Ferrari is de laatste tijd alleen maar een bedreiging voor Ferrari.Illegal_Alien schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
[...]
Erm, ze zijn een betere bedreiging dan Ferrari op dit moment?
Niet dan?Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:42:
[...]
Ja, and the team did a great job with the strategy.
FTFYDJTimo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
Ik kan het niet verstaan zonder ventilatoren. veredelde bladblazers
Oh daar zijn ze al
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Toch netjes gedaan van rbr, mercedes heeft het gewoon goed voor elkaar. Bottas kreeg hem niet kado, mooi om te zien. 3e plaats is niet verkeerd, beter dan de DNF van afgelopen week 
Hopenlijk gaat hongarije door en krijgen we een gave race
Minste van de race waren de woorden: " beautiful managed lewis" .... jammer dat alles gemanaged kan/moet worden.
Ben echter benieuwd wat er mis was met de rbr16 van MV33
Minste van de race waren de woorden: " beautiful managed lewis" .... jammer dat alles gemanaged kan/moet worden.
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Ik heb nu pas door dat het de koelers tbv de remmen zijn!DJTimo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
Ik kan het niet verstaan zonder ventilatoren.
Oh daar zijn ze al
Aerosols, aerosols en nog eens aerosols. De oude mannen van de FOM zijn als de dood om Corona te krijgen, dus je kan niet genoeg ventileren.DJTimo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
Ik kan het niet verstaan zonder ventilatoren.
Oh daar zijn ze al
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
De voorvleugel had schade.wowly schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:42:
Toch netjes gedaan van rbr, mercedes heeft het gewoon goed voor elkaar. Bottas kreeg hem niet kado, mooi om te zien. 3e plaats is niet verkeerd, beter dan de DNF van afgelopen week
...
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Rond ronde 45.Ari Gold schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:43:
Wanneer had Max eigen die schade gepakt?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max zegt het gewoon, bore fest
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hahaha ja dat snap ik, maar een voorvleugelschade geeft vooral op medium en highspeed problemen, en hij had een groot probleem bij de slow corner van 3, dat is meestal suspension
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Norris past ook niet bij RB, hij moet gewoon lekker bij McLaren blijven.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
Tja, Norris zou de meest ideale kandidaat zijn naar Verstappen, maar ja, contracten....
Bij RB wordt je zo aan de kant geschoven, wordt er veel beloofd en uiteindelijk zijn een MC nog altijd oppermachtig.
Max vond het racen met Bottas leuk, de rest was pretty boring.
"When you grow up your heart dies"
Max gonna be Max. Tell it like it is....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Leuk dat McLaren weer lekker meerijdt! Ik hoop dat die de aansluiting met de subtop weer kunnen gaan vinden! Lijkt me wel leuk om beetje spanning te hebben tussen Ferrari, Red Bull en McLaren
Haha, Verstappen: de auto is een beetje langzaam, en ik wou het nog een beetje spannend maken, want de race was ook een beetje saai.
...
Maar ik lees steeds “analyses” waaruit blijkt dat de RB16 zo goed als gelijk is aan de merc.MazeWing schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:40:
Mensen die serieus denken dat RB ook maar enigszins een bedreiging gaan zijn moeten eens die roze bril afzetten en realistisch worden!
I served in a company of heroes.
Dat komt aardig overeen met de reacties in het topic.sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:44:
Max vond het racen met Bottas leuk, de rest was pretty boring.
...
Zeer intelligente call van McLaren en wederom fantastische slotfase van Norris. Dat gun je dat joch toch enorm.
FIA/Liberty Global; Oogkleppen op en door...Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:45:
Haha, Verstappen: de auto is een beetje langzaam, en ik wou het nog een beetje spannend maken, want de race was ook een beetje saai.
Mijn boefje is liev!
Misschien als de merc van 2015Vuvuzela schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:45:
[...]
Maar ik lees steeds “analyses” waaruit blijkt dat de RB16 zo goed als gelijk is als de merc.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Als een coureur het zegt kan ik het accepteren.Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:45:
[...]
Dat komt aardig overeen met de reacties in het topic.
Ha de Fia wil ook nog wat te doen hebben. Stroll en Ric under investigation.
Ik lees net STR under investigation voor zijn pass op RIC.
Da's toch gewoon de officiele HAM/ROS en/of VER/LEC manier? In zo'n 90 graden bocht de ander eraf duwen?
Da's toch gewoon de officiele HAM/ROS en/of VER/LEC manier? In zo'n 90 graden bocht de ander eraf duwen?
"It's called a motor race." - M. Masi 2021
Eens kijken of die Dalec nog de trofee komt brengen
Ik zou het doen!
Het zal me benieuwen of Stroll nog een penalty krijgt. Track verlaten en daar voordeel uit halen (tov RIC)
Qua marketing moeten er helden gecreeerd worden, desnoods met een beetje regelhulp....
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
De sponsors zullen na deze race wel weer in rijen bij de poort staan dringen. Wordt weer een heel voorspelbaar seizoen wat niet best is voor de aantrekkelijkheid van F1.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Volgende keer toch maar eens bellen met de FiA dat ze bij de interviews vóór de 'Podium Ceremonie' gebruik gaan maken van spullen welke iets van ANC snappen 
Die bladblazers van de tuinman hoef ik in 't weekend niet te horen
Die bladblazers van de tuinman hoef ik in 't weekend niet te horen
Even een bak aerosolen in je gezicht, hahahahaha.
Was natuurlijk wel gewoon een bazenactie van Max dat ie hem nog even terugpakt op Bottas.
Hij wist ook wel dat het verder kansloos was maar desondanks toch nog even.
Karakter.
Karakter.
En terecht, dat was gewoon een ordinaire divebomb. Had niks met normaal racen te maken imhoiichel schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:46:
Ik lees net STR under investigation voor zijn pass op RIC.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Positive noot: Een NL'er op drie. Er zijn slechtere jaren geweest....
PC Specs
Merecedes mevrouw deze week maar een jas aangedaan zo te zien. Vorige week deed ze leuk mee.
Ham gooit zijn petje keurig om de flessenhals
Je hebt kans dat Bottas zich verremt en het grind pakt, dus weerstand bieden is altijd wel wijs.SuBBaSS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:47:
Was natuurlijk wel gewoon een bazenactie van Max dat ie hem nog even terugpakt op Bottas.
Karakter.
Waiting on the world to change
Ik vraag me toch echt af of LEC nog enige consequenties krijgt, ondanks dat er geen investigation was.
Veel hoop, weinig kansen. Ik hoop dat het in Hongarije beter gaat anders is het seizoen weer vroeg ten einde qua kansen op de wereldtitel.
Zie je meteen hoe weinig een goede auto uitmaakt in de F1. BOT is net als Albon super!pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:48:
[...]
Je hebt kans dat Bottas zich verremt en het grind pakt, dus weerstand bieden is altijd wel wijs.
Mijn boefje is liev!
Nou dit topic kan wel dicht @DaniëlWW2 op naar volgende week.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Allemaal MERC, en die zitten in hun eigen bubbel. Dus maakt niet uit.ZeZeQue schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:48:
Het team houdt ook netjes 1,5 meter
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Wat is dit nou weer, black panter teken ?
Verwijderd
Bah zelfs het Coronavirus is in voordeel van Mercedes, zit ook echt nooit tegen. Bottas die Verstappen inhaalt kan ik mij niet meer herinneren dus de Mercedes van dit jaar is echt goed.
Motoren bevroren dus daar valt niks meer te halen, ik hoop dat ze de Honda wel wat meer gaan opschroeven en dan maar een extra motor. Dan hebben we misschien tenminste nog leuke races.
Motoren bevroren dus daar valt niks meer te halen, ik hoop dat ze de Honda wel wat meer gaan opschroeven en dan maar een extra motor. Dan hebben we misschien tenminste nog leuke races.
Hij kon het ook gewoon wagen ondanks zijn banden op waren, achter hun geen bedreiging om een extra pitsstop te maken. Als ALB daar had gezeten had ie dat waarschijnlijk niet gedaan.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:48:
[...]
Je hebt kans dat Bottas zich verremt en het grind pakt, dus weerstand bieden is altijd wel wijs.
[ Voor 8% gewijzigd door Hippocampus op 12-07-2020 16:50 ]
Toch altijd een vreemd gevoel dat na het Duitse volkslied niet het vrolijke begin van de Italiaanse er in komt.
OMFG.... Zelfs met de F1 gaat 't karretje niet ver genoeg. Zou denken dat ze die 'fout' vanuit de F2 niet niet over zouden gaan nemen.
BLMloekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:49:
Man man man, wat ziet dit er triest uit met die rijdende karretjes.
Grote teleurstelling vanmiddag. Saaie race, en wederom een verloren jaar voor Max in die RB.
Grote teleurstelling vanmiddag. Saaie race, en wederom een verloren jaar voor Max in die RB.
Mevrouw Bottas heeft mooie navel
Wel knap, Olav zei vooraf dat de race 1:22 zou duren. Klopt precies.
En dat neppe feest met champagne op het einde
Ik vind zo'n karretje echt weer zo'n overdreven gedoe van de F1. 
Laat ze het ding gewoon ophalen.
Laat ze het ding gewoon ophalen.
Is zeker zo. Maar toch vermoed ik dat een redelijk aantal van de huidige rijders het al meteen opgegeven hadden.pinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:48:
[...]
Je kunt het "tegen beter weten in" noemen, maar hij doet het toch maar. En het was een actie voor in de highlight reel.
Het was weer enerverend...
In F1.5 dan, dat is het leuke deel.
In F1.5 dan, dat is het leuke deel.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Damnit,.. hoogtepunt van de middag gemist...loekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:50:
Wordt toch een groot wit wasje draaien in de Mercedes bubbel vanavond
Gewoon voor een jaartje en dan Mercedes ?
loekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:49:

Oordeel zelf
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zouden de rose Mercedessen dezelfde problemen hebben met dirty air als de grijze? Beide kwamen met heel grote stappen dichtbij om er uiteindelijk lastig voorbij te raken.
Bensimpel
Positieve meneer
Is daar een foto van?loekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:50:
😆 - Denk ook eens om ;)
Snap wel dat ie zo verliefd isloekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:50:
Zonder corona hadden we dit eind april al geweten.Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:49:
Bah zelfs het Coronavirus is in voordeel van Mercedes, zit ook echt nooit tegen. Bottas die Verstappen inhaalt kan ik mij niet meer herinneren dus de Mercedes van dit jaar is echt goed.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Leclerc kan tevreden terugkijken op dit weekend. Zowel zaterdag als zondag een lompe actie.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Het is dat ze een vuist vormen maar anders...
Sorry dat ik in herhaling val, maar als hij naar Mercedes had gewild in 2018, 2019, 2020 of 2021 hadden ze echt wel plek voor hem gemaakt. Hij is de toekomst, ongeacht wat Hamilton ervan vindt. Die heeft niets te willen want die weet ook dondersgoed dat hij nergens heen kan en dat hij ook alleen met de mercedes kampioen wordt.Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
De lichaamstaal van VER zegt wel een hoop. Die weet voldoende voor dit seizoen.
Verstappen is het dus zelf die continue maar contractverlengingen blijft tekenen bij Red Bull, misschien trapt hij in de valse beloftes van Horner/Marko. Abiteboul is niet de enige met mooie loze beloften.
Ik snap Jos en Raymond ook niet, hebben goede band met Toto en zien toch zelf ook wel wie verreweg het beste team is al 7 jaar, ook in 2020 en 2021 kampioen gaat worden (vanwege moeten gebruiken chassis van 2020) en de resources van Mercedes. Als je dan toch bij Red Bull blijft contractverlenging ná contractverlenging moet je niet zeuren maar gewoon op de blaren zitten. Net zoals Alonso telkens beroerde keuzes had in welk team wanneer te zijn ben ik bang dat als Max die eigenschap van Alonso ook heeft hij nooit kampioen gaat worden. Wie in 2007 namelijk had gezegd dat Alonso nooit meer kampioen zou worden werd ook voor gek verklaard.
De bomen groeien tot in de hemel
Plof, daar ben ik weer. Met mijn beide beentjes weer op de grond 🤡
Testing, one, two ...
Black power, een fout politiek statement waar sporters nog wel eens voor gediskwalificeerd zijn. Ben benieuwd.loekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:49:
alles kan off-topic
Ja, Bottas heeft zo'n mooie persoonlijkheid
Het verbaasd mij dat ze bij Ziggo zuur en eerlijk zijn. 
Hun baas heeft flink geïnvesteerd en wilt goede PR/veel kijkers.
Hun baas heeft flink geïnvesteerd en wilt goede PR/veel kijkers.
Ik vind ze tof.
Zou wat zijn als er eentje op hol slaat

☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Zit denk ik wel wat in.Boomtopper schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:53:
[...]
Sorry dat ik in herhaling val, maar als hij naar Mercedes had gewild in 2018, 2019, 2020 of 2021 hadden ze echt wel plek voor hem gemaakt. Hij is de toekomst, ongeacht wat Hamilton ervan vindt. Die heeft niets te willen want die weet ook dondersgoed dat hij nergens heen kan en dat hij ook alleen met de mercedes kampioen wordt.
Verstappen is het dus zelf die continue maar contractverlengingen blijft tekenen bij Red Bull, misschien trapt hij in de valse beloftes van Horner/Marko. Abiteboul is niet de enige met mooie loze beloften.
Ik snap Jos en Raymond ook niet, hebben goede band met Toto en zien toch zelf ook wel wie verreweg het beste team is al 7 jaar, ook in 2020 en 2021 kampioen gaat worden (vanwege moeten gebruiken chassis van 2020) en de resources van Mercedes. Als je dan toch bij Red Bull blijft contractverlenging ná contractverlenging moet je niet zeuren maar gewoon op de blaren zitten. Net zoals Alonso telkens beroerde keuzes had in welk team wanneer te zijn ben ik bang dat als Max die eigenschap van Alonso ook heeft hij nooit kampioen gaat worden. Wie in 2007 namelijk had gezegd dat Alonso nooit meer kampioen zou worden werd ook voor gek verklaard.
PC Specs
Idd iedereen zit weer te miepen over mercedes, maar achter de 4 voorste was anders een heel erg mooi gevecht te zien, echte genieten voor de fans van die rijders!!!
Peres: suoer
Norris: goed
Ric: fantastisch
Stroll: niet te flauw!
ga zo maar door..... Ik hebe genoten. ook van ferrari dat zichzelf gewoon straft....hoe verzin je het....
Peres: suoer
Norris: goed
Ric: fantastisch
Stroll: niet te flauw!
ga zo maar door..... Ik hebe genoten. ook van ferrari dat zichzelf gewoon straft....hoe verzin je het....
Even een opsomming.
Boring, boring, boring, grappig, boring boring boring.
Machtig display van MER, easy 1-2
RBR slechte strategie? ALB gewoon 1 sec per rondje te langzaam, kan zich niet mengen met de top 3 en zo MER ophouden.
MCL weer goede strategie, jammer van de pits, super call om NOR voor SAI te laten.
RP MER 2019, wat gaan die snel op het droge. PER duidelijk de betere rijder. STR toch nog moeite/onzeker met inhalen.
FER
Volgende week nog een saaie race.
Nou LEW WK tenzij BOT zijn zenuwen de baas kan blijven en boven LEW blijft eindigen.
Boring, boring, boring, grappig, boring boring boring.
Machtig display van MER, easy 1-2
RBR slechte strategie? ALB gewoon 1 sec per rondje te langzaam, kan zich niet mengen met de top 3 en zo MER ophouden.
MCL weer goede strategie, jammer van de pits, super call om NOR voor SAI te laten.
RP MER 2019, wat gaan die snel op het droge. PER duidelijk de betere rijder. STR toch nog moeite/onzeker met inhalen.
FER

Volgende week nog een saaie race.
Nou LEW WK tenzij BOT zijn zenuwen de baas kan blijven en boven LEW blijft eindigen.
Weer een zwaarbevochten P1 en P2 voor Mercedes. Waar doen ze het toch van.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Lijkt er op dat die 'krengen' op basis van GPS werken. Dan heb je een behoorlijke 'onnauwkeurigheid' vanwege alléén al dat systeem. In de EU hadden ze beter gebruik kunnen maken van Galileo als navigatieAW_Bos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:54:
[...]
Ik vind ze tof.
Zou wat zijn als er eentje op hol slaat
Wat moet RB nou met Albon aanvangen?
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
en omdat iedereen hier wat sjaggie lijkt te zijn ga ik lekker genieten van het mooie weer. verstappen derde: PRIMA!
Hoezo denk je dat? Kan ook gewoon RC zijn met een mannetje op de achtergrond die een controller vast heeft.Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Lijkt er op dat die 'krengen' op basis van GPS werken. Dan heb je een behoorlijke 'onnauwkeurigheid' vanwege alléén dat systeem. In de EU hadden ze beter gebruik kunnen maken van Galileo als navigatie
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja nou ja, schiet het veel op waar we nu zijn dan? Elkaar de maat nemen of we het wel op de goede manier belijden. Laten we even normaal blijven doen met z'n allen.Bensimpel schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:56:
[...]
Dus iedereen die tijdens het volkslied knielt is al fout bezig volgens jou?
Max z'n statement vorige race was treffend wat mij betreft.
Nu is het het knielen, volgende keer is het dat het vuistje niet mee omhoog gaat.
Ze staan het hele BLM al toe, dus dat is een begin van andere mogelijkheden die ermee te maken hebben. Ze gaan hem er echt niet om diskwalificeren. Dan zou het hele BLM gebeuren ook al verboden moeten zijn om zo op de voorgrond te plaatsen.
...
Tuus status est verkeerd. Est veni, vidi , vici
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.