Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zou een goede move zijn inderdaad. Al hoop ik wel dat Red Bull sneller gaat zijn, want zo wordt Verstappen nooit wereldkampioen.Bosmonster schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:01:
Norris naar Red Bull
...
[ Voor 9% gewijzigd door De_Bastaard op 04-07-2020 16:04 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Benieuwd hoe het in de race gaat, echter heb ik een vermoeden dat het gewoon 2014-2019 in herhaling zal worden, met een oppermachtig Mercedes.
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
Komt die 1000pk er toch nog uit!
Waiting on the world to change
1. HAM
2. BOT
3. VER

Maar goed, morgen op de mediums starten..
[ Voor 29% gewijzigd door renegrunn op 04-07-2020 16:04 ]
Kopie van vorig jaar heeft niks met te maken met eigen ontwikkeling. 😉Gropah schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:00:
[...]
Op welke grond? Mensen moeten zelf hun spul ontwikkelen?
Waarom zou ie dat doen? Volgend jaar Mercedes motor...Bosmonster schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:01:
Norris naar Red Bull
...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hoop op een toffe race!
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
"When you grow up your heart dies"
Ik kijk nu al uit naar de toekomstige Mclaren-Mercedes!

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

In de race kan nog veel gebeuren, immers heeft Max hem gewonnen vorig jaar zonder van pole te starten. Op deze tijden kun je zeggen dat Mercedes de favoriet is we gaan het zien
Voordeel van de slipstream, kan het nadeel van de medium verkleinen bij de start.sjaool schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:04:
Nu maar hopen op een cleane start morgen en dat iedereen goed door turn 1 komt.
is een statement, "kijk we doen er alles aan" maar ben het met je eens.MikeyMan schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:05:
Hou alsjeblieft op met die mondkapjes hier zo.. vijf meter afstand is wel genoeg lijkt me
Ik zou het doen!
En achter de camera lekker dicht op elkaar, schouderklopjes lolMikeyMan schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:05:
Hou alsjeblieft op met die mondkapjes hier zo.. vijf meter afstand is wel genoeg lijkt me
Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl
Flickr PSN ID= cheironnl

Mijn boefje is liev!
Geef mij maar die laskap van Toto...
MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y
[Aluhoedje off]
Interessant voor de strategie met VER op medium.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Of Max ligt na de start op P2 achter HAM of hij ligt op P5/6... we zullen het zien.pinda powerrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:05:
[...]
Voordeel van de slipstream, kan het nadeel van de medium verkleinen bij de start.
Eerst zien dat dat blok het een hele wedstrijd volhoudt.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 04-07-2020 16:10 ]
ik denk dat dat niet nodig is.DJTimo schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:07:
Morgen Mol na bocht 3: “de beide Mercedessen tetsen eraf!”
Ik zou het doen!
...
Hoop het ook.sjaool schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:04:
Nu maar hopen op een cleane start morgen en dat iedereen goed door turn 1 komt.
maar max start wel op geel, en de rest op rood..
hoop dat dat goed gaat!
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ze moeten wel, vooral ook om de landen waar ze willen racen te laten zien dat ze de maatregelen heel serieus nemen.DoeEensGek schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:07:
Wat een kut manier van interviewen. Komop dit is wel heel overdreven.
Als dit nodig is om F1 door te laten gaan.. primaDoeEensGek schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:07:
I served in a company of heroes.
De hele corona situatie is kut, en ja, dit is ook niet wat je wilt, maar als je hiermee en een goed voorbeeld geeft en er voor zorgt dat er wel gereden kan worden dan vind ik het alleen maar mooi.DoeEensGek schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:07:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
net gekeken, staat niet op de siteBensimpel schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:08:
Kan ik dat mondkapje van redbull ergens kopen?
Ik zou het doen!
Het went gauw genoeg, de sfeer van het publiek mis ik meer.
