mijn inziens is het een fout van Hamilton, hij raakt Albon op het achterwiel, degene die voor rijdt, heeft het recht van de lijn te pakken, mijn inziens.
Merc straks 44 punten
redbull 0
redbull 0

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Bensimpel
Positieve meneer
Nee dat is ferrari alSaturnus schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:34:
RedBull de clowns van het weekend.
😆 - Denk ook eens om ;)
In de herhaling was te zien dat HAM geen stuurbeweging naar links maakt, hij hield z'n lijn. Er was gewoon geen ruimte aan de buitenkant. ALB had dan zelf meer uit moeten wijken..ScorpionSquad schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:33:
Als ik het zo terugzie was dit gewoon een goede move van Albon, Hamilton had zat ruimte. Dit was niet nodig.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Dat is het gewoon echt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Tuurlijk wel. Albon was er voorbij.Malfunctions schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:34:
Ziet er lelijk uit, maar volgens mij kan Hamilton hier niet veel aan doen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Rookie mistake... maar on a positive note... Hij probeert het wel!
"When you grow up your heart dies"
Ben geen fan van Hamilton, maar deed hier niks fout...Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:34:
Verdient een straf dit. En dan krijgt Hamilton 5 sec... En is ie nog 2e...
Als beide Mercedesses stuk gaan krijgen we nog een Ferrari op het podium... Like wtf!!!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ham doet toch niet terugsturen? Ik denk toch echt een fout van Albon.
Voor een team als RB worden ze hier niet echt blij mee, heb al medelijden met Albon.
Albon gewoon te gretig. Maar wel mooi om te zien.
Red Bull houdt wel vast aan de strategie van het seizoen al de eerste paar races verprutsen
Hoop dat ze HAM keihard straffen. Niet zo'n lullig 5 second strafje, maar stop'n'go op zijn minst.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb meer drank nodig.
Norris..please.. jij dan?
Edit: Kak.
Norris..please.. jij dan?
Edit: Kak.
[ Voor 11% gewijzigd door Nat-Water op 05-07-2020 16:36 ]
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
HAM gaat geen straf krijgen. Hij kan hier niks aan doen. Geen stuurbeweging of ietsgambieter schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:
Hoop dat ze HAM keihard straffen. Niet zo'n lullig 5 second strafje, maar stop'n'go op zijn minst.
per aspera ad astra
Hij zat er dik voor. Dan moet je iets toegeven als je de ruimte hebt, m.i.RoD schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:34:
[...]
In de herhaling was te zien dat HAM geen stuurbeweging naar links maakt, hij hield z'n lijn. Er was gewoon geen ruimte aan de buitenkant. ALB had dan zelf meer uit moeten wijken.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Goede tactiek, even de druk van de ketel door jezelf kansloos te maken voor de titeleamelink schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:
Red Bull houdt wel vast aan de strategie van het seizoen al de eerste paar races verprutsen

Grapjas, voor wat?gambieter schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:
✌
- DaniëlWW2
- Niet online
Norris.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En dan bij de laatste races de sterren van de hemel rijden en net punten tekort te komen om echt mee te doen in het kampioenschapeamelink schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:
Waiting on the world to change
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:28
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
We vestigen onze hoop op LEC
Hij moest gewoon in het niets oplossen?Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:
[...]
Dikke bullshit. Ook al stuurt je niet. Hij laat hem wel naar buiten lopen tegen een andere auto die voor ligt.
Ferrari heeft nog 5 ronden voor een mooie F, dus vrees niet
People as things, that’s where it starts.
Echt, als je hier denkt dat Hamilton fout zit heb je echt totaal geen verstand van F1.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Liever PER.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Waarom? ALB probeert het moeilijk buitenom. HAM duwt hem niet eens. Je ziet stuur van HAM gewoon blijven sturen.gambieter schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:
Ik ben blij dat ALB laat zien niet bang te zijn om te racen en inhalen, maar deze was gewoon slordig
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Red Bull presteert anders wel het beste onder druk. Dat gaat bij Mercedes nog wel eens fout.
Je kunt ook bewust een lijn aan houden om iemand die je ingehaald heeft van de baan af te dwingen. Ik zeg fout van HAM, maar laten we het afdoen als een race incident
Zo'n stuurbeweging zie je echt, het zou een beetje minder insturen kunnen zijn. Vraag me af of je dat ziet, en HAM is toe instaat om te winnen.LAD93 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:36:
[...]
HAM gaat geen straf krijgen. Hij kan hier niks aan doen. Geen stuurbeweging of iets
Dus als de 7 auto’s die sterker zijn dan de Ferrari er uit zijn. Dan pas komt Leclerc in de buurt
LEC op verse softs tegenover oude mediums van PER. Die gaat ie natuurlijk pakken. Wie had dat gedacht, dan toch een Ferrari op het podium. Mazzel natuurlijk door de omstandigheden, maar hij is er toch.
HAM 5 Seconde
HAM > 5s penalty
Tijdstraf voor HAM. Stampen Norris!
PSN: xMaurice93
Albon was er langs. Zat niet naast de baan. Dus dan moet Hamilton ruimte geven en niet naar buiten drukken. Daar hoef je niet voor te sturen...ArthurMorgan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:37:
Echt, als je hier denkt dat Hamilton fout zit heb je echt totaal geen verstand van F1.
Albon had ze beide kunnen passeren als die maar een beetje geduld had gehad, stom stom. 🤐
Zo, Hamilton krijgt er flink van langs dit weekend
Flickr PSN ID= cheironnl
Zo dan oeps Hamilton.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Terug naar F1 school jij..ArthurMorgan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:37:
-
- DaniëlWW2
- Niet online
Gaat Leclerc nu echt winnen?
[ Voor 50% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2020 16:38 ]
Zo, HAM +5 seconden. Had ik niet verwacht.
Ben overigens benieuwd wat LEC in de laatste paar rondes nog kan.
Ta da. Wie had er nu gelijk?RoD schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Zo, HAM +5 seconden. Had ik niet verwacht.
En ook die belachelijke 5 sec weer. Dit is gewoon een stop and go of drive through.
[ Voor 84% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2020 16:39 ]
Dus Lewis had moeten liften omdat Albon er voorbij was?
Ferrari zit er goed bij. 2de plaats.
En dan bedenken dat Ferrari niets scoorde.
En dan bedenken dat Ferrari niets scoorde.
PSN: McMillan0984
Toch 5 seconden voor Hamilton... Als ze dan vinden dat Hamilton fout zat, is 5 seconden natuurlijk een belachelijk lage straf. Hoewel ik vond dat Albon daar gewoon niet handig zat. Had hem er beter wat later aan de binnenkant naast kunnen zetten om er desnoods samen af te gaan.
De steawrds geven inderdaad een penalty aan Hamilton. Maar helaas krijgt Albon zijn P2 daar niet mee terug.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Nou. Die snap ik niet maar ik geef mijn foute inschatting ruiterlijk toe
DUGG
Zo, da's een beste straf zeg voor HAM. Had ik, eerlijk gezegd, niet verwacht. Naar mijn menig zat ALB gewoon fout.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
p4 zelfs nognachtnet schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
dus lec op p2, HAM p3 Virtueel?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Zo dacht de leiding er dus ook over.LAD93 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:37:
I stand corrected.
HAM moet zo laag mogelijk eindigen indien VER kans wil maken op de WK
U zei.... De raceleiding is het er niet mee eens, met jou statement.... ga zelf nog maar eens bij jezelf ten rade.
ArthurMorgan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:37:
HAM een tijdstraf in de race, woei das nieuw
Degene die dit podium had voorspeld: BOT, LEC,PER
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:28
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
HAM 5seconden dat had ik echt niet verwacht hij valt zelfs buiten het podium nu. Wat een knotsgekke race uiteindelijk.
+5 second is zo'n non-strafje.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Et voila, 5secgambieter schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:35:

Leclerc 2e

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ja.Chefbierrr schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Dus Lewis had moeten liften omdat Albon er voorbij was?
Deze race bevat toch weer een hoop spektakel!
Ach, stewards hebben hier alleen gelijk als ze Merc straffensanderb schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Nou..@gambieter , I stand corrected.
Als de stewards het anders zien, dan zal ik het wel fout zien
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Niet online
Het zijn zo een aantal plaatsen als het dichtbij blijft.gambieter schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Ik zou als NOR - SAINZ toch gewoon kiezen voor safe, we weten nog met de RB..
Ik denk dat je zelf de reglementen nog even moet doornemenArthurMorgan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:37:
Ik ben verrast dat Hamilton een penalty krijgt. Was toch gewoon een racing incident?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Nou. Er gebeurt iniedergeval genoeg deze race.
Niet verwacht, maar uiteindelijke toffe startrace. Ik ben alleen to-taal niet tevreden met de resultaten
Niet verwacht, maar uiteindelijke toffe startrace. Ik ben alleen to-taal niet tevreden met de resultaten
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
Die oranje auto's knikkeren elkaar straks uit de race.
Merc heeft 2 wagens hoorRRCreations schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
ALB alweer bijna in de punten.
Dit keer niet, want het veld licht nog redelijk bij elkaar door de recente SC.gambieter schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:
Als bottas nu slim is drukt hij het veld in elkaar..
Verstappen gaat nooit meer WK winnen zoals hier al werd gezegd nadat ver uitvielRRCreations schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:38:

Verwijderd
De straffen staan weer schitterend in verhouding met het nadeel wat, in dit geval, Albon heeft.
Ik zie HAM als enige grote concurrent van MAX.
Zelfde stewards die gisteren de fout van Hamilton niet zagen nu bang om dezelfde fout te maken? ...maken ze hem alsnog...
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Het bewijs dat die "critical issues" van Mercedes fake is: na de tijdstraf kan Hamilton wel ineens vol gas geven en is 'ie veruit de snelste.

PER +5s Speeding PIT
[ Voor 48% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-07-2020 16:40 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.