Is het mogelijk dat er bij RIC iets fout ging tijdens het terugschakelen in die bocht?
Het was inderdaad bij het schakelen dat ineens de achterkant een eigen willetje kreeg.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:29:
Is het mogelijk dat er bij RIC iets fout ging tijdens het terugschakelen in die bocht?
Waiting on the world to change
Als ik het goed heb:
77. Valtteri Bottas (Has contract)
Esteban Gutierrez
16. Charles Leclerc (Has contract)
Antonio Fuoco
Davide Rigon
Pascal Wehrlein
33. Max Verstappen (Has contract)
Sergio Sette Camara
4. Lando Norris (Has contract)
Esteban Gutierrez
3. Daniel Ricciardo (Has contract)
Sergey Sirotkin
10. Pierre Gasly (Has contract)
Sergio Sette Camara
18. Lance Stroll (Has contract)
Esteban Gutierrez
99. Antonio Giovinazzi (Has contract)
Tatiana Calderon
20. Kevin Magnussen (Has contract)
Louis Deletraz
6. Nicholas Latifi (Has contract)
Roy Nissany
Dan Ticktum
Jamie Chadwick
Mercedes
44. Lewis Hamilton (Has contract)77. Valtteri Bottas (Has contract)
Test/reserve/third drivers
Stoffel VandoorneEsteban Gutierrez
Ferrari
5. Sebastian Vettel (Has contract)16. Charles Leclerc (Has contract)
Antonio GiovinazziAntonio Fuoco
Davide Rigon
Pascal Wehrlein
Red Bull
23. Alexander Albon (Has contract)33. Max Verstappen (Has contract)
Sebastien BuemiSergio Sette Camara
McLaren
55. Carlos Sainz Jnr (Has contract)4. Lando Norris (Has contract)
Renault
31. Esteban Ocon (Has contract)3. Daniel Ricciardo (Has contract)
Guanyu ZhouSergey Sirotkin
Alpha Tauri
26. Daniil Kvyat (Has contract)10. Pierre Gasly (Has contract)
Sebastien BuemiSergio Sette Camara
Racing Point
11. Sergio Perez (Has contract)18. Lance Stroll (Has contract)
Alfa Romeo
7. Kimi Raikkonen (Has contract)99. Antonio Giovinazzi (Has contract)
Robert KubicaTatiana Calderon
Haas
8. Romain Grosjean (Has contract)20. Kevin Magnussen (Has contract)
Pietro FittipaldiLouis Deletraz
Williams
63. George Russell (Has contract)6. Nicholas Latifi (Has contract)
Jack AitkenRoy Nissany
Dan Ticktum
Jamie Chadwick
[ Voor 31% gewijzigd door Illegal_Alien op 10-07-2020 15:37 . Reden: Laatste teams toegevoegd ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Max heeft het weer over problemen met vermogen...
Here we go again?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ugh, Max klaagt over vermogen tekort
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Als dat het was, dan is er misschien iets mechanisch geblokkeerd. Zou het verklaren.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:29:
Maar volgens mij heeft Ricciardo nog nooit zo'n harde crash gehad.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Beter nu dan in de race...
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Niet als die als startopstelling gaat gelden natuurlijk

Zolang ze dan maar niet de uitslag van deze FP als startopstelling hanteren, mocht hij helemaal geen tijd kunnen neerzetten.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Wat zijn Stroll en Perez goed bezig pff..
edit: oh stroll zijn tijd kwijt zie ik net
edit: oh stroll zijn tijd kwijt zie ik net
[ Voor 40% gewijzigd door G_Dragon op 10-07-2020 15:35 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"Hello Daniel, this is Aboutabil, please park the car in the wall at high speed, we don't want you on Sunday. Alonso is flying in as we speak".
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Het kan...in een Mercedes.G_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:34:
Als Max geen tijd meer neerzet binnen een uur als de Q niet doorgaat.Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:33:
[...]
Dubbele als, dus niet boeiend.
Edit: En weer neer naar buiten.
[ Voor 11% gewijzigd door Nat-Water op 10-07-2020 15:35 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Stroll wat minder, te vaak track limits overschreden.G_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:34:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Hopelijk alles goed met RIC. Zag er uit als een beste klapper

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Ja zit hier ook in spanning te wachten op berichtHelp!!!! schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:36:
Hopelijk alles goed met RIC. Zag er uit als een beste klapper :x
Volgens mij kwam max ook buiten de baan door traag rijdende auto
Echt lekker loopt ie niet.
Op 6 tienden 2e op een setje mediums, heel weinig power heeft ie ook niet
Tja, geen enkel ander team is Mercedes in the turbo/hybrid era. Ik durf op geen enkel team dat niet Mercedes heet te wedden eerlijk gezegd...streamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:34:
Wil niet al te pessimistisch over komen... maar ik weet het niet met RB dit jaar...
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
- DaniëlWW2
- Niet online
En Grosjean maakte het weer onnodig spannend door half op de racelijn te blijven in de laatste bocht...
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2020 15:38 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Die word spannend, laten ze hem de tijd behouden of pakken ze hem af..Martin0 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:37:
Volgens mij kwam max ook buiten de baan door traag rijdende auto
Max had een wiggle bij bocht 9. Kost vast een paar tienden.
Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:33:
[...]
Zeiden jullie iets?Mugwump schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:34:
[...]
Zolang ze dan maar niet de uitslag van deze FP als startopstelling hanteren, mocht hij helemaal geen tijd kunnen neerzetten.
En weg.G_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:38:
[...]
Die word spannend, laten ze hem de tijd behouden of pakken ze hem af..
- DaniëlWW2
- Niet online
En tijd deleted want uitwijken voor Grosjean. Volgende run nu.
Albon gespind. Geel.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Que?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
oh no Albon?
Albon ook issue met motor dus

Woeps

Maar goed, nog een dergelijk rondje gaat hopelijk lukken maar dan binnen de lijntjes
Gaat lekker, deze RB16 😳
Testing, one, two ...
Nee, hij crashed meestal wat voorzichtiger. Daarom denk ik dat de auto iets onverwachts deed.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:33:
[...]
Als dat het was, dan is er misschien iets mechanisch geblokkeerd. Zou het verklaren.
Maar volgens mij heeft Ricciardo nog nooit zo'n harde crash gehad.
Ook weer een momentje bocht 1. Die RBR is alles behalve stabiel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Oh Max was dus boos op Bottas.
Vergat BOT weer eens in z'n spiegels te kijken?
- DaniëlWW2
- Niet online
Daar lijkt het wel op ja. Het was ook een heel rare spin.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:40:
[...]
Nee, hij crashed meestal wat voorzichtiger. Daarom denk ik dat de auto iets onverwachts deed.
Dit hoort hem gezegd te worden.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:41:
[ Voor 26% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2020 15:42 ]
Was deze tijd wel binnen de lijntjes? xD
Leuk dat er ondertiteling bij zit als ze de onboard laten horen. Hoop sterretjes, dat wel.
Waiting on the world to change
Mooie tijd van Max op best oude bandjes
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Ik vraag me af of dat uberhaupt mogelijke gevolgen kan hebben voor Bottas. Zeker als er meerdere klachten over zijn.
Je zou denken dat die mannen van MB dit zo onderhand wel geleerd hebben in 6 jaar.Hippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:41:
Grappig die tribune in de laatste bocht. Steeds de afkorting van de coureur in beeld erop.
I served in a company of heroes.
Heb de onboard erbij maar was op een volledig ander moment. Geen idee waarom ze het bij dat moment met BOT plakken, daar was het gewoon stil.
Sommige hebben alle concentratie nodig om snel te zijn denk ik dan.Martin0 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:42:
[...]
Je zou denken dat die mannen van MB dit zo onderhand wel geleerd hebben in 6 jaar.
Is Max nu net gewisseld naar geel nadat hij z'n snelste tijd heeft gezet, of heeft hij net die tijd op geel gezet?
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenTheStig op 10-07-2020 15:44 ]
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat was voor zijn eerste snelle ronde ja. Die worden werd op het einde verprutst door Grosjean.Tomcat84 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:43:
[...]
Heb de onboard erbij maar was op een volledig ander moment. Geen idee waarom ze het bij dat moment met BOT plakken, daar was het gewoon stil.
Vuvuzela schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:42:
Grappig die tribune in de laatste bocht. Steeds de afkorting van de coureur in beeld erop.
Show your support for your favourite driver 🙌
— Formula 1 (@F1) 10 juli 2020
Tweet using their hashtag to light up the last-corner grandstand#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/486iZiWrir
Een of ander twitter dingetje.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Zat net onboard met Max mee te kijken, hij werd bij de weegbrug geroepen, nooit geweten dat na het wegen ze de auto starten voor die 20 meter naar de box.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Dat laatste.JeroenTheStig schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:44:
Is Max nu net gewisseld naar geel nadat hij z'n snelste tijd heeft gezet, of heeft hij net die tijd op geel gezet?
Rijd heel de training al op geel.JeroenTheStig schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:44:
- DaniëlWW2
- Niet online
Tweede snelle ronde op geel. Waren dus niet eens nieuwe banden.JeroenTheStig schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:44:
Is Max nu net gewisseld naar geel, of heeft hij net die tijd op geel gezet?
Verstappen nu tweede tijd op 0,4 seconden op gele band. Rest om hem heen allemaal op rood. Netjes dus.
Volgens mij kwam dat commentaar nadat hij een mclaren voor zich had gehad maar ik moet het straks nog maar eens terugkijken.
Nee was BottasTomcat84 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:45:
Volgens mij kwam dat commentaar nadat hij een mclaren voor zich had gehad maar ik moet het straks nog maar eens terugkijken.
Gelden de banden van deze vrije training ook voor de race, als dat je snelste tijd is in VT 2, mocht deze uitslag de startgrid bepalen?
Het kan allemaal nog wel wat harder toch? vorige week was het een lage 1:02 ofzo?
RIC is gezond verklaard. Gelukkig.
Het lijkt erop dat hij ineens zijn stuur om gooit.
Bij ~ 25 sec zie je het.
Toch een stuurfout"je"?
Elke keer zit ik te klooien met het toevoegen van een Twitter filmpje, dan maar zo....
Bij ~ 25 sec zie je het.
Toch een stuurfout"je"?
Elke keer zit ik te klooien met het toevoegen van een Twitter filmpje, dan maar zo....
WOW! Harde klapper voor @DanielRicciardo 🤯💥#ZiggoSportF1 #F1 #AustrianGP 🇦🇹 pic.twitter.com/FjPsBJ6FFu
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 10 juli 2020
Perez weer een snellere ronde.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 09:56
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ja dat was Mercedes in kwalificatie stand. Zo hard laten ze de motor niet lopen in de trainingenHippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:45:
Het kan allemaal nog wel wat harder toch? vorige week was het een lage 1:02 ofzo?
Nee, Als Kwali niet gereden word zal er vrije bandenkeuze zijn (geld enkel als Q2 gereden is en droog is).Goofyduck384 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:45:
Gelden de banden van deze vrije training ook voor de race, als dat je snelste tijd is in VT 2, mocht deze uitslag de startgrid bepalen?
Dat heet opposite lockstreamnl schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:46:
Het lijkt erop dat hij ineens zijn stuur om gooit.
Bij ~ 25 sec zie je het.
Toch een stuurfout"je"?
[Twitter]
[ Voor 4% gewijzigd door Damian op 10-07-2020 15:47 ]
Misschien tegen het einde van deze sessietweakduke schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:46:
[...]
Ja dat was Mercedes in kwalificatie stand. Zo hard laten ze de motor niet lopen in de trainingen
pole was een 1:02:939.tweakduke schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:46:
[...]
Ja dat was Mercedes in kwalificatie stand. Zo hard laten ze de motor niet lopen in de trainingen
1:02:9 dacht ik, kan nog een goeie seconde af dusHippocampus schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:45:
Bensimpel
Positieve meneer
Die roze mercedesen zijn snel hoor, Top 3:
1. Merc
2. Redbull
3. Mclaren/RP
1. Merc
2. Redbull
3. Mclaren/RP
😆 - Denk ook eens om ;)
Oja, zat er een beetje naast. Maar ze hebben nog ruimte om sneller te worden. (als ze durven)
Daag tijd van Vettel
Vies snel inderdaad, ben benieuwd of ze dat het seizoen vol kunnen houden. Denk niet dat ze de auto nog heel ver door kunnen ontwikkelen eigenlijk.Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:48:
Die roze mercedesen zijn snel hoor, Top 3:
1. Merc
2. Redbull
3. Mclaren/RP
De zwartpijlen zijn nog steeds aan het sandbaggen...
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Ik denk dat het in het voordeel van de PM (Pink Mercedes) is dat deze baan 2 weekenden achter elkaar gereden wordt.kgd92 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:49:
[...]
Vies snel inderdaad, ben benieuwd of ze dat het seizoen vol kunnen houden. Denk niet dat ze de auto nog heel ver door kunnen ontwikkelen eigenlijk.
Zo, hallo Stroll, hoeveel wil je van de bocht afsnijden daaro
Er wordt aardig doorgereden. Is iedereen nu enkel met de reserve Q bezig en hoeft er niets meer getest/afgesteld te worden?
alles kan off-topic
Zou Racing point al volop in de kwali modus zitten?
Ik betwijfel het of dit opposite lock was.Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:47:
[...]
Dat heet opposite lockDrift voorkomen
Toen was het kwaad dus al geschieddtddtd
We krijgen het nog wel te horen. In ieder geval fijn dat het goed gaat met Ric.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max komt nu ook op softs.
Probleem bij Norris? Urgent....op de radio.
Zou wel kunnen ja, komen er nog steeds van die mooie blauwe wolken uit elke keer dat ze op het gas gaan (kan niet live kijken helaasSir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 15:51:
[...]
Ik denk dat het in het voordeel van de PM (Pink Mercedes) is dat deze baan 2 weekenden achter elkaar gereden wordt.
Gaat dit hem worden van Verstappen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.