Dat valt mij ook op, geen gecorrigeerd meer bij VER. Ook Albon kan nu met 1x sturen (bijna) de bocht halen.Spotmatic schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:01:
Droom ik of lijkt de RB16 stabieler?
[ Voor 1% gewijzigd door jgj82 op 31-07-2020 13:13 . Reden: Tracklimits ]
Moeten de updates natuurlijk wel werken. Maar het ziet er wel beter uit.Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:07:
Is enigzins wel logisch, gezien RBR updates mee gebracht hebben die de stabiliteit zou moeten brengen.
Verwijderd
En de Mercedes is geen fan van warme temperaturen.. Helaas zondag niet zo warm..Volgend weekend wel!Kasai schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:02:
[...]
Ook op Sky zeiden ze dat de auto stabieler lijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2020 13:24 ]
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
neuh.... Pecunia regelt zijn zitje wel.GAIAjohan schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:09:
Zou Perez zijn hele F1 zitje nu op het spel hebben gezet?
Erm ik mis iets?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Want .... ?
Zit op mijn werk zonder geluid of beeld...
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Mwa, laatste bocht was erg onzeker in zn snelle ronde (Ik keek het kaatste stukje onboard). En de tijden zijn nog lang niet op niveau van de Q.jgj82 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:07:
[...]
Dat valt mij ook op, geen ge gecorrigeerd meer bij VER. Ook Albon kan nu met 1x sturen (bijna) de bocht halen.
Maar er is wel verbetering.
Verstappen reedt in de weg in een bocht... Ocon meldde dat aan zijn engineer met de toevoeging "as always".MrSparkels schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:11:
[...]
Want .... ?
Zit op mijn werk zonder geluid of beeld...![]()
OCO en RS menen dat VER in de weg reed. (en dat deed ie stiekem ook..
Verstappen zat in de weg in de laatste 2 bochten waar ze aanzetten voor een getimede lap.MrSparkels schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:11:
[...]
Want .... ?
Zit op mijn werk zonder geluid of beeld...![]()
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee, toch kon OCO net niet lekker de bocht voorbereiden.Chefbierrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:13:
Overigens had ik niet het idee dat VER op de racelijn zat daar?
Edit: rijdt ie nou net zonder VER in de buurt z'n vloer naar z'n grootje?
[ Voor 14% gewijzigd door jgj82 op 31-07-2020 13:24 ]
Voluit is ±2 seconden sneller dan Max nu doet, gebaseerd op de Quali van vorig jaar. Dus er is gewoon nog niet zoveel te zeggen over de verhoudingen.werphengel schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:28:
Je weet natuurlijk niet of Max voluit gaat maar de RB16 lijkt wel super strak op de weg te liggen als je de onboard bekijkt.
Van Merc mag je verwachten dat ze sneller gaan dan vorig jaar, dus er zit nog heel veel rek in.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Maar serieus, het lijkt erop dat het misschien niet zo dramatisch gaat zijn zoals we allemaal vreesde. Als je geen serieuze stabiliteitsproblemen hebt in snelle bochten, en Silverstone is een gigantische snelle bocht, dan kan je meedoen. Niet voor pole, maar ook niet hopeloos voor P5.
Zou wel balen zijn voor Hulkenberg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mooi lange bocht danDaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:39:
en Silverstone is een gigantische snelle bocht
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ik denk dat ik, naast Hulk zelf natuurlijk, het ook niet droog ga houden als hij op het podium mag staan.Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:46:
Lijkt me onmogelijk... Maar met wat geluk en andere bandenstrategie?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Met als ik het goed zie Jack die een primeurtje probeert te scoren bij de mechanic.Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:16:
Nieuwe onderdeeltjes voor RBR:
https://twitter.com/Alber...p-vrijdag-31-juli-2020%2F
Het scheelt dat Ocon zelf nooit in de weg rijdt in Brazilië of zo iets.P.O. Box schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:12:
[...]
Verstappen reedt in de weg in een bocht... Ocon meldde dat aan zijn engineer met de toevoeging "as always".
...
Mogen zij dan weer aanwezig zijn? Afgelopen drie GPs zaten Olav & Jack in een hokje in Hilversum (beide in apart hokje).Pompi schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:20:
[...]
Met als ik het goed zie Jack die een primeurtje probeert te scoren bij de mechanic.
Edit:
Kijkende naar zijn Twitter: ja, ze zijn beiden op het circuit.
[ Voor 10% gewijzigd door RobertMe op 31-07-2020 14:27 ]
[Instagram: FP1 classification, Lando and Eva style 😉🙂🇬🇧 . #F1 #Formula1 #BritishGP #LandoNorris #McLaren @landonorris @mclaren]
PSN: xMaurice93
Als het warm is doet de rbr het best lekker. Zou mooi zijn als ze de culprit zouden vinden
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens mij komen die er nu pas aan voor FP2. Dozen vol iig.Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 13:07:
Is enigzins wel logisch, gezien RBR updates mee gebracht hebben die de stabiliteit zou moeten brengen.
Deze baan is denk ik ook minder kritisch omdat je niet steeds in en uit de rake komt. Daarbij hebben ze een aero probleem. Meer 1 tempo hier.
een treffende spreuk
Mis ik iets? Kan het niet terugvinden in het topic.Maurice079 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:26:
Deze is nog niet voorbijgekomenDe naam van Lando is ook al aangepast
![]()
[Instagram: FP1 classification, Lando and Eva style 😉🙂🇬🇧 . #F1 #Formula1 #BritishGP #LandoNorris #McLaren @landonorris @mclaren]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
misschien even zoeken op helm norris...Maarten_E schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:45:
[...]
Mis ik iets? Kan het niet terugvinden in het topic.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Sorry, had dat nergens voorbij zien komen. Merci!
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Tena of Kleenex?Jasphur schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:15:
[...]
Ik denk dat ik, naast Hulk zelf natuurlijk, het ook niet droog ga houden als hij op het podium mag staan.
Zouden ze eigenlijk vaker moeten doen. Gewoon 1x per jaar wat kinderen de designs voor helmen laten ontwerpen. Maakt het allemaal wat luchtiger...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Wat was daar aan de hand danDaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:31:
Lando kwam vanmorgen ook in stijl aangereden, maar Ricciardo en team konden het niet waarderen.![]()
[Afbeelding]
Vermoedelijk vrij weinig, just Ric being Ric.
Lando komt aan in z'n dikke McLaren terwijl RIC z'n Renault Megane staat uit te pakken.
Dat is er aan de hand
Is dat het nieuwe Gulf jasje?Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:06:
[Afbeelding]
Het ziet er altijd een beetje uit alsof iets aangereden is.
ping 127.212.23.124
Dat is een behoorlijke zwem vuurvliegjes geweestWom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:06:
[Afbeelding]
per aspera ad astra
Hülkenberg die brieft met de engineer na FP1. Mooi om de verschillen tussen de Renault en RP te horen.
- DaniëlWW2
- Niet online
Hetzelfde voor Ferrari die zowaar eens een kleinere achtervleugel moeten brengen. Dat was vorig jaar wel anders...
Mercedes kennelijk ook, maar zo snel geen foto gezien.
Was het de Hulk?Wom schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:06:
[Afbeelding]
- DaniëlWW2
- Niet online
Great insight from Otmar of the past 24 hours. Hulk was their #1 choice after they discovered Checo was positive at 14:20. Hulk landed at 19:00, straight to factory, seat fit by team members there since the Jordan days, then into the simulator to learn the wheel and feel the car
— Will Buxton (@wbuxtonofficial) 31 juli 2020
In that time they also had to get him a suit that fit (Lance’s), get him Covid tested AND get a contract AND a super license. Incredible job from whole team, F1 and FIA to facilitate the transition.
Confirms that if government regulation is a 10 Day isolation period for Perez, Hulk will do both GPs at Silverstone. If it’s 7, Checo will be back (health permitting) for the 70th anniversary race.
Ze wisten gistermiddag dus al dat het positief was en hebben Hulkenberg meteen ingevlogen.
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Nouja, dit was wel Racing Point en Silverstone. Aan begin / voor aanvang FP hadden ze helicoptershot van de fabriek van Racing Point en camera draaide omhoog en daarop zag je meteen het pitcomplex van Silverstone. Als je 5 minuten er over doet lopen was het volgens mij al lang. Enige tussen fabriek en het circuit was volgens mij parkeerplaatsen.Bensimpel schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:28:
Echt top, ook meteen een goede oefening, in dit rare seizoen (knock on wood). Kunnen nog meer mensen besmet raken. Dus goed dat er meteen mensen klaar staan voor het geval dat.
Als dit bij elk ander team was geweest was het logistiek al "moeilijker", zeker voor Ferrari, Alfa en Alpha. Seat fitting op de fabriek zal er dan waarschijnlijk al niet meer in zitten. Laat staan als dit zou gebeuren bij bv GP Bahrein of Abu Dhabi.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 14:31:
Lando kwam vanmorgen ook in stijl aangereden, maar Ricciardo en team konden het niet waarderen.![]()
[Afbeelding]
zouden ze nou écht geen R.S.01 van de baas kunnen krijgen?!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Als ik het goed begreep hadden ze zelfs het spare chassis weer even naar de fabriek gereden voor het passen.RobertMe schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:33:
[...]
Nouja, dit was wel Racing Point en Silverstone. Aan begin / voor aanvang FP hadden ze helicoptershot van de fabriek van Racing Point en camera draaide omhoog en daarop zag je meteen het pitcomplex van Silverstone. Als je 5 minuten er over doet lopen was het volgens mij al lang. Enige tussen fabriek en het circuit was volgens mij parkeerplaatsen.
Als dit bij elk ander team was geweest was het logistiek al "moeilijker", zeker voor Ferrari, Alfa en Alpha. Seat fitting op de fabriek zal er dan waarschijnlijk al niet meer in zitten. Laat staan als dit zou gebeuren bij bv GP Bahrein of Abu Dhabi.
Die hebben ze terug gerold aangezien ze daar om de hoek zittenBlackMonkey schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Als ik het goed begreep hadden ze zelfs het spare chassis weer even naar de fabriek gereden voor het passen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://twitter.com/i/status/1289189067637153798
Er zit een drukpunt ergens in zijn kont hahahaHumma Kavula schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 15:57:
Stoeltje van Nico is nog niet helemaal goed:
https://twitter.com/i/status/1289189067637153798
Dat is een "racing point"Pierre schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:01:
[...]
Er zit een drukpunt ergens in zijn kont hahaha
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
* wontcachme is van 40 naar 55 inch tv gegaan en ziet nu opeens dingen
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
- DaniëlWW2
- Niet online
Stukje onboard Albon + Ham die de bocht te ruim neemt.
Houdt in ieder geval in dat de achterkant grip heeft
- DaniëlWW2
- Niet online
Altijd weer Mercedes hé die het moet verpesten.
Maar max komt naar binnen, beide Bulls klagen over heel wat onderstuur.
( in b4 een baanrecord)
[ Voor 20% gewijzigd door LZ86 op 31-07-2020 16:24 ]
Kan even geen plaatjes vinden zo snel met het overzicht.
Waiting on the world to change
- DaniëlWW2
- Niet online
1:27.422 voor Max.pinda powerrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:25:
Wat was de tijd in FP1?
pinda powerrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:25:
Wat was de tijd in FP1?
:strip_exif()/f/image/IFzpIDynKl9H6vED57dFOPNm.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens ook niet de eerste keer dat "there is something loose between my feet". Was in Brazilië ook al het geval "I would be proud if it was what you think what it is".
[ Voor 89% gewijzigd door RobertMe op 31-07-2020 19:24 ]
Iets los in de Ferrari
Heeft de snelheid gevonden. Lag los te rammelen bij zijn voeten
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Stekker van de powerbox los geraakt... Kan gebeuren...winwiz schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:31:
[...]
Heeft de snelheid gevonden. Lag los te rammelen bij zijn voeten
Dit is een aparte uitslag! Als je zoals ik alles hebt gemist vanochtend en nu aan het kijken bent .
Vettel gaat lekker
Waiting on the world to change
Hoge temperaturen kunnen van invloed zijn. Daarnaast de Honda wat extra openschroeven om de moraal in Milton Keyes wat op te hogen.pinda powerrr schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:33:
[...]
Dit is een aparte uitslag! Als je zoals ik alles hebt gemist vanochtend en nu aan het kijken bent .
Vettel gaat lekkerman man man....
Races eigenlijk ook niet,Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:38:
Daarnaast blijft de gouden regel: Vrije trainingen zeggen niks nul nada noppes.
En soms zegt het wel veelMartin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:38:
[ Voor 8% gewijzigd door Vos op 31-07-2020 16:40 ]
Deze vrije trainingen zeggen dat Hulkenberg kan en mag racenMartin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:38:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Vrije trainingen zeggen wel degelijk iets!
Trouwens, wat is Ferrari met de auto van Vettel aan het doen?
Sabotage? Man, man...
[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 31-07-2020 16:41 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Ook echt meteen "f*cking blind motherf*cker.
[ Voor 31% gewijzigd door DaniëlWW2 op 31-07-2020 16:42 ]
Ze zeggen vrij weinig.
Je weet niet met hoeveel brandstof ze rijden, welke moterstand etc etc.
Verhoudingstechnisch zegt het gewoon niet veel.
Is jou voornaam Olaf?Martin0 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:38:
Ik hoor alleen maar piep piepDaniëlWW2 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:41:
Grosjean, dat was echt een waardeloos blokkeren zeg.
Ook echt meteen "f*cking blind motherf*cker.
Nope maar neemt niet weg dat het gewoon een feit is xD
nou, hij rijdt belachelijk traag óp de racing line. dit was in geen opzicht overdreven.Willem30 schreef op vrijdag 31 juli 2020 @ 16:43:
geen fan van grosjean maar dit was ook beetje overdreven van max.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Dit topic is gesloten.
![]()
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
/f/image/CKkNkNhqjkLtIWgj34bl3y2y.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/Chry7NKwTxo1MGFqv7DZPDrR.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/TGrFeeSO0SBH6EYbxlYkPBZX.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/R1sUQLNvgToJsTUlrVvbwE6b.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/sdErRhJkvusNLqYR5lESpqqa.png?f=fotoalbum_large)