Red Bull wat nieuws op de achtervleugel.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is geen kleine aanpassing. Die wil ik wel eens zien van voren of die minder diep is.JerDrie schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:55:
[Afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lijkt wel een beetje op het F1 lopgoJerDrie schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:55:
[Afbeelding]
Maar ik dacht dat de end plates glad moesten zijn aan de buitenkant?
RBR die achtervleugel afgekeken van Haas?
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Het weer ziet er goed uit.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jij mag er ook wezen hoor PierrePierre schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:58:
Het weer ziet er goed uit.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Er is sprake dat de kwalificatie helemaal niet door kan gaan ivm het slechte weer zaterdag. Uitslag FP2 zal dan de startvolgorde bepalen.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Bensimpel
Positieve meneer
uitslag van vt2 gebruiken voor de quali tijden, dat zou wel erg gaaf zijn om dit een keer zo te doen haha.
😆 - Denk ook eens om ;)
Nee serieus? komt er eindelijk regenDamian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:59:
Er is sprake dat de kwalificatie helemaal niet door kan gaan ivm het slechte weer zaterdag. Uitslag FP2 zal dan de startvolgorde bepalen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nah liever gewoon een natte Q met wat chaos en mensen op plekken die er niet "horen".Bensimpel schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:59:
uitslag van vt2 gebruiken voor de quali tijden, dat zou wel erg gaaf zijn om dit een keer zo te doen haha.
I served in a company of heroes.
- DaniëlWW2
- Niet online
Dat hoop ik toch niet.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Haha
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat is nog niet besloten toch? Quali op zondagochtend is ook nog een mogelijkheid.Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:59:
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Bensimpel
Positieve meneer
Als de FIA serieus is over de sport, leclerc niet toelaten, hij is nu een risico voor het hele F1 circus... Als er straks blijkt dat er toch Corona is, bedankt Charles..
😆 - Denk ook eens om ;)
Zal VER nog nekpijn hebben overgehouden aan de problemen van zondag?
Max met aero-rake naar buiten.
Haha daar zat ik ook al overna te denken, want het was een schokkende gebeurtenisTrekDr0p schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:03:
Zal VER nog nekpijn hebben overgehouden aan de problemen van zondag?
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 10-07-2020 11:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- DaniëlWW2
- Niet online
Die kopen ze gewoon in. De rest van de remmen zoals de elektronica of de remkoeling, tja.
Als ik het alleen al terug zie dan krijg ik al last van een wiplashG_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:03:
[...]
Haha daar zat ik ook al overna te denken, het was een schokkende toestand
Net op F1 TV/Sky: nieuws dat er op Mugello een Grand Prix komt de week na Monza (13 september). Officiële bevestiging zal snel volgen.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Net ook op Ziggo.
Ook op ZiggoMigrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:05:
Net op F1 TV/Sky: nieuws dat er op Mugello een Grand Prix komt de week na Monza (13 september). Officiële bevestiging zal snel volgen.
Zie bevestiging demo31051987 in "[F1] Seizoen 2020"
En 27 september naar Sochi

- DaniëlWW2
- Niet online
Njet.
Haha die Ferrari moet wel glimmen
Waarom gaan ze eigenlijk niet op Assen rijden?
Dat is in tegenstelling tot Zandvoort wel geschikt voor de herfst.
Dat is in tegenstelling tot Zandvoort wel geschikt voor de herfst.
Nou, na die kater van vorige week, hopen op wat beters.
Norris op nummer 1?Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:14:
Nou, na die kater van vorige week, hopen op wat beters.
Norris zou ik het nog gunnen. Albon ook. En natuurlijk ook Max.
weinig actie op de baan? is zo stil hier
kan niet kijken
kan niet kijken

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Tof!Migrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:05:
Nieuwe circuits zijn altijd leuk en Mugello is denk ik ontzettend tof voor een F1 auto. Of het daarmee ook een mooie GP oplevert is afwachten
Nu Portimao nog en ik blijf duimen voor Imola terug op de kalander.
Een concert vergelijken met een etentjePlayer1S schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 10:53:
[...]
Ik wil ook wel graag weer naar een concert en lekker in de moshpit rondhangen. Ik wil ook wel weer in een vol stadion mn cluppie aanmoedigen. Ik wil ook wel met mn kinderen naar een overvol pretpark en ze zien genieten.
Helaas kan dat momenteel door Covid niet.
We hebben deze afspraken gemaakt omdat elkaar te beschermen. Niet om elkaar te pesten. Niemand staat boven deze afspraken.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Volgens Horner zit een terugkeer van Vettel naar Red Bull er niet in.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik kijk met een schuin oog onder het werken. Nog maar 6 mensen hebben een tijd neer gezet, weinig spannends tot nu toe.basvn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:18:
kan niet kijken
Lewis in de muur, code rood.basvn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:18:
kan niet kijken
spoiler: title
Haha een goed begin van Grosjean , gelijk weer een omweg buiten de baan
Gasly zijn stoeltje stond ook niet ter discussiePatrickC schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:19:
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Zat er ook nooit in.PatrickC schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:19:
Als ze bij RB nog veel om VET geven is er misschien een plekje in een Alpha Tauri, maar of je daar vrolijk van wordt ...
Goed bezig hoor Vettel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Zo, afvlaggen, FP2, FP3 en Q hoeven ook niet meer.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/m1u4Gft6fP0RmABlBUzvwBhA.jpg?f=user_large)
Wat moet ik dan doen op zaterdagmiddag? heb er juist vrij voor gehoudenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:26:
Zo, afvlaggen, FP2, FP3 en Q hoeven ook niet meer.![]()
[Afbeelding]
Hoop echt dat alles gewoon doorgaat

Race ook gelijk maar klaar dan?DaniëlWW2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:26:
Zo, afvlaggen, FP2, FP3 en Q hoeven ook niet meer.![]()
[Afbeelding]
Denk dat je een uur lang naar een lege baan mag kijken..G_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:27:
[...]
Wat moet ik dan doen op zaterdagmiddag? heb er juist vrij voor gehouden![]()
Hoop echt dat alles gewoon doorgaat, lekker voor tv de regen kwalificatie kijken
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Lekker bezig weer Williams zucht.
Gele vlag..
- DaniëlWW2
- Niet online
Uh, er ligt een Mercedes achterin.Pierre schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:28:
Lekker bezig weer Williams zucht.
[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2020 11:29 ]
Zou echt jammer zijn dat het niet doorgaat nu er regen komtbasvn schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:28:
[...]
Race ook gelijk maar klaar dan?![]()
[...]
Denk dat je een uur lang naar een lege baan mag kijken..
Hoop dat dit toch een voorbode is voor wat issues bij Mercedes ook. Uitvallen hoeft niet, maar motor beetje terugschroeven mag best.
klinkt als de versnellingsbak
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Latifi z'n pappa heeft niet het Williams Premium package genomen ? Denk aan Herz, geeft je extra bescherming bij schade tegen idiote tarieven.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bij wie hadden ze de MERC motor deze week nou vervangen?
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 10-07-2020 11:30 ]
RUSG_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:30:
RusselG_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:30:
Code rood? Why?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max wisselt ondertussen even van neus. Maar de auto lijkt al wat stabieler te zijn. Ik zag net ook Vettel zijn Ferrari en die zag er niet lekker uit.
En red flag.
En red flag.
Russel.G_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:30:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oh gelukkig niet bij Latifi
Ik hoop toch een keer dat een "oude" Mercedes een keer lekker ploft.

Ah, Latifi heeft al een nieuwe auto zie ik
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Iemand op het verkeerde knopje gedrukt ofzo? Sinds wanneer is dit rood.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Lekker die kraan, als je pech hebt raken ze de vloer met die hekjes
Dat zou een baas actie zijn, ben dan stiekem wel benieuwd hoeveel mensen pissig worden

Alsof ie vrolijk wordt van de Ferrarisambalbaj schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:24:
[...]
Zat er ook nooit in.
Als ze bij RB nog veel om VET geven is er misschien een plekje in een Alpha Tauri, maar of je daar vrolijk van wordt ...
Ik denk zelf dat Vettel er goed aan doet om een Raikkonen te doen. Nog even een paar jaar SAT te doen om te relaxen (relatief gezien
The ramblings of an idiot
- DaniëlWW2
- Niet online
Die ploffen allang niet meer. Ze gaan gewoon uit op een sensor en dat was het.Pierre schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:31:
Ik hoop toch een keer dat een "oude" Mercedes een keer lekker ploft.
Waarschijnlijk omdat ze de auto niet door het gat krijgen zonder die kraan te gebruiken. En gebruik van kraan = SC in race dus rode vlag in de vrije training.wontcachme schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:32:
Iemand op het verkeerde knopje gedrukt ofzo? Sinds wanneer is dit rood.
Albon nog steeds met oude neus zo te zien. Iemand gezien of de "Haas" achtervleugel erop zit ? Te herkennen aan ribbels aan de zijkant, net als Williams zo te zien.
Op zich begrijpelijk als de kraan op de baan staat. Deze staat er naast...Migrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:33:
[...]
Waarschijnlijk omdat ze de auto niet door het gat krijgen zonder die kraan te gebruiken. En gebruik van kraan = SC in race dus rode vlag in de vrije training.
Tja, maar er staan wel mensen bij de auto. Persoonlijk lijkt een VSC me wel voldoende in dit soort gevallen, maar ik kan me voorstellen dat dit de reden is voor een rode vlag vs. die VSC.MikeyMan schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:34:
[...]
Op zich begrijpelijk als de kraan op de baan staat. Deze staat er naast...
Hierom dus een rode vlag:
🚩RED FLAG 🚩
— Formula 1 (@F1) 10 juli 2020
Marshals are having some issues getting Latifi's car fully off track
All drivers are back in the pits#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/XhK6tuyVy6
Jep die zitten er op, was net in het side shot goed te zien bij max.loekf2 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:33:
Albon nog steeds met oude neus zo te zien. Iemand gezien of de "Haas" achtervleugel erop zit ? Te herkennen aan ribbels aan de zijkant, net als Williams zo te zien.
Ben benieuwd of er dit weekend een Mercedes motor gaat ploffen. Motor van Perez blijft maar roken in sommige bochten.
Tsja, er is toch geen enkel team dat lekker rondjes rijd rijden onder de VSC, dan gaan ze uit zichzelf wel naar binnen.Migrator schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:36:
[...]
Tja, maar er staan wel mensen bij de auto. Persoonlijk lijkt een VSC me wel voldoende in dit soort gevallen, maar ik kan me voorstellen dat dit de reden is voor een rode vlag vs. die VSC.
Voor de kijker maakt t geen verschil. Als ze geel hangen in die sector zou nog kunnne, maar waarom het risico nemen, het is maar een vrije training.
- DaniëlWW2
- Niet online
Maar let nu op Max. Hij rijdt meerdere snelle ronden. Eerste ronde waren de banden nog koud.
Maar hij rijdt nu met de nieuwe voor en achtervleugel.
Maar hij rijdt nu met de nieuwe voor en achtervleugel.
Het probleem van Williams is bekend: Ding is gewoon te breed
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Maar wel even naar de 2e plek met zijn rookmotorWillem30 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:38:
Ben benieuwd of er dit weekend een Mercedes motor gaat ploffen. Motor van Perez blijft maar roken in sommige bochten.
Vroeger zeiden ze toch dat de motoren het hardst liepen voordat ze stuk gingen ?G_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:39:
[...]
Maar wel even naar de 2e plek met zijn rookmotor
Willem30 schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:40:
[...]
Vroeger zeiden ze toch dat de motoren het hardst liepen voordat ze stuk gingen ?
Vet, dat zie ik nu voor het eerst. Ondertiteling bij de On-board radio berichten
Dat is wel relaxed, soms zijn ze niet te verstaan, of is er iemand doorheen aan het kakelen (of op de buis, of op de bankDamian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:40:
Vet, dat zie ik nu voor het eerst. Ondertiteling bij de On-board radio berichten
Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:40:

Daar hoef je niet slecht horend voor te zijn om er vaak geen soep van te kunnen maken hahaSir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:41:
[...]
dat soort toevoegingen. Voor mij als (zwaar) slechthorende is het erg prettig.
Via wat kijk je?Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:40:
Want dat is zeker een positieve toevoeging, helemaal met die slechte boordradio van Hamilton.
Die versta je bijna nooit
Of voor als je vrienden/vriendin er doorheen zitten te schreeuwen tijdens een raceSir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:41:
[...]
XBL: Stoksbrood | iRacing Profiel | [Asetek Forte WB\SW] [Asetek Invicta Pedals] | [10600KF] [ROG STRIX Z490-G] [FTW3 3080ti]
Is ook helemaal nieuw. Prima toevoeging inderdaad!Damian schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:40:
- DaniëlWW2
- Niet online
En voor iedereen is het fijn omdat Hamilton in de regel onverstaanbaar is.Sir_Lion schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:41:
[...]

Ziggo Sport LiveG_Dragon schreef op vrijdag 10 juli 2020 @ 11:42:
[...]
Via wat kijk je?
Want dat is zeker een positieve toevoeging, helemaal met die slechte boordradio van Hamilton.
Die versta je bijna nooit
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.