Dat we dit jaar deze drukte op de starting grid niet gaan zien:SpeedfreakR schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:00:
Wat bedoelt de F1 nu met:
[...]
Bron: https://www.instagram.com/p/CCI3na1oA-X/?igshid=fasa4ehni4g8

-
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat we dit jaar deze drukte op de starting grid niet gaan zien:SpeedfreakR schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:00:
Wat bedoelt de F1 nu met:
[...]
Bron: https://www.instagram.com/p/CCI3na1oA-X/?igshid=fasa4ehni4g8
-
Waarschijnlijk geen pers, gridgirls, pr mensen, muzikanten.Edd schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:17:
[...]
Dat we dit jaar deze drukte op de starting grid niet gaan zien:
[Afbeelding]
Foto is genomen met de Hubble TelescopeRocketKoen schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:23:
[...]
Waarschijnlijk geen pers, gridgirls, pr mensen, muzikanten.
Die foto is overigens ook erg misleidend genomen met een hele grote lens. De grid lijkt vierkant terwijl hij in werkelijkheid 12 meter breed is en 170m lang
Pers is er sowieso al vrijwel niet (aanwezig).RocketKoen schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 22:23:
[...]
Waarschijnlijk geen pers, gridgirls, pr mensen, muzikanten.
Die foto is overigens ook erg misleidend genomen met een hele grote lens. De grid lijkt vierkant terwijl hij in werkelijkheid 12 meter breed is en 170m lang
Ik stem voor Vettel tweede achter VERtlpeter schreef op donderdag 2 juli 2020 @ 19:27:
[...]
Zou een leuke plott wist zijn als Vettel kampioen wordt. Ik stem voor.
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
zin anJasphur schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:19:
Nou. Laat het maar beginnen vandaag!
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
FP1&2 waarschijnlijk nat.Joach1m schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 07:42:
Wat is het weer op dit moment? Regen zoals voorspeld?
En wat mij betreft mogen ze de Mercedes in het zwart houden. Schitterend. Ik ben nooit een groot fan geweest van de volledig zilveren bolides.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Enorm offtopic, maar weet iemand wat voor maskers dat zijn die oa Mclaren en Ferrari gebruiken? Heb er ook een paar nodig, deze zien er wel comfortabel en fasionable uit
PSN: DutchTrickle PVoutput
Is al 10 meer als afgelopen 3 maanden!Grimmie187 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 08:47:
Zitten we allemaal klaar om eindelijk weer F1 te kunnen kijken, zeikt het van de regen en worden er vandaag straks 10 rondjes gereden...
Ironisch, haha
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Mijn boefje is liev!
Ik zou het doen!
Ik zou het doen!
Wat @justerik aangeeft, hij was er al "op de achtergrond". Daarnaast was hij ook al schrijver op de F1 website.rammes schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:16:
Zeg, die sidekick van Will buxton, Lawrence Barretto is hij voor het eerst erbij dit jaar? of is hij me gewoon eerder niet opgevallen.
Ik denk dat ze hem vanwege de diversiteit dit jaar naar voren geschoven hebben om het zichtbaar te maken dat er echt wel mensen met verschillende achtergronden aan het werk zijn in de F1. En daar is niks mis mee.RobertMe schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:32:
[...]
Wat @justerik aangeeft, hij was er al "op de achtergrond". Daarnaast was hij ook al schrijver op de F1 website.
"When you grow up your heart dies"
Vind je? Ik vind het schijnheilig gedrag.sjaool schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:47:
[...]
Ik denk dat ze hem vanwege de diversiteit dit jaar naar voren geschoven hebben om het zichtbaar te maken dat er echt wel mensen met verschillende achtergronden aan het werk zijn in de F1. En daar is niks mis mee.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het lijkt net alsof er opeens iemand zichtbaar bijkomt vanwege diversiteit, maar aangezien hij al langer meedoet is het aan de andere kant gewoon een goed moment!sjaool schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:47:
[...]
Ik denk dat ze hem vanwege de diversiteit dit jaar naar voren geschoven hebben om het zichtbaar te maken dat er echt wel mensen met verschillende achtergronden aan het werk zijn in de F1. En daar is niks mis mee.
Nja, het kan, maar het kan ook niet zo zijn. Vorig seizoen hoorde je hem al als interviewer bij het vierkantje, en ik denk dat hij rond de testdagen ook al wat dingetjes heeft gedaan/in beeld was? Daarnaast komt F1TV nu blijkbaar met een eigen pre- en postshow, dus dan is het ook niet zo gek dat er iemand bij komt. Dat de eerste kandidaat dan iemand is die ze al in dienst hadden lijkt mij dan ook niet zo gek. En toevallig is het dan iemand met een "niet westerse achtergrond" in een tijd dat er veel wordt gesproken over diversiteit. Lijkt mij dus gewoon toeval.sjaool schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:47:
[...]
Zag m ergens online voorbij komen, maar leuk drinkspelletje om elke x een slok te nemen als Lawrence 'confidence' zegtrammes schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:16:
Zeg, die sidekick van Will buxton, Lawrence Barretto is hij voor het eerst erbij dit jaar? of is hij me gewoon eerder niet opgevallen.
Hopelijk fixen ze die audio nog wel voor morgenMartinspire schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:11:
Op F1TV staat inmiddels ook paddock pass:
https://f1tv.formula1.com...ck-pass-pre-race-aut-2020
Zie nog geen mirror staan. Audio is soms ook messed up
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 03-07-2020 10:22 ]
Finally, 2020 is on! 🦁 #UnleashTheLion #KeepPushing 🇦🇹 #AustrianGP pic.twitter.com/rDEOEBf9Mb
— Max Verstappen (@Max33Verstappen) 3 juli 2020
Leuk filmpje!justerik schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 09:21:
[YouTube: Weekend Warm-Up! | 2020 Austrian Grand Prix]
Lawrence Barretto is er al langer bij, volgens mij deed hij eerst wel eens interviews voor Will Buxton's Paddock Pass.
[ Voor 29% gewijzigd door psy op 03-07-2020 10:32 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Je weet toch waarom in 1934 de toenmalige Mercedes-chef de witte verf eraf liet halen, zodat er alleen glimmend bodywork overbleef?
Nog net beetje te vroeg voor bier en chips toch ?Spotmatic schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:34:
Zo, even mijn RBR polo aangetrokken voor het eerst in 7 maanden.
Het is altijd tijd voor bier en chips (rond is ook een vorm)Willem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:36:
[...]
Nog net beetje te vroeg voor bier en chips toch ?
Het is dat ik op kantoor zit, maar anders was tijd zeker geen excuus!Willem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:36:
[...]
Dubbele digits! Dus dan kan het primaWillem30 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:36:
[...]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik werk thuis dus ik trek wel iets opendemo31051987 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:36:
[...]
Het is altijd tijd voor bier en chips (rond is ook een vorm)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
https://f1manager.info/ranking/4605
13:37
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
-
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Geluid gelijk even op 10 gezet idd. Word altijd vrolijk van die tuneHarryDeCowboy schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:56:
Die intro.... Kippenvel, eindelijk...
13:37
Slechte planning danPaRaDoX4 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:57:
gaan we net beginnen heb ik een 2 uur durend overleg...... ik spiek stiekem met jullie mee, hou me op de hoogte!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Wrong Sainz
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik kreeg serieus net ook ff kippenvel toen ik ze zag wegrijdenHarryDeCowboy schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 10:56:
Die intro.... Kippenvel, eindelijk...
doesliefAnoniem: 91868 schreef op vrijdag 3 juli 2020 @ 11:02:
[...]
Jij kijkt een race terug uit het V10 tijdperk?
Ik zou het doen!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq