ook plaatje langs gekomen van de mogelijke vlucht van Cannes naar Londen, met aankomst 20u CEST (dus 19 local). Dus grote kans dat die inderdaad pas 's avonds daar was.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:46
complimenten voor de verslaglegging van Ziggo, goede commentator.

De Hulk moet geen gekke dingen doen. Ze verwachten niet dat ie meteen Stroll eraf rijd. Dit is een totaal andere wagen dan ze ooit gereden hebben en Stroll heeft er al vele meters mee gedaan.

De Hulk doet het prima met 0,6 zo. Als ie dat blijft doen geeft ie een visitekaartje af.

Jammer van Albon, hij pusht echt heel erg hard, dat is goed. Hij was behoorlijk geschrokken gezien de trillende handjes na de crash. Lijkt me ook vreselijk eng om in zo'n highspeed hem kwijt te raken. Die gasten hebben echt ballen!

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 14:32

pro_6or

amateur_60r

Melantrix schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:47:
[...]

ja, vraag me af of hij er wat aan kan doen. als je naar de replay kijkt en luisterd zat hij niet eens op de limiet. Auto brak gewoon onder hem weg.
Hij zat wél op de limiet, in zijn eerste stint ook al. Vond de onboards gewoonweg eng.

een treffende spreuk

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RobertMe
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:54:
[...]

Dat horen ze ook te doen, maar het is Haas. Ik denk dat ik zonder overdrijven wel durf te stellen dat Haas niet echt een goed geoliede machine is waar ze de details op orde hebben. Misschien duikt Grosjean zijn onboard nog op over een tijdje, maar anders weten we het simpelweg niet. Ik ga ook gegarandeerd vergeten om zoiets op te zoeken over een paar uur als de replay op F1TV staat. :P
Dan doe ik het maar.

Grosjean wordt eerst gewaarschuwd voor Russell, die die langs laat op het oude pit straight (en meteen daarachter volgt een Ferrari). Vervolgens wordt die gewaarschuwd voor Albon op X seconden, maar in slow lap, en dan Verstappen op 11 seconden op een hot lap, inclusief melding dat Verstappen dus ook nog Albon langs moet. Grosjean blijft op dat moment, al na Copse, als een oud omaatje opaatje rijden en rijdt op zijn dode gemak Maggots in. Erna meld Grosjean van "hij zat ook op slow lap?!". Hij heeft dus absoluut niet in de gaten dat Verstappen al achter hem zat / haalt de Red Bulls door elkaar (denkende dat Albon achter hem zit) / Verstappen wel aan een hot lap bezig was / ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
Allen, Ik zit de vrije training terug te kijken en ik vraag mij af... Wat is de reden van de melding: “Blue head padding material must be used”. ?
Wat is er anders aan “blue material”....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Cowamundo schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:36:
Allen, Ik zit de vrije training terug te kijken en ik vraag mij af... Wat is de reden van de melding: “Blue head padding material must be used”. ?
Kennelijk beter resistent tegen de hitte. Dat zeiden ze bij Sky.
RobertMe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:35:
[...]

Dan doe ik het maar.

Grosjean wordt eerst gewaarschuwd voor Russell, die die langs laat op het oude pit straight (en meteen daarachter volgt een Ferrari). Vervolgens wordt die gewaarschuwd voor Albon op X seconden, maar in slow lap, en dan Verstappen op 11 seconden op een hot lap, inclusief melding dat Verstappen dus ook nog Albon langs moet. Grosjean blijft op dat moment, al na Copse, als een oud omaatje opaatje rijden en rijdt op zijn dode gemak Maggots in. Erna meld Grosjean van "hij zat ook op slow lap?!". Hij heeft dus absoluut niet in de gaten dat Verstappen al achter hem zat / haalt de Red Bulls door elkaar (denkende dat Albon achter hem zit) / Verstappen wel aan een hot lap bezig was / ....
:F

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Cowamundo schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 19:36:
Gaat om de head rest. Blijkbaar zijn er verschillende "vullingen" daarvoor. Elke vulling heeft zijn eigen kleur en eigen hard/stijfheid. Door de hoge temperaturen zijn ze verplicht om de blauwe te gebruiken. Die is wat harder / stijver, maar door de hoge temperatuur wel weer wat "slapper". Terwijl die wat ze normaal zouden gebruiken door de hoge temperatuur dus veel te zacht zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowamundo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07-10 18:03
Bedankt allen! Ik besef me ook net dat ik de volgende keer iets verder moet kijken ipv het op pauze zetten... Rik vertelt het 2 minuten later ook al! 😂

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 21:33
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/zsflsz0wf8e51.jpg

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:32
Niet veel boeiende foto’s van FP2 dus hierbij een random twitter dump van foto’s van vandaag.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EePQgFKWAAAOezo?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EePTIrbXoAAykOq?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeRUmFmWkAEPnhi?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeQ-m0DXgAEE58X?format=png&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeMuxy5WkAMvq8P?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EePXUIrXgAEFFcG?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeP3VtGWsAAlRqc?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeQODR1XoAAwD2n?format=jpg&name=mediumAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EePzPrvXoAAOznv?format=jpg&name=largeAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EeQQAxSXoAIlyNd?format=jpg&name=large

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Gaaf! Is hier meer info over? Is dit echt? Muk hebben :D

Edit: kahk, verkeerde foto. Bedoel natuurlijk het 'eva' petje van Norris

[ Voor 12% gewijzigd door LoeWn op 31-07-2020 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 16:32
Die test van 9 uur is wel inefficiënt, is dat de Corona test? Had ie geen swabje kunnen opsturen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
LoeWn schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 20:46:
[...]

Gaaf! Is hier meer info over? Is dit echt? Muk hebben :D

Edit: kahk, verkeerde foto. Bedoel natuurlijk het 'eva' petje van Norris
Nee is helaas fan made. Lando heeft er wel heel erg enthousiast op gereageerd. Dus wie weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:10
Erapaz schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 20:48:
[...]

Die test van 9 uur is wel inefficiënt, is dat de Corona test? Had ie geen swabje kunnen opsturen?
De uitslag van de coronatest was er na 2 uur en 50 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
[...]

Zo werkt dat natuurlijk niet. ;) De fabriek is overigens 300m van het circuit, dus echt tijd kost het nou ook weer niet.

Acties:
  • +23 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:16
Renault gaat vast protesteren. Naast dat de RP een kopie is van Mercedes, heeft RP nu zelfs hún coureur gekopieerd.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
DJTimo schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 20:54:
[...]

Zo werkt dat natuurlijk niet. ;) De fabriek is overigens 300m van het circuit, dus echt tijd kost het nou ook weer niet.
Nee nee, niet 300 meter, de fabriek ligt verder weg, meer dan 50% verder weg zelfs. Aan begin van FP1 lieten ze fabriek / hoofdkantoor zien, incl "480 meter van circuit" :+
[...]

Laat jij graag door iemand die daar geen ervaring mee heeft een wattenstaafje waarmee je tot de hersenen kunt uitschieten in je neus steken? :P Daarnaast neem ik aan dat "ze" (FIA / medischi / ...) ook graag zeker weten dat het swabje niet van iemand anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Het kan nog leuk gaan worden volgend weekend met de banden. De softs van nu, zijn dan de medium banden. Dit weekend hebben ze er vast iets over geleerd, en kunnen ze er misschien beter mee omgaan tegen die tijd. Maar goed, morgen wordt het ook warm, zondag is het aardig 'afgekoeld' (tenminste wel in Nederland)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:12

Edd

The Hulk himself!

-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Luxicon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 21:13:
Het kan nog leuk gaan worden volgend weekend met de banden. De softs van nu, zijn dan de medium banden. Dit weekend hebben ze er vast iets over geleerd, en kunnen ze er misschien beter mee omgaan tegen die zijn. Maar goed, morgen wordt het ook warm, zondag is het aardig 'afgekoeld' (tenminste wel in Nederland)
Niet alleen in Nederland. Op Sky / F1TV gaven ze ook aan dat het morgen al koeler zal zijn en zondag al helemaal. En vanaf woensdag zou het dan nog meer afkoelen. Waarschijnlijk volgende week dus een stuk meer "normaal" weer en niet zo'n hitte.

