1:03.991
Ik hoop dat de RP's de motor helemaal hebben open getrokken oid..
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Max niet blij want bocht 4 ging niet goed.
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2020 15:54 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max was niet tevreden, bocht vier (geloof ik) mislukte
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Bensimpel
Positieve meneer
Net niet, Perez is erg sterk. (Vriendin is Mexicaanse, dus ik steun Perez ook).
Go Perez

😆 - Denk ook eens om ;)
Persoonlijk vind ik het eigenlijk best wel verdacht, al die wolkjes.kgd92 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:53:
[...]
Zou wel kunnen ja, komen er nog steeds van die mooie blauwe wolken uit elke keer dat ze op het gas gaan (kan niet live kijken helaas) Had vorige week toch het idee dat er flink oliie verstookt werd, ook al ligt dat tegenwoordig aan banden in de regels dacht ik.
en weer kwijt
https://f1manager.info/ranking/4605
En tijd kwijt...
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Max deleted...
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
FIA: pic.twitter.com/5Q7gGmHnTR
— WTF1 (@wtf1official) 10 juli 2020
[Streamable: https://streamable.com/v3x6hm]
https://streamable.com/v3x6hm
[ Voor 28% gewijzigd door basvn op 10-07-2020 15:55 ]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bensimpel
Positieve meneer
Eigenlijk zijn we mogelijk al een qualli aan het kijken
😆 - Denk ook eens om ;)
Ja precies, zou toch wat zijn als blijkt dat alle motoren 'illegaal' zijnSir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:55:
[...]
Persoonlijk vind ik het eigenlijk best wel verdacht, al die wolkjes.
Perez rijdt ook gewoon al (bijna) dezelfde tijd als vorige week in de kwalificatie;
Nu: 01:03:877
Vorige week:
Q2: 01:03.860
Q3:01:03.868
Impressive hoor.
Vorige week:
Impressive hoor.
Dat was echt marginaal hoor bij max, had het gevoel dat de rechter band nog op de kerb zat.
Mercedes speelt verstoppertje, daar komt Ham aan.
Die rechtervoorband zat er toch nog binnen?
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Leuk die herhaling, maar waar ging hij nu over de track limits? Ik dacht dat je van het rood moest afblijven?
Niet heel gek? Ze hebben veel meer data en ze doen in principe al Q runs nu. Maar ze doen het zeker goedstefanass schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:57:
Perez rijdt ook gewoon al (bijna) dezelfde tijd als vorige week in de kwalificatie;
Vorige week:
Impressive hoor.
Tijd van Max onterecht ingetrokken, je ziet dat het wiel nog op de curbs zit.
- DaniëlWW2
- Niet online
Morgen tijdens FP3 gaan ze waarschijnlijk toch niet rijden met de regen. Ze kwalificeren nu dus al met banden die ze morgen toch niet kunnen gebruiken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Leek me ook.Martin0 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:58:
Dat was echt marginaal hoor bij max, had het gevoel dat de rechter band nog op de kerb zat.
Heb dat gevoel al bij meer afgekeurde tijden gehad. Maar zolang de coureurs niet klagen zal het wel kloppen.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik zag m ook nietPatrickC schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:58:
Die rechtervoorband zat er toch nog binnen?
Het is electronisch.TheBrut3 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:58:
Tijd van Max onterecht ingetrokken, je ziet dat het wiel nog op de curbs zit.
Ham lijkt er moeite mee te hebben.
---RAWE CEEK!!!---
Gelukkig kan een systeem niet verkeerd zijn afgesteld, klopt helemaal.Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:59:
Het is electronisch.
Spielberg is niet HAM zijn baan...NoFearCreations schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:59:
Ham lijkt er moeite mee te hebben.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
maar dan heeft wel iedereen er even veel last vanTheBrut3 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Gelukkig kan een systeem niet verkeerd zijn afgesteld, klopt helemaal.
Ja banden lijkt me verder geen probleem. Enkel, als het te nat is komt er niemand de baan op.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:58:
Morgen tijdens FP3 gaan ze waarschijnlijk toch niet rijden met de regen. Ze kwalificeren nu dus al met banden die ze morgen toch niet kunnen gebruiken.
Ik weet, echter ook met electronische meetpunten kan er wel eens iets fout gaan.
Doe mij maar een ouderwetse vangrail, dan zijn we van die tracklimit-onzin af...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Bensimpel
Positieve meneer
IF Driver = 33 > false else IF driver = 44 > TrueTheBrut3 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:59:
[...]
Gelukkig kan een systeem niet verkeerd zijn afgesteld, klopt helemaal.
😆 - Denk ook eens om ;)
Mooizo, wel leuk om eens wat anders vooraan te zien in plaats van hetzelfde als de afgelopen 6 jaar met een ander kleurtje
Op zich niet, maar vond het wel opvallend dat Racing Point wel hun quali tijden van vorige week rijdt en de rest (nog?) niet. Misschien dat die nog gaan komen.Vos schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:58:
[...]
Niet heel gek? Ze hebben veel meer data en ze doen in principe al Q runs nu. Maar ze doen het zeker goed
Wat een domme opmerking. Bij een vangrail was Ric nu dood geweest.hoevenpe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:00:
Doe mij maar een ouderwetse vangrail, dan zijn we van die tracklimit-onzin af...
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
afvlaggen en klaar!
zelfs met een gele sector 1
zelfs met een gele sector 1
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
nice
Nice!
---RAWE CEEK!!!---
Nu afwachten of ie blijft staan
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
G*dverdomme zeg, zelfs vanaf de bank is zo’n onboard meekijken billenknijpen.
Dan hadden ze nooit zo op de limiet gereden, zie Monaco, Canada en straks ook Zandvoort...Nat-Water schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:01:
Wat een domme opmerking. Bij een vangrail was Ric nu dood geweest.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:37
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Mooie tijd van Max 
Maar er komen nog wel een paar pogingen denk ik.
Maar er komen nog wel een paar pogingen denk ik.
Mwah, liever levende coureurshoevenpe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:00:
Idealiter is er gewoon een natuurlijke straf voor te wijd gaan, zoals hier op de Red Bull Ring al bij het uitkomen van bocht 4 is. Chainbear had daar ook al eens een goede video over. Te ver over de kerb = geen grip = eraf en tijd verliezen, zo zou het moeten.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max vondt de laatste sector niet perfect, maar S1 was dat ook niet. S2 was zeer goed en dat kon je ook zien. Beter dan vorige week.
Die 1e sector is ook wel erg kort, daar pak je de pole niet. Als ie 1 duizendste langzamer was dan zn vorige snelle ronde(die afgepakt is), is ie al geel
Mwa dat is overdreven, De auto's tegenwoordig zijn erg veilig.Nat-Water schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:01:
[...]
Wat een domme opmerking. Bij een vangrail was Ric nu dood geweest.
Wellicht dat hij zijn been gebroken had ipv nu wat pijntjes.
Bensimpel
Positieve meneer
Daar kan nog wel een halve seconde vanaf dus.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:02:
Max vondt de laatste sector niet perfect, maar S1 was dat ook niet. S2 was zeer goed en dat kon je ook zien. Beter dan vorige week.
😆 - Denk ook eens om ;)
Gewoon Baan -> lijntje -> Gravel en gaanMigrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:02:
[...]
Mwah, liever levende coureurs
Idealiter is er gewoon een natuurlijke straf voor te wijd gaan, zoals hier op de Red Bull Ring al bij het uitkomen van bocht 4 is. Chainbear had daar ook al eens een goede video over. Te ver over de kerb = geen grip = eraf en tijd verliezen, zo zou het moeten.
Bensimpel
Positieve meneer
Been gebroken is al weg carriere, dat zou ik ric niet aan willen doen.Martin0 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:03:
[...]
Mwa dat is overdreven, De auto's tegenwoordig zijn erg veilig.
Wellicht dat hij zijn been gebroken had ipv nu wat pijntjes.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nog een half uur te gaan en de baan wordt zeker nog beter / de registers bij Mercedes worden zeker nog opengetrokken.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ene Michael Schumacher heeft na het breken van z'n been nog 5 wereldtitels gewonnen, dus dat valt ook wel wat mee...Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:04:
[...]
Been gebroken is al weg carriere, dat zou ik ric niet aan willen doen.
Mwa zou ik niet zeggen, kijk naar schumi, die brak zijn been en heeft daarna toch nog maar 5 Wereld titels binnen gehaald.Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:04:
[...]
Kan sowieso nog wel wat vanaf, Q3 vorige week was 1:03.477 voor Max. En die was ook niet perfect...
Zeg dat tegen deze 7: https://wtf1.com/post/7-d...f1-after-severe-injuries/Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:04:
[...]
o.a. Lauda
Nee idd, Schumi heeft ook nog maar 5 WK's gescoord na zijn beenbreuk.Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:04:
[...]
Zullen we anders niet een beenbreuk van een professionele coureur als "acceptabel" beschrijven?

Tijd om het team te rebranden naar Turtle.sambalbaj schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:05:
Wat staat Haas er toch troosteloos bij met beide rijders.
Dat sowieso, maar als je puur naar veiligheid kijkt zou elk circuit eruit moeten zien als Paul Ricard...
:fill(white):strip_exif()/f/image/zq8eRmBkcgb2KkfYJs8Pt0PJ.png?f=user_large)
Geen idee hoeveel waarde ik hier aan moet hechten, maar een hele beste score is het niet...
Wie zegt dat? Volgens mij reageer ik en andere vooral op het statement 'beenbreuk -> einde carriere'.Migrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
Zullen we anders niet een beenbreuk van een professionele coureur als "acceptabel" beschrijven?
- DaniëlWW2
- Niet online
:strip_exif()/f/image/BvMlrkzJLEPGj9dSeB8HKLGK.jpg?f=fotoalbum_large)

Snelste ronde in FP2, vorige week was de Q3 tijd 1:03.477 en nu 1:03:6xx wat weinig auto's kunnen, maar we gaan een middelmatige score toekennen want daar hebben we zin in.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2020 16:09 ]
Dat krijg je zonder Rich Energy...JeroenTheStig schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
Tijd om het team te rebranden naar Turtle.
Het is niet dat ik het acceptabel vind maar was meer in reactie op de reactie op mijn berichtMigrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:06:
Verstond er niks van , maar GAS klonk pissig
Was algemeen bedoeldJeroenTheStig schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:07:
[...]
Wie zegt dat? Volgens mij reageer ik en andere vooral op het statement 'beenbreuk -> einde carriere'.
Geen waarde aan hechten, de klok is de waarheid want dit is F1.albino71 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:07:
[Afbeelding]
Geen idee hoeveel waarde ik hier aan moet hechten, maar een hele beste score is het niet...
De discussie is hier al eerder geweest, maar dit is vrijwel nietszeggend. Zoals we wel konden verwachten ookDaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:08:
[Afbeelding]
Snelste ronde in FP2, vorige week was de Q3 tijd 1:03.477, maar we gaan een middelmatige score toekennen want daar hebben we zin in.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nee, echt, nog niemand die dit is opgevallen?
spoiler:
Red Bull heeft de tandarts mondkapjes weggegooid en overgestapt op de McLaren / Ferrari mondkapjes. Viel me al op bij Horner aan de pitmuur, maar ook de hele crew in de pitbox.
Ah, dacht dat het aan mij lag, verstond er ook niks van namelijkBensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:09:
Gasly is echt pissig hahaha, geen idee waarom.
Waiting on the world to change
Dat was op zondag ook al het geval.RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:10:
spoiler:Red Bull heeft de tandarts mondkapjes weggegooid en overgestapt op de McLaren / Ferrari mondkapjes. Viel me al op bij Horner aan de pitmuur, maar ook de hele crew in de pitbox.
Waiting on the world to change
En dan zien we ineens geen ondertiteling. Verstond iets over P9, en Why do we do this, maar kon er ook weinig wijs uit...
Even kort offtopic, maar ze steken de draa ermee dat het nergens te vinden is:
:fill(white):strip_exif()/f/image/ju0iYBsUY8BUlNxL4o57vqd9.png?f=user_large)
https://www.richenergy.life/
Maar daar is een ander topic voor
Bensimpel
Positieve meneer
Redbull heeft al sinds vorige week die blauwe speciale RBR mondkapjes.RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:10:
spoiler:Red Bull heeft de tandarts mondkapjes weggegooid en overgestapt op de McLaren / Ferrari mondkapjes. Viel me al op bij Horner aan de pitmuur, maar ook de hele crew in de pitbox.
😆 - Denk ook eens om ;)
- DaniëlWW2
- Niet online
Die komen uit Italië en ze zijn simpelweg beter omdat ze een vervangbare filter hebben. Die zouden in principe echt moeten werken en beschermen.RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:10:
Really? Ik dacht dat ze hele weekend die tandarts dingen hadden.
RobertMe schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:10:
spoiler:
Dezelfde als die ze afgelopen zondag al hadden ? Ze lijken wat minder strak te zitten, veel comfortabeler dan bij sommige andere teams.
Heetf ALB deze keer wel hetzelfde materiaal als Max trouwens?
Jep, enkel via F1TV.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:12:
Ik krijg de ondertitels niet aan via Ziggo live.
Is dit alleen via F1TV?
Ik zie ze via Ziggo Select soms wel, soms niet.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:12:
Is dit alleen via F1TV?
Die zien er best goed uit ook.Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Redbull heeft al sinds vorige week die blauwe speciale RBR mondkapjes.
Dat Mercedes geen Tommy Hilfiger mondkapjes heeft ...
Go gog ALbon ... 0,777 is teveel
- DaniëlWW2
- Niet online
Volgens mij had hij vorige week ook hetzelfde omdat ze Max zijn voorvleugel gemaakt zouden hebben en aan Albon gegeven.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:12:
Heetf ALB deze keer wel hetzelfde materiaal als Max trouwens?
Het is geen echte ondertiteling, maar een "graphic" onder de oude boordradio. Soms staat die er wel, soms niet.streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 16:12:
Is dit alleen via F1TV?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.