If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Op F1TV is er ook nog de optie voor live subtitles. Deze loopt wel achter en is enkel wat de commentator zegt.RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:13:
[...]
Het is geen echte ondertiteling, maar een "graphic" onder de oude boordradio. Soms staat die er wel, soms niet.
Oh, de afdankertjes van MaxDaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:13:
[...]
Volgens mij had hij vorige week ook hetzelfde omdat ze Max zijn voorvleugel gemaakt zouden hebben en aan Albon gegeven.
Maar was er naast aero niks mechanisch? (ik onthoud dat soort dingen nooit)
Bensimpel
Positieve meneer
Plenkske schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:11:
[...]
spoiler:Dezelfde als die ze afgelopen zondag al hadden ? Ze lijken wat minder strak te zitten, veel comfortabeler dan bij sommige andere teams.
"It would have been an easy podium"
— Formula 1 (@F1) 5 juli 2020
Frustration for @Max33Verstappen after his early exit in Austria on Sunday 💬#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/TqyPuoJi5h
Na de race
😆 - Denk ook eens om ;)
Wel opgevallen maar ik ben hier voor het racen :-)RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:10:
Nee, echt, nog niemand die dit is opgevallen?
spoiler:Red Bull heeft de tandarts mondkapjes weggegooid en overgestapt op de McLaren / Ferrari mondkapjes. Viel me al op bij Horner aan de pitmuur, maar ook de hele crew in de pitbox.
Vrije bandenkeuze.alexbl69 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:14:
Hoe zit het eigenlijk met de banden als de Q niet doorgaat?
Zelf kiezen?
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Niet dat ik weet. Is ook niet echt logisch voor de eerste race.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:15:
[...]
Oh, de afdankertjes van Max![]()
Maar was er naast aero niks mechanisch? (ik onthoud dat soort dingen nooit)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Is hier al vaak langsgekomen. Ja zelf kiezen.alexbl69 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:14:
Hoe zit het eigenlijk met de banden als de Q niet doorgaat?
Zelf kiezen?
Geldt ook al Q2 nat is, of de start van de race nat is. Dan vervalt het bandenregelement.
Nee, maar ook weer ja.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:18:
Die 'car performance scores' komen gewoon uit de grabbelton ofwat?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja...Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:18:
Die 'car performance scores' komen gewoon uit de grabbelton ofwat?
:strip_exif()/f/image/r2jRX85qpzPzTSHN7q6mJwrn.jpg?f=fotoalbum_large)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
https://f1manager.info/ranking/4605
Leek erop dat HAM niet meer naar buiten gaat.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:19:
Toch bizar dat BOT nog steeds 0.64 sneller is dan HAM
Maar... we hebben nog 16 min te gaan
En ALB is off-track met veel grind op de bandjes.
alles kan off-topic
PSN: xMaurice93
Pak de bladblazer maar vastNat-Water schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:19:
ALB in het grind.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 14:23
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Die tijden worden alleen over de rechte stukken gemeten, dan kunnen ze het beter niet doen. Voegt helemaal niks toe zo.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Mid season wissel..Spotmatic schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:21:
Albon heeft het ook niet echt...
* Illegal_Alien rent HEEEEEEEEEEL hard weg...
- DaniëlWW2
- Niet online
- DaniëlWW2
- Niet online
Mercedes counterde meteen met Latifi die dacht met Max te kunnen gaan racen.
Hoe noemen ze dat in het Engels? Een smart grindbak?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:21:
Het zijn trouwens wel slimme grindbakken. Een laag grind die de auto echt afremt en daaronder lijkt het iets harders te zijn waardoor je wel weg kan rijden. Je zit dus niet vast.
Waiting on the world to change
Een slimme lockdown voor F1 wagens.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:21:
Het zijn trouwens wel slimme grindbakken. Een laag grind die de auto echt afremt en daaronder lijkt het iets harders te zijn waardoor je wel weg kan rijden. Je zit dus niet vast.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
ALB ging volgens mij gewoon te vroeg op het gas, RIC was juist terug aan het schakelen op hoge snelheid. Dus toch iets anders daar.Migrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:21:
Lijkt me een zelfde soort incident als Ricciardo, net te veel snelheid mee proberen te nemen/te vroeg op het gas. Gelukkig wel genoeg grindbak daar.
Of Gravelgate
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Straks gewoon gemist. Zal met me snufferd waarschijnlijk in dit topic gezeten hebben.
in ieder geval, bedankt voor de reacties.
[ Voor 17% gewijzigd door streamnl op 10-07-2020 16:26 ]
Uiteindelijk was hij zo weer buiten ja.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Niet alles wordt op die manier ondertiteld. Is nog een vrij nieuw dingetje.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:25:
raar ,nu zie ik de "ondertitel" wel bij Max.
Straks gewoon gemist. Zal met me snufferd waarschijnlijk in dit topic gezeten hebben.
Ze hebben hem niet altijd helaas.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:25:
Is niet bij elke boordradio in beeld, heb erop gelet.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:25:
in ieder geval, bedankt voor de reacties.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Volgensmij zijn de wagens niet gelijk aan elkaar?Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:25:
Heeft VET de handdoek al in de ring gegooid? Enorm verschil met zijn teamgenoot.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Hebben ze niet gewoon betere coureurs nodig, die feedback kunnen geven? Heb nu niet het idee dat die daar goed in zijn...Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:29:
Als Haas zo doorgaat zie ik Gene er snel de stekker uit trekken.
De tijd van VET was ook op geel?SideSwipe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:29:
[...]
Volgensmij zijn de wagens niet gelijk aan elkaar?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt me geen seconde verschil.SideSwipe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:29:
[...]
Volgensmij zijn de wagens niet gelijk aan elkaar?
Is het al zeker dat de kwali niet doorgaat? Winkelman lijkt nogal overtuigd.
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 10-07-2020 16:31 ]
Ja klopt. Maar ik zou dan nog een poging op de rode band verwachten. (maargoed, ik ben geen teambaas)
Nope, dat wordt pas morgen bekeken, als het zover isMikeyMan schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:31:
[...]
[ Voor 65% gewijzigd door Beaves op 10-07-2020 16:32 ]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Er is alleen een waarschuwing voor slecht weer afgegeven. Meer niet. Dat is echter wel ongebruikelijk.MikeyMan schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:31:
[...]
Lijkt me geen seconde verschil.
[ Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 10-07-2020 16:32 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
No matter the age, never lose the Kramer inside
Goed om te zien dat Mercedes er nu iig niet met kop en schouders bovenuit steekt. For what it's worth...
- DaniëlWW2
- Niet online
Verwijderd
Kort baantje van 1.10min heCass Casey schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:33:
Alle auto's binnen 2,5 seconden. Dat is wel eens meer geweest toch?
Als het los gaat, dan gaat het ook wel goed los in Spielberg morgen. Max doet dan in ieder geval goede zaken met de huidige stand.Nat-Water schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:32:
[...]
Er is alleen een waarschuwing voor slecht weer afgegeven. Meer niet. Dat is echter wel ongebruikelijk.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Ook waar.
- DaniëlWW2
- Niet online
Na Voetbal Inside kijk ik bij Gene nergens meer van op...Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:29:
Als Haas zo doorgaat zie ik Gene er snel de stekker uit trekken.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Maar RIC zonder tijd dan, uiteraard. En ja, kan altijd dat iemand met Q1 crasht / uitvalt en daardoor iemand die altijd afvalt in Q1 dan wel door gaat.Illegal_Alien schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:36:
Russel P15 dus Q2 als dit kwali zou zijn?
[ Voor 90% gewijzigd door streamnl op 10-07-2020 16:38 ]
Nou is de traagste wel minder traag maar de Mercedes nog steeds 'gewoon' de snelste.MikeyMan schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:34:
Leek me ook al...
Goed om te zien dat Mercedes er nu iig niet met kop en schouders bovenuit steekt. For what it's worth...
Maar hopelijk kan Max dit weekend de Merc's aanvallen.
En alle klantenteams van Ferrari. Het is nu wel duidelijk dat ze hard door het ijs zijn gezakt.Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:38:
Wat moet dat pijn doen bij Ferrari. De updates hebben dus niet veel geholpen (ik weet het, het is maar een training)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
- DaniëlWW2
- Niet online
Inderdaad. Zouden ze het bonnetje nog hebben?Chiron schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:39:
[...]
En alle klantenteams van Ferrari. Het is nu wel duidelijk dat ze hard door het ijs zijn gezakt.
Man man, je zou bijna denken dat Vettel dit met opzet doet. 😬
Ik weet alleen niet waarom Vettel zoveel lamgzamer is dan Leclerc of de Alfa's?
Maar er zijn ook nog verschillende support races. Vraag is wat ze dan belangrijker vinden. Q inhalen op zondagmorgen of support series hun ronden laten maken.LoeWn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:41:
Ik snap dat teams het risico niet willen nemen en daarom voor een goede mogelijke pole gaan. Maar zondag is het 0% kans op regen.
Dat klopt, maar toen reed alleen de F1 daar. Nu hebben ze ook nog te maken met de F2, F3 en Porsche Supercup die een race op zondag hebben gepland staan.Beaves schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:43:
Volgens mij heeft iedereen de banden die ze eigenlijk morgen zouden gebruiken nu gebruikt, meer niet. Ik denk dat zondag ook, mocht morgen in het water vallen, de kwalificatie gereden wordt. Is al eerder gedaan recent.
Als het morgen echt zo gaat spoken, verwacht ik dat de races voor F2 en F3 ook geannuleerd worden.
Ik verwacht dan dat ze de races op zondag wel door laten gaan en er geen tijd zal zijn voor de F1 kwalificatie.
-
Lijkt er haast op dat Vettel er geen zin meer in heeft en het wel prima vindt als Ferrari weinig punten scoort.gwystyl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:47:
Wel apart om te zien dat een Williams klaagt dat er een Ferrari in de weg rijdt. Dat is toch wel (nog) een teken dat het bij Ferrari niet goed zit.
Ik weet alleen niet waarom Vettel zoveel lamgzamer is dan Leclerc of de Alfa's?
alles kan off-topic
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Vettel was echt aan het ploeteren in die wagen vandaag.Ankona schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:49:
[...]
Lijkt er haast op dat Vettel er geen zin meer in heeft en het wel prima vindt als Ferrari weinig punten scoort.
Ik zie een take 3 aankomen van Albon vs Hamilton...
Opvallend dat hij zijn handen op het stuur hield.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nee.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:12:
Heetf ALB deze keer wel hetzelfde materiaal als Max trouwens?
Albon heeft nu de snelle neus en Max het vorige ontwerp. Werd vorige week ook al gezegd dat ze gewoon beide willen proberen. Albon heeft dezelfde kans.
een treffende spreuk
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ze zeggen dat een ezel zich niet.... mmm laat maar ik durf er niets op te weddenIllegal_Alien schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:56:
[...]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Volgens mij liet ie net op tijd los of het stuur werd uit zn handen geslagen door de draai klap.gambieter schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:58:
Ik zie net pas de klapper van RIC. Zo zie je ze niet zo vaak van RIC.
Opvallend dat hij zijn handen op het stuur hield.
Of course. Niet aan gedacht dan andere klasses dit weekend ook hier rijden.RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:47:
[...]
Maar er zijn ook nog verschillende support races. Vraag is wat ze dan belangrijker vinden. Q inhalen op zondagmorgen of support series hun ronden laten maken.
Kom mij ook maar weer s melden met een regendans
Pics or it didn't happenPalingDrone schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:14:
Raceweek, woohoo!! (nogsteeds)
Kom mij ook maar weer s melden met een regendans
https://www.fia.com/news/...x-friday-press-conference
Als ik de antwoorden van Guenther lees heb ik steeds zijn gekke accent in m'n hoofd
Mijn (regen) danspics zijn allemaal bewogen
Voor zover ik had begrepen komt de nieuwe vloer en vleugel pas morgen aan op het circuit.Hmtsjmftsch schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:38:
Wat moet dat pijn doen bij Ferrari. De updates hebben dus niet veel geholpen (ik weet het, het is maar een training)
Dus nog niet alle updates aanwezig.
Pyr0_ schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 17:36:
Iemand een streamable van Ric's crash? Heb em helemaal gemist...
Ik hoop dan dit keer wel goed, met tweemaal DNFIllegal_Alien schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.