Net als de vorige 5 seizoenenExocet schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:09:
Mercedes on a different level, aldus Max
Hopelijk volgend seizoen beter.....
Dat geintje kostte Max in Mexico 5 plekken gridstraf toch?
HAM 0.311 sneller
LEC 0.920 langzamer
BOT 0.598 sneller
Kunnen we dit op geenstijl/telegraaf/facebook houden? Als ik over dit soort onderwerpen meningen wil lezen zoek ik dat zelf wel op.MazeWing schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:07:
Jammer dat niemand Hamilton vraagt wat hij ervan vindt dat het gros van de engineers blank zijn en zij een winnende auto voor hem hebben gemaakt...
![]()
Een OLED-scherm erop en dan een geanimeerde mond ofzo. Net zoals bij die verborgen wagen.Paulus07 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:09:
Kunnen bij mondkapje van max geen leeuwenbek erop printen ofzo?
Toevallig ook nog een Mercedes commercial...
En dan zoals zo'n oranje shirt met die brullende leeuwPaulus07 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:09:
Kunnen bij mondkapje van max geen leeuwenbek erop printen ofzo?
Tussen P5 en P9 zit maar 0.1s. Dat middenveld zit erg dicht op elkaar (FER, RP, MCL en REN), dat wordt nog erg leuk dit seizoen. Wel jammer dat Mercedes (weer) zover los staat. Al denk ik dat qua racepace het verschil iets kleiner zal zijn.
Hamilton zat zelfs nog nog achter Max. Geel was in "sector 3" maar geldt pas vanaf de gele vlag, die niet heel ver voor het stuk waar Bottas eraf ging gegeven werd. Voor die vlag mag je nog steeds voluit gaan. Waarschijnlijk kwamen ze allebei pas na groen langs de plek waar het geel was.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:10:
Wat wel interessant is is dat Hamilton z'n snelste tijd neerzet terwijl er geel was van Bottas (die voor hem reed).
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
I miss the fans around here, these are the best and I miss them!
Zoiets bestaat en hier zie je een voorbeeld + uitleg over hoe er zelf 1 te maken:sjaool schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:11:
[...]
Een OLED-scherm erop en dan een geanimeerde mond ofzo. [...]
- DaniëlWW2
- Niet online
Voor zover ik het begrijp probeert Mercedes met haar lange wielbasis, zeer bewust om het vloeroppervlakte te maximaliseren voor neerwaartse druk. Vervolgens zorgt de lengte voor iets minder luchtweerstand. Ze trimmen remmen en ze hebben flink wat last van vuile lucht.
RBR met haar korte wielbasis, high rake is gewoon geen ultieme snelheidsauto. Het is meer een racer die veel meer nadruk lijkt te leggen op de langzamere rondetijden en de variabelen van een race. Die ultieme snelheid van Mercedes is minder belangrijk.
Kijk alleen al naar de openingen voor de remmen. Het verschil is enorm en alle teams gebruiken remmen van derde partijen. Welke van de twee denk je dat eerder oververhit zal raken waarna je wielen gaan blokkeren?

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Je kon net duidelijk onboard bij Bottas zien dat er geel op de baan was (op die led panelen) en daarna Lewis Hamilton voorbij zien rijden. Ricciardo klaagde er ook nog over.DataGhost schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:12:
[...]
Hamilton zat zelfs nog nog achter Max. Geel was in "sector 3" maar geldt pas vanaf de gele vlag, die niet heel ver voor het stuk waar Bottas eraf ging gegeven werd. Voor die vlag mag je nog steeds voluit gaan. Waarschijnlijk kwamen ze allebei pas na groen langs de plek waar het geel was.
Max zat dacht ik voor beide Mercs? Had alleen Sainz, LEC en Perez voor zich tijdens de ronde als ik het goed onthouden heb.DataGhost schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:12:
[...]
