"When you grow up your heart dies"
Mwa 99% zeker?Quad schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:32:
Is het nog steeds te vroeg om te stellen dat VER geen WC gaat worden dit jaar?
Gefeliciteerd hèRoyeboi schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:32:
Welke mafketel stemt er in vredesnaam op Hamilton.

PSN: xMaurice93
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
Anders kunnen we gewoon afstandbestuurbare wagentjes gaan gebruiken.. net zo spannend

(/salty mode)
Nog maar twee jaar wachten en dan staat het allemaal dichter bij elkaar.dr.lowtune schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:31:
Max laat Bottas zien dat Bottas de mindere driver is en er straks alleen voorbij komt vanwege het materiaal (en omdat max het toelaat)
Zelfs dat ik betwijfel ik, het wordt al 6 jaar geroepen volgens mij.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
[ Voor 72% gewijzigd door tweakduke op 12-07-2020 16:35 ]
Was toch al wel duidelijk voor deze race dat Mercedes wederom veel sneller is?Quad schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:32:
Is het nog steeds te vroeg om te stellen dat VER geen WC gaat worden dit jaar?
Wel een hele toffe actie van Max, laat toch zien wie de betere coureur is van de 2.
Ik ga solliciteren bij RBRpinda powerrr schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:32:
Banden van BOT naar de klote, nu snel Softs halen!
Waiting on the world to change
Ja want dan mag je opeens niet meer inhalenLuxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:32:
[...]
Knap hoor, met een snellere auto een auto met schade inhalen.

Tesla M3LR '21
Zullen ze het bewust nog enigszins spannend houden?Maurice079 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:33:
Hamilton had nog veel en veel harder gekund. Die rijdt nog ff paarse tijden op ruim 35 ronden oude mediums. Koekkoek!
Niet zomaar oude bandjes. Bandjes waarover hij een ronde of 20 geleden al zat te klagen.ZeZeQue schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:33:
Wel bizar dat Hamilton met zulke oude bandjes nog steeds snelste sectortijden neerzet
Vermoed van wel ja. Krijg helaas weer flashbacks naar Frankrijk vorig jaar. Dit is gestoord johVos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:33:
[...]
Zullen ze het bewust nog enigszins spannend houden?
Oh jawel, maar zo bijzonder is het niet.. Bottas zou in gelijke omstandigheden te traag om een langzamere auto van Verstappen in te halen.
...
Nee joh, dat is toch niets voor Mercedes?Vos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:33:
[...]
Zullen ze het bewust nog enigszins spannend houden?
Idiocracy: it is real!
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Verwijderd
Dat ene punt is enkele tonnen waard.vhal schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:34:
Een pitstop voor die ene micropnspunt....nou, gefeliciteerd met deze treurnis
Absoluut klasse dat Bottas z'n 2e plek niet direct cadeau kreeg.Montaner schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:33:
[...]
Was toch al wel duidelijk voor deze race dat Mercedes wederom veel sneller is?
Wel een hele toffe actie van Max, laat toch zien wie de betere coureur is van de 2.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Frontwing damage.wcduck schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:35:
Kan iemand een korte samenvatting geven van de afgelopen 5 in? Verstappen is blijkbaar ingehaald en gepit. Is er wat mis met zijn auto? (stream gestokt)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Het is geen Mercedeswcduck schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:35:
Is er wat mis met zijn auto? (stream gestokt)
Nouja hoort er een beetje bij toch?CF230 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:33:
[modbreak]Voor anderen ook: ophouden met onnodig zuur doen over Mercedes. Het is zoals het is, als je het niet aan kan zien of verteren dan kijk en reageer je niet[/]
Als Duitsland weer eens wint van NL in de laatste minuut met voetbal..
[ Voor 35% gewijzigd door Investig8or op 12-07-2020 16:36 ]
Idiocracy: it is real!
...
Z'n vleugel is stuk, en hij zat in verkeer. Het was een gratis poging, niet gelukt. Jammer maar helaas.
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Tja, verkeer en geen vrije ronde.
https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection
Tesla M3LR '21
De banden van Max waren op met als resultaat dat Bottas er na een klein beetje knokken een plekje opschoof. Max pakt nog even softs voor snelste tijdwcduck schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:35:
Kan iemand een korte samenvatting geven van de afgelopen 5 in? Verstappen is blijkbaar ingehaald en gepit. Is er wat mis met zijn auto? (stream gestokt)
Flickr PSN ID= cheironnl
max op de radio ook niet blij met zijn pitstop.
Vanwege dat mogelijke éne punt extra krijgen ze als team een bedrag waarvan jij en ik een héle leuke auto zouden kunnen gaan kopenvhal schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:34:
Een pitstop voor die ene micropnspunt....nou, gefeliciteerd met deze treurnis
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
[ Voor 79% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-07-2020 16:39 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
...
HAM heeft een moeilijke race achter de rug, nog met geluk 1e plek.
Ik pak de Hamilton bingo kaart er weer even bij.ZeZeQue schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:38:
WhAt A fAnTaStIc JoB gUyS. Wat was het moeilijk....
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hij staat recht, de rest is scheef.Heijmenberg99 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
Parkeerskills van Bottas zijn even kwijt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Waarom? Lijkt mij terecht dat Perez dotd is.Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:38:
Haha Perez driver of the day. Zo zie je maar dat het stemmen achteraf pas mogelijk moet zijn.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Je bedoelt Norris en Perez? Max heeft een best saaie race gehad.KlaasjeNL schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:38:
Norris en Verstappen zijn toch wel de bazen deze race.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Zonder de voorgaande rondes kom je niet op die laatste 5 ronden ...shoombak schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:38:
Weer een wedstrijd waarbij de laatste 5 rondes ook hadden weerstaan
Snap ik ook.demonic schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:37:
[...]
max op de radio ook niet blij met zijn pitstop.
Grasmaaiers zijn moeilijk.Heijmenberg99 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
Parkeerskills van Bottas zijn even kwijt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Verwijderd
Hoezo? Gaat er niet om waar je eindigt maar hoe je daar gekomen bent. En dat heeft ie gewoon goed gedaan.Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:38:
Haha Perez driver of the day. Zo zie je maar dat het stemmen achteraf pas mogelijk moet zijn.
Inderdaad. Had helaas al PER gestemd. Zo stom dat je voor de finish al moet stemmen!Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:37:
Norris driver of the day :):)
Goede call van McLaren ook zeg, om Norris er voorbij te laten. Dat had geen ronde later moeten gebeuren.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
@gambieter dat lieten ze hangen voor extra sfx (zoals een speelkaart tussen de spaken van een kinderfiets
Norris zou meer op z'n plek zijn. Zeker weten dat hij die zou worden als er pas achteraf gestemd mag worden.skreppiedoe schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
[...]
Waarom? Lijkt mij terecht dat Perez dotd is.
...
Mensen die serieus denken dat RB ook maar enigszins een bedreiging gaan zijn moeten eens die roze bril afzetten en realistisch worden!
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Verwijderd
En waar had ie dan moeten tekenen precies?De_Bastaard schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:40:
Je zult maar voor een paar seizoenen bijgetekend hebben.
Nee hoor, Norris en Verstappen. Verstappen omdat hij de enige is die Mercedes nog wat tegenstand geeft en in kansloze positie nog racet om te racen. Al is het alleen om wat extra spectacel te laten zien.Stefie2010 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
[...]
Je bedoelt Norris en Perez? Max heeft een best saaie race gehad.
Zometeen: "What a great crowd here in Austria!"loekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
[...]
Ik pak de Hamilton bingo kaart er weer even bij.
*krekelgeluid*
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Je bedoeld Lec?De_Bastaard schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:40:
Je zult maar voor een paar seizoenen bijgetekend hebben.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Oh daar zijn ze al
[ Voor 19% gewijzigd door DJTimo op 12-07-2020 16:41 ]
Erm, ze zijn een betere bedreiging dan Ferrari op dit moment?MazeWing schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:40:
En zoals we eigenlijk al verwacht hadden gaat Mercedes dit seizoen gewoon weer, zonder enige weerstand en onder voorbehoud van ongelukken, wederom een kampioenschap veiligstellen.
Mensen die serieus denken dat RB ook maar enigszins een bedreiging gaan zijn moeten eens die roze bril afzetten en realistisch worden!
Waiting on the world to change
Ik neem aan volle kaart na vier zinnen?loekf2 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:39:
[...]
Ik pak de Hamilton bingo kaart er weer even bij.
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Zijn net aangezetDJTimo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
Ik kan het niet verstaan zonder ventilatoren.
Oh daar zijn ze al
Ja, and the team did a great job with the strategy.Pierre schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:41:
Heeft Hamilton gewonnen, ik schrik net wakker.
...

Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
- Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
-Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
-Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
-Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.