Toon posts:

[F1 2020] Race 2 GP van Stiermarken Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 32 Laatste
Acties:
  • 95.480 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:32
basvn schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:48:
[...]

Omdat de banen daar niet voor gemaakt zijn kan dit niet.
Runoff stukken zijn te kort.

zie : [YouTube: Can we run a reverse race at Silverstone?]
Okee helemaal duidelijk.. Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht had. 8)7

Acties:
  • +1Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Wat is dat nasynchroniseren toch verschrikkelijk, ik ben afgehaakt toen Gasly en Horner aan het woord kwamen. Plus dat ze de race beelden omwille van de rechten niet kunnen tonen.

Als iemand de interessante momenten kan aangeven dan zoek ik die wel op, maar ik ga hier geen uur naar luisteren/kijken :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
Maar goed.. dus regen in de qualificatie.. dus dan is een
1: Hamilton (want goed in regen en power)
2: Verstappen (ook goed in regen maar iets minder power dan Mercedes)
3: Vettel (mits hij niet donuts gaat draaien in de regen.. ) of is Vettel echt al afgeschreven? Hoe goed is Leclerc in de regen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-06 19:49

Tylocke

[Team Carrack]

Present!

Hopelijk met iets regen dit weekend tijdens de race dat maakt lekker alles anders.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:36

p0st

Dutch Reefer

Present! 1 ding is vrijwel zeker; komend weekend gaat geen herhaling worden van vorig weekend (afgezien van de Merc dominantie, die is zeker daar)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +10Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:20
DonJunior schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:26:
3: Vettel (mits hij niet donuts gaat draaien in de regen.. ) of is Vettel echt al afgeschreven? Hoe goed is Leclerc in de regen?
Je vergeet de grote regenmeester zelf.... Stroll..

* Edd rent snel weg...

-

Acties:
  • +7Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:59
B-Real schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:23:
[...]

Wat is dat nasynchroniseren toch verschrikkelijk, ik ben afgehaakt toen Gasly en Horner aan het woord kwamen. Plus dat ze de race beelden omwille van de rechten niet kunnen tonen.

Als iemand de interessante momenten kan aangeven dan zoek ik die wel op, maar ik ga hier geen uur naar luisteren/kijken :P
Ik kom het volgende tegen op internet (heb het fragment zelf niet terug kunnen vinden in het interview):

Acties:
  • +1Henk 'm!

• justerik
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:17
Edd schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:29:
[...]

* Edd rent snel weg...
Als het een herhaling van deze quali gaat worden:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Het 2021 team van Red Bull zat daar?

https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Yesss, we zijn er weer. :)

Hopelijk rijdt nr.33 hem dit keer wel uit.

[Voor 46% gewijzigd door Ari Gold op 07-07-2020 11:46]

fool me once, strike one. but fool me twice…strike three. -2020

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:31

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Ik dacht meteen aan Alonso :P
Nog steeds onder de indruk dat ie dat ding terug naar zijn team kreeg. _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hebbiedude
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:05
Type-R739 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:32:
[...]

Ik kom het volgende tegen op internet (heb het fragment zelf niet terug kunnen vinden in het interview):
[Afbeelding]
Vanaf 4min20sec is de reactie van Christian Horner hierop.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Oja btw,

*O* *O* *O* Raceweeeeeek *O* *O* *O*

Heerlijk meteen de volgende erachteraan. oOo

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19:51
Hippocampus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:51:
[...]

Ik dacht meteen aan Alonso :P
Nog steeds onder de indruk dat ie dat ding terug naar zijn team kreeg. _/-\o_

[YouTube: Alonso drive on two wheels]
En ook nog punten scoorde :o

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:01
Power heb je niks aan in de regen. Het gaat erom dat je die power op een "veilige" manier op het asfalt krijgt. Daarom is regen ook de grote power equalizer. Die extra PKs van bv een Mercedes hebben ze niks aan omdat ze ze toch niet kunnen gebruiken.

Zoals Alonso zo mooi zei in Hongarije 2018 (IIRC). Team vroeg hem of die inters of wets wou of iets dergelijks. Zijn reactie was iets van "doe maar iets, al geven jullie me een raket, dan nog ga ik niet harder". Gewoon op basis van dat de grip er niet was, met geen enkele band.

Edit:

YouTube: Best Of Team Radio | 2018 Hungarian Grand Prix
Meteen het eerste fragment.

[Voor 12% gewijzigd door RobertMe op 07-07-2020 12:01]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
[...]

* Edd rent snel weg...
Het is nog geen Schumacher in de regen, maar de memorabele momenten van Stroll zijn wel in de regen geweest. Maar als hij zo goed in water is kan hij misschien beter gaan zwemmen? :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

JB schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:31:
Vind het al spannend genoeg of dat Honda blok het beter doet nu :X
Waar de problemen in zitten was nog niet bekend, vermoeden was de software, als dat zo is, valt het Honda blok niets te verwijten.
Ik vind het best voorbarig om nu al uit te gaan dat het tijdens de kwalificatie gaat regenen. Weer is best een wisselvallig iets. :) Afgelopen weekend zou het ook regenen, dat heeft het ook wel gedaan, maar niet tijdens de kwalitifatie of de race (wat toen ook verwacht werd).

[Voor 53% gewijzigd door CH4OS op 07-07-2020 12:05]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:36
Jeroentjuh82 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:09:
Wanneer is de laatste keer geweest dat ze 2x op hetzelfde circuit rijden?
Voor punten voor het F1 WK nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvn

kleine trowback

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
CH4OS schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:02:
[...]
Waar de problemen in zitten was nog niet bekend, vermoeden was de software, als dat zo is, valt het Honda blok niets te verwijten.
@Type-R739 geeft hierboven aan dat het om het vliegwiel zou zijn gegaan, of in ieder geval het vermoeden dat het daar vandaan kwam. En als het issue in de engine mapping zit is het ook software, die neem ik aan ook door Honda wordt geleverd. In ieder geval kwamen die in de Renault tijd van Renault af en niet van Red Bull zelf.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

[Afbeelding]
En anders gaan de Honda engineers ervaren hoe "Mad Max" is. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:33
Yesss, meteen door naar de volgende race :D

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:43
[...]

* Edd rent snel weg...
Voor de echte fan, je hebt nog steeds kans dat je een Stroll t-shirt kunt scoren:

https://f1store.formula1....=p-TLP:m-GRID:i-r0c2:po-2

Nog steeds bijna uitverkocht !!

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
[...]

[Afbeelding]
Ik snap alleen even niet waarom je van een fly wheel (mechanisch dus ??) last zou hebben bij het uitkomen van een bocht, of gebruiken ze dan direct de rem energie die je bij het ingaan van de bocht in het vliegwiel stopte ? Ik dacht dat het indirect ging, dus remmen = opladen van batterij, dan evt bij uitkomen bocht electro motor aka hybridge systeem aanzetten bij uit accelereren. Geloof dat ze dat per bocht programmeren, op basis van positie (niet via GPS, maar gereden km's vanaf de streep).

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
[...]

* Edd rent snel weg...
Behalve dat je die topicwaarschuwing misschien nog eens moet gaan lezen omdat je op het randje zit omdat deze reactie op meerdere manieren uitgelegd kan worden, ga ik je ook verklappen dat Stroll dus best goed is in de regen. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:44:
[...]

Voor de echte fan, je hebt nog steeds kans dat je een Stroll t-shirt kunt scoren:

https://f1store.formula1....=p-TLP:m-GRID:i-r0c2:po-2

Nog steeds bijna uitverkocht !!
Het vliegwiel zal onderdeel zijn van de krukas->koppeling->versnellingsbak assembly. Daarmee is het anti-stall probleem ook verklaard, anti-stall is namelijk het onkoppelen van de koppeling (wanneer anders de motor zou afslaan).

[Voor 47% gewijzigd door DeKaerften op 07-07-2020 12:56]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

loekf2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:50:
Ik snap alleen even niet waarom je van een fly wheel (mechanisch dus ??) last zou hebben bij het uitkomen van een bocht, of gebruiken ze dan direct de rem energie die je bij het ingaan van de bocht in het vliegwiel stopte ? Ik dacht dat het indirect ging, dus remmen = opladen van batterij, dan evt bij uitkomen bocht electro motor aka hybridge systeem aanzetten bij uit accelereren. Geloof dat ze dat per bocht programmeren, op basis van positie (niet via GPS, maar gereden km's vanaf de streep).
Max had de problemen voor het nemen van de bocht al.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Edd
DaniëlWW2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 12:55:
ga ik je ook verklappen dat Stroll dus best goed is in de regen. ;)
Dan zitten we iig op 1 lijn ;)

-

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:19
Hippocampus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:55:
Oja btw,

*O* *O* *O* Raceweeeeeek *O* *O* *O*

Heerlijk meteen de volgende erachteraan. oOo
Hou je nog wel wat enthousiasme over voor volgend weekend? :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1Henk 'm!

• loekf2
Dit is het fragment van Servus TV met Horner:

YouTube: Österreich GP 2020 - Sport&Talk mit Vettel, Verstappen, Christian Ho...

Vettel nog steeds een Corona kapsel btw, of hij is in denial dat ie kalend is...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:07
Tleilaxu schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 11:45:
[...]

Het 2021 team van Red Bull zat daar?
Dan komen ze wel 1 auto tekort met 3 coureurs :P

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Edd
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:24:
[...]

Dan komen ze wel 1 auto tekort met 3 coureurs :P
Reserve-coureur ;)
Wie dat wordt, laat ik in het midden..

-

Acties:
  • +1Henk 'm!