Hamilton zat zelfs nog nog achter Max. Geel was in "sector 3" maar geldt pas vanaf de gele vlag, die niet heel ver voor het stuk waar Bottas eraf ging gegeven werd. Voor die vlag mag je nog steeds voluit gaan. Waarschijnlijk kwamen ze allebei pas na groen langs de plek waar het geel was.
Zijn grote mond koste hem pole daar ja.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:10:
Wat wel interessant is is dat Hamilton z'n snelste tijd neerzet terwijl er geel was van Bottas (die voor hem reed).
Testing, one, two ...
Tja, weinig invullende woorden. Ferrari ziet er echt beroerd uit. Ben bang dat dit seizoen een makkelijke winst is voor Merc, een tweede plaats voor RB, en een gevecht tussen McLaren/RacingPoint/Ferrari ofzo.
---RAWE CEEK!!!---
Ik denk dat wanneer het gat zo groot is dat je dat ook in de race niet meer dicht gaat rijden, maar goed, we gaan het morgen zien. Ik vrees alleen dat RBR ook met "betere racepace" geen kans maakt in dit geval. Een halve seconde op zo'n kort rondje is gewoon enorm veel.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:14:
Ik snap de teleur echt niet. We weten onderhand toch dat Mercedes hun auto bouwt rond Q3 en RBR veel meer op de race?
Voor zover ik het begrijp probeert Mercedes met haar lange wielbasis, zeer bewust om het vloeroppervlakte te maximaliseren voor neerwaartse druk. Vervolgens zorgt de lengte voor iets minder luchtweerstand. Ze trimmen remmen en ze hebben flink wat last van vuile lucht.
RBR met haar korte wielbasis, high rake is gewoon geen ultieme snelheidsauto. Het is meer een racer die veel meer nadruk lijkt te leggen op de langzamere rondetijden en de variabelen van een race. Die ultieme snelheid van Mercedes is minder belangrijk.
Kijk alleen al naar de openingen voor de remmen. Het verschil is enorm en alle teams gebruiken remmen van derde partijen. Welke van de twee denk je dat eerder oververhit zal raken waarna je wielen gaan blokkeren?
[Afbeelding]
[Afbeelding]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verwijderd
Ja dat weten we nu wel, ben geen Ferrari fan maar Leclerc is wel een echte racer en concurrentie voor Hamilton.Lasmibalsingh schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:16:
Teams met Ferrari-aandrijving zijn fors langzamer vergeleken met vorig jaar, wel opvallend hoeveel langzamer ze zijn. Maar vorig jaar hebben ze niet vals gespeeld hoor
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2020 16:19 ]
Wij wel jah ... maar wil jij het dan nog even aan vettel vertellen ... die denkt namelijk morgen nog dik punten te gaan pakken.
https://f1manager.info/ranking/4605
Hm, dan heb ik het verkeerd gezien, en de onboard niet gezien. Is die ook uitgezonden in de main feed? Ik ga zo even terugkijken danCFC-Mathijs schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:14:
[...]
Je kon net duidelijk onboard bij Bottas zien dat er geel op de baan was (op die led panelen) en daarna Lewis Hamilton voorbij zien rijden. Ricciardo klaagde er ook nog over.
- DaniëlWW2
- Niet online
Morgen moet ik nog maar zien of er een verschil is. Wel weten we dat Max op mediums start en Mercedes op softs. Die softs lijken niet erg goed te zijn waardoor je er relatief snel vanaf wil. Dan begint de race. Max waarschijnlijk P1, de Mercedessen lopen in, Max pit en dan kan hij in de aanval.Snowdog schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:16:
[...]
Ik denk dat wanneer het gat zo groot is dat je dat ook in de race niet meer dicht gaat rijden, maar goed, we gaan het morgen zien. Ik vrees alleen dat RBR ook met "betere racepace" geen kans maakt in dit geval. Een halve seconde op zo'n kort rondje is gewoon enorm veel.
Tweede is dat het probleem voor Max grotendeels in bocht 6 en 7 lijkt te zitten. Die gingen gewoon niet met de softs voor RBR. De softs gaan toch al niet voor heel wat teams wat waarschijnlijk verklaard waarom Max met mediums naar Q3 kon.
[ Voor 14% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-07-2020 16:20 ]
Verwijderd
Wat is er grappig aan? Komt nogal kinderachtig over, ik gun Vettel dit niet.powah33 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:18:
[...]
Wij wel jah ... maar wil jij het dan nog even aan vettel vertellen ... die denkt namelijk morgen nog dik punten te gaan pakken.
Mercedes last even zien waar de auto toe in staat is en het verschil is groter dan de afgeholpen jaren (door DAS?). Toen kwamen andere teams wel in de buurt, maar werden nooit echt een bedreiging voor Mercedes (omdat het vaak al te laat was). Nu met veel minder races zie ik dit echt niet anders gaan verlopen.
Mercedes heeft sinds 2014 de beste auto en weet deze ieder jaar te verbeteren, waardoor ze ieder jaar gewoon weer beter zijn dan de rest.
En hoe lang roepen we nu al niet dat we het nog maar allemaal moeten zien en het in races anders gaat zijn?
- 2015
- 2016
- 2017
- 2018
- 2019
En steevast was het ijdele hoop en was Mercedes vanaf de 1e race dominant en bleven dit gedurende het seizoen!
Ik zou het doen!
Ik heb het dan over een wat hogere resolutie.Gropah schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:13:
[...]
Zoiets bestaat en hier zie je een voorbeeld + uitleg over hoe er zelf 1 te maken:
[YouTube: Making An Electronic Face Mask - BBC Click]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Duidelijk. Zal het laatste nog niet over gezegd zijn danCFC-Mathijs schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:19:
https://streamable.com/wuivlq
Hier goed te zien wie waar reed in de laatste ronde.
Of gaan we journo's in laten bellen via Zoom ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Als dat al een grote mond was dan wil ik niet weten wat naar die maatstaven een echte grote mond is.hardware-lover schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:14:
[...]
Zijn grote mond koste hem pole daar ja.
Het was wat bijdehand maar een grote mond was het zeker niet.
VER's rondjes leken niet optimaal, dus waarschijnlijk is de Red Bull een tiende oid sneller dan vorig jaar (ipv 0.04s langzamer). Mercedes heeft echter vrijwel zeker wel een grotere sprong gemaakt.Chefbierrr schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:16:
Red bull langzamer dan vorig jaar?
Ik gun vettel dit ook niet, maar het is duidelijk dat de Ferrari pu vorig seizoen niet legaal was 0,9 seconden verschil.... toch blijven de overwinningen van LEC gewoon in de boeken staan.Verwijderd schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:20:
[...]
Wat is er grappig aan? Komt nogal kinderachtig over, ik gun Vettel dit niet.
Jah dan kan je er op wachten dat er sarcastische opmerkingen worden gemaakt.
https://f1manager.info/ranking/4605
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar bij RIC (die direct achter HAM rijdt, met HAM direct achter BOT) kun je de gele vlag zien in de bocht waar BOT eraf ging.
/f/image/v7uktPcXgrcpYro2JIT7fYXe.png?f=fotoalbum_large)
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik zou je onder betere omstandigheden gelijk geven, maar ik denk gewoon dat het verschil te groot is, die Mercs rijden gewoon weg van de RB en als ze pitten, daarna pakken ze hem gewoon snel terug. Ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar ik heb er een hard hoofd in.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:19:
[...]
Morgen moet ik nog maar zien of er een verschil is. Wel weten we dat Max op mediums start en Mercedes op softs. Die softs lijken niet erg goed te zijn waardoor je er relatief snel vanaf wil. Dan begint de race. Max waarschijnlijk P1, de Mercedessen lopen in, Max pit en dan kan hij in de aanval.
Het jammere daarmee is dat ook gewoon het seizoen vrijwel meteen beslist is en Hamilton alweer een gratis titel kan meepakken. Natuurlijk is F1 altijd wel een sport geweest waarin de auto een zeer belangrijk onderdeel was, maar zo groot als de laatste paar jaar is het volgens mij nooit geweest (en telkens in het voordeel van hetzelfde team).
Mjah, ze zijn duidelijk het beste, vind het alleen jammer dat Hamilton de meeste creds krijgt, terwijl hij eigenlijk weinig speciaals doet (behalve z'n teamgenoot verslaan (nouja meestal dan)). Hoopte dat we dit jaar wat meer battles zouden zien, maar zie dat eigenlijk na deze kwalificatie alweer niet meer gebeuren. Ben misschien wat te negatief, maar dit hakt er bij mij wel enigszins hard in. Hoopte echt dat RB en/of Ferrari wat dichter bij zouden zijn gekomen, maar het tegenovergestelde lijkt waar te zijn.
♪♫the hills are alive.....♪♫G_Dragon schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:26:
Dure grasmaaier Bottas
Ik zou het doen!
Straight outta Mortal KombatGh0stw4lk3r schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:29:
[Afbeelding]
Sjieke plaatsing van de microfoon zo
Verwijderd
Ik denk dat je helaas gelijk hebt, hopelijk is het morgen anders.. Nog een jaar Mercedes is too much, hopelijk staat Bottas dan eens echt op dan kan ik er wel mee leven.Snowdog schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:27:
[...]
Ik zou je onder betere omstandigheden gelijk geven, maar ik denk gewoon dat het verschil te groot is, die Mercs rijden gewoon weg van de RB en als ze pitten, daarna pakken ze hem gewoon snel terug. Ik hoop echt dat je gelijk hebt, maar ik heb er een hard hoofd in.
Het jammere daarmee is dat ook gewoon het seizoen vrijwel meteen beslist is en Hamilton alweer een gratis titel kan meepakken. Natuurlijk is F1 altijd wel een sport geweest waarin de auto een zeer belangrijk onderdeel was, maar zo groot als de laatste paar jaar is het volgens mij nooit geweest (en telkens in het voordeel van hetzelfde team).
Mjah, ze zijn duidelijk het beste, vind het alleen jammer dat Hamilton de meeste creds krijgt, terwijl hij eigenlijk weinig speciaals doet (behalve z'n teamgenoot verslaan (nouja meestal dan)). Hoopte dat we dit jaar wat meer battles zouden zien, maar zie dat eigenlijk na deze kwalificatie alweer niet meer gebeuren. Ben misschien wat te negatief, maar dit hakt er bij mij wel enigszins hard in. Hoopte echt dat RB en/of Ferrari wat dichter bij zouden zijn gekomen, maar het tegenovergestelde lijkt waar te zijn.
Als dat echt zo is gaat lewis nog 5 plekjes terug hoor. Want dat was toch allemaal een principe questie van veiligheid enzo.CFC-Mathijs schreef op zaterdag 4 juli 2020 @ 16:14:
[...]
Je kon net duidelijk onboard bij Bottas zien dat er geel op de baan was (op die led panelen) en daarna Lewis Hamilton voorbij zien rijden. Ricciardo klaagde er ook nog over.
een treffende spreuk
Choose your character
Sub Zero, Scorpion, Reptile, Mercedes, Smoke
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dit topic is gesloten.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Verder wat simpele huisregels van dit topic:
- Als er iets voorbij komt bij een bron, plaats deze bron dan ook was zodat iedereen het begrijpt. Bijvoorbeeld Ziggo, Channel 4, Sky etc.
- We weten nu wel dat er kritiek te leveren valt op de uitzendingen van Ziggo/Sky etc. Laat het dan ook.
- Geen naamverbasteringen zoals: Tracing Point, Crashstappen, Mission Spinnow, Crashjean etc
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
- Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2020
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2020
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.