Laaaang geleden dat het andersom was...Heijmenberg99 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:18:
Dat moment dat de SC meer cilinders heeft dan de F1 wagens
Verwijderd
Sneaky edit.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:22:
De band brak af van de velg. Dat gaat de FIA leuk vinden...
Wheel..... Wheeellll hey you give me a f.cking wheel cmon....
Albon op P4, omdat hij inhaalde terwijl de SC al uit was?
Driver of the day: Bernd Mayländer
Meeste ronden aan kop
Meeste ronden aan kop
ora et labora
Hoezo? Albon haalde hem juist in tijdens crash van Kimi.Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:25:
Toch gek dat Perez die plek niet terug moet geven?
Ja, Alfa zit ook in het complotPhusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:24:
Mercedes krijgt het weer cadeau zo.
People as things, that’s where it starts.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Maar we krijgen nu hartstikke koude banden, Mercedes met problemen en Albon lijkt sneller dan Perez.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Yep, was in de herhaling goed te zien.Jolke schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:26:
Albon op P4, omdat hij inhaalde terwijl de SC al uit was?
Goed verhaalKlaasjeNL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:21:
[...]
Of juist te lang?Ik volg het vanaf +/- '86. In die tijd (en ook de jaren erna) stonden de auto's ook gewoon stil langs het rechte stuk. Die auto van Russell stond op een plek waar je met de grootste moeite nog niet komt als je op normale snelheid ligt door de buitenwaartse krachten in die bochtensectie.
Tijdens de crash is geen probleem vraag is wanneer de SC borden aan gingen.Ari Gold schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:26:
[...]
Hoezo? Albon haalde hem juist in tijdens crash van Kimi.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maarja, nog maar +/- 10 rondjes?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:26:
Maar we krijgen nu hartstikke koude banden, Mercedes met problemen en Albon lijkt sneller dan Perez.
-
MC heeft toch DAS? Of andere problemen?DaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:26:
- DaniëlWW2
- Niet online
Dan zal Albon tempo moeten maken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Hij was er volgens mij al voorbij. Waarom verremt Perez zich als de SC er al uit is...
- DaniëlWW2
- Niet online
Ja, maar dat helpt waarschijnlijk niet als je achterbanden ook koud zijn.
10 rondjes, maar Albon zal niet meer dan 4 seconden van Bottas af zitten, die niet kan pushen op oude banden, net als HAM.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Pijnlijke stilte haha.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ik snap m niet
ora et labora
Gearbox sensor die feestje aan het vieren is.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Hop, naar binnen met dat hok.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Nou, naar binnen met die kamperbak!
Fucking hell man
⛔ Trackers of betalen ⛔
Volgens mij was die er net voorbij, voor de SC aanging.RoD schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:28:
ALB blijkbaar toch op P3?
-
Ja vreemd, zie het net ook. Niet onterecht, gezien Perez zich m.i. gewoon verremde.RoD schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:28:
Nope zo leek het wel maar je ziet de rem"trommel" zitten, de velg zat nog gewoon in de band.tweakduke schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:23:
Nou de band is van de velg gelopen, dus de velg zat wel goed vastgeschroefd.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Ik wou het met zeggen. Snap het niet.RoD schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:28:
Dat dus... Blijkbaar toch goed gezien.Phusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:27:
[...]
Hij was er volgens mij al voorbij. Waarom verremt Perez zich als de SC er al uit is...
Mooi voor Albon.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Albon kreeg toestemming van de stewards.
Albon direct vanaf P3 nu, maakt de restart nog wat leuker. Hopelijk snel voorbij HAM
Blijkbaar was ALB er dus toch voorbij. Dat moet echt een fractie van verschil zijn geweest...
Bij het inhalen zag ik wel het SC knipperen.
Je kan met de beste wil van de wereld geen spin maken en er daar naar de binnenkant van de bocht in de muur vliegen. Althans, niet op snelheden waarmee F1-auto's door die bocht gaan.Brummetje schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:26:
[...]
Goed verhaalEr hoeft maar 1 iemand raar te spinnen en je klapt erop.. Vroeger genoeg mensen verongelukt omdat iemand op een plek stond waar je toch nooit komt.. tot dat...
Oh, zuur voor PER maar goed voor ALB.
Goo ALB gooo
Goo ALB gooo

ALB kan nu laten zien wat ie waard is. Een nieuwe set rood vs. een oude set hard.
Als VER hier had gezeten... maarja als, als heb je niets aan.
Als VER hier had gezeten... maarja als, als heb je niets aan.
- DaniëlWW2
- Niet online
En daar gaan we.
Nou...ALB heeft nog wat recht te zetten met HAM die hem vorig jaar van een podium beroofde
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
En nu met de rode bandjes langs de beide Mercs. 😋
Slim gedaan van Red Bull, ALB op soft te zetten.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Fucking hell
Flickr PSN ID= cheironnl
ALB 
Doet ie het wéér!
Wat een pijnlijke dag voor RB zeg. Vorige keer was het de schuld van HAM, maar dit keer stuurde hij te vroeg in (volgens mij).
Doet ie het wéér!
Wat een pijnlijke dag voor RB zeg. Vorige keer was het de schuld van HAM, maar dit keer stuurde hij te vroeg in (volgens mij).
Dat is zo dom man man.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tjeezz...doe het dan goed en neem HAM ook mee!!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Mogelikjk is dit een fout van Ham
Albon reed voor Ham
Albon reed voor Ham
Het zit ook wel allemaal mee bij merc
Ongelofelijk om het zo weg te geven weer
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:00
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Rookie fout van Albon, hij durft het wel
Jij bent de rare crash achter de SC van Grosjean vergetenKlaasjeNL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:31:
[...]
Je kan met de beste wil van de wereld geen spin maken en er daar naar de binnenkant van de bocht in de muur vliegen. Althans, niet op snelheden waarmee F1-auto's door die bocht gaan.
Nou Perez op podium dan maar

ora et labora
Werkelijk....

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
- DaniëlWW2
- Niet online
Met Hamilton, alweer...
[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2020 16:35 ]
Tikt em aan. Verdorie, zo gretig ALB.
HAM, oelewapper!!!!!
[ Voor 33% gewijzigd door AW_Bos op 05-07-2020 16:34 ]
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Told Yamrc4nl schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:21:
Ik hoop in ieder geval dat mercedes albon niet weer van een podiumplek gaat beroven.
ora et labora
Hamilton deed niks verkeerd, liet hem staan en stuurde niet in.
Hij legt zichzelf wel op de slachtbank zo... Klotezooi.
Niks Hamilton, Albon maakt een domme fout
Als ik het zo terugzie was dit gewoon een goede move van Albon, Hamilton had zat ruimte. Dit was niet nodig.
'Quaevis terra patria' - Desiderius Erasmus
Hij deed t zelf
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Dit was gewoon een fout van Albon. Hamilton deed niks foutPhusebox schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:33:
Alweer fucking Hamilton... Kut figuur.
DUGG
Nou Marko... ga VET maar halen voor volgend jaar.
En geen schade bij Lewis he, daar zit een engel op die Halo....
Hamilton heeft zoveel geluk. Ongelofelijk...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Als je dan tikt....tik dan hard genoeg...
Waiting on the world to change
Ziet er lelijk uit, maar volgens mij kan Hamilton hier niet veel aan doen.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Wel de merc sensor naar de knoppen geholpen dan?
Verdient een straf dit. En dan krijgt Hamilton 5 sec... En is ie nog 2e...
Grosjean ligt er al uit, dus daar hoeven we ons geen zorgen over te maken.Brummetje schreef op zondag 5 juli 2020 @ 16:33:
[...]
Jij bent de rare crash achter de SC van Grosjean vergeten
Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.