Sta me toe even kort op de bal te spelen ... misschien dient de bal wat verder uit te rollen voor een totaalplaatje, maar deze is uit een pure nieuwsgierigheid. Als gewezen hoofdmod/admin van fora van het kaliber DPReview kan ik alvast geen ontwarring van deze knoop bedenken...
To the point :
1DMKIIN in 'Everything 1.4.1.1018'
'De meeste mensen deugen', also sprach ene Rutger

Wat exact de reden is om -misschien ook binnen de tijdgeest van ellende- iemand mogelijk verder op pad te helpen
- en dit bij uitbreiding andere lezers die er tevens ook hun voordeel kunnen behalen bij een eerste kennismaking (waarvan akte binnen de kersverse gebruiker waar ik op participeerde) een irrelevant gegeven zou dienen in te houden, ontgaat me volledig.
Temeer daar dit geen aanzet was tot slow-chat of 'een onderonsje' ... De
ontdek-verder-naar-believen-link en het potentiële geluk van; respectievelijk de meerwaarde voor anderen dekt volledig de beoogde lading.
Om dit te staven met de dichtsbijgelegen bron: in de meuktrack-history was me opgevallen dat er wel meerdere lezers waren die Everything als tool voor het eerst op hun levenspad ontmoette. Waarbij tevens dient gezegd dat diezelfde ervaring komt te leren dat lang niet iedereen spontaan de weg naar reacties van vorige releases komt te vinden ...of er om een, al dan niet duistere reden, niet komt in te duiken
De betreffende link naar de werking van Everything met complete inhoud inline copy-pasten zou ook een spel opleveren, maar niet meteen een hapklare brok
Maar het meest frappante: deze off-topics worden in blokken
van 6 uitgedeeld en een slim verstaander ...
Maakt evenwel zeker niet dat ik niets wil opsteken, maar dit vraagt me eerder om een beetje duiding. Dunkt mezelf althans
TL;DR: welk element in die ene zin maakt dit precies irrelevant?
Edit: fair is fair, de bal is verder gerold ... dat hierboven genamedropte
'6-blok' blijft mogelijk een mysterie. Of er komt alsnog een verklaring uit de bus rollen...
Hoe dan ook: aan alle ogenparen een fijne avond en voor zij die heden in de lage landen vertoeven een inmiddels ietwat klimatologisch verkoelde atmosfeer gewenst
[
Voor 8% gewijzigd door
1DMKIIN op 17-08-2022 19:06
]