FUCKKKKKK
VER kaputt.
"When you grow up your heart dies"
ALB had een slechte exit omdat hij moest verdedigen en daarna HAM ook nog DRS, dus wel logisch eigenlijk.Mach schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:23:
Wat een snelheidsverschil tussen Ham en Alb
Max kapot!
Verdomme, hoe kan het ook anders
Flickr PSN ID= cheironnl
Hier ook heb nu wel verbinding via de android app.SinergyX schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:24:
Website van F1 draait hier voor geen meter, lekker is dat
Is wel allemaal erg klein zo, maar ik kan kijken iig
- leeg -
En de Honda kapt ermee. Lijkt einde van Verstappen
PSN: xMaurice93
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ai ai ik zag de tijd ineens opspringen. Max out
Faaaaaaak motor stuk bij max
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Oh FFS...
Hij wou een setting wisselen en toen gebeurde dit...
Hij wou een setting wisselen en toen gebeurde dit...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou het waren 11 mooie rondjes
Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers
man man man.
Ik zou het doen!
Hij rijdt nog...
Apologies, something went wrong
There is currently an issue with this content. Please try again later, or select a different video.
Dan maar textueel van jullie lezen wat er gebeurd
There is currently an issue with this content. Please try again later, or select a different video.
Dan maar textueel van jullie lezen wat er gebeurd

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nou, dat was kort.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
VTEC kicked out yo.
People as things, that’s where it starts.
Nooo!
Versnellingsbak denk ik.

Daar gaat het kampioenschap
De wagen blijft in anti stall hangen...
Hoort allemaal bij het plan. Ze zijn nog aan het groeien met Honda. WDC in 2043!
Tsja, het blijft een mechanische sport 
Jammer, maar helaas.

Jammer, maar helaas.
Max verliest z'n vermogen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Ze gaan het stuur wisselen...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Echt jammer dit. Niet alleen omdat het Verstappen is, maar ook omdat het de enige is die de Mercs dwars kon zitten. Erg jammer voor de wedstrijd dit
Flickr PSN ID= cheironnl
Volgende week in de herkansing
ora et labora
Ach, volgend weekend poging 2 ?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Lijkt toch een versnellingsbak probleem, en dus niet Honda?eamelink schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:27:
Hoort allemaal bij het plan. Ze zijn nog aan het groeien met Honda. WDC in 2043!
Ik denk dat we redelijk veilig kunnen stellen dat Mercedes dit jaar 1&2 wordt en dat de spanning hem zit in welke Mercedes het wordt. Potverdorie, wat kut...
Ga ergens anders trollen...
[ Voor 73% gewijzigd door DaniëlWW2 op 05-07-2020 15:29 ]
Zijn ze ook mee aan het groeien. Hoort erbij. Iedereen die had verwacht dat het nu al goed zou werken die weet niet hoe het werkt in de F1!Krukar schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:27:
[...]
Lijkt toch een versnellingsbak probleem, en dus niet Honda?
Dat wisten we vrijdag toch alKlaasjeNL schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:28:
Ik denk dat we redelijk veilig kunnen stellen dat Mercedes dit jaar 1&2 wordt en dat de spanning hem zit in welke Mercedes het wordt. Potverdorie, wat kut...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Achteruit de pitbox in en Max uit de wagen.
Dat, inderdaad. P1 en P2 zijn nu vergeven aan Mercedes, dus dat gevecht gaan we niet meer ziencheiron schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:27:
Echt jammer dit. Niet alleen omdat het Verstappen is, maar ook omdat het de enige is die de Mercs dwars kon zitten. Erg jammer voor de wedstrijd dit

Wat heeft Ferrari gedaan de laatste maanden
De kwalificatie lijkt geen incidentje als ik die zie rijden.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
[ Voor 74% gewijzigd door Rivanov op 05-07-2020 15:29 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Positiever nieuws:
Renault zit nu wel eindelijk op het niveau van Ferrari
Renault zit nu wel eindelijk op het niveau van Ferrari
Hij moet iets compenseren
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Benieuwd of ie nog gaat instappen als ze m wel weer aan de praat krijgen.
Volgende week toch weer een race op dit circuit. Lijkt me dat je dan gewoon die data wil binnen krijgen nu.
Volgende week toch weer een race op dit circuit. Lijkt me dat je dan gewoon die data wil binnen krijgen nu.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
En weer een 1-2 voor Mercedes aangezien die met afstand (lees: AFSTAND) de beste en meest betrouwbare auto hebben.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Zo'n opmerking is nu ook weer niet nodig. Beetje jammer om zo sfeer verpestend te reageren.J_Velsink schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:28:
Heerlijk dit, grote mond van Red Bull even gesnoerd.
Ach, de ramptoeristen hebben hun drs ook aangezet.
DUGG
Nou. On a positive note: Eerste podium van Albon lijkt wél waarschijnlijk
Max helaas maar met geen naamsverbastering word je geen wereldkampioen of naar Mercedes en anders wordt je het nooit.
[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 05-07-2020 15:33 ]
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Roep maar niet te hardMaurice079 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:29:
Nou. On a positive note: Eerste podium van Albon lijkt wél waarschijnlijk

Latifi in front of Verstappen. 2020 strikes again.
— Giedo van der Garde (@GvanderGarde) 5 juli 2020
Als er geen Renault uitvalt... Is Honda echt onbetrouwbaar
PSN: McMillan0984
Nu is het een kwestie van tijd totdat we "Valterri this is James..." horen.

Hoe makkelijk HAM er bij ALB voorbij ging voorspelt ook niets goeds... hoe snel kan hoop weg zijn zeg
.
Hoezo groeien? Nu al? Als ze nog een keer een WK willen pakken moeten ze er staan. Zowel rbr als Honda. Dit is gewoon niet goed genoeg.eamelink schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:28:
[...]
Zijn ze ook mee aan het groeien. Hoort erbij. Iedereen die had verwacht dat het nu al goed zou werken die weet niet hoe het werkt in de F1!
En in mijn ogen ook nu al het einde aan enige spanning in dit WK.
Lijkt me stug in de eerste race van het seizoen toch?Bart-Willem schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:30:
Nu is het een kwestie van tijd totdat we "Valterri this is James..." horen.
Hoe zouden ze Ham voor Bot krijgen? Pitstop "gaat verkeerd"? Of anderzijds?
Max had niet bij Red Bull moeten bijtekenen. Zag hem op korte termijn zeker wel een stoeltje bij Mercedes aangeboden zien krijgen. Nu gaat dat niet meer gebeuren.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Ben benieuwd wanneer de team orders komen bij Mercedes.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Voor het WDC gaat VER het nooit meer inhalen dit jaar.
Ferrari heeft het erg lastig, maakt weinig indruk. McLaren en RP doen 't netjes!
Ferrari heeft het erg lastig, maakt weinig indruk. McLaren en RP doen 't netjes!
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Max valt uit
Het is wel óntzettend gaaf dat Ricciardo druk kan zetten op Vettel in een Ferrari. Leuk dat het zowel Vettel als Ferrari is. (Al begin ik Vettel wel als een slachtoffer te zien als ik de Ferrari's zo zie presteren.)
Jij hebt info dat Hamilton er mee gaat stoppen?Koning-Admiraal schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:31:
Max had niet bij Red Bull moeten bijtekenen. Zag hem op korte termijn zeker wel een stoeltje bij Mercedes aangeboden zien krijgen. Nu gaat dat niet meer gebeuren.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Eerst doet de stream het niet, behalve de onboard van Verstappen. Dus prima. Toen ging de auto van Max dood en nu doet de stream het weer.
Mercedes 1 & 2 dit seizoen. En volgend jaar dezelfde auto's, dus volgend jaar wederom Mercedes 1 & 2. Ik stop maar even met F1 denk ik.
Mercedes 1 & 2 dit seizoen. En volgend jaar dezelfde auto's, dus volgend jaar wederom Mercedes 1 & 2. Ik stop maar even met F1 denk ik.
Hopelijk rijden Bottas en Hamelton elkaar eraf en hebben we volgende week weer een nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laat Norris of Albon deze dan maar winnen.
Voor een ouderwetse 6 stopper gaan.TommyGun schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:31:
Ik sta bij dat team nergens van te kijken. En vanaf nu voelt het als tijdverspilling tenzij het bodywork van Hypocrite Livery (TM) weg gaat smelten.Razr schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:31:
[...]
Lijkt me stug in de eerste race van het seizoen toch?
ALB alweer 6.5s achter HAM
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Dat had gaaf geweest als het door de performance van Renault zou zijn ipv het falen van Ferrari.KrazyJay schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:32:
Het is wel óntzettend gaaf dat Ricciardo druk kan zetten op Vettel in een Ferrari. Leuk dat het zowel Vettel als Ferrari is. (Al begin ik Vettel wel als een slachtoffer te zien als ik de Ferrari's zo zie presteren.)
Ah. Renault blijft niet achter
En Renault stuk?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Hmm..Renault heeft het langer uitgehouden dan de Honda
Flickr PSN ID= cheironnl
RIC 
Dat lijkt een motorprobleem. Verrassing.

Dat lijkt een motorprobleem. Verrassing.
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:49
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Dat Max bij iedere DNF veel minder kans heeft op WDC is jammer, maar Mercedes is nu eenmaal sterk. Dat de hele spanning uit de race is dat zegt veel meer

Gelukkig Honda even onbetrouwbaar als Renold.
Er is toch niet veel aan de motor gewijzigd van Max? Ze rijden toch gewoon met de auto's van vorig jaar?
Sorry, noob hier.
Sorry, noob hier.
Ik ben erg benieuwd wat ze Bottas gaan flikken.TommyGun schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:31:
Waiting on the world to change
Bij VER lijkt het meer een elektronisch probleem dan een motorprobleem.cheiron schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:33:
Hmm..Renault heeft het langer uitgehouden dan de Honda
U zei?Clavat schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:30:
Als er geen Renault uitvalt... Is Honda echt onbetrouwbaar
Nu wachten tot de 1e roze Mercedes er ook de geest aan geeft!
Had gezwegen, nu is RIC er ook uit aan het vallenMikeyMan schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:33:
[...]
Dat had gaaf geweest als het door de performance van Renault zou zijn ipv het falen van Ferrari.
En ik zei net dat Renault eindelijk op Ferrari niveau zat

Dit topic is gesloten.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
Overige topics:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.