Overigens gaf Hamilton in ik neem aan FP2 (maar kan ook FP1 zijn geweest) over de boordradio aan dat hij een "Cool the car" melding kreeg. Lijkt dus er op dat Mercedes de koeling toch nog steeds niet onder controle heeft, of dat ze nu al met "gesloten" koeling reden voor morgen / zondag. Immers leveren al die extra koelgaten extra drag op dus liefst laten ze ze zoveel mogelijk gesloten. Kan dus zijn dat ze in FP een "test" hebben gedaan voor wat morgen in Q toelaatbaar is zodat ze voor de race niet te veel koeling hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luxicon
RobertMe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 21:20:
[...]

Niet alleen in Nederland. Op Sky / F1TV gaven ze ook aan dat het morgen al koeler zal zijn en zondag al helemaal. En vanaf woensdag zou het dan nog meer afkoelen. Waarschijnlijk volgende week dus een stuk meer "normaal" weer en niet zo'n hitte.

Overigens gaf Hamilton in ik neem aan FP2 (maar kan ook FP1 zijn geweest) over de boordradio aan dat hij een "Cool the car" melding kreeg. Lijkt dus er op dat Mercedes de koeling toch nog steeds niet onder controle heeft, of dat ze nu al met "gesloten" koeling reden voor morgen / zondag. Immers leveren al die extra koelgaten extra drag op dus liefst laten ze ze zoveel mogelijk gesloten. Kan dus zijn dat ze in FP een "test" hebben gedaan voor wat morgen in Q toelaatbaar is zodat ze voor de race niet te veel koeling hebben.
Het warme weer maakt het wel een stuk interessanter. Normaal gesproken rijden ze niet in augustus op Silverstone. Volgend weekend schijnt het ook in de UK weer erg warm te worden. Dit is de voorspelling van Northamptonshire voor de komende week.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BXFq0l4nMrENY4c25AwQOR3F7H8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LIFuhjETPFgmdEUT6UuzcMGS.png?f=user_large

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
1:04 voor Inspector Seb. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:12

Edd

De afgelopen 24 uur van Hulkenberg.. Instagram-style..

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/5lzly4jo39e51.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:02
Hulk wordt P3. Maar, door het protest van Renault wat wordt toegekend verliest hij postuum achteraf alsnog zijn podium :+ Ik vind het maar dapper dat RP hem hebben ingezet als je het zo beziet...

@P.O. Box oeps. Net The Dark Knight gekeken, daar kreeg Heath Ledger postuum een Oscar. Wat woorden door elkaar gehaald, thanks!

[ Voor 28% gewijzigd door Arjan90 op 31-07-2020 23:12 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
Arjan90 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 22:54:
Hulk wordt P3. Maar, door het protest van Renault wat wordt toegekend verliest hij postuum alsnog zijn podium :+ Ik vind het maar dapper dat RP hem hebben ingezet als je het zo beziet...
Poatuum nogwel, jij denkt dat de FIA wel erg lang over deze casus gaat nadenken ;)
mocht dit gebeuren dan zou dat echt wel heel sneu zijn voor hem, maar het zou zo maar kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18:28
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:54:
[...]

Dat horen ze ook te doen, maar het is Haas. Ik denk dat ik zonder overdrijven wel durf te stellen dat Haas niet echt een goed geoliede machine is waar ze de details op orde hebben. Misschien duikt Grosjean zijn onboard nog op over een tijdje, maar anders weten we het simpelweg niet. Ik ga ook gegarandeerd vergeten om zoiets op te zoeken over een paar uur als de replay op F1TV staat. :P
Ben nog aan het teruglezen, maar heb je het inmiddels opgezocht?!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Luxicon
Sir_Lion schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 23:32:
[...]

Ben nog aan het teruglezen, maar heb je het inmiddels opgezocht?!
Wat ik lees is dat dit gezegd is:
Engineer naar GRO: "Next pushing car is Verstappen, he's 11 seconds back, has to come trough Albon first" "Verstappen 5 seconds back" "Verstappen 2 seconds back and pushing"

GRO: "I don't understand, you said Verstappen was on a slow lap"

[ Voor 6% gewijzigd door Luxicon op 31-07-2020 23:43 ]

...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Luxicon schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 23:40:
[...]

Wat ik lees is dat dit gezegd is:

[...]

[Streamable: Grosjean onboard]
Max, doe niet. :N
Dat Grosjean totaal niet op zit te letten is niks nieuws, maar die blok terug was ook niet per ongeluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 17:29

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 23:48:
[...]

Dat Grosjean totaal niet op zit te letten is niks nieuws, maar die blok terug was ook niet per ongeluk.
Nou blok is een beetje overdreven...

Maar als je zo gecoacht wordt is het wel bizar dat hij nog durft tegen te sputteren. Van 11 naar 5s in een paar tellen, dan is er dus eentje aan het pushen. Eigenwijze klont dit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 23:48:
[...]
Nou, hij geeft zelf toe dat ie het express deed, dan moet ie ook niet miepen 🤡

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Adhv de informatie die Grosjean kreeg (radio, spiegels) was het uiteindelijk situational-awareness plaatje in z’n hoofd alsnog incorrect. Kwestie van de informatie verkeerd verwerken. Lekker gewerkt Grosjean, gelukkig wordt er niet op hoge snelheid gereden op een circuit :X

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodeltje
  • Niet online
ND863 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 03:33:
Adhv de informatie die Grosjean kreeg (radio, spiegels) was het uiteindelijk situational-awareness plaatje in z’n hoofd alsnog incorrect. Kwestie van de informatie verkeerd verwerken. Lekker gewerkt Grosjean, gelukkig wordt er niet op hoge snelheid gereden op een circuit :X
Ja heel vreemd voor een vedette inderdaad. Krijgt alle info optijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

jodeltje schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 04:02:
[...]

Ja heel vreemd voor een vedette inderdaad. Krijgt alle info optijd.
Maar waarom reed Grosjean zo idioot traag? Trager dan een normale langzame ronde. Had hij problemen of deed hij gewoon een Grosjean?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:05

Oekol

waka waka hey hey

Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:28:
[...]

Maar waarom reed Grosjean zo idioot traag? Trager dan een normale langzame ronde. Had hij problemen of deed hij gewoon een Grosjean?
Als die een Grosjean deed dan reed die wel op het gras. Hij was van het uitzicht aan 't genieten ws

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
Gé Brander schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:28:
[...]

Ik heb gisteren voor de lol 's avonds nog wat de FPs terug gekeken in onboards van Hulkenberg, maar zijn out- & cooldown laps zijn ook wisselend. In die zin dat die de ene keer heel rustig gaat (alhoewel Grosjean denk ik nog net iets langzamer gaat) en de andere keer wel wat sneller. Hierin werd die ook gecoacht, dus lijkt wel gekoppeld aan wat ze met de auto moeten doen (koelen? banden sparen? etc)

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• Jasphur
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MGcqQcrUt_zKY6OkmJqquXYAYj0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bbWb0BEmFo8RSMZgGOs8jByM.jpg?f=user_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:46
Ik had het niet verwacht.. Maar ik vindt het zo ontzettend fijn om Hulkenberg weer in een F1 auto te zien. Ik weet niet waarom maar maar hij heeft bij mij een hele hoge gun factor :)

Zou toch lachen zijn, 1 race terugkomen voor inval en dan op het podium terecht komen :+

[ Voor 8% gewijzigd door CrazyFool op 01-08-2020 09:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:36
CrazyFool schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 09:21:
[...]

Ik had het niet verwacht.. Maar ik vindt het zo ontzettend fijn om Hulkenberg weer in een F1 auto te zien. Ik weet niet waarom maar maar hij heeft bij mij een hele hoge gun factor :)

Zou toch lachen zijn, 1 race terugkomen voor inval en dan op het podium terecht komen :+
Het is ook anders dan als hij als vaste rijder nog bij een team zou zitten. Het is al vrij stoer om zo in 24 uur tijd ineens mee te gaan doen aan een F1 race. En daarbij is het heel interessant om te zien wat hij met de auto kan presteren. Het zou een stunt zijn als hij het podium haalt, zeker na zijn carrière van daar steeds naast grijpen. Zou al knap zijn als hij beter dan Perez (qua verwachting) en Stroll presteert.
Dat maakt het ineens heel interessant en boeiend. Als hij er in bocht 1 afgaat of afgetikt wordt. Of in de laatste ronde crashed. Of in een gevecht komt met Max (neem aan van niet, maar wie weet). Dat is nu allemaal extra spannend voor de kijkers, want er zijn maar twee races om iets te presteren waarschijnlijk.
En de link met Max en de Nederlandse taal maakt het voor ons iets specialer nog.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Het is gewoon ook een aardige, down to earth kerel.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik was er toch echt van overtuigd dat het vandaag al zondag was!!
Kreeg net ook de mededeling dat er vanmiddag een verjaardag op het programma staat en daarna nog een BBQ..

Ehhh, wanneer moet ik dan de kwali kijken???? Volgens mij moeten de teugels weer een keer aangehaald worden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
pilskes schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:21:
Kreeg net ook de mededeling dat er vanmiddag een verjaardag op het programma staat en daarna nog een BBQ..

Ehhh, wanneer moet ik dan de kwali kijken???? Volgens mij moeten de teugels weer een keer aangehaald worden!!
Hier hetzelfde probleem, dingen gepland staan op tijden van de kwalificatie en de race. Het nadeel van veel races achter elkaar. Volgend weekend helemaal vrij dus dan kan ik wel rustig ervoor zitten, in plaats van tussen de zaken door kijken.

Jan Lammers heeft het al een keer gezegd in een interview. Races zoveel mogelijk 's avonds, zodat je niet hoeft te schuiven met je gezin en familie op zondagmiddag want dat lukt niet altijd. :P

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
tweakduke schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:28:
[...]

Hier hetzelfde probleem, dingen gepland staan op tijden van de kwalificatie en de race. Het nadeel van veel races achter elkaar. Volgend weekend helemaal vrij dus dan kan ik wel rustig ervoor zitten, in plaats van tussen de zaken door kijken.

Jan Lammers heeft het al een keer gezegd in een interview. Races zoveel mogelijk 's avonds, zodat je niet hoeft te schuiven met je gezin en familie op zondagmiddag want dat lukt niet altijd. :P
Je bent eigen baas. Die 'verplichtingen' heb ik al lang geleden afgeschaft. Kwalificatie vind ik niet zo erg om te missen, dan kijk ik de herhaling/samenvatting daarna. Tijdens de race ben ik niet beschikbaar (tenzij noodgeval). Als je er duidelijk over bent, dan merk je dat eigenlijk iedereen liever wel wat minder de verplichting voelt. Maar goed, iedereen zijn eigen keuze. Ergens verplicht zitten terwijl je tien keer liever voor de F1 zit, dat gaat ook niet echt gezellig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Playa del C. schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:36:
[...]

Je bent eigen baas. Die 'verplichtingen' heb ik al lang geleden afgeschaft. Kwalificatie vind ik niet zo erg om te missen, dan kijk ik de herhaling/samenvatting daarna. Tijdens de race ben ik niet beschikbaar (tenzij noodgeval). Als je er duidelijk over bent, dan merk je dat eigenlijk iedereen liever wel wat minder de verplichting voelt. Maar goed, iedereen zijn eigen keuze. Ergens verplicht zitten terwijl je tien keer liever voor de F1 zit, dat gaat ook niet echt gezellig worden.
Uiteindelijk lukt het wel 9 van de 10 keer om de race te kijken. Persoonlijk vind ik 's avonds een veel fijner tijdstip van de dag om te kijken, maar goed men moet wensen houden :+

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
tweakduke schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:47:
[...]

Uiteindelijk lukt het wel 9 van de 10 keer om de race te kijken. Persoonlijk vind ik 's avonds een veel fijner tijdstip van de dag om te kijken, maar goed men moet wensen houden :+
9 van de 10 is ook wel acceptabel :)
Op zondagavond is voor veel mensen dan weer de vaste simrace-avond...

Heb vanmiddag ook een BBQ, maar drie vrienden, inclusief organisator, kijken ook F1 :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter

_O-

Nieuw chassis voor Ricciardo.

Flink koeler.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
pilskes schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 10:21:

Stoere praat, maar ondertussen weten we allemaal prima wie er de baas is bij jou thuis...

Veel plezier vandaag op die verjaardag en bij de BBQ :p

(anders hoop ik dat je een lekker liggende bank hebt in de woonkamer en geniet vooral van de rust tijdens je "silent treatment", hehehe)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Laatst online: 20:04

Spotmatic

Ken sent me

Zeg ik nou iets stoms als ik ALB graag door HUL vervangen zie worden?

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wielrennen, World Superbikes en F1 wordt weer veel voor de tv zitten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
Spotmatic schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:27:
Nee. Vorig jaar was daar veel om te doen geweest. Het was al duidelijk dat hoewel Albon beter is dan Gasly, hij er nog niet klaar voor is voor de Red Bull in terms of pace.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Voor degene die de kwalificatie vanmiddag moeten missen, de Hulk start morgen op P11. O-)

Morgen eerst even wennen aan de auto en dan volgende week een podium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:44

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jammer dat Ziggo nu voetbal laat zien inplaats van GP confidential :(

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 24-10 20:22

sjaool

Every life should have 9 cats

NoFearCreations schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:32:
Jammer dat Ziggo nu voetbal laat zien inplaats van GP confidential :(
Even ReplayTV en dan GP Confidential opzetten. Dat programma wordt vaak genoeg herhaald. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Sir_Lion schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:29:
[...]

Nee. Vorig jaar was daar veel om te doen geweest. Het was al duidelijk dat hoewel Albon beter is dan Gasly, hij er nog niet klaar voor is voor de Red Bull in terms of pace.
Ja, ik denk gewoon ook dat RBR gebaat is bij een oude rot in het vak. Hetzij een VET, hetzij een HUL. Het zal denkelijk goed zijn voor de ontwikkeling van de auto. In ieder geval niet slechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Spotmatic schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:34:
[...]

Ja, ik denk gewoon ook dat RBR gebaat is bij een oude rot in het vak. Hetzij een VET, hetzij een HUL. Het zal denkelijk goed zijn voor de ontwikkeling van de auto. In ieder geval niet slechter.
Volledig mee eens. Ik zou graag Hulk of Vet zien in de Red Bull.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Spotmatic schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:27:
Nee, maar op het moment betwijfel ik of het zin heeft om Albon te vervangen. Het probleem lijkt de auto te zijn en niet iedereen is van het niveau van Max.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:36:
[...]

Nee, maar op het moment betwijfel ik of het zin heeft om Albon te vervangen. Het probleem lijkt de auto te zijn en niet iedereen is van het niveau van Max.
Maar is het ook niet juist een goed argument om iemand als Vet of Hulk er in te zetten om juist die problemen beter te kunnen opsporen en te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:51

Harrie

NederVlaming

Sir_Lion schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:37:
[...]

Maar is het ook niet juist een goed argument om iemand als Vet of Hulk er in te zetten om juist die problemen beter te kunnen opsporen en te fixen?
VET dan als test driver voor de FP1 op vrijdag?

Nee, ik zou wel graag Vettel of Hulkenberg naast Verstappen zien ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik denk dat ze de problemen vanuit de coureur wel goed helder hebben, maar niet goed weten hoe het probleem opgelost kan worden. Albon en Max meldden hetzelfde: onderstuur, al vond ik de auto vele malen stabieler dan ik de afgelopen 3 races heb gezien. Voordeel van onderstuur is dat het wat voorspelbaarder en makkelijker te controleren is.

Ik denk dat Albon moet leren wat Max een paar seizoenen geleden leerde: waarschijnlijk ben je op 95% van je kunnen sneller dan op 101% van je kunnen. En als je accepteert dat je niet de allerbeste coureur bent, maar wel de broodnodige punten kunt scoren voor het team, word je vanzelf rustiger en ga je jezelf niet steeds met Max vergelijken. Dat verwacht RBR voor zover ik weet ook niet van ALB.

[ Voor 4% gewijzigd door Grrrrrene op 01-08-2020 11:45 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
[...]

Ik geloof dat ALB ook prima kan aangeven waar onder- of overstuur zit, dat zagen wel al in eerdere FP.
Newey kan iets veranderen, VET en HUL voegen momenteel niets toe aan de terugkoppelingen die VER en ALB nu al geven over de driveability en grip.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

Ik denk zo dat Max wel duidelijk heeft gemaakt wat de problemen zijn. Het moet opgelost worden door het team en telkens de coureur eruit gooien, gaat niet helpen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Albon en Gasly kunnen prima sturen, Gasly leek wat moeite met de druk te hebben maar Albon reed de RB vorig jaar prima naar voren.
Op dit moment is het dus vooral de auto die het probleem is. Je kunt naar het voorbeeld van Ferrari natuurlijk alles gaan wisselen en eruit trappen in de hoop dat vanuit de chaos ineens een stabiel en presterend team ontstaat. Ik denk zelf dat RBR gewoon naar binnen moet kijken en eerst die wagen eens in orde moet maken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Die swap wat Red Bull nu heeft gedaan zou denk ik voor nu zomaar eens betere resultaten kunnen opleveren. Als in: Mike Lugg out, Simon Rennie in. Want in zoverre ben ik het eens met @DaniëlWW2, ik denk niet dat Albon zo slecht is, maar dat de auto gewoon niet goed is en de auto verbeterd moet worden. En een VET heeft ook al aangetoond dat die niks kan met een auto die niet goed ligt (Mission Spinnow). Niet dat Simon Rennie vervolgens de problemen met de auto gaat oplossen, maar die boordradio's van Mike Lugg stoorde ik mij altijd al aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Nu online
Misschien is Verstappen wel zo goed dat de RB eigenlijk de 4e/5e auto van t veld is en Gasly en Albon eigenlijk prima presteren;

Of is Verstappen helemaal niet zo goed als we denken en de RB een prima auto waarin Ham wel kampioen zou worden

We weten t niet en T is daarom gewoon heel lastig vergelijken; je hebt alleen een teamgenoot om mee vergelijken en als die mogelijk de beste rijder van t veld is kom je tov hem altijd tekort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
RobertMe schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 11:58:
Die swap wat Red Bull nu heeft gedaan zou denk ik voor nu zomaar eens betere resultaten kunnen opleveren. Als in: Mike Lugg out, Simon Rennie in. Want in zoverre ben ik het eens met @DaniëlWW2, ik denk niet dat Albon zo slecht is, maar dat de auto gewoon niet goed is en de auto verbeterd moet worden. En een VET heeft ook al aangetoond dat die niks kan met een auto die niet goed ligt (Mission Spinnow). Niet dat Simon Rennie vervolgens de problemen met de auto gaat oplossen, maar die boordradio's van Mike Lugg stoorde ik mij altijd al aan.
Je bedoelt de swap van Race Engineer?

Wel moet ik toegeven dat Albon er goed bijzat voor de crash.

Het is gewoon heel jammer dat die crash gebeurde, en hopelijk heeft dit geen gevolgen voor Albon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Kennelijk is de baan nu 29 graden, waar het gisteren tot 51 graden ging. En nu kijken we hoe Mercedes weer eens alles aan gort gaat rijden. :z :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Nu online

tweakduke

Ho-Pin Tung had gisteren in het F1 café een verklaring waarom Albon de auto opeens kwijt raakte in de snelle bocht stowe. Er zit een hobbel in bocht precies op dat punt waar hij hem dan kwijt raakt, omdat de balans van de auto dan veranderd.
Het fragment staat helaas nog niet online, maar het klinkt plausibel. Als Albon even de limiet opzoekt en niet aan denkt om daar op het juiste punt in te sturen dan ben je hem kwijt.

Tweakers Discord

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Het grote pluspunt voor Red Bull van Albon ten opzichte van Gasly is zijn racecraft. Als Albon een mogelijkheid ziet dan gaat hij ervoor en dat ziet Helmut Marko graag. Die wil knokkers voor een positie in het team. En als het dan een paar keer fout gaat zoals met Hamilton dan is dat maar zo. Ik denk dat Albon zo'n situatie een volgende heel anders aanpakt. Zolang hij er maar van leert.

Hem nu weer wisselen voor een andere coureur zou niet goed zijn voor het team en de engineers van de wagen van Albon. Continuïteit en punten scoren is nu het belangrijkste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:05:
Kennelijk is de baan nu 29 graden, waar het gisteren tot 51 graden ging. En nu kijken we hoe Mercedes weer eens alles aan gort rijden. :z :P
QFT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Laten we Albon nog een half jaar/jaar geven voordat we conclusies gaan trekken.

Ik zeg niet dat het niet aan Albon ligt, maar eerst maar eens kijken of Red Bull de auto een beetje op order krijgt en wat de engineeerswap terweeg brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Sir_Lion schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:02:
[...]

Je bedoelt de swap van Race Engineer?
Yes. Die Simon Rennie was ook race engineer van Ricciardo, en zijn vertrek (wou niet meer track side werken) zou ook hebben meegespeeld bij het vertrek van Ricciardo. Die Mike Lugg was dus groen, met de groenige Gasly (& later dan groenere Albon). Albon heeft bv al zeer regelmatig op hem "gescholden", bv Brazilië waar SC herstart was en Albon zich vol op de herstart focust en die maar bezig blijft dat die iets op stuur moet aanpassen, vervolgens trekt Verstappen op en is Albin veel te laat. De afleiding van Lugg koste waarschijnlijk dus veel meer tijd dan de verkeerde rembalans (denk dat die daar over bezig bleef).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ziet er lekker uit bij Albon. Heel wat mensen die heel druk bezig zijn met die auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• demonic
RobertMe schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 08:40:
[...]

Ik heb gisteren voor de lol 's avonds nog wat de FPs terug gekeken in onboards van Hulkenberg, maar zijn out- & cooldown laps zijn ook wisselend. In die zin dat die de ene keer heel rustig gaat (alhoewel Grosjean denk ik nog net iets langzamer gaat) en de andere keer wel wat sneller. Hierin werd die ook gecoacht, dus lijkt wel gekoppeld aan wat ze met de auto moeten doen (koelen? banden sparen? etc)
Klopt inderdaad. Om de motor te koelen met je harder rijden. om banden & remmen te koelen langzamer...
Dat is het verschil.

overigens. grosjean stond bijna stil... en situation awareness is gewoon niet aanwezig.
Die kerel moet met pensioen. Hij loopt alleen maar te klagen over de auto en te zeggen dat de quarantine thuis heerlijk was. afgelopen persconferentie ook weer. "die paar dagen thuis was heerlijk".

Die kerel wil volgens mij niet meer racen. MAG lijkt ook steeds meer geirriteerd te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 1 augustus 2020 @ 12:13:
Ziet er lekker uit bij Albon. Heel wat mensen die heel druk bezig zijn met die auto.
Ted - sky UK, zegt dat het motor probleem is.
Probleem met electrical side.

[ Voor 5% gewijzigd door demonic op 01-08-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
Yup. Hij leek goed te zijn. Albon zat er al klaar voor, maar hij gaat nu toch weer uit elkaar gehaald worden. ERS problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
De Engine Recovery System hebben ze het over.

[ Voor 4% gewijzigd door Luxicon op 01-08-2020 12:16 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 18:18

wontcachme

You catch me? No you wont

Daar wordt heel veel verwijderd....

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:11
Max wel op weg?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Max staat nog binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Ja, waarom is dat?

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demonic
om dezelfde reden dat RP ook nog binnen staat.
Wss bandjes sparen ofzo?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spotmatic

Spotmatic

Ken sent me

Typisch RBR. Kijken, kijken, niet rijden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Helaas staat de camera op VER zijn wagen ook nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Het weer lijkt me redelijk vergelijkbaar met morgen. In die zin dat testen mij waardevol lijkt. De rode banden houden het een stuk beter nu.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

De Hulk heeft nu in ieder geval ook een roze streepje voor zijn naam. :P

Pagina: 1 ... 8 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.