Zo thuis aan het werk....
Prioriteiten stellen, hoofdscherm nu even voor de F1.
Prioriteiten stellen, hoofdscherm nu even voor de F1.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 4% gewijzigd door SuBBaSS op 03-07-2020 11:05 . Reden: ff wennen weer aan die namen :+ ]
...
Haha serieus? ik kan helaas niet met geluid kijken op het werk, dus heb dat moeten missen
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
PSN: xMaurice93
Mercedes rijdt in de regel niet met de rest. Die proberen altijd te rijden als de baan redelijk leeg is.Joostje123 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:03:
Mercedes nog binnen, ben benieuwd of de motor wel start van hun
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik zou het doen!
Dacht even dat er een Haas naar buiten kwam hahaMaurice079 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:06:
Die nieuwe livery van Mercedes ziet er echt tof uit hoor!
Dat vind ik een stuk mooier dan dat zilveren (die heb ik nooit mooi gevonden)Maurice079 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:06:
Die nieuwe livery van Mercedes ziet er echt tof uit hoor!
...
Hopelijk is dit bij de race niet het geval
Hij riep enthousiast over de boordradio: "Ohhhhh, dit gaat hard. Dit gaat echt hard!"G_Dragon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:05:
[...]
Haha serieus? ik kan helaas niet met geluid kijken op het werk, dus heb dat moeten missen
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik zou het doen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Haha geweldig! Dit ga ik vanavond even terugkijkenWom schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:07:
[...]
Hij riep enthousiast over de boordradio: "Ohhhhh, dit gaat hard. Dit gaat echt hard!"
Was wel grappig
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
ik vind het eigenlijk niet zo erg mooi. (niet dat dat zilver zo geweldig was).Luxicon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:06:
[...]
Dat vind ik een stuk mooier dan dat zilveren (die heb ik nooit mooi gevonden)
HohoWillem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:06:
Hamilton remt ff zijn remmen in zo te zien met die zwarte wolk van remstof.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
13:37
Maar wie wordt dan de nieuwe 'rode lantaarn'? Haas, Renault?Nibbz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:09:
Ik hoop echt dat Williams de 14 en 15e tijd rijden vandaag ofzo. Kom op Williams!
toch niet nu ik die replay met HUL zie.Willem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:05:
Is dat geel van Renault nou wat lichter of lijkt dat maar zo ?
Ja doei, die kleur is gewoon zwart. Hou toch oploekf2 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:09:
[...]
Hoho
Hamilton remt ff zijn remmen in zo te zien met die zwarte gekleurde wolk van remstof.
Blij dat we weer racen. Benieuwd wie uit onwennigheid hem in de muur plant.
Ik neem Stroll pas serieus als ie naar de kapper is geweest, loopt al jaren 24/7 met een Corona kapsel rond.Luckeh schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:10:
Eerste analyse: op basis van de outlap is Racing Point het te verslagen team!
[Afbeelding]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Carlos: It's Fast!G_Dragon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:08:
[...]
Haha geweldig! Dit ga ik vanavond even terugkijken
[ Voor 4% gewijzigd door noo op 03-07-2020 11:13 ]
Waar zie je dit? Bij mij doet de livetiming op formula1.com het niet. En ja ik heb een betaald account.Luckeh schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:10:
Eerste analyse: op basis van de outlap is Racing Point het te verslagen team!
[Afbeelding]
Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.
shakedownNibbz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:11:
Nou, dat was een korte practice.. iedereen weer binnen
Ik zou het doen!
Dank u
Stilte voor de stormNibbz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:11:
Nou, dat was een korte practice.. iedereen weer binnen
Gaat mij er meer om dat Hamilton met een hashtag op z'n helm rijdt die in de UK en VS met anti-kapitalisme en Marxisme geassocieerd wordt. Maar da's off topic, laten we niet die discussie hier hebben.Willem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:11:
[...]
Ja doei, die kleur is gewoon zwart. Hou toch op
Precies gewoon zoals het is en geen gezeur er omheenWillem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:11:
[...]
Ja doei, die kleur is gewoon zwart. Hou toch op
Roetveeg-remschijven, iedereen blij...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Je hebt gewoon te lang geen F1 auto meer gehoord (net als iedereen in deze thread)Zewatanejo schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:16:
Ligt het aan mij of klinkt de Mercedes motor anders? Wat rouwer of zo.
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Of gewoon verteld, niet doen (of wie weet het systeem er niet op zitten, dat zien wij vast niet snel)loekf2 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:16:
Bottas durft nog niet aan z'n stuur te trekken zo te zien, boze oog van Horner toch effect ?
Verwijderd
Valt mij reuze mee.pjlgt schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:18:
Toch is het totaal sfeerloos zo zonder publiek. Heeft wat mij betreft toch meer invloed op de beleving dan gedacht.
Ik vind het wel meevallen. Publiek is niet zo belangrijk bij de F1 als bijvoorbeeld bij het voetbal is mijn mening.pjlgt schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:18:
Toch is het totaal sfeerloos zo zonder publiek. Heeft wat mij betreft toch meer invloed op de beleving dan gedacht.
Waarom ben je hier blij mee? Grote kans dat ze binnen blijven...
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Voordeel: de regisseur zal in een spannende fase niet overschakelen naar het oranje juichende publiek, maar de aandacht bij de baan houden.demo31051987 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:20:
[...]
Ik vind het wel meevallen. Publiek is niet zo belangrijk bij de F1 als bijvoorbeeld bij het voetbal is mijn mening.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
op dit soort momenten dat alles stil ligt, dan zijn shots van het publiek wel een toevoegingdemo31051987 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:20:
[...]
Ik vind het wel meevallen. Publiek is niet zo belangrijk bij de F1 als bijvoorbeeld bij het voetbal is mijn mening.
precies, daar schieten we nu niets mee op.Damian schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:21:
[...]
Ik zou het doen!
Waarom zouden ze daarom binnen blijven, juist met regen word het alleen maar leukerDamian schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:21:
[...]
Of op Silverstone naar het publiek terwijl er gewoon ingehaald wordtSpotmatic schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:21:
[...]
Voordeel: de regisseur zal in een spannende fase niet overschakelen naar het oranje juichende publiek, maar de aandacht bij de baan houden.
Als ze bij voetbal publiek uit FIFA toe kunnen voegen aan het beeld, kunnen ze hier toch wel publiek van F12020 toevoegen?sambalbaj schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:21:
[...]
op dit soort momenten dat alles stil ligt, dan zijn shots van het publiek wel een toevoeging
per aspera ad astra
Waar ik mij wel in kan vinden, is dat de auto nu wel erg zwart is. Iets meer van die andere kleur zou misschien helpen. Al lijkt het mij leuk als ze in plaats van die kleur, bijvoorbeeld mixen met wit (als secundaire kleur hier en daar)sambalbaj schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:08:
[...]
ik vind het eigenlijk niet zo erg mooi. (niet dat dat zilver zo geweldig was).
Moet nog wel wennen om er een Mercedes in te herkennen.
...
Mja zo werkt dat niet helaasG_Dragon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:22:
[...]
Waarom zouden ze daarom binnen blijven, juist met regen word het alleen maar leuker
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2020 11:24 ]
Ah oke, ja dan is het wel jammer dat er regen valt.Damian schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:23:
[...]
Mja zo werkt dat niet helaas
Zondag waarschijnlijk droge race, dus hebben ze weinig aan "natte data", dus sparen ze liever de auto.
Op F1 TV. En dan de pagina 'DATA'.GAEvakYD schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:12:
[...]
Waar zie je dit? Bij mij doet de livetiming op formula1.com het niet. En ja ik heb een betaald account.
Ik neem aan dat alle teams er wel aan gewerkt hebben tijdens de lockdown.Verwijderd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:24:
Horner: wij zijn ook bezig met DAS systeem en hebben het snel klaar als het legaal is bij Mercedes!
Yeah! Net op F1 tv.
Of dat zou zo mooi is. Ik zie dat liever afgeschaft. Dat zorgt ervoor dat je al rijdend de auto kan afstellen. Net als traction control / abs / etc. Geen idee of dat vooruitgang is, maar het is wel modern (al hebben consumenten op de weg er niets aan)Verwijderd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:24:
Horner: wij zijn ook bezig met DAS systeem en hebben het snel klaar als het legaal is bij Mercedes!
Yeah! Net op F1 tv.
...
Voor zondag mag je vast een regendans doen jaG_Dragon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:24:
[...]
Ah oke, ja dan is het wel jammer dat er regen valt.
Vaak sta ik te juichen om regen bij de race
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Het is al verboden vanaf 2021, dus het zou alleen maar voor dit seizoen zijn.Luxicon schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:25:
[...]
Of dat zou zo mooi is. Ik zie dat liever afgeschaft. Dat zorgt ervoor dat je al rijdend de auto kan afstellen. Net als traction control / abs / etc. Geen idee of dat vooruitgang is, maar het is wel modern (al hebben consumenten op de weg er niets aan)
Ik zou het doen!
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ze schijnen ook DAS te hebbenkaos001 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:28:
Ik log net in. Op Sky hadden ze het over een nieuw systeem/truukje bij Red Bull? Heb even gemist waar het precies over ging. Weet iemand dit?
I lost the brake pedal.rammes schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:27:
Romain heeft zijn pedaal verloren. hij zal het vast anders bedoelen
DAS van Mercedes gekopieerd.kaos001 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:28:
Ik log net in. Op Sky hadden ze het over een nieuw systeem/truukje bij Red Bull? Heb even gemist waar het precies over ging. Weet iemand dit?
Gewoon een bandje met de Snollebollekes er onder zitten in een paar bochten. Net echt.LAD93 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:22:
[...]
Als ze bij voetbal publiek uit FIFA toe kunnen voegen aan het beeld, kunnen ze hier toch wel publiek van F12020 toevoegen?
Ik zou het doen!
[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 03-07-2020 11:30 ]
per aspera ad astra
Mercedes confirms it is running DAS on the car this weekend #F1 #AustrianGP
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 3 juli 2020
Ik vind die van Mclaren net iets teveel afleidenNibbz schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:33:
Hmm.. het visier van HAM ziet er wel heel vet uit in die zwarte auto!
Mijn boefje is liev!
Is al gebruikt zelfs, https://twitter.com/ThomLalkens99/status/1278983753398980608Verwijderd schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:34:
DAS gaat gebruikt worden bij Mercedes. Ted Kravitz nu op Sky F1. Confirmed!
9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq