Nja het is niet de meest ideale bochtencombinatie om ineens een slome auto tegen te komen...Willem30 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:43:
geen fan van grosjean maar dit was ook beetje overdreven van max.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En hij laat wel zien dat hij het kan!Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:40:
[...]
Deze vrije trainingen zeggen dat Hulkenberg kan en mag racen
Imo een betere keuze dan GRO, om er maar eens eentje te noemen.
Waiting on the world to change
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
En de geruchtenmolen kan ook weer aan. Albon exit???
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Maar dat is geen fijne crash geweest.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Meen je dit serieus?Willem30 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:43:
geen fan van grosjean maar dit was ook beetje overdreven van max.
En aan de +-jes te zien denken er meer zo over...
Ik geef het je te doen op dat stuk van het circuit met zo'n snelheidsverschil midden op de baan te rijden terwijl jij met een snelle ronde bezig bent. Levensgevaarlijk!
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Ach gewoon even naar de fabriek (laten) rennen, is ook niet heel erg ver
p.s.: mag ik iedereen even wijzen op:
Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
[ Voor 25% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-07-2020 16:47 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 24-10 18:29
Voor/achtervleugel, vloer...Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:45:
Die is goed stuk ook.
Beide wielen + ophangingen aan de linkerkant aan gort.
I stand corrected.
Links achter is de ophanging nog heel.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ja, vraag me af of hij er wat aan kan doen. als je naar de replay kijkt en luisterd zat hij niet eens op de limiet. Auto brak gewoon onder hem weg.tweakduke schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:47:
He zonde Albon was lekker onderweg, maar nu teveel onderstuur en raakt hem kwijt. In de voorgaande races raakte ze de achterkant kwijt en nu is het andersom. Nog meer werk aan de winkel.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Wellicht de langste van de kalender?
I am the great Cornholio!
Dat is misschien nog wel het meest vervelende....pinda powerrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:48:
Dus weer een middag zonder extra data.
Je zag net Newey lang kijken bij Albon, dus daar zaten zeker nieuwe dingen op.
Dat is toch zeker 20 minuten werk.Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:45:
Die is goed stuk ook.
Beide wielen + ophangingen aan de linkerkant aan gort.
I stand corrected.
Links achter is de ophanging nog heel.
alles kan off-topic
- DaniëlWW2
- Niet online
albino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:47:
En met een beetje pech de bak?
Maakt niks uit omdat vrijdag bakken helemaal vrij zijn. Al gooi je er elke FP1 en FP2 er een nieuwe in, het kan de FIA niks schelen.Chiron schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:48:
En hopen dat zn versnellingsbak dan nog heel is.
Lijkt me ook dat het Team hem moet informeren over coureurs achter hem welke bezig zijn met een snelle ronde.Chefbierrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:51:
Je ziet wel bij die onboard van VER dat GRO op de racelijn HEEL traag rijdt en dat VER vol in de rem moet omdat hij gewoon op dat moment niet kan vertrouwen dat hij een vrije racelijn krijgt. Ik snap z'n reactie wel maar daarentegen is het ook bijna niet te zien of er iemand aan komt. Misschien moet je gewoon niet zo traag door die volgas bochten combi rijden...
Damn die achtervleugel ligt ook gewoon bijna horizontaal door midden.
[ Voor 5% gewijzigd door Martin0 op 31-07-2020 16:53 ]
Vettel erin!?Harry Nak schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:46:
En de geruchtenmolen kan ook weer aan. Albon exit???
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dan hoort het team GRO te waarschuwen.Chefbierrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:51:
Je ziet wel bij die onboard van VER dat GRO op de racelijn HEEL traag rijdt en dat VER vol in de rem moet omdat hij gewoon op dat moment niet kan vertrouwen dat hij een vrije racelijn krijgt. Ik snap z'n reactie wel maar daarentegen is het ook bijna niet te zien of er iemand aan komt. Misschien moet je gewoon niet zo traag door die volgas bochten combi rijden...
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Het is maar een vrije trainingMelantrix schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:44:
[...]
nou, hij rijdt belachelijk traag óp de racing line. dit was in geen opzicht overdreven.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat horen ze ook te doen, maar het is Haas. Ik denk dat ik zonder overdrijven wel durf te stellen dat Haas niet echt een goed geoliede machine is waar ze de details op orde hebben. Misschien duikt Grosjean zijn onboard nog op over een tijdje, maar anders weten we het simpelweg niet. Ik ga ook gegarandeerd vergeten om zoiets op te zoeken over een paar uur als de replay op F1TV staat.
[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-07-2020 16:55 ]
Neeh VET gaat in het stoeltje van KVY ..... die valt toch ook vies tegen naast GAS.
En copy past 4 RB Bolides volgend seizoen.
https://f1manager.info/ranking/4605
Hulkenberg is over twee weken weer beschikbaar, lijkt me de ideale 'Bottas' voor Redbull.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Die schermen die ze voor de coureur zijn neus zetten als hij nog in de wagen zit in de pit om wat data in te zien
Ik zou ervoor tekenenhoevenpe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:55:
[...]
Hulkenberg is over twee weken weer beschikbaar, lijkt me de ideale 'Bottas' voor Redbull.
Dat is nog geen excuus om zo traag te rijden op de racing line. Zoals anderen ook al aangeven is dit levensgevaarlijk. Als Max niet had gelift zat ie er bovenop en was het een wellicht een mega ongeluk geweest. En dat tijdens 'maar een vrije training..'
Daarbij komt nog het feit dat ze hiermee een setje banden hebben weggegooit omdat ze net nieuw waren en ze die data wilde vergaren.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ik gok dat het IPS panelen zijn vanwege de kijkhoeken, maar voor de rest geen flauw benul. De bezels maken ze overduidelijk zelf.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:55:
Is er een Tweaker dat weet wat voor schermen zij gebruiken voor de coureur?
Die schermen die ze voor de coureur zijn neus zetten als hij nog in de wagen zit in de pit om wat data in te zien
Is nog niet 100%Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:56:
Misschien heb ik het gemist, maar rijd Hulkenberg volgende week ook?
Is afhankelijk of Checo 7 of 10 dagen in quarantaine moet.
Perez moet in ieder geval twee weken in quarantaine dus dat lijkt me wel de meest logische uitkomst.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:56:
aannames...
[ Voor 5% gewijzigd door DataGhost op 31-07-2020 16:58 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Nog niet bekend. Mogelijk mag Perez toch rijden.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:56:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Sponsoring, sponsoring everywhereDaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Ik gok dat het IPS panelen zijn vanwege de kijkhoeken, maar voor de rest geen flauw benul. De bezels maken ze overduidelijk zelf.
Dat is behoorlijk veel.
En zou ie ook met twee rubbertjes......?
dat komt omdat het gekleurde gedeelte niet het filter is.MikeyMan schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:00:
Zie Norris geregeld met twee mondkapjes op. Dat zal lekker ademen...
En zou ie ook met twee rubbertjes......?
De maksertjes bestaan uit een binnen laag(zwart) en een buitenlaag. (oranje)
als een van de mist is het niet compleet en dus niet effectief.
Niet meer dan in een willekeurige achtbaan (in een helix bijv) alleen de ervaring met de laterale krachten heb je gelukkig niet en hun wel (vandaar die dikke nekkenMartin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:58:
Damn zelfs als ze liften door sommige bochten krijgen ze 4.6G.
Dat is behoorlijk veel.
Ja en hij heeft er nog een FFP2 (oid) masker onder zitten.demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:01:
[...]
dat komt omdat het gekleurde gedeelte niet het filter is.
het is uberhaupt niet effectief. Ze zitten er constant met de klauwen aan, hangt bij verschillende lui op half 7 en het zijn vast geen medische mondneusmaskers, dus dan is de werking uberhaupt al te verwaarlozen.demonic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:01:
[...]
dat komt omdat het gekleurde gedeelte niet het filter is.
Albon vervangen.
Clausule van Verstappen om weg te gaan.
Albon de muur in sturen zodat ze extra tijd hebben voor de auto van Max?hansvk schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:03:
Flink sleutelen aan de auto van VER.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Tijd loopt door bij vrije trainingen, dus dat heeft geen zin.hoevenpe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:05:
[...]
Albon de muur in sturen zodat ze extra tijd hebben voor de auto van Max?
- DaniëlWW2
- Niet online
Op je dashboard/stuur af te lezen, en grip zal anders aanvoelen.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:12:
Hoe voelt Sainz dat de temperatuur te hoog is. Voor die rode banden moet het ongeveer rond de 105 en 110 graden zijn... Heeft hij die info op zijn stuur of vraagt hij dat aan de pit wall?
[ Voor 4% gewijzigd door ND863 op 31-07-2020 17:15 ]
To be, or not to be a FRUITVLIEG!??
Inderdaad, zelfs minder dan Vettel.powah33 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:15:
MAX ook minste rondjes gereden
- DaniëlWW2
- Niet online
Je loopt iets achter. Hier is ie al de baan op...DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:16:
Beeld gaat weer aan. Ze zijn bij Max aan zijn voorwielophanging aan het werken en de boel aan het aftapen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Bij Leclerc gaat het zo te zien ook niet echt soepel..Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:17:
Die onboard van Vettel, dat zag er niet best uit hoor. Erg veel last met die Ferrari zo lijkt het.
-
De kans daarop is 99.9%, iedereen is met long runs bezig.Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:21:
Benieuwd of die STR over 10 minuten nog steeds op plek 1 staat
Testing, one, two ...
Ook mooi is dat ze zeggen dat het lijkt dat RBR nu geen druk op Albon legt, in tegenstelling tot Gasly. Maar zowel bij Gasly als bij Albon is het de media die de druk erop legtND863 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:21:
Op Sky zijn ze verbaast dat de kijkers denken dat zij anti-Albon zijn. Goh, hoe zou dat komen als je vrijwel de gehele FP2 het erover hebt
- DaniëlWW2
- Niet online
Max niet.hardware-lover schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:22:
[...]
De kans daarop is 99.9%, iedereen is met long runs bezig.
Tja, logisch, Albon helpt zichzelf hiermee niet natuurlijk.Melantrix schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:22:
[...]
Ook mooi is dat ze zeggen dat het lijkt dat RBR nu geen druk op Albon legt, in tegenstelling tot Gasly. Maar zowel bij Gasly als bij Albon is het de media die de druk erop legt
Ja de auto is onvoorspelbaar, maar hij presteert niet goed genoeg om Max te kunnen helpen in de race en stuurt 'm dan, tijdens het testen van nieuwe onderdelen om de onvoorspelbaarheid er uit te halen, de muur in.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar die is geen long runs aan het doen.demo31051987 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:25:
[...]
Max toch ook? Die rijdt ook op de mediums.
RB's testprogramma is deze dag redelijk in mineur beland volgens mij. Ben benieuwd of ze überhaupt wel wat wijzer geworden zijn deze dag.
Testing, one, two ...
[ Voor 33% gewijzigd door DoeEensGek op 31-07-2020 17:29 ]
sauce?DoeEensGek schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:27:
Albon zou met 20G de muur in zijn geklapt.
Hmm, ik zie rondes in de 1:32 laag / 1:31 hoog, zelfde wat Hamilton en Stroll aan het doen zijn. Dus ik verwacht dat hij wel degelijk bezig is met de long runs.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:25:
[...]
Ja, maar die is geen long runs aan het doen.
Klopt, maar de media reageert er ook op door simpel Red Bull’s verleden door de trekken naar de toekomst. Dus die ‘extra’ media druk heeft RBR ook aan zichzelf te danken.albino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:25:
[...]
Tja, logisch, Albon helpt zichzelf hiermee niet natuurlijk.
Ja de auto is onvoorspelbaar, maar hij presteert niet goed genoeg om Max te kunnen helpen in de race en stuurt 'm dan, tijdens het testen van nieuwe onderdelen om de onvoorspelbaarheid er uit te halen, de muur in.
In contrast staat Haas.... Maakt niet uit hoevaak Grosjean niet presteert of in de muur prakt, volgend jaar heeftie ook gewoon weer een contract. Nul druk aan die kant
Of ben ik aan het zeuren?
Appels met peren vergelijkenND863 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:29:
[...]
Klopt, maar de media reageert er ook op door simpel Red Bull’s verleden door de trekken naar de toekomst. Dus die ‘extra’ media druk heeft RBR ook aan zichzelf te danken.
In contrast staat Haas.... Maakt niet uit hoevaak Grosjean niet presteert of in de muur prakt, volgend jaar heeftie ook gewoon weer een contract. Nul druk aan die kant
Ja, de man is niet topfit en heeft nog niet gereden de laatste maanden.albino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:30:
Ik vind HUL een beetje tegenvallen. 7 tienden achter Stroll.
HAM valt ook aardig tegen vandaag
- DaniëlWW2
- Niet online
Max is nu al een aantal ronden bezig met zaken zoals gear sync, engine mappings etc.demo31051987 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:28:
[...]
Hmm, ik zie rondes in de 1:32 laag / 1:31 hoog, zelfde wat Hamilton en Stroll aan het doen zijn. Dus ik verwacht dat hij wel degelijk bezig is met de long runs.
Hoe noem je dit dan? Hij gaat met minder dan kwartier op de klok naar buiten met mediums. Dat is dus geen kwalificatie simulatie, want dan pak je wel de softs, en blijf je niet in een stuk door die 13 minuten op het circuit. En onderdelen/afstelling testen zal die ook vaker naar binnen moeten, en ook dat is niet gebeurd.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:25:
[...]
Ja, maar die is geen long runs aan het doen.
Hij staat boven Verstappen of ben ik aan het zeuren?albino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:30:
Ik vind HUL een beetje tegenvallen. 7 tienden achter Stroll.
Dan is het knap dat hij zelfs met die wijzigingen goede ronde tijden kan rijden.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:31:
[...]
Max is nu al een aantal ronden bezig met zaken zoals gear sync, engine mappings etc.
Ja, op de on board werd door de engineer ook zijn pace ook vergeleken met de long run van Bottas.demo31051987 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:28:
[...]
Hmm, ik zie rondes in de 1:32 laag / 1:31 hoog, zelfde wat Hamilton en Stroll aan het doen zijn. Dus ik verwacht dat hij wel degelijk bezig is met de long runs.
Deed ook redelijk wat ronden na elkaar.
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh.RobertMe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:32:
[...]
Hoe noem je dit dan? Hij gaat met minder dan kwartier op de klok naar buiten met mediums. Dat is dus geen kwalificatie simulatie, want dan pak je wel de softs, en blijf je niet in een stuk door die 13 minuten op het circuit. En onderdelen/afstelling testen zal die ook vaker naar binnen moeten, en ook dat is niet gebeurd.
DaniëlWW2 in "[F1 2020] Race 4 GP van Groot-Brittannië"
Max reed een aantal ronden met de zevende versnelling i.p.v. achtste, nog even zesde, afremmen voor een ronde begon en dan lanceren etc.
[ Voor 11% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-07-2020 17:34 ]
Nu de BBQ aan en een biertje open trekken.
Fijne avond allemaal en wie weet tot morgen!
PROOST!albino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:34:
Zo, klaar....
Nu de BBQ aan en een biertje open trekken.
Fijne avond allemaal en wie weet tot morgen!
Ja, zelfs onderweg naar de grid zou een beter moment zijn blijkbaaralbino71 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:25:
[...]
Tja, logisch, Albon helpt zichzelf hiermee niet natuurlijk.
Ik doel niet op de coureurs, ik doel op hoe team besluiten voor de media reactie een contributing factor kunnen zijn.
Die van OCO beroerderwerphengel schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 17:35:
Start van Max zag er niet erg lekker uit.
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.