• basvn
leuke startgrid krijgen we dus!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 15-08-2022
Was er nog iets in de regels aangepast of is alles toch bij hetzelfde gebleven? (er was iets over een kwalificatie race en later iets met Mercedes die dat niet aandurft. ben een beetje kwijt wat het nu wel of niet is geworden)

alles kan off-topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• noo
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:55:
Was er nog iets in de regels aangepast of is alles toch bij hetzelfde gebleven? (er was iets over een kwalificatie race en later iets met Mercedes die dat niet aandurft. ben een beetje kwijt wat het nu wel of niet is geworden)
Je denkt waarschijnlijk aan een Reverse Grid race? (dat wilde Mercedes niet)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007

Oekol

waka waka hey hey

Waarom wordt er eigenlijk niet linksom gereden dit weekend? Dat had toch leuke impact kunnen geven toch?

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• RobertMe
Oekol schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:10:
Waarom wordt er eigenlijk niet linksom gereden dit weekend? Dat had toch leuke impact kunnen geven toch?
Lees het topic even terug ;)

Dat zou voornamelijk minder leuke impacts geven met de barrières / vangrails.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 16:22
demo31051987 in "[F1 2020] Race 2 GP van Stiermarken"

Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:55:
Dit jaar weinig. Geloof dat ze volgend jaar toch wat schaven aan de aero regels:

https://www.motorsport.co...ded-consequences/4805056/

Bv. minder gefröbel met de vloer ? Doel is minder downforce, omdat ze weer dezelfde wielen gebruiken, dus teams rommelen dan rustig met de vloer door om zo min mogelijk verstoring van de wielen op de luchtstroom te hebben.

Als ik dat zo zie, is dat een forse ingreep.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
demo31051987 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:48:
[...]

Tegengestelde richting is geen optie. Alle uitloopstroken en grindbakken zijn gemaakt voor 1 bepaalde richting, de andere kant op betekent dat alle uitloopstroken ook verplaatst moeten worden.

Het had leuker geweest als ze de banden zouden aanpassen zoals ze dat in Engeland wel gaan doen.
De grap is overigens weer wel dat ze op Silverstone wel opties hebben. Zowel qua andere layouts die er zijn met de grade-one licentie, maar ook dat ze dezelfde layout kunnen rijden met de oude pitstraat. Denk dat in die zin alleen het verplaatsen van de pitstraat al een flink onverwacht effect kan geven. Omdat je dan toch wat meer op andere strategie uit kunt komen door andere pit deltas. Voeg er nog een SC of VSC eraan toe waarbij de pit delta weer afwijkend is en het geeft zo toch weer een variërende factor.

Alleen heeft Ted daarvan een tijdje terug al aangegeven dat dat te moeilijk zou zijn omdat de teams dan weer naar andere kant van circuit moeten. Maar normaliter breken ze volgens mij ook alles op zondag af en beginnen ze op maandag, dinsdag met opbouwen. Dus in die zin lijkt mij dat dat ook nu mogelijk zou moeten zijn. Of het zou echt teveel werk moeten zijn om puur naar andere kant van het circuit te gaan met het spul. Want normaliter zullen ze bij back-to-back races natuurlijk twee complete sets aan materieel gebruiken waarbij een deel dus al op staat op het nieuwe circuit een week van tevoren. Als in, teams zullen nu verwacht ik dan ook al langzaamaan onderweg zijn naar Hongarije zodat het tegen het weekend allemaal daar is en ze rond het weekend kunnen opbouwen en ze woensdag klaar zijn met opbouwen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkUnreal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:18

DarkUnreal

Postmaster General

Van het weekend toevallig nog met een iRacing practise een stukje tegen de richting in gereden. Als je dan van de baan vliegt, is er weinig meer van je auto over (niks geen uitloopstukken en/of barrieres)

13:37

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeKaerften schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:21:
Misschien hebben ze naar Martin Brundle geluisterd, die wilde graag van de derde DRS zone af, zei hij naar aanleiding van de inhaalactie van Perez op Norris na de eerste safety car iirc. :+
Moet dat niet de 2e DRS zone zijn, die bovenaan het circuit?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SunriseBGN
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 05-06 22:35
noo schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:01:
[...]

Je denk waarschijnlijk aan een Reverse Grid race? (dat wilde Mercedes niet)
Vooruitziende blik van Toto, want in onderstaand format is er een aardige kans dat concurrent Red Bull a.s. zondag met beide auto's vanaf de eerste rij zou starten.
  • Zaterdag sprint race in reverse championship order i.p.v. de traditionele qualifying
  • Resultaat van de sprint race bepaalt de starting grid van zondag
Verstappen start zaterdag ergens in de top 7, samen met de andere niet-geclassificeerden. Albon begint daarachter vanaf P8 met alleen Stroll en Ricciardo als serieuze concurrenten voor zich. Mercedes heeft in dit format Bottas op P20 en Hamilton op P17.

Qua entertainment zou het fantastisch zijn, om het veld in een half uurtje compleet te zien veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:16

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

loekf2 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 13:18:
Dit is het fragment van Servus TV met Horner:

YouTube: Österreich GP 2020 - Sport&Talk mit Vettel, Verstappen, Christian Ho...

Vettel nog steeds een Corona kapsel btw, of hij is in denial dat ie kalend is...
Goh, ze doen er wel alles aan om met Vettel aan de slag te gaan volgend jaar zo te zien :X

En hoezo geen mondkapjes hier :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20:49
Vettel + Max is eigenlijk best wel een vette combi :P

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Martinusz schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:46:
Begin ook een beetje aan het idee te wennen ja.
Ben alleen wel benieuwd hoeveel Vettel bij kan dragen aan de ontwikkeling. Afgelopen jaren bij Ferrari gingen ook niet helemaal vanzelf. Zal ook afhangen van hoe de rijstijl van beiden op elkaar aansluit.

[Voor 8% gewijzigd door MikeyMan op 07-07-2020 14:49]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• loekf2
MikeyMan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:44:
[...]

Goh, ze doen er wel alles aan om met Vettel aan de slag te gaan volgend jaar zo te zien :X

En hoezo geen mondkapjes hier :P
Toont weer aan hoe FIA bezig is. Hopen maar dat die interviewer in de bubble zit en getest is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
SunriseBGN schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:40:
[...]

Vooruitziende blik van Toto, want in onderstaand format is er een aardige kans dat concurrent Red Bull a.s. zondag met beide auto's vanaf de eerste rij zou starten.
  • Zaterdag sprint race in reverse championship order i.p.v. de traditionele qualifying
  • Resultaat van de sprint race bepaalt de starting grid van zondag
Verstappen start zaterdag ergens in de top 7, samen met de andere niet-geclassificeerden. Albon begint daarachter vanaf P8 met alleen Stroll en Ricciardo als serieuze concurrenten voor zich. Mercedes heeft in dit format Bottas op P20 en Hamilton op P17.

Qua entertainment zou het fantastisch zijn, om het veld in een half uurtje compleet te zien veranderen.
Ik kan me dan wel voorstellen dat er heel wat coureurs vanuit de pits moeten starten omdat hun monteurs de hele nacht door hebben moeten halen om de auto opnieuw op te bouwen na al die crashes.

alles kan off-topic

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Jasphur
Martinusz schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:46:
Ongetwijfeld, maar ik zie liever VET gewoon stoppen. Zelfde geldt voor HAM en RAI trouwens. Zitten er al veel te lang in. Maak eens ruimte voor nieuw talent :D

Ben nog steeds erg voor een max van 10/15 seizoenen meerijden en dan doei! :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvn
Jasphur schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:52:
[...]

Ongetwijfeld, maar ik zie liever VET gewoon stoppen. Zelfde geldt voor HAM en RAI trouwens. Zitten er al veel te lang in. Maak eens ruimte voor nieuwe rijders met rijke ouders :D

FTFY
Ik zie bijvoorbeeld Mazepin wel in F1 komen, zeker met een Williams, Haas en McLaren die geld nodig hebben/niet zeker zijn van het voortbestaan van het F1 team

Ik wil nog geen afscheid nemen van max als hij ''pas'' 32 is hoor :9

[Voor 6% gewijzigd door basvn op 07-07-2020 14:55]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Ongetwijfeld, maar ik zie liever VET gewoon stoppen. Zelfde geldt voor HAM en RAI trouwens. Zitten er al veel te lang in. Maak eens ruimte voor nieuw talent :D
Wie had je in gedachte? Dat er talent is dat wel naar de topteams mag is wel zo (Russell in die Williams...). Maar wie ga je dan uit F2 etc halen om die lege plekken op te vullen? Overigens zie ik dan liever een Grosjean of Magnussen etc verdwijnen dan HAM, RAI, VET etc. HAM is en blijft een goede coureur, en RAI & VET zijn wel uhm, uitgesproken persoonlijkheden / wel grappig om naar te kijken. Grosjean & Magnussen presteren niet en ik hoef ze buiten de baan ook niet te zien zeg maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19:17
Mr.Whitewolf88 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 09:28:
Ferrari neemt dus updates mee... zullen wel een paar extra sensoren zijn :+
regensensoren?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Extigo
[...]

Ik begrijp je wel. Als Alonso ook nog eens terugkomt bij Renault (geruchten worden steeds sterker), dan blijft er geen ruimte meer over voor jong talent.

Jongens als Zhou, Lundgaard, Illot en nog meer uit de F2 hebben echt wel de kunsten om het tot de F1 te halen. Het is dan jammer dat de oude garde zo lang blijft zitten en dat de kleine hoeveelheid plekjes vervolgens opgevuld worden door kindjes van ouders met veel geld (Stroll, Latifi).

Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasphur
@RobertMe en @basvn Ik kan mij voorstellen dat dit een neven-effect gaat krijgen op de talent-pool. Nu zit er niet zoveel in, maar wil je.

Als iedereen blijft zitten dan is het voor jong volk toch demotiverend om er voor te gaan? Zeker als je een kleine beurs hebt. Als je van te voren al weet dat er ergens een plekje vrij komt durf ik te wedden dat de talent-pool ook weer wat groter wordt

Acties:
  • +2Henk 'm!

• RobertMe
basvn schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:55:
[...]

FTFY
Ik zie bijvoorbeeld Mazepin wel in F1 komen, zeker met een Williams, Haas en McLaren die geld nodig hebben/niet zeker zijn van het voortbestaan van het F1 team
Zou mij niks verbazen als McLaren vrij snel van dat lijstje af kan. Die hebben zich zondag toch wel flink in de picture gereden IMO. Kan ze zomaar weer een aantal leuke sponsoren opleveren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
Zit je overigens ook niet gedeeltelijk door Verstappen met de verwachting dat de coureurs steeds jonger instromen en dan naar de topteams gaan? En bv vorig jaar waren er nog 3 rookies. Dit jaar dan wel maar weer een. Maar ik denk dat 3 of 4 nieuwe rijders per seizoen toch echt flink is. Want dat betekend dat er ook elk jaar 3 of 4 coureurs uit moeten. An zich ben ik het er dus wel mee eens dat een aantal coureurs hun kans gehad hebben en nu wel weer van het toneel mogen verschijnen, maar je kunt niet verwachten dat er elk seizoen zoveel rijders uit gaan, denk ik.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvn
RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:05:
Zit je overigens ook niet gedeeltelijk door Verstappen met de verwachting dat de coureurs steeds jonger instromen en dan naar de topteams gaan? En bv vorig jaar waren er nog 3 rookies. Dit jaar dan wel maar weer een. Maar ik denk dat 3 of 4 nieuwe rijders per seizoen toch echt flink is. Want dat betekend dat er ook elk jaar 3 of 4 coureurs uit moeten. An zich ben ik het er dus wel mee eens dat een aantal coureurs hun kans gehad hebben en nu wel weer van het toneel mogen verschijnen, maar je kunt niet verwachten dat er elk seizoen zoveel rijders uit gaan, denk ik.
Voor het leuke zou dat wel zo moeten gaan.
Maar helaas hebben we maar 20 stoeltjes, en geen 22/24/26..
Waardoor de oude rotten (of de rijders met veel geld) (of in geval van haas, geen idee waarom ze er nog zitten :+ ) blijven.
ik denk elk jaar gemiddeld 2 rijders nu is wat gaat bij komen

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 14:13

Chiron

Moderator Tweakers Discord

Mooi kijkje achter de schermen bij McLaren

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
basvn schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:13:
[...]

Voor het leuke zou dat wel zo moeten gaan.
Maar helaas hebben we maar 20 stoeltjes, en geen 22/24/26..
Waardoor de oude rotten (of de rijders met veel geld) (of in geval van haas, geen idee waarom ze er nog zitten :+ ) blijven.
ik denk elk jaar gemiddeld 2 rijders nu is wat gaat bij komen
Eigenlijk zou je dan al naar een systeem toe moeten waarbij je alles wat meer forceert.

Ben je 3, 4 keer in de top 3 van het kampioenschap gefinisht? Dan mag je 1? 2? jaar niet meer meedoen, of bv bij een backmarker. Dan krijg je ook wat meer roulatie in coureurs. En zouden bv een Perez of Hulkenberg om maar wat hoger aangeschreven namen te noemen ook een eerlijkere kans bij een topteam omdat daar geforceerd die stoeltjes vrij komen. En doordat coureurs verplicht eruit gaan kun je ook wat makkelijkere instroom uit F2 etc krijgen.

Of meer een roulatiesysteem. Elk team moet 3 coureurs hebben maar een moet op de bank zitten en het volgend jaar wel een zitje krijgen. Beetje zoals Ocon nu ook na een jaar afwezigheid weer een nieuwe kans krijgt.

offtopic:
@DaniëlWW2 ik denk wel dat deze discussie intussen naar het algemene topic mag :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ankona
Dat klinkt een beetje geforceerd. Maar als het voor de sport goed is, waarom zou de FIA en/of de FOM dan niet een eigen opleidingsteam inzetten? Moet best iets voor te verzinnen zijn, dan heb je een team dat niet de prestatie zelf als doel heeft maar de instroom van jong talent, gefinancierd uit het algemene belang van de sport.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:37:
[...]

Moet dat niet de 2e DRS zone zijn, die bovenaan het circuit?
Dat zou goed kunnen, inderdaad. Het ging er in ieder geval om, dat Perez er al voorbij was voor ze überhaupt begonnen met remmen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:29:
Dat klinkt een beetje geforceerd.
Het was maar een suggestie :P. Het zou een oplossing van het probleem kunnen zijn. Of ik er zelf daadwerkelijk blij van zou worden is een ander verhaal. Want dan verlies je in het huidige veld wel Hamilton, Bottas, Vettel, Raikonnen op zijn minst. En als die eruit zijn / waren dan was je een Verstappen en Ricciardo ook al kwijt.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RobertMe
DeKaerften schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:32:
[...]

Dat zou goed kunnen, inderdaad. Het ging er in ieder geval om, dat Perez er al voorbij was voor ze überhaupt begonnen met remmen.
Persoonlijk denk ik dat het aanwezig zijn van de DRS zones het probleem niet is. Eerder de lengte. De laatset jaren zijn er maar overal DRS zones toegevoegd en langer gemaakt. En juist door het langer maken wordt het alleen maar makkelijker om er al voor te zitten voor de remzones. DRS was bedoelt om er naast te komen, maar nu rijden ze er vaak genoeg al met twee vingers in de neus voor. Dan zou het inkorten weer een oplossing kunnen zijn. Of bij Oostenrijk wellicht: de eerste DRS zone (tussen T1 & T3) weer weghalen. Die was volgens mij ook nieuw sinds vorig jaar? Daardoor zitten ze in T3 zo kort erop dat je in T4 de makkelijkere inhaalactie krijgt. Of, dus omdat die DRS zone voor T3 er is en ze daardoor kort op elkaar uit T3 komen die naar T4 inkorten.

Acties:
  • +8Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:54

TrekDr0p

QR niet scannen

Tijd vliegt voorbij, het lijkt pas 2 dagen geleden dat er een race was :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DeKaerften schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:32:
[...]
Maar daarin was Perez natuurlijk niet de enige die dat voor elkaar kreeg voor de remzone. Omdat er nu 3 DRS zones direct achter elkaar liggen, lijkt het ook wel redelijk logisch dat ze het inhalen uitstellen naar die zone.

Het zou het racen voor de komende race wel eens anders kunnen maken, dus mijn zegen krijgen ze. Dan hopelijk niet het schrappen van een andere zone, echt die zone 2.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:04
Present!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

demo31051987 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:58:
[...]

Ik begrijp je wel. Als Alonso ook nog eens terugkomt bij Renault (geruchten worden steeds sterker), dan blijft er geen ruimte meer over voor jong talent.

Jongens als Zhou, Lundgaard, Illot en nog meer uit de F2 hebben echt wel de kunsten om het tot de F1 te halen. Het is dan jammer dat de oude garde zo lang blijft zitten en dat de kleine hoeveelheid plekjes vervolgens opgevuld worden door kindjes van ouders met veel geld (Stroll, Latifi).
Je kan ook zeggen dat dankzij STR en LAT er ook een stoeltje is voor PER en RUS.
Je kan ook zeggen dat de sport dit al jarenlang zelf reguleert, prestaties, kosten, baten enzo.
Je kan ook zeggen dat de prestaties van de jonkies niet per definitie zo geweldig is.
Je kan ook zeggen dat deze discussie elk seizoen wel een keer voorbij komt en er dus een rede is waarom het is zoals het is ;)
(overigens spreekt een FIA/FOM opleiding me wel aan.@Ankona )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000

pro_6or

amateur_60r

TrekDr0p schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:38:
Tijd vliegt voorbij, het lijkt pas 2 dagen geleden dat er een race was :+
oh how time crawls when you are not having fun.

een treffende spreuk

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basvn
Hippocampus schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:15:
[...]

Je kan ook zeggen dat de prestaties van de jonkies niet per definitie zo geweldig is.
Ik vind dat Verstappen, Leclerc en Norris zich aardig hebben laten zien hoor als ''jonkie''
En dat Russel, Albon en Gasly het helemaal niet zo slecht doen.
Daarnaast heeft Stroll ook tijdens 2 chaotische races laten zien dat hij wat kan (baku 17, duitsland 19)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:07
Fantastisch om het moment te zien dat ze beseffen dat Norris het podium heeft gehaald! The beauty of sports!

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • +2Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:05
Inderdaad, volgens mij hebben we toch een mooi aantal jonge coureurs (waarvan toch ook een aantal met wat seizoenen ervaring).

Verstappen, Leclerc, Sainz, Norris, Russell, Albon, Gasly, Ocon, Stroll, Giovanazzi en Latifi. Uiteraard niet allemaal even grote toppers, maar genoeg jong bloed en toch zomaar de helft van de grid :)

Eigenlijk hebben alleen Mercedes en Haas uitsluitend oude rotten aan het werk. In het geval van Mercedes snap ik dat wel, in het geval van Haas snap ik dat al jaren totaal niet :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hippocampus

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

@basvn Nou GAS is tochwel een beetje door de mand gevallen wat mij betreft. Daarnaast gaat hier ondertussen al een aantal maanden de discussie over wie het beste naast Max zou rijden en dan lijkt VET ineens de betere kandidaat. (natuurlijk is niet iedereen het er mee eens ;) ) maar het geeft in mijn ogen aan dat we gewoon moeten kijken naar prestaties ipv. leeftijd of lengte van deelname.
Als een team bv ALO zo aantrekkelijk zouden vinden zie ik geen reden om te zeggen dat ie dan een plekje inpikt van iemand.

Edit:

Ik moet opletten want een paar jaar terug waren de rookies ouder dan nu :P
Maar naast de namen die je noemt hebben we (en verder blijkbaar niemand) het niet meer over de geweldige prestaties van Rossi, Merhi, Stevens, Nasr, Ericssonn, Palmer, Wehrlein, Haryanto, Vandoorne of Sirotkin.
Die kwamen en gingen in de tijd dat Max nu in de F1 zijn ding doet.

Ook het geneuzel met Gutiérrez, Massa, Hartley en Kvyat welke allemaal een soort van gat op moesten vullen helpt niet echt als het gaat om genoeg talent de ruimte geven.

[Voor 34% gewijzigd door Hippocampus op 07-07-2020 17:00]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:29:
Dat klinkt een beetje geforceerd. Maar als het voor de sport goed is, waarom zou de FIA en/of de FOM dan niet een eigen opleidingsteam inzetten? Moet best iets voor te verzinnen zijn, dan heb je een team dat niet de prestatie zelf als doel heeft maar de instroom van jong talent, gefinancierd uit het algemene belang van de sport.
Met de kampioenschapswagen van vorig jaar.
WK gewonnen is twee auto's inleveren :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Schumaster
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:03
MikeyMan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:29:
[...]

Dat heet toch racing point? ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ankona
MikeyMan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:29:
[...]

Wordt leuk als er dan illegale trucjes in die auto zitten en die dan onder de vlag van de organisatie illegaal rond blijft rijden.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 14:56
Hmtsjmftsch schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:21:
[...]

Fantastisch om het moment te zien dat ze beseffen dat Norris het podium heeft gehaald! The beauty of sports!
Ja mooi he! Een P3 is daar mooier dan een P1 voor MERC :o

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
Albon gaat, dit weekend met dezelfde updates zoals Max die vorige week had, zich revancheren met een fenomenale overwinning. #wens

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Type-R739
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:59
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:45:
Albon gaat, dit weekend met dezelfde updates zoals Max die vorige week had, zich revancheren met een fenomenale overwinning. #wens
Ik hoop toch 2e achter Max

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ghanghis
  • Registratie: Oktober 2013

Ghanghis

Zegt ook wel eens iets

Ankona schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:32:
[...]

Wordt leuk als er dan illegale trucjes in die auto zitten en die dan onder de vlag van de organisatie illegaal rond blijft rijden.
en dan vervolgens protest ingediend door diezelfde voormalig wereldkampioen om hun oude wagen :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:04

Martinspire

Awesomeness

Iets zegt me dat Red Bull helemaal niet serieus is met Vettel, maar dat ze het in het nieuws houden puur vanwege de reclame. Want overal prijkt weer "Red Bull racing.... "

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Schumaster schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 16:30:
[...]

Dat heet toch racing point? ;)
En volgend jaar weer McLaren-Mercedes ;)

Norris komt er wel hoor, ik zie Ferrari niet zo snel bijkomen dit jaar, maar hoop wel dat RBR zijn schroefjes weer op een rijtje krijgt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:30

rammes

koekebakker 1e klas

Martinspire schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:05:
Iets zegt me dat Red Bull helemaal niet serieus is met Vettel, maar dat ze het in het nieuws houden puur vanwege de reclame. Want overal prijkt weer "Red Bull racing.... "
dat heeft RB helemaal niet nodig.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
Martinspire schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 17:05:
Zoals ik eerder al heb aangegeven. Vettel kan gewoon nog steeds heel goed door een deur met Horner en Marko, en is dan ook nog steeds vaak met hun te zien. Daarnaast lijkt hij het ook altijd goed met Verstappen te kunnen vinden. Tenzij ze elkaar van de baan rijden. En IIRC vorig jaar, hebben Verstappen en Vettel ook samen een interview voor Ziggo met Olav Mol gedaan bv. Ik zou er dus niet teveel achter zoeken.

Overigens heb ik het interview niet gekeken, maar dat is toch op een Duitstalige (/Oostenrijkse) zender? En Vettel is nog steeds de enige Duitse F1 coureur, dus in die zin ook weer niet zo gek. Was overigens die hele TV zender niet ook van Dietriech Mateschitz? Meen dat me zoiets bij staat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

@RobertMe ServusTV is van Redbull.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomcat84
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-05 19:34
RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 08:51:
[...]
Hopelijk dat Honda nog wat bugfixes doet aan Engine 9 ignition 2, ...

Daarover gesproken. Zou Albon afgelopen zondag in kansloze positie ook een "Engine 9, ignition 2" hebben gekregen?
Minor detail maar ik versta het altijd als Engine X, position Y

Het was trouwens position 8 die het probleem initieel veroorzaakte.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Krankenhausen
  • Registratie: December 2010
  • Niet online
RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:01:
[...]

En Vettel is nog steeds de enige Duitse F1 coureur, dus in die zin ook weer niet zo gek.
Wow, hebben we dan wellicht volgend jaar geen Duitser op de grid?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:12:
[...]

Lees het topic even terug ;)

Dat zou voornamelijk minder leuke impacts geven met de barrières / vangrails.
Snap ik zal vast ergens staan allemaal, maar wel een groot zoekplaatje. Vandaar dat ik het vroeg.

Jammer dat dat niet snel even omgezet kan worden, dacht al wel dat t daar aan zou liggen idd..

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobertMe
Tomcat84 schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:29:
[...]

Minor detail maar ik versta het altijd als Engine X, position Y

Het was trouwens position 8 die het probleem initieel veroorzaakte.
Juist bij die laatste switch leek ik ignition te horen. Maar position is het inderdaad ook vaker.
Oekol schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:37:
[...]

Snap ik zal vast ergens staan allemaal, maar wel een groot zoekplaatje. Vandaar dat ik het vroeg.

Jammer dat dat niet snel even omgezet kan worden, dacht al wel dat t daar aan zou liggen idd..
De grindbakken even omzetten? :+ Kijk alleen al naar T1, rechtdoor misschien wel 100 meter ruimte, terwijl er links meteen een vangrail is met meteen een tribune. Als je andersom wil rijden moet je die hele tribune afbreken, vangrail verplaatsen, ... om een soortgelijke uitloopstrook te krijgen.

Acties:
  • +6Henk 'm!

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 20:20
RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:41:
[...]

Juist bij die laatste switch leek ik ignition te horen. Maar position is het inderdaad ook vaker.

[...]

De grindbakken even omzetten? :+ Kijk alleen al naar T1, rechtdoor misschien wel 100 meter ruimte, terwijl er links meteen een vangrail is met meteen een tribune. Als je andersom wil rijden moet je die hele tribune afbreken, vangrail verplaatsen, ... om een soortgelijke uitloopstrook te krijgen.
Op de een of andere manier vind ik het argument "moet je die hele tribune afbreken" dit jaar niet erg sterk :+

LinkedIn
BlackIntel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

RobertMe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:41:
[...]

[...]

Je hebt helemaal gelijk, niet zo snel over nagedacht. Ben er de afgelopen jaren geweest, dus nja dat is wel lastig inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:10

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal
  • Nu online

Mystikal

It never hurts to help

Krankenhausen schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:36:
[...]

Wow, hebben we dan wellicht volgend jaar geen Duitser op de grid?
Inderdaad. Dat zou bizar zijn!

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Nou, eens kijken of we zondag om een andere reden kunnen schreeuwen!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:59

Damian

Insane Obtrusion

Yay weer raceweek. Wellicht wat regen dit weekend?

Ieri ero quiete perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
MikeyMan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:48:
[...]

Begin ook een beetje aan het idee te wennen ja.
Ben alleen wel benieuwd hoeveel Vettel bij kan dragen aan de ontwikkeling. Afgelopen jaren bij Ferrari gingen ook niet helemaal vanzelf. Zal ook afhangen van hoe de rijstijl van beiden op elkaar aansluit.
Volgens Newey was Webber altijd heel erg goed met aerodynamische updates en Vettel met banden, balans aan het begin van de bocht, ophanging en drivability van de motor. Dat lijkt me complementair aan Max die op het moment alles lijkt te moeten doen qua feedback.

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:27
Met Gasly vorig jaar moest Max eigenlijk ook al alle feedback doorgeven.
Zo'n jong team heeft toch zo z'n nadelen zoals feedback van de setup geven. Het zou wel grappig zijn om Vettel samen met Verstappen te zien rijden. Op het circuit konden ze weinig van elkaar hebben, als viirbeeld Mexico met het bekende italiaanse gebaar naar Vettel aan het einde van de race.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

Acties:
  • +2Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:59

pinda powerrr

Slow down...

PM_Petrol schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 00:13:
... met het bekende italiaanse gebaar naar Vettel aan het einde van de race.

Ach...Vettel denkt ook wel eens dat hij uit Egypte komt :+

[Voor 21% gewijzigd door pinda powerrr op 08-07-2020 00:22]

Waiting on the world to change

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Stiekem hoop ik met de resurgence van McLaren-Mercedes dat de zilveren livery terugkomt. :D
(Ja, die was er vanwege sigarettensponsor West, maar die livery is toch wel iconisch.)

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08:27
Ja die was mooi en zeker met de namen van de coureurs er op, Kimi, Mika.
De huidige vind ik ook wel wat hebben. Een mooie kleur oranje. Zilver is wat minder opvallend.

|| Xiaomi Mi 9T Pro 64 GB Black ||

Pagina: 1 2 3 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.

Verder wat simpele huisregels van dit topic:
  • Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
  • We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
  • Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
  • Ook het onnodig zuur of beledigend over coureurs of teams hoeft hier niet. Denk ik bijvoorbeeld aan:
    -Ocon/Leclerc/Stroll is een rotjoch.
    -Verstappen is een prutser als er een keer iets misgaat/moet naar Mercedes.
    -Ongefundeerd Ferrari/Renault bashen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee