Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
[ Voor 12% gewijzigd door PjotrStroganov op 05-07-2020 14:44 ]
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Bensimpel
Positieve meneer
Dan neemt landobot het wel over en cruised die naar p1PjotrStroganov schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:43:
Zul je zien dat straks Lando z’n game weer crashed.
😆 - Denk ook eens om ;)
Kon hem ongeveer twintig min geleden selecteren om live te spelen maar was alleen een rood F1TV logo en dat werd uiteindelijk “coverage finished”.dm-dutchman schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:42:
@hjvg en @Ari Gold
Ik bedoelde echt de Pre race show van F1 TV. Blijkbaar geen pre race show idd
RTB heeft hier niet veel hoeven te doen en Toto bevestigd het ook
Waarschijnlijk omdat het geen Playseat isLAD93 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:44:
Poah, dat is een mooie playseat!
Of is dit een nieuw model...
[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 05-07-2020 14:46 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Nice! Balen dat de pre-show op F1 tv het niet doet.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Geen volkslied vanaf de finishline, maar in een rondje
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hij wordt er uit getikt denk ik.TheBrut3 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:44:
Ik denk dat HAM na de eerste 2 rondes weer op P2 of P3 zit. Tenzij hij er uit wordt getikt.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Dat had ik inderdaad ook,Tomcat84 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:44:
[...]
Kon hem ongeveer twintig min geleden selecteren om live te spelen maar was alleen een rood F1TV logo en dat werd uiteindelijk “coverage finished”.
@Jasphur Jup, baalde ook wel een beetje. Maar heee, race goes on
Nee, raar. Hij stond wel aangekondigd. Je kon hem ook aanklikken maar je kreeg alleen een rood scherm met wat tekst. Nu is hij helemaal weg.dm-dutchman schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:42:
@hjvg en @Ari Gold
Ik bedoelde echt de Pre race show van F1 TV. Blijkbaar geen pre race show idd
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Volgens mij was deze gewoon te zien op YouTube.Jasphur schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:45:
[...]
Nice! Balen dat de pre-show op F1 tv het niet doet.
"When you grow up your heart dies"
Albon heeft nog een appeltje met hem te schillen inderdaad
Dat was niet direct beschikbaar werd op de Duitse tv gezegd. Het wordt wel eerlijker zo en de ene profiteert wat meer dan de anderPierre schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:46:
Wel bizar dat de FIA deze beelden niet had of gezien heeft.
Zoals gewoonlijk werkt embedden met FOM materiaal weer niet.
[ Voor 35% gewijzigd door sjaool op 05-07-2020 14:48 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Die had ik dus gemist.
Ik zit dat YouTube stuk van F1 te kijken maar is wat anders volgens mij. Die pre-show zou met Will Buxton moeten zijn (vind overigens dat hij niet zo’n fijne manier van verslag doen heeft) en die komt er niet in voor.
Buxton kan wat uit de hoogte overkomen. Maar verder is er niks mis met zijn verslaggeving.Tomcat84 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:49:
[...]
Ik zit dat YouTube stuk van F1 te kijken maar is wat anders volgens mij. Die pre-show zou met Will Buxton moeten zijn (vind overigens dat hij niet zo’n fijne manier van verslag doen heeft) en die komt er niet in voor.
Heb er zo-veel zin in! Ben benieuwd hoe VER de hete adem van NOR uit zijn nek kan houden. Dat wordt een leuke strijd!
Anyhow, ik zit klaar. Fijne race alvast, iedereen. Enjoy!
Nu nog F1TV aan de praat krijgen....
Waiting on the world to change
Ja eerste race van het seizoen en het is direct drama met F1TVpinda powerrr schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:51:
Zo, even een ochtend offline geeft genoeg leesvoer! Prachtig!
Nu nog F1TV aan de praat krijgen....
Ja dat bedoel ik ongeveer. Het is niet wat hij zegt maar de manier waarop stoort mij een beetje, maar ik doe altijd m’n best om me er maar niet teveel van aan te trekken hahasjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:50:
[...]
Buxton kan wat uit de hoogte overkomen. Maar verder is er niks mis met zijn verslaggeving.
Hij heeft een grid penalty gekregen.Snowdog schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:53:
Wat? Hamilton alsnog een grid penalty gekregen? What happened?
FIA heeft andere beelden gezien..Snowdog schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:53:
Ze konden het gewoonweg niet meer ontkennen.. That happenedSnowdog schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:53:
-
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
RBR heeft protest aantekenend en toen was het snel voorbij. Waren wel degelijk gele borden te zien.Snowdog schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:53:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Volgens Mercedes zit er bijna geen verschil tussen geel en rood. Ik moet het nog zien. Maar om heel eerlijk te zijn verwacht ik dat Max in het begin toch wat moeite gaat krijgen met de mensen die op rood van start gaan.Bensimpel schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:52:
Hoop dit jaar geen poep start, lets go
Ja 40k dit ding ofzo...LAD93 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:44:
Poah, dat is een mooie playseat!

jep..
ook allemaal hetzelfde shirt, op HAM na..
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

PSN: xMaurice93
En gelukkig niet iedereen op de knieën, kan de televisie aan blijven staan.
Ik zou het doen!
Zeker omdat het team het wel doet...
Wordt weer een mooie discussie dit. Moet m.i. uit jezelf komen. Niet zoals natte krant de buisonje voorstelt 'omdat iedereen het doet'.
Met een hoofdletter A inderdaad.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Bij de een moet je afremmen, bij de ander moet je langzaam terug rijden naar de pistraat, hoezo bijna geen verschil?sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:54:
[...]
Volgens Mercedes zit er bijna geen verschil tussen geel en rood.
van wie? FIA deelt alleen waarschuwingen uit. geen boetes daarvoorCatmandos schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:57:
VET en HAM kunnen beide een boete krijgen voor geen monddeksel... zucht...
Vast en zeker voor de foto..Bensimpel schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:56:
Huh Hamilton geen mondjapje.
Nee, ze sturen brieven ter herinnering.. Niets eens een waarschuwingbasvn schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:57:
[...]
van wie? FIA deelt alleen waarschuwingen uit. geen boetes daarvoor
-
Bensimpel
Positieve meneer
Dan kun je net zo goed geen mondkapje opdoen...basvn schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:57:
[...]
van wie? FIA deelt alleen waarschuwingen uit. geen boetes daarvoor
😆 - Denk ook eens om ;)
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Sowieso een wasse neus al die waanzin. Dat fragment ook met die koorts check. Even flesje koud water tegen je voorhoofd. Man man manBensimpel schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:58:
[...]
Dan kun je net zo goed geen mondkapje opdoen...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Bensimpel
Positieve meneer
Veel plezier iedereen!
😆 - Denk ook eens om ;)
Het kan twee kanten op gaan of het eindig in bocht 1 in een drama of we zien een geweldige race.

Fijne race allemaal
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Voor de rest, je moet hier zijn...
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bensimpel
Positieve meneer
Lando p2!Franco10 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:02:
Dat wordt een Ham die in de hitte niet in dirty air kan rijden, een Bot die niet voor Max kan blijven en een P1 voor Max.
😆 - Denk ook eens om ;)

PSN: xMaurice93
hopen dat iedereen de eerste rondes een beetje ongeschonden door komt.
ben benieuwd naar FER (en de FER motoren)
en of max hem naast Bottas kan krijgen in T1

Dan hoop ik een overwinning voor jouw, proficiatGé Brander schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:02:
Wat een feestje een formule 1 seizoensopener op je verjaardag 👃
18950Wp🌞, Atlantic 270V3💧, Pana 5J🔥. Zendure 2400AC 11,5kWh🔋,Hyundai Kona 64kWh 🚗, Peblar Home ⛽
Die moest ik even twee keer lezenDaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:02:
Alvast veel plezier voor iedereen die geen F1TV heeft.
Gelukkig heb ik een Ziggo backup.
Waiting on the world to change
Ik hoop op een overwinning voor Verstappenklump4u schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:03:
[...]
Dan hoop ik een overwinning voor jouw, proficiat
Ik heb het gemist: welke 6 hebben er wél verstand?sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:56:
6 man is blijven staan. En dan in de studio ook nog zeggen, dan kniel je toch ook... Dan snap je er volgens mij helemaal niks meer van. Knielen is een ding van BLM en dan kan ik mij voorstellen dat je daar niet in mee wil gaan.
Hij is al heel lang niet gecrashed, wordt weer tijd ;-)Verwijderd schreef op zondag 5 juli 2020 @ 14:58:
Hopen voor een Stroll podium.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
In ieder geval Max, Charles en Kimi. De andere drie heb ik zo snel niet gezien.Bart-Willem schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:04:
[...]
Ik heb het gemist: welke 6 hebben er wél verstand?
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.
Sainz en Stroll, dacht ik te ziensjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
[...]
In ieder geval Max, Charles en Kimi. De andere drie heb ik zo snel niet gezien.
-
Dus de coureurs met een persoonlijkheid bleven staan.sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
Sainz bleef ook staan, en Hamilton kan een briefje van de FIA verwachten ivm niet naleven Covid protocol.sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door loekf2 op 05-07-2020 15:08 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Of de nuchtere mensenTheBrut3 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:07:
[...]
Dus de coureurs met een persoonlijkheid bleven staan.
Benieuwd of dat ook zo uitpakt en dat het niet weer zoals vorig seizoen gaat (of dat hij er dan op z'n minst dwars tegenin gaat).

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Nog even snel offtopic; KPN iTV kanaal 233 voor iedereen te zienDaniëlWW2 schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:02:
Alvast veel plezier voor iedereen die geen F1TV heeft.
Gevonden: "Verstappen, Giovinazzi, Kvyat, Sainz, Leclerc and Raikkonen stood. All other drivers took a knee"sjaool schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:06:
[...]
Leclerc is zowaar in mijn achting iets gestegen.
Dat was op zich ook al 20 minuten geledenKrukar schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:08:
Zo, Ziggo studio is ook lekker op de hoogte. Al een half uur bekend dat Hamilton toch straf krijgt, in de studio zijn ze nu aan het discyssueren dat er protest aan is getekend
Ik denk dat je een beetje achterloopt? Uitgesteld aan het kijken? We staan op het punt van beginnen en dit kwam een tijd terug al aan de orde...Krukar schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:08:
Zo, Ziggo studio is ook lekker op de hoogte. Al een half uur bekend dat Hamilton toch straf krijgt, in de studio zijn ze nu aan het discyssueren dat er protest aan is getekend
.
Helaas! Je hebt geen gelijk.
Maar de bank is er nog niet. Wordt toch op de grond zitten...
Krukar schreef op zondag 5 juli 2020 @ 15:08:
Zo, Ziggo studio is ook lekker op de hoogte. Al een half uur bekend dat Hamilton toch straf krijgt, in de studio zijn ze nu aan het discussieren over dat er protest aan is getekend

Knowledge reigns supreme over nearly anything
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.