Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 58 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:00

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
Dirk schreef op dinsdag 24 augustus 2021 @ 15:30:
Mannen, graag ontopic blijven.
Ik herhaal hem maar even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redneckerz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-08 23:46

Redneckerz

A place to be.

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 21:48:
[...]

Tja als je maar een deel van mijn post quote en dan de zin die erna komt eruit haalt... en vervolgens zegt dat het waarschijnlijk illegaal is 8)7 ik heb het dan over deze zin:

[...]
Punt blijft staan. We praten nog steeds over een ongereleasede game waar 0 duidelijkheid/bevestiging op is dat deze via de cloud spelen zal zijn.

Maar waarom geef ik je die uitleg - Dit was het punt immers niet. Lees het vooral nog eens door, dan weet je ook dat jouw reactie niet nodig hiervoor was :)

EDIT:
Oeps... over tot de dag.

[ Voor 13% gewijzigd door Redneckerz op 25-08-2021 22:23 . Reden: edit! ]

Editor @ DoomWiki - Voor al je weetjes over Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redneckerz schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:15:
[...]

Punt blijft staan. We praten nog steeds over een ongereleasede game waar 0 duidelijkheid/bevestiging op is dat deze via de cloud spelen zal zijn.

Maar waarom geef ik je die uitleg - Dit was het punt immers niet. Lees het vooral nog eens door, dan weet je ook dat jouw reactie niet nodig hiervoor was :)
Ik zou zeggen, gezien je je post binnen een kwartier aankaart nadat er een (enkele?) -1 is gekomen
Ook hier heb je mijn post niet goed gelezen. Want het ging niet om een enkele -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:23:
Ook hier heb je mijn post niet goed gelezen. Want het ging niet om een enkele -1.
Inderdaad, wel 2 of 3 moderaties... Zoals ik al zei, de score die jij ziet, is niet gelijk aan het aantal daadwerkelijke moderaties die je krijgt op die reactie. Toch meen jij vervolgens altijd dat je er als de kippen bij moet zijn om de reactie hier te komen melden, je geeft het systeem geen kans zichzelf te herstellen.

[ Voor 38% gewijzigd door CH4OS op 25-08-2021 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CH4OS schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:32:
[...]
Inderdaad, wel 2 of 3 moderaties...
5 moderaties en als die mensen nou eens aangepakt worden. Maar goed ik sta hier toch tegen een muur te praten. Fijne avond heren en succes verder op tweakers!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Verwijderd schreef op woensdag 25 augustus 2021 @ 22:34:
5 moderaties en als die mensen nou eens aangepakt worden. Maar goed ik sta hier toch tegen een muur te praten. Fijne avond heren en succes verder op tweakers!
Je kunt niet verwachten dat iedereen het met jou eens is, laat staan jouw inzichten deelt. Om vervolgens na een paar moderaties hier al moord en brand te komen schreeuwen is gewoon not done, het staat nota bene ook in de warning, je bent er vaak genoeg op gewezen, vandaag alleen al drie keer door mij en in het verleden ook meermaals en niet alleen door mij. Ik weet niet wat Tweakers er verder aan kan doen, ik denk echt dat jij hier een verkeerd verwachtingspatroon hebt. Ik zou het in elk geval bij jezelf gaan zoeken en niet iets of iemand anders daar de schuld van geven.

Vervolgens verwijt jij ons dat je tegen een muur aan het praten bent, terwijl je zelf ook alleen maar in jouw eigen gelijk gelooft. Hoe vaak ben je er niet op gewezen dat een score niet gelijk is aan het aantal moderaties?

[ Voor 30% gewijzigd door CH4OS op 25-08-2021 22:46 ]

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
bladerash in 'nieuws: Reuters: bedrijven mogen van de VS chips voor auto-onde...

Vind de hele comment + antwoorden even te ver van het onderwerp af. Mag op 0.

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:51

kodak

FP ProMod
Deze opsomming van voor de hand liggende feiten is geen 12x +2 waard.
avlt in 'nieuws: Verenigd Koninkrijk wil van strenge AVG-privacyregels af en ...

• SampleUser
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 19:16
Prima tegenargument in good faith ("sportscholen etc breken hun hoofd over privacywetgeving") maar jammer van die drogreden.
Johnny D in 'nieuws: Verenigd Koninkrijk wil van strenge AVG-privacyregels af...

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

haarbal in 'nieuws: Gerucht: RTX 3090 Super krijgt 21Gbit/s-geheugen en tgp v...

Een +2 of+3 voor zo'n nietszeggende reactie lijkt me wat overdreven. Meer dan een 0 zie ik er echt niet in.

Virussen? Scan ze hier!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:56
FireBladeX in 'nieuws: Nieuwe Saints Row-game verschijnt op 25 februari 2022'

Ergens, snap ik dat mijn eerste comment voor sommige mensen niet leuk lezen is. Dat die een -1 verdient, is dat ook geen punt. Vervolgens worden alle inhoudelijk reacties die ik erna bijzet ook nog op -1 gezet.

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:21

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:55

Herman

FP ProMod
laracroftonline in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot ...

Waarom ongewenst? Als je van mening bent dat de inhoud van deze reactie onjuist is, kun je toch de discussie aangaan? Dat lijkt me juist het doel van de (geneste) reactiemogelijkheid. De reactie is m.i. geen flame maar een (stevige en controversiële) mening. Ongewenst lijkt me dus een mismoderatie.

Het moderatiesysteem is er niet voor bedoeld om te bepalen welke meningen wenselijk zijn en welke niet. Het lijkt me goed om terughoudend te zijn met de -1, juist om users niet onnodig het gevoel van censuur te geven.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:29
Herman schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 14:47:
laracroftonline in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot ...

Waarom ongewenst? Als je van mening bent dat de inhoud van deze reactie onjuist is, kun je toch de discussie aangaan? Dat lijkt me juist het doel van de (geneste) reactiemogelijkheid. De reactie is m.i. geen flame maar een (stevige en controversiële) mening. Ongewenst lijkt me dus een mismoderatie.

Het moderatiesysteem is er niet voor bedoeld om te bepalen welke meningen wenselijk zijn en welke niet. Het lijkt me goed om terughoudend te zijn met de -1, juist om users niet onnodig het gevoel van censuur te geven.
Dit is gewoon aluhoedjes gedrag en laat ook geen ruimte voor discussie

• 418O2
FireBladeX schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 13:52:
FireBladeX in 'nieuws: Nieuwe Saints Row-game verschijnt op 25 februari 2022'

Ergens, snap ik dat mijn eerste comment voor sommige mensen niet leuk lezen is. Dat die een -1 verdient, is dat ook geen punt. Vervolgens worden alle inhoudelijk reacties die ik erna bijzet ook nog op -1 gezet.
Zomaar ocd en autisme er bij slepen is niet echt handig natuurlijk

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

WokeBroke in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot actie teg...

No offense, Maar degene due dit een +2 gaf mag echt wel even nagekeken worden.

Op zijn allerbest is dit een 0 waard.

Virussen? Scan ze hier!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
wildhagen schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:02:
WokeBroke in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot actie teg...

Een reactie als Jarn00bje in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot actie ...al even +2, voegt toch net zo weinig toe aan het artikel. Maar dat is dan weer prima omdat dat een correcte reactie is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technomania
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:31

Technomania

Huiskamer verslaafde.

wildhagen schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:02:

Je bent nu wel heel erg snel met het melden hoor.

Maar inmiddels staat hij op een betere moderatie.

Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Technomania schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:17:
[...]

Je bent nu wel heel erg snel met het melden hoor.

Maar inmiddels staat hij op een betere moderatie.
Ja sorry, was even alle +2s aan het doorlopen, had niet echt op tijdstip gelet.

Virussen? Scan ze hier!

• WokeBroke
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-08 08:32
Foutje dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door WokeBroke op 26-08-2021 18:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

wildhagen schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 18:18:
[...]

Ja sorry, was even alle +2s aan het doorlopen, had niet echt op tijdstip gelet.
Fair enough (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GertMenkel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:29
Is dit echt een +3 waard? Lijkt me zelf niet, eerlijk gezegd.

GertMenkel in 'nieuws: Apple app-ontwikkelaars mogen klanten direct benaderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Militia Pilot
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20:16

Militia Pilot

Standby For Titanfall!

ik zie hier eigenlijk geen +2 in.
Abu in 'nieuws: Epic Games organiseert interactieve Martin Luther King-ervari...

Staat inmiddels goed :)

[ Voor 4% gewijzigd door Militia Pilot op 27-08-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Umbrah in 'nieuws: Epic Games organiseert interactieve Martin Luther King-erv...

Dit lijkt mij niet meer dan een ontopic mening en dus +1. Waarom dit informatief is, geen idee. Twee personen vonden het zelfs +3? :?

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 27-08-2021 10:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
Ik weet dat het snel is, maar ik ga deze alvast hier melden, daar het meningmodden al in volle gang te schieten

ErikT738 in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van usenet... Niet meer dan +1, maar krijgt redelijk wat +2 en zelfs +3 modereraties.

bzzzt in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van usenetsit... Ook geen +2

Edit:

Zoidberg_AvG in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van us... Deze vraag lijkt mij geen +3

[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 27-08-2021 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

ShellGhost in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van usen...

Lijkt mij inderdaad ook geen informatieve vraag, lijkt mij prima op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 08:01
Sp3ci3s8472 in 'nieuws: Activision bant opnieuw meer dan 100.000 accounts van...

Moderatie duidelijk meningmodden. Graag alle -1 gevers even nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

CH4OS in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van usenetsit...

CH4OS in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van usenetsit...

Wat is er 0 aan voor beide reacties? :? Zo te zien is er een boel meningmoderatie weer bezig alhier.

vosManz in 'nieuws: Brein stuurt waarschuwingsmail naar gebruiker van usenets...

Lijkt mij dan ook weer geen +3.

[ Voor 56% gewijzigd door CH4OS op 27-08-2021 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-09 09:06

his.dudeness

The Dude Abides.

Hoezo krijgt dit twee keer +3, drie keer +2 en acht keer +1?
nst6ldr in 'nieuws: Epic Games organiseert interactieve Martin Luther King-er...
Terwijl deze reactie erop een -1 krijgt?
his.dudeness in 'nieuws: Epic Games organiseert interactieve Martin Luther Kin...
Is dit meningmoderatie of ben ik niet goed bezig?

[ Voor 5% gewijzigd door his.dudeness op 27-08-2021 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie is meer waard dan offtopic/irrelevant (9x)/ ongewenst(2×)
Het is een terechte opmerking dat Microsoft een claim doet die nergens uit blijkt terwijl het er duidelijk wel belangen bij heeft om zo min mogelijk klanten in te lichten en het probleem niet te groot te laten lijken. Er is ook prima discussie op, minimaal +1.
Sluuut in 'nieuws: Microsoft dicht lek in Azure-functie dat kwaadwillenden da...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 24-12-2021
Is gewoon +2.

Link naar onderzoeken voor ivermectin!
En japan heeft positief advies voor het gebruik ivermectin.

Wat makkelijk gefact kan worden via een search

trader1212 in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot actie...

[ Voor 52% gewijzigd door trader1212 op 27-08-2021 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:50
trader1212 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 17:53:
Is gewoon +2.

Link naar onderzoeken voor ivermectin!
En japan heeft positief advies voor het gebruik ivermectin.

Wat makkelijk gefact kan worden via een search

trader1212 in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot actie...
Misschien je afvragen of dat topic wel de plaats is om een discussie over een specifiek medicijn te voeren.

Ik zou zeggen een 0 is prima voor jouw post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Groningerkoek schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:09:
[...]

Misschien je afvragen of dat topic wel de plaats is om een discussie over een specifiek medicijn te voeren.

Ik zou zeggen een 0 is prima voor jouw post.
Nou de titel gaat over missinformatie, of heb je onder steen geleefd waar elke media outlet de aanval had ingezet op ivermectin.

Plus het was reactie op een reactie over missinformatie..

Oh deze is trouwens ook geen -1

Deze bron is makkelijk fact te checken dat de PLA al langer onderzoek doet naar biowapens.

Het is geen geheim dat ze ook gewoon banden hebben met een van de weinige level 4/5 bio lab in china (wuhan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Klagen over het nieuws is geen +1. De discussie hoort thuis op gathering bij de redactie.
Menkoro in 'nieuws: Jolla is na bijna tien jaar voor het eerst winstgevend'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Waarom is de score nog niet aangepast?
op de reactie van anboni in 'nieuws: Tientallen grote subreddits roepen Reddit op tot actie teg...

Waar hij even roept dat ivermentic roept dat fake nieuws maar als ik op reageer naar 0 wordt gezet waar duidelijk wordt verwezen naar 63 onderzoeken plus verwijzing dat zelfs de japanse overheid het heeft toegezegd en makkelijk op te zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:31
nieuws: Microsoft voegt slechts enkele oudere cpu's aan Windows 11-systeemeis...

Lijkt wel of er in het algemeen iemand daar is begonnen redelijk wat niet gemodereerde posts op +3 te zetten.

Dennism in 'nieuws: Microsoft voegt slechts enkele oudere cpu's aan Windows 1... - Lijkt me niet offtopic.
Dennism in 'nieuws: Microsoft voegt slechts enkele oudere cpu's aan Windows 1... is niet offtopic - snap al helemaal niet er iemand -1 op modereerd?
Dennism in 'nieuws: Microsoft voegt slechts enkele oudere cpu's aan Windows 1... Lijkt me ook niet offtopic
Dennism in 'nieuws: Microsoft voegt slechts enkele oudere cpu's aan Windows 1... Lijkt me wederom niet offtopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Zucht het verbaasd me weer is niks dat me score niet wordt aangepast, de bias druipt er weer vanaf af!

De PLA staat bekend om zijn onderzoek naar BIO wapens en daarom die link in de post.
En als mensen gewoon beetje onderzoek doen naar een van de weinige BSL-4 labs in China.

Dan kon je gewoon heel makkelijk de conclusie trekken dat de PLA handjes in heeft in de Wuhan lab.
Als je gewoon de PLA/CCP policy door neemt.

Het gaat niet eens om mijn post speciaal, wil gewoon even punt maken dat bij sommige onderwerpen. het zo makkelijk aantoonbaar is dat de moderatie faalt als een baksteen.

En dat vele mensen de moderatie systeem toch niet meer serieus nemen, ook al komen met geldige standpunten die goed onderbouwd inclusief bron en toch naar -1 worden gegooid en nog steeds niet worden aangepast.

Uit eindelijk hebben jullie gewoon stukje troll cultuur gecreëerd, door deze moderatie systeem.
Dit dan ook mijn input.

Wat jullie ermee doen is aan jullie.

[ Voor 13% gewijzigd door trader1212 op 28-08-2021 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groningerkoek
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 13:50
Groningerkoek in 'nieuws: Apple gaat defecte luidsprekers iPhone 12 en iPhone...

Sta ik op -1 terwijl ik zelfs een bron van de Autoriteit Consument & Markt erbij vermeld en dat wat van belang is quote. En iemand die stelt dat ik en de overheid het fout hebben en er zelf dus niet voldoende van begrijpt staat op +2

En iets eerder hetzelfde:

Groningerkoek in 'nieuws: Apple gaat defecte luidsprekers iPhone 12 en iPhone...
Krijg ik een -1 terwijl het gewoon klopt, en supersnathan94 krijgt voor zijn foute voorlichting een +2

Ik stoor mij niet snel aan moderaties, maar dit vindt ik toch wel erg storend. Daarbij krijgen bezoekers van de site op die manier snel een fout idee van de geldende regelgeving.

[ Voor 26% gewijzigd door Groningerkoek op 28-08-2021 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 16:32
Tja, ik heb me ook weer laten verleiden in een Apple topic te reageren. Reactie met (weliswaar anecdotisch) bewijs en vergelijkingsmateriaal om de 'Apple is ***" reactie wat tegengewicht te bieden, maar dat is dan off-topic.

Dr. Strangelove in 'nieuws: Apple gaat defecte luidsprekers iPhone 12 en iPho...

Don't know why I bother.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Het nieuws is een bewering dat er bepaalde verkoopstatistieken zijn en waar die door komen. Een redelijke onderbouwing vragen omdat die niet lijkt gegeven zetten diverse tweakers dan weg als offtopic/irrelevant. Dat lijkt me onredelijk.

kodak in 'nieuws: 'Leveringen smartwatches namen in afgelopen kwartaal toe me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Hmm ik weet niet zeker wat ik hier misdaan heb:
WhatsappHack in 'nieuws: Apple gaat defecte luidsprekers iPhone 12 en iPhone ...

Volgens mij een nette reactie met een vraagstuk dat probeert te achterhalen waarom de ervaring mogelijk compleet anders is vanwege consumentenwetgeving VS zakelijke regelingen. (Wat, dunkt mij, een valide punt is. Zakelijke markt is immers compleet anders dan de consumentenmarkt, incl serviceniveaus ($$$)).

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
Verwijderd in 'nieuws: Discord-bot Groovy stopt maandag met werken na sommatie G... is geen +2 maar ook nog eens onjuist. Een 0 of max +1 lijkt mij het meest haalbare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frikandel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 09-09 20:18
boss-20 in 'nieuws: Discord-bot Groovy stopt maandag met werken na sommatie G...
Het artikel gaat over Discord bots die YouTube als streamingdienst aanbieden zodat je samen muziek kan luisteren, niet over alternatieve YouTube apps. Ook de opmerking over een PiHole is hier niet relevant, want de bot streamt muziek voor je.

Een 0 lijkt mij hier beter, de +1's zijn vooral van enthousiaste YTVanced gebruikers, maar dat is iets totaal anders.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:38
Ahh, de complotters (o.a. @New Yorker , @trader1212) hebben ook het mismoderatietopic gevonden. Een gemiddelde reactiescore van -0,4 en 0,1 ligt natuurlijk niet aan hen, maar aan de rest van de wereld.

Ergens wel te verwachten, als je de volle vrijheid krijgt om discussies te verpesten met bijvoorbeeld 13 keer een -1 post in één artikel, dan is de volgende logische stap om hier te klagen dat je scores niet hoog genoeg zijn.
Eén post is ook niet genoeg, maar meteen 4 posts in 't geval van @trader1212, en @New Yorker wil mooi even een heel profiel op -2 zetten. Nog geen reacties van de crew gezien, dus ik verwacht dat dit nog wel erger gaat worden binnenkort :-(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
svane schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:22:
Ahh, de complotters (o.a. @New Yorker , @trader1212) hebben ook het mismoderatietopic gevonden. Een gemiddelde reactiescore van -0,4 en 0,1 ligt natuurlijk niet aan hen, maar aan de rest van de wereld.
Aan de andere kant is @New Yorker ook nog maar 6 jaar oud volgens zijn profiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

Ergens wel te verwachten, als je de volle vrijheid krijgt om discussies te verpesten met bijvoorbeeld 13 keer een -1 post in één artikel, dan is de volgende logische stap om hier te klagen dat je scores niet hoog genoeg zijn.
Eén post is ook niet genoeg, maar meteen 4 posts in 't geval van @trader1212, en @New Yorker wil mooi even een heel profiel op -2 zetten. Nog geen reacties van de crew gezien, dus ik verwacht dat dit nog wel erger gaat worden binnenkort :-(
Ah jij geeft al mijn reacties een -1.

Weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Wat is er offtopic/irrelevant aan deze reacties over wie iets aan deze subsidie gehad heeft? Het lijkt me bij het snel opraken van subsidie toch niet irrelevant te discussieren naar wie dat dan gaat. Gezien de vele andere reacties die dan wel ontopic zijn lijkt het naar irrelevant/offtopic modereren dan niet gepast.
Jeroenneman in 'nieuws: Nederlandse subsidiepot voor tweedehands elektrische ...
kodak in 'nieuws: Nederlandse subsidiepot voor tweedehands elektrische auto's...
ErikT738 in 'nieuws: Nederlandse subsidiepot voor tweedehands elektrische aut...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• svane
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:38
New Yorker schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 13:48:
[...]

Ah jij geeft al mijn reacties een -1.
Alsof jij kan zien wat voor scores ik heb uitgedeeld Calimero. 8)7 M'n laatste -1 naar jou toe was toen je je Joseph Goebbels quote aan 't rondspammen was hier, toch alweer een half jaar geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
svane schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:28:
[...]

Alsof jij kan zien wat voor scores ik heb uitgedeeld Calimero. 8)7 M'n laatste -1 naar jou toe was toen je je Joseph Goebbels quote aan 't rondspammen was hier, toch alweer een half jaar geleden.
Dat was toen ontopic omdat we bang werden gemaakt door corona. Zolang ze je genoeg bang maken met vele leugens zullen we het uiteindelijk geloven.

Weg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

New Yorker schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 15:36:
[...]

Dat was toen ontopic omdat we bang werden gemaakt door corona. Zolang ze je genoeg bang maken met vele leugens zullen we het uiteindelijk geloven.
Dit is niet de juiste plek om complottheoriën te gaan verspreiden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
The Zep Man in 'nieuws: China beperkt online gametijd minderjarigen tot drie ... is wat mij betreft niet meer dan onzin. Diverse therapeuten en psychiaters zullen het hier niet mee eens zijn. De reactie wordt inmiddels ook door anderen weerlegd. Voor de rest mist onderbouwing. Ik kan er geen +1 van maken. De 2e opvolgende reactie idem. Een 0 in de huidige vorm is wat mij betreft max.

[ Voor 8% gewijzigd door Bor op 30-08-2021 17:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trader1212

Persoonlijk aanval, check (Complotdenkers)
Post geschiedenis bekijken, check

Ja mijn link naar PLA biowapen program was echt een complot theorie. Als of het niet al jaren bekend is.

Het was leuk geweest als daar kritiek op had de post maar nee. Maar zoals al zei veel mensen nemen de moderatie systeem niet meer serieus. Want ik weet zeker dat jij modereert niet op basis van de FAQ maar met zo Instelling/houding

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 17-09 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

trader1212 schreef op vrijdag 27 augustus 2021 @ 18:26:
[...]
Nou de titel gaat over missinformatie, of heb je onder steen geleefd waar elke media outlet de aanval had ingezet op ivermectin.

Plus het was reactie op een reactie over missinformatie..
Je dumpt een lijst met wat onderzoeken over ivermectine, dat kan maar verwacht daar geen hoge scores voor. Iedereen is wel klaar met het herhalen van die 'nuttige' informatie hoor. Die informatie doet inmiddels prima schade in de online wereld, zou je kunnen zeggen. Niemand zit op die informatie te wachten.

Bottom-line: EMA raadt het gebruik van ivermectine voor de behandeling van covid-19 af, buiten eventuele wetenschappelijke studies die daarover gaan. En dat is dat.

Verder, zoals eerder aangegeven, je moet je toch écht afvragen of een discussie over welke medicijnen werken tegen covid-19 überhaupt wel thuishoort op de FP. Zeker als je kijkt naar waar het artikel eigenlijk over gaat. Een 0 is écht het hoogst haalbare hoor; deze informatie wordt elke keer weer herhaald en niemand heeft er wat aan (in tegendeel).
Sorry maar als ik je reactie lees en de quote waarop je je reactie geeft dan kan ik daar bijna geen kaas van maken. Het lijkt niet alsof jouw reactie überhaupt over de betreffende quote gaat :? Die persoon heeft het over het onderzoek en jij lijkt gewoon het feit te plaatsen dat China met biowapens bezig is/was. Daar ging die reactie helemaal niet om. Daarmee lijkt het alsof je probeert dingen te impliceren. Maar dat gebeurt in dit soort discussies al genoeg.. Dat men daar negatief op modereert snap ik wel.

De bovenstaande reactie gaat puur over de scores van jouw reactie, het is een uitleg daarvoor. Lees dit dus niet als een uitnodiging om hier, nu, opnieuw het gebruik van ivermectine te gaan bediscussiëren, noch of het corona-virus nu wel of niet uit een lab komt. Dit topic gaat over de scores van reacties op de frontpage en niets anders.

[ Voor 7% gewijzigd door Cloud op 30-08-2021 17:25 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Cloud schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:22:
[...]

Je dumpt een lijst met wat onderzoeken over ivermectine, dat kan maar verwacht daar geen hoge scores voor. Iedereen is wel klaar met het herhalen van die 'nuttige' informatie hoor. Die informatie doet inmiddels prima schade in de online wereld, zou je kunnen zeggen. Niemand zit op die informatie te wachten.
Ja het was om keer aan te tonen dat er al veel onderzoek wordt en werd gedaan naar ivermectine tegen covid en de resultaten ervan.

Ja de schaden doet zo veel online, dat de japanse overheid toestemming heeft gegeven voor het gebruik van ivermectine.

Ik kan verder diep ingaan op je bericht, maar uit eindelijk weet jij mijn mening en ik die van jou.

Deze sub forum lijkt me hier voor niet verder bedoeld. Dus ik laat het hier bij.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Technomania

Technomania

Huiskamer verslaafde.

trader1212 schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 17:54:
Deze sub forum lijkt me hier voor niet verder bedoeld. Dus ik laat het hier bij.
Bedankt (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:43

Croga

The Unreasonable Man

Hoewel de thread al wat twijfelachtig begint met "overpriced hardware" is xbeam in 'nieuws: Mobiele game LEGO Star Wars Battles keert terug als Apple A... gewoon een flamebait reactie die niet meer dan een -1 verdient (net als alle andere reacties er onder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
IrBaboon79 in 'downloads: qBittorrent 4.3.8' is offtopic maar krijgt zelfs +3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yariva
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:56

Yariva

Moderator Internet & Netwerken

Power to the people!

Ik kan inmiddels eigenlijk het gehele nieuws item wel aanmelden voor een grondige schoonmaak: de moderaties lopen echt alle kanten op (inclusief een deel van mijn eigen geschreven posts).

Maar van 1 specifieke reactie snap ik echt niks. 10x +2 op iets dat niet meer dan een 0 zou moeten verdienen: Tintel in 'nieuws: Nederlandse subsidiepot voor tweedehands elektrische auto'...

Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'nieuws: Telegram is volgens analisten een miljard keer gedownload'

Niet offtopic. Gewoon een valide opmerking over het onderwerp, en dus ontopic en +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:37

timovd

Voorsprong door techniek

schultie in 'nieuws: Apple neemt streamingdienst Primephonic voor klassieke m...

Mijns inziens geen -1 of +2, maar wel een +1. Wellicht dat men struikelt over
...dat zich voornamelijk lijkt toe te leggen op het uitdokteren van fiscale constructies...
en dat daardoor meningmods zijn uitgedeeld, maar dat is niet de context van de reactie.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar mijn idee is mijn comment offtopic, hooguit nét ontopic maar zeker geen +2 waard.

Verwijderd in 'nieuws: China beperkt online gametijd minderjarigen tot drie u...

Topic van het nieuwsartikel: China beperkt aantal uren dat een kind mag gamen
Topic van m'n comment: Verslaving en mogelijk oorzaken van verslavingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

machiel in 'nieuws: Bose introduceert QuietComfort 45 met transparantiemodus ...

Het gaat om een redelijk gemakkelijk woordgrapje, hoe is dat +2? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
lucade2210 in 'nieuws: Meerdere subreddits gaan op zwart als kritiek op Reddi...

Mening op +2, moet naar +1 of 0.

En 36 keer +3, mag nagekeken worden.

Edit: Dat hele nieuwsbericht is gemeningmod. Alles op +2 mag nagekeken worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Harry Nak op 31-08-2021 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanwijk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-08 00:26
Ik ben het niet eens met deze reactie, maar een moderatie-score van -1 lijkt me onterecht:
albatross in 'nieuws: Politie wil bij ernstige verdenkingen foto's van kentek...

(Zelf mag ik hem niet modereren, want het is een reactie op mijn eigen post, daarom staan er momenteel alleen -1'tjes op.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

thunder7 in 'nieuws: KPN begint vanaf volgende maand met inzet XGS-PON in gla...

Lijkt niet echt een +2, een one-liner die niet echt informatie biedt. +1 zou ik nog in kunnen komen, al zou ik het dat persoonlijk ook niet geven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Verwijderd schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:58:
thunder7 in 'nieuws: KPN begint vanaf volgende maand met inzet XGS-PON in gla...

Lijkt niet echt een +2, een one-liner die niet echt informatie biedt. +1 zou ik nog in kunnen komen, al zou ik het dat persoonlijk ook niet geven
26*+3, dat wordt een slachting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Reacties die niet over het nieuws gaan maar hulp zijn voor problemen die op gathering horen zijn geen +2 waard:
(25x +2, 5x +3) SirLenncelot in 'nieuws: Translink stopt met ov-chipkaartapp en Twitter-account'

(12x +2, 6x +3) blazez in 'nieuws: Translink stopt met ov-chipkaartapp en Twitter-account'

Inhoudelijk commentaar dat een bewering niet lijkt te kloppen naar 0 offtopic/irrelevant modereren lijkt me niet redelijk:
kodak in 'nieuws: Translink stopt met ov-chipkaartapp en Twitter-account'

Offtopic reageren dat je ergens anders ontevreden over bent is geen +1 waard:
Saeverix in 'nieuws: Translink stopt met ov-chipkaartapp en Twitter-account'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Het nieuws gaat over een aangekondigde upgrade van KPN, dan is een discussie over mogelijke problemen of (on)gemak over andere netwerken niet zomaar ontopic +1. Deze reacties lijken meer thuis te horen op gathering:
HetHooft in 'nieuws: KPN begint vanaf volgende maand met inzet XGS-PON in gla...

toxict in 'nieuws: KPN begint vanaf volgende maand met inzet XGS-PON in glasv...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:19

Umbrah

The Incredible MapMan

Nee, ik heb hem op +1 gezet, ik twijfelde nog over +2, maar de toon was wat doorslaggevend. Die hele nieuwspost is sowieso enigszins shockerend, waar mensen als 0romis gewoon artikelen/links neerzetten die waar het nieuwsartikel betreft gebanned zijn. Er zijn meer dan 100 posts daar met een -1 status, veelal terecht, maar er mag wel wat gebezemd worden daar.

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

pricewatch: Trendnet USB-C 3.1 to 5GBASE-T Ethernet Adapter
Hier hebben we niet zoveel aan denk ik ...

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 19-09 21:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter
hiostu in 'nieuws: Alliander: stroