Toon posts:

[F1 2020] Race 2 GP van Stiermarken Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste
Acties:
  • 95.429 views

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

AW_Bos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:57:
[...]

Hoezo denk je dat? Kan ook gewoon RC zijn met een mannetje op de achtergrond die een controller vast heeft.
Stond gewoon een vent met een controller op rechts ;)

@ZeZeQue dat is niet per ongeluk ;)

[Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 12-07-2020 16:59]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

[...]

Hoezo denk je dat? Kan ook gewoon RC zijn met een mannetje op de achtergrond die een controller vast heeft.
Tijdens de 'F2' gebeurde EX-ACT 't zelfde. Als dat een 'mannetje met een RC Unit' geweest was dan had die beste jongen er al niet meer gewerkt.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

Ik zag inderdaad iemand met een rc controller, dus die karretjes worden gewoon vanop afstand bestuurd.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Oef, pijnlijke middag. Max in gevecht met Bottas en Albon in gevecht met Perez is een slecht voorteken. Aan afstelling kan of mag het ook niet liggen; tweede weekend op dezelfde baan.

Verschil Max en Albon wel heel groot, damn. Niet goed voor Red Bull.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:32

TrekDr0p

QR niet scannen

Zouden we vandaag niet super nieuws te horen krijgen over 2021 naast de aankondiging van ALO dan?

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Dan mag je 1 journalist sturen (uit een keuze van duizenden F1-journalisten), en dan stuur je er 1 naar Vettel die amper Engels kan. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• poor Leno
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
(overleden)
Bart-Willem schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:01:
Dan mag je 1 journalist sturen (uit een keuze van duizenden F1-journalisten), en dan stuur je er 1 naar Vettel die amper Engels kan. :P
Ja die hoopte natuurlijk op een boze rage tegen LEC.. maar helaas..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bensimpel
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-12-2021

Bensimpel

Positieve meneer

Waarschijnlijk een italiaanse journalist.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:57

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Ben benieuwd of de race van Hongarije volgende week nog doorgaat. Schijnt weer streng te zijn qua Corona-maatregelen... :/

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:17
Zou mij niks verbazen dat ze een Duitser hebben gestuurd, er niet over nadenkende dat de interviews in het Engels zijn.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Laatst online: 29-03 21:56

SuBBaSS

-has Ryzen

Norris toch ook weer klasse hoor.
Doet gewoon echt goed mee en blijft ook gewoon een hele toffe gast.
Da's toch wel mooi tegenwoordig met die gasten en hun social media; je ziet (veel) meer van ze dan alleen het circus rondom een race.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:27
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:02:
Ja die hoopte natuurlijk op een boze rage tegen LEC.. maar helaas..
Ik denk dat VET het dit jaar werkelijk geen bal zal interesseren.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
AW_Bos schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:02:
Ben benieuwd of de race van Hongarije volgende week nog doorgaat. Schijnt weer streng te zijn qua Corona-maatregelen... :/
Volgens mij is het gerucht dat er misschien weer op de Red Bull Ring gereden gaat worden als Hongarije niet door kan gaan.

...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-03 01:13

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ahh, goed dat LEC naar VET heeft 'apologijsed' Duidelijk dat ie daar fout zat.

Acties:
  • +23Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 29-03 22:15
Max in interview met RTL Duitsland tegen Hulkenberg in de studio: Hoi rukker!
Vraagt de presentator vervolgens aan Nico wat dat betekent :)

[Voor 27% gewijzigd door U123456 op 12-07-2020 17:04]

Acties:
  • +10Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:08

sjaool

Every life should have 9 cats

HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:57:
[...]

Kan je ergens anders een topic gaan vervuilen? Ik wil hier over de race lezen, dank je. :)
Stuur je Hamilton dan ook even een mailtje dat hij dan stopt met dingen in de sport brengen die daar niet thuis horen?

Het is een politiek statement en als je je een beetje in de achtergrond van de BLM beweging verdiept snap je dat daar ver weg van moet blijven.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +4Henk 'm!

• mobby1971
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-03 20:36
sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:04:
[...]

Stuur je Hamilton ook even een mailtje dat hij dan stop met dingen in de sport brengen die daar niet thuis horen?

Het is een politiek statement en als je je een beetje in de achtergrond van de BLM beweging verdiept snap je dat daar ver weg van moet blijven.
Nu klaar!! Dank u ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Bart-Willem schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:03:
Waar ik vorig jaar Karel de Klerk nog echt een geveinsd mannetje vond, heeft 'ie dit jaar wel dik pluspunten gescoord: niet zwichten voor dat knielgedoe en nu gewoon zonder morren zijn fout toegeven. :P
Mee eens, die trok het boetekleed volledig aan. Terecht ook natuurlijk, wat een oerdomme actie.
In mijn herinnering ging bijv. OCO daar toendertijd heel anders in. Vermoorde onschuld spelen enzo. :X
Niet helemaal vergelijkbaar maar goed...
Denk nog steeds aan die smerige, imho alleszeggende, grijns van hem.

[Voor 6% gewijzigd door SuBBaSS op 12-07-2020 17:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
TheBrut3 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:03:
[...]

Ik denk dat VET het dit jaar werkelijk geen bal zal interesseren.
Ik moet nog zien of Vettel het seizoen af gaat maken. Ik kan me prima voorstellen dat hij er geen zin meer in heeft.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Bart-Willem schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:03:
Waar ik vorig jaar Karel de Klerk nog echt een geveinsd mannetje vond, heeft 'ie dit jaar wel dik pluspunten gescoord: niet zwichten voor dat knielgedoe en nu gewoon zonder morren zijn fout toegeven. :P
Hij reed nu even in één bocht een heel team van een 'x' aantal mensen naar de verdoemenis.

Beetje excuses maken is dan wel een 'dingetje' om te doen, hé 8)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Nog het stukje waar Verstappen Bottas achter zich kan laten:

...

Acties:
  • +2Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-03 13:22

TinusTegengas

Formula Racing

Luxicon schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:03:
[...]

Volgens mij is het gerucht dat er misschien weer op de Red Bull Ring gereden gaat worden als Hongarije niet door kan gaan.
https://www.gpfans.com/nl...an-gewoon-naar-hongarije/

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:04:
[...]

Stuur je Hamilton ook even een mailtje dat hij dan stop met dingen in de sport brengen die daar niet thuis horen?

Ik let er gewoon niet meer op en laat dit soort dingen van mij afglijden. Misschien als we deze statements allemaal negeren en ons gewoon focus op wat we doen, dat dit voor iedereen beter zou zijn. Wil hier graag over de race lezen, maar lees nu enkel over dit soort dingen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:13
Zou me er niet te druk om maken, denk dat er voor de F1 wel andere regels gelden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 13:37
Waarom zit dat meisje aan tafel eigenlijk bij Ziggo? Is ze coureur ofzo of zit er elke week een BN'er mee te lullen.

Hamilton met meeste WDC's ooit confirmed denk ik.

LeClerc trouwens met krokodillentranen. Je torpedeert je teamgenoot van 3 autolengtes terug. Goh wat fantastisch dat je daarvoor je excuses aanbiedt wow bijzonder. Sbinotto ook veel te mak achteraf. Dat doen een Toto of Horner toch veel beter.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Nouja, ik snap t wel.

Als je aan alle kanten de Blm, en regenbogen om de oren krijgt, en iedereen in veel sporten over elkaar heen valt om statements te maken, dan kun je er niet omheen dat het door fans (en dus ook hier) ook besproken mag/moet/kan worden.. :/

Acties:
  • +2Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Franco10 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:08:
Waarom zit dat meisje aan tafel eigenlijk bij Ziggo? Is ze coureur ofzo of zit er elke week een BN'er mee te lullen.

LeClerc trouwens met krokodillentranen. Je torpedeert je teamgenoot van 3 autolengtes terug. Goh wat fantastisch dat je daarvoor je excuses aanbiedt wow bijzonder. Sbinotto trouwens ook veel te mak achteraf. Dat doen een Toto of Horner toch veel beter.
Iedere week een BN'er die denkt verstand te hebben van F1. Maar aangezien je door dit slechts te denken ook commentator bij Ziggo kunt worden sta ik nergens van te kijken :p

Battlenet: Gold#21419

Acties:
  • +2Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:12
Boomtopper schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:57:
[...]

Ik zet de TV altijd direct uit zodra die neppe Instagram Hamilton die achter elke marxistische hype aanloopt (ironisch gezien zijn salaris) aan het woord komt. Maar ik begrijp ik nu goed dat hij zoiets de hoogst controversiële en als racistisch ervaren black supremacy groet heeft gedaan? Dat is namelijk puur anti-blank racisme dat heel controversieel is gezien de moorden die anno nu plaatsvinden in Zuid-Afrika. Werkelijk walgelijk hypocriet die vent.

(Boos modus off)
Helemaal met je eens. Ik begrijp oprecht niet dat er niemand is in zijn omgeving die dit tegen hem vertelt. Een statement maken heb ik (mits terecht) respect voor, maar er is een tijd en een plaats voor dit soort acties. En dan helemaal de BP groet. Come on....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 26-03 13:22

TinusTegengas

Formula Racing

NotSoSteady schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:08:
[...]

Zou me er niet te druk om maken, denk dat er voor de F1 wel andere regels gelden.
Ik maak me ook nergens druk om hoor ;)

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

LeClerc trouwens met krokodillentranen. Je torpedeert je teamgenoot van 3 autolengtes terug. Goh wat fantastisch dat je daarvoor je excuses aanbiedt wow bijzonder. Sbinotto ook veel te mak achteraf. Dat doen een Toto of Horner toch veel beter.
Shelley is gewoon fan van VER ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10:46

Er zit altijd een BN'er bij inderdaad.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Ze is gewoon race-fanaat. :)
Hoewel ze erg stil is.

[Voor 4% gewijzigd door AW_Bos op 12-07-2020 17:10]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:10

Ligone

Moeha!

Wordt het niet eens tijd dat die mercedes motor chirurgisch onderzocht wordt? Dit is toch niet meer normaal?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:08
HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:07:
[...]

Ik let er gewoon niet meer op en laat dit soort dingen van mij afglijden. Misschien als we deze statements allemaal negeren en ons gewoon focus op wat we doen, dat dit voor iedereen beter zou zijn. Wil hier graag over de race lezen, maar lees nu enkel over dit soort dingen.
Zet je dan de TV ook uit? Ik denk dat niemand dit wil, maar een Hamilton maakt zulke statements. Met het altjid maar negeren kom je nergens vooral als het te ver gaat, genoeg is genoeg.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
Ik vind het wel stom van RBR dat ze Max niet een rondje of 10 voor het einde al naar binnen geroepen hebben. Het was overduidelijk dat hij kansloos was tegen Bottas terwijl het gat naar Albon ruim genoeg was om een nieuwe vleugel te zetten en de rode banden te monteren. Dan had hij nog een echte kans gehad de snelste ronde te pakken.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Wie is dat meisje dan? Weer die Amber Brantzen?

En wat LEC betreft: wat kan hij hierin beter doen volgens jou dan?
Hij neemt de volledige verantwoortdelijkheid.
Natuurlijk, je kunt zeggen dat het wel wat laat is voor hem als hij nou nog zou moeten leren dat zo'n divebomb ellende op kan leveren. Dat gebeurde hem in de karts al niet, zeg maar...
Maar verder doet hij het toch netjes?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

SuBBaSS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:11:
[...]

Wie is dat meisje dan? Weer die Amber Brantzen?
Shelley Sterk.
Bekend van o.a. Galileo; GeenStijl; RTL Boulevard; Expeditie Robinson 2017

[Voor 18% gewijzigd door AW_Bos op 12-07-2020 17:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nat-Water
Ankona schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:10:
Ik vind het wel stom van RBR dat ze Max niet een rondje of 10 voor het einde al naar binnen geroepen hebben. Het was overduidelijk dat hij kansloos was tegen Bottas terwijl het gat naar Albon ruim genoeg was om een nieuwe vleugel te zetten en de rode banden te monteren. Dan had hij nog een echte kans gehad de snelste ronde te pakken.
Ligt ook aan de positie waar hij zich dan in bevindt he. Je hebt ook nog overig verkeer waar je dan in vast kan komen te zitten. 't zijn geen pannenkoeken bij RBR, ze hebben vast wel alles doorgerekend ;)

Dat meisje is Shelly Sterk btw.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-03 14:02

Kasai

Legendary

U123456 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:04:
Max in interview met RTL Duitsland tegen Hulkenberg in de studio: Hoi rukker!
Vraagt de presentator vervolgens aan Nico wat dat betekent :)
Link?

Atlas#22744

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ligone schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:10:
Wordt het niet eens tijd dat die mercedes motor chirurgisch onderzocht wordt? Dit is toch niet meer normaal?
Ik denk dat ze bij AMG niet eens vreemd op staan te kijken als dat binnenkort gaat gebeuren, en ik denk ook niet dat ze daar iets van te vrezen hebben ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjaool

sjaool

HollowGamer schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:07:
[...]

Dat snap ik hoor. Maar onze grote vriend Hamilton heeft het nu een onderdeel van de sport gemaakt dus mag er ook over gesproken worden.

Het liefste laat ik al die dingen ook links liggen want ik stoor mij mateloos aan de hele discussie van de Woke gemeenschap en de ik ben zieliger dan jou uitspraken. ;)

Maar goed, dit was alweer race 2, op naar race 3 ook weer een soort kartbaantje... Ik hoop dan wel wat meer actie te zien dan dat we vandaag gezien hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03 12:15
Dankzij het middenveld nog een leuke race, maar anders was het zeer slaapverwekkend.
Zullen zo wel weer berichten horen van Marko dat er problemen waren met de auto van Max. 🤔

Acties:
  • +7Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:09:
[...]

Nouja, ik snap t wel.

Als je aan alle kanten de Blm, en regenbogen om de oren krijgt, en iedereen in veel sporten over elkaar heen valt om statements te maken, dan kun je er niet omheen dat het door fans (en dus ook hier) ook besproken mag/moet/kan worden.. :/
Inderdaad. Als dit door een coureur zo obvious in beeld gebeurt kun je het m.i. niet negeren.

Niet in het minst omdat dit geen teken voor gelijkheid is, maar gewoon ronduit anti-blank.

Zal geen zin hebben, maar denk dat ik hem inderdaad een instagram bericht stuur.

[Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 12-07-2020 17:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

Ik kijk het niet, dus gok maar wat (en ze was wel on-topic wb. die blm discussie maar op zich is dat dan weer off-topic. Moeilijk allemaal hoor).
Maar Shelley zegt me niets. Heb het idee dat het zo'n "mond houden en mooi wezen" verhaal was.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• TheBrut3
Denk zomaar dat Shelly of vooral Amber meer dan de F1 weten dan sommigen hier :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:12:
[...]

Ik denk dat ze bij AMG niet eens vreemd op staan te kijken als dat binnenkort gaat gebeuren, en ik denk ook niet dat ze daar iets van te vrezen hebben ;)
Ik krijg toch het idee dat de Mercedes iets met olie verstoken doet. Die dingen roken niets voor niet meer dan de andere motoren.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DoubleDutch schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:12:
Dankzij het middenveld nog een leuke race, maar anders was het zeer slaapverwekkend.
Zullen zo wel weer berichten horen van Marko dat er problemen waren met de auto van Max. 🤔
Dat laatste klopt ook. Die voorvleugel had aan de linkerkant een beschadigde endplate.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

TheBrut3 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:13:
Denk zomaar dat Shelly of vooral Amber meer dan de F1 weten dan sommigen hier :+
Amber wel, Shelley kijkt pas sinds Max meedoet. Mij kun je ook van alles vragen hoor maar ik kan ook niet overal antwoord op geven. Noem een race van vorig jaar en ik ben alles alweer kwijt. :+

Acties:
  • +2Henk 'm!
Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:12:
[...]

Klopt. Ze zullen net zoveel vrezen als Ferrari vorig jaar. Achter gesloten deuren een dealtje sluiten en vrolijk verder gaan. Tegen die tijd is het WCC voor Mercedes toch al binnen, en dat kan de FIA ze dan niet meer af nemen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• epo
sjaool schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:16:
[...]

Amber wel, Shelley kijkt pas sinds Max meedoet. Mij kun je ook van alles vragen hoor maar ik kan ook niet overal antwoord op geven. Noem een race van vorig jaar en ik ben alles alweer kwijt. :+
Oostenrijk 2019 weet je vast nog wel :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:48

mrc4nl

Procrastinatie expert

reactie van max in het vierkanje nu

LIVE: 2020 Styrian Grand Prix Reaction!

ora et labora

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 09:20
[...]

Ik kan me herinneren dat jij zelf uit Frankrijk 2019 nog positieve punten wist te halen. Daardoor ga ik nooit meer vergeten wat voor een vreselijke race dat was :9 :>

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +3Henk 'm!

• powah33
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 27-03 13:13
conclussie: De Red Bull is te licht bevonden.
Niet snel genoeg in de regen, en niet snel genoeg op het droge.
Word nog harder werken voor RBR en Honda als ze er nog wat van willen maken dit seizoen.

https://f1manager.info/ranking

Acties:
  • +17Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Pinobigbird

doesn't share food!

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boomtopper
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-07-2020

Boomtopper

Groei als een boom

Lekker Ventje schreef op zondag 12 juli 2020 @ 16:56:
[...]

Jij denkt echt dat Mercedes Hamilton er uit knikkert om dan met Max in zee te gaan? Zolang Hamilton een contract heeft maakt Max daar geen kans.
Nee, beiden. Hamilton heeft niets te willen want die weet ook wel dat hij in een andere auto geen kampioen wordt. En dat weet Mercedes. Dus gewoon Hamilton en Verstappen bij Mercedes. Dan krijgen ze eens goede PR ipv dat iedereen ze beu is.

De bomen groeien tot in de hemel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

powah33 schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:18:
Word nog harder werken voor RBR en Honda als ze er nog wat van willen maken dit seizoen.
Net als andere jaren: Voor RBR begint 't seizoen te vroeg (óf ze starten zelf te laat?).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
Max volgend jaar naar Mercedes en Vettel kan naar RBR.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Wat zouden ze er nog van willen maken? Tweede worden gaat vast wel lukken (sterker nog knap als dat niet lukt) en Mercedes inhalen gaat nooit meer lukken, dus ik zie niet in waarom ze hard zouden moeten werken. Het seizoen is voor RB wel klaar op dit moment denk ik. Ze kunnen beter vast hun energie in het volgende seizoen steken. Maar goed, aangezien dat met dezelfde regels gaat zijn, nouja, steek het dan maar in dit seizoen I guess.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:20:
[...]

Net als andere jaren: Voor RBR begint 't seizoen te vroeg (óf ze starten zelf te laat?).
En FOM / FIA heeft ze al geholpen door de start van het seizoen 3, 4 maanden uit te stellen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-03 12:15
@sjaool klopt, maar toen de voorvleugel nog heel was reed Ham bij hem weg en kwam Bot langzaam naar hem toe, je kreeg te zien dat Bot over 12 rondes een overtake kon gaan maken en na twee rondes was dit opeens 3, waarschijnlijk door beschadigde voorvleugel. Had Max niks met de auto was Bot hem alsnog voorbij geknald. 😉

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
Dat is hier, en in heel Nederland, bij een grote groep niet veel anders.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-03 13:37
Wat een fantastische leider is die Toto Wolff toch. Zo'n horde mensen jaar in jaar uit scherp houden is een kunstje an sich. Net bij Sky over het team, Lewis, de problemen en de rol van Lewis bij de statements: alle antwoorden fenomenaal en spot on.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
SuBBaSS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:18:
[...]

:D
Altijd wel toch? :P
Maar als ze qua teksten schijnbaar niet zoveel toe te voegen had, dan blijft er volgens mij maar weinig anders over.
Ja plat, ja sorry en nee, het boeit verder niets.
Leuk voor de afwisseling!
Haha nouja, die kerels aan tafel horen zichzelf natuurlijk heel graag praten.. dus probeer daar maar eens tussen te komen ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
No further action tussen Stroll en Ricciardo.

Benieuwd of er bezwaar gemaakt gaat worden.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:12
[...]

Ach, in de jaren 90 hadden we Catherine Keyl en Viola Holt als side-kick van Ruud Terzijde als F1-"analist". Dan kijk ik liever tegen een Shelley of Amber aan hoor ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Kort door de bocht..... Die RBR auto is RUK!!!

[Voor 4% gewijzigd door Will_M op 12-07-2020 17:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nat-Water
Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:25:
Da's inderdaad veel te kort door de bocht, ja.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:12
Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:25:
Met zoveel onderstuur kun je niet kort door de bocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Meh, misschien niet de schoonste actie van STR op RIC en misschien had RIC recht op die plek terug maar nu is STR ineens weer niet goed genoeg om deze actie te doen terwijl ze eerder zeggen dat met je tanden in het stuur acties maken geweldig is. Alsof NOR zijn auto niet ietwat ruig voor STR gooide eerder.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
JeroenTheStig schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:27:
[...]

Maar ze hadden nu toch ook dat DAS systeem?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

JeroenTheStig schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:27:
[...]

'Ik wil een nieuwe skelter'... NÚ!! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:31
Vervangen door Norris ☺️☺️☺️

Mobylette Kaptein50 Honda MB50 Sparta Happy50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR750F Derbi Variant50 Honda SH100 Honda SH150 Malaguti Password250 Kawasaki Z750 Piaggio Liberty50 Sym Symphony ST 125 LC ABS

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nat-Water
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:28:
[...]

Maar ze hadden nu toch ook dat DAS systeem?
Nee hoor.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SuBBaSS

SuBBaSS

-has Ryzen

poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:23:
[...]

Haha nouja, die kerels aan tafel horen zichzelf natuurlijk heel graag praten.. dus probeer daar maar eens tussen te komen ;)
Dat gaat (in dit geval: gelukkig) aan me voorbji.
Maar moet zeggen dat ze op Sky wmb. een beetje teveel aandacht voor 'de beweging' hebben.
Die gaan het wel of niet knielen weer uitgebreid bespreken en het loopt sowieso als een rode draad door deze nabeschouwing.

Op zich allemaal goed hoor, maakt me verder ook niet zoveel uit.
Toto Wolff verwoorde het net in ieder geval helemaal prima wmb.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• poor Leno
  • Niet online
(overleden)
Oh dan heb ik t even verkeerd meegekregen.. Ik had begrepen dat ze tijdens de Covid-stop hetzelfde hadden ontwikkeld, vervolgens nogmaals een klacht hadden in gediend, en toen die wederom werd afgewezen: "Oh in dat geval..hebben wij dat ook!"

Althans dat was in de media de afgelopen dagen..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Is Russell Nog langs gekomen eigenlijk? Die is een beetje door het ijs gezakt wel.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

SuBBaSS schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:31:
[...]

Dat gaat (in dit geval: gelukkig) aan me voorbji.
Maar moet zeggen dat ze op Sky wmb. een beetje teveel aandacht voor 'de beweging' hebben.
Die gaan het wel of niet knielen weer uitgebreid bespreken en het loopt sowieso als een rode draad door deze nabeschouwing.

Op zich allemaal goed hoor, maakt me verder ook niet zoveel uit.
Toto Wolff verwoorde het net in ieder geval helemaal prima wmb.
SKY Sports is een een béétje veel Pro-44 ... Ziggo is Pro-33 .... Wel logisch én leuk toch?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:32:
Oh dan heb ik t even verkeerd meegekregen.. Ik had begrepen dat ze tijdens de Covid-stop hetzelfde hadden ontwikkeld, vervolgens nogmaals een klacht hadden in gediend, en toen die wederom werd afgewezen: "Oh in dat geval..hebben wij dat ook!"

Volgens mij zei Horner dat ze het onderzoeken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
poor Leno schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:32:
[...]

Lijkt me ook niet zo heel ingewikkeld om dat te ontwikkelen.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Maarten_E
Will_M schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:33:
[...]

SKY Sports is een een béétje veel Pro-44 ... Ziggo is Pro-33 .... Wel logisch én leuk toch?
Ik kijk naar de coverage voor de coureurs, niet voor een specifieke coureur en al helemáál niet voor de politieke uitlatingen van een bepaalde coureur.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nat-Water
Ankona schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:34:
[...]

Tja, RBR heeft daar toch een andere mening over. Duurt volgens RBR nog wel paar maanden.

Lees: GP Fans

[Voor 20% gewijzigd door Nat-Water op 12-07-2020 17:36]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:17
MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:33:
Is Russell Nog langs gekomen eigenlijk? Die is een beetje door het ijs gezakt wel.
Eenmaal buiten de baan was hij kansloos, zat niet veel meer in.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:33:
Die ging vrij vroeg in de race al door het grind dus die zou zomaar schade gehad kunnen hebben.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• epo
Ankona schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:34:
[...]

Misschien ff een maitlje sturen naar Horner dan.. Mercedes is er twee jaar mee bezig geweest, je integreert dat niet zo even in je auto als je er met het initiële design geen rekening mee hebt gehouden. Daarnaast met DAS hadden ze ook niet gewonnen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-03 12:32
Helaas zwaar teleurgesteld na deze race. Ik vermoed zelf dat RB dit gat niet meer gaat dichten. Merc zo veel sneller al op een korte baan, dat belooft niet veel goeds. Wel weer een geweldige eindsprint van Norris. Jammer dat Perez het net op het einde voor zich zelf verkloot.

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

epo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:36:
[...]

Misschien ff een maitlje sturen naar Horner dan.. Mercedes is er twee jaar mee bezig geweest, je integreert dat niet zo even in je auto als je er met het initiële design geen rekening mee hebt gehouden. Daarnaast met DAS hadden ze ook niet gewonnen.
Dat vooral.

Puur ontwikkelen van het mechanisme is niet zo spannend. Het zo integreren in de auto dat het ook de 2kg (volgens horner) extra gewicht waard is, is een tweede. Zeker als het eigenlijk alleen bij (her) starts zin heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Boomtopper

Boomtopper

Groei als een boom

Je ziet aan Max zijn houding in interviews dat zijn hele geloof in RB is ingestort. Ik denk dat hij nu denkt: hoe dom was het van mij om 3 jaar te verlengen. Kijk naar zijn Nederlandse reactie.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:13
Boomtopper schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:38:
Je ziet aan Max zijn houding in interviews dat zijn hele geloof in RB is ingestort. Ik denk dat hij nu denkt: hoe dom was het van mij om 3 jaar te verlengen. Kijk naar zijn Nederlandse reactie.
Wat had hij anders moeten doen? Zolang Hamilton bij Mercedes zit is er geen plek voor hem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
epo schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:36:
[...]

De voorwiel ophanging van Red Bull is ook best wel spannend met die 2 trappen dus ik vraag me uberhaupt af of het wel kan, op zo'n korte termijn in ieder geval.

Edit: Dus gewoon meer fantastisch geklets van die lui bij Ziggo voor mijn gevoel

[Voor 7% gewijzigd door Krankenhausen op 12-07-2020 17:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maarten_E
Denk dat de designfilosofie van RBR (of Newey) niet klopt voor deze auto.
Aan de andere kant is het wat gissen aangezien we natuurlijk nog maar op 1 circuit hebben gereden. Maar dit gat is toch aardig ontnuchterend.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boomtopper

Boomtopper

Groei als een boom

NotSoSteady schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:40:
[...]

Wat had hij anders moeten doen? Zolang Hamilton bij Mercedes zit is er geen plek voor hem.
Wist niet dat Mercedes met 1 auto reed

Acties:
  • +6Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mee eens! Echt megaveel gevechten in het middenveld.
Dat Uber Max fan Coronel het zon saaie ‘k**race’ vind snap ik wel, Max kwam haast niet in beeld.
Die gasten bij Ziggo leken wel van een begrafenis terug te komen.
Het was m.i. gewoon een prima race, goede regie, strakke acties.
Vind het ook jammer dat Max P3 was, maar die heeft er het beste uitgehaald. Op naar de volgende!

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Hij had inderdaad beter naar Renault kunnen gaan ipv Ricciardo. Waarom zou hij dat denken? Hij kan nergens naartoe en hij zit gewoon bij het 2e team. Da's gewoon pech hebben, maar ik denk dat hij van die verlenging geen moment spijt heeft, dit is gewoon de beste optie die hij heeft.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

MikeyMan schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:37:
[...]

Dat vooral.

Puur ontwikkelen van het mechanisme is niet zo spannend. Het zo integreren in de auto dat het ook de 2kg (volgens horner) extra gewicht waard is, is een tweede. Zeker als het eigenlijk alleen bij (her) starts zin heeft.
Misschien wordt ik nu écht té oud maar 'vroegâh' werd de F1 beslist op basis van techniek én het LEF van de rijder waarbij de rijder ook de beperkende factor voor die techniek werd op een gegeven moment.

Een jaar of 'tig' geleden kwam daar ineens verandering in en kwamen er ook andere vormen van autosport met ongeveer gelijkwaardige auto's (Jos Verstappen in de A1 Cup?) .....

De huidige F1 ... Ik weet eigenlijk niet goed wat ik er van moet willen denken, maar ik denk persoonlijk écht wel dat VER / '33' ...Een TOP rijder is welke gewoon P1 kán halen aan het einde van een willekeurig seizoen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Het middenveld was een coole race. Maar die verslaggever van Ziggo, vergeet zijn naam steeds, zat er deze race wel tig keer naast. Verwisselde coureurs, en dat niet 1 maar stuk of tig keer. En dan weer een stortvloed aan foute informatie zoals interval tijd verwisselen. Of zelfs op een keer stroll en Ricardo door elkaar halen.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Nat-Water
Kom nou. Toen max bijtekende was het duidelijk voor het project Honda, en dan zeker met ingrijpende veranderende regels in 2021 is het echt geen gekke move geweest. Het biedt vertrouwen voor het team, en de focus kan/kon dan helemaal voor 2021.. Het is een utopie om te denken dat je Mercedes even voorbijsteekt dit jaar. Ze zijn al jaren extreem dominant, dat red je niet zomaar even. Dat weet Max ook.

Het enige vervelende is dat de regelveranderingen opgeschoven zijn naar 2022.

[Voor 5% gewijzigd door Nat-Water op 12-07-2020 17:48]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• epo
Zeker zijn NL Facebook reacties, dat zijn de echte kenners >:)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ankona
Nat-Water schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:45:
[...]

Kom nou. Toen max bijtekende was het duidelijk het project Honda, en dan zeker met ingrijpende veranderende regels in 2021 is het echt geen gekke move geweest. Het biedt vertrouwen voor het team, en de focus kan/kon dan helemaal voor 2021.. Het is een utopie om te denken dat je Mercedes even voorbijsteekt dit jaar. Ze zijn al jaren extreem dominant, dat red je niet zomaar even. Dat weet Max ook.

Het enige vervelende is dat de regelveranderdingen opgeschoven zijn naar 2022.
Toen Max in de STR stapte was de roadmap om dit seizoen bij RBR kampioen te worden. Dat was het project en nu weten we al dat dat project mislukt is RBR heeft een goede auto maar laat nog te veel liggen om echt aan de top mee te doen. Max kan hem aardig naar voren rijden maar is kansloos tegen Mercedes. Gat naar Albon is groot en daar strijdt vol met McLaren en Racing Point.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boomtopper

Boomtopper

Groei als een boom

Snowdog schreef op zondag 12 juli 2020 @ 17:43:
[...]

Hij had inderdaad beter naar Renault kunnen gaan ipv Ricciardo. Waarom zou hij dat denken? Hij kan nergens naartoe en hij zit gewoon bij het 2e team. Da's gewoon pech hebben, maar ik denk dat hij van die verlenging geen moment spijt heeft, dit is gewoon de beste optie die hij heeft.
Bottas zijn plek.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Snowdog
  • Nu online
Die was niet up for grabs en Mercedes wil hem daar helemaal niet. Het is niet zo dat je zelf even je stoeltje kan uitzoeken. Dan zou iedereen wel bij Mercedes rijden.
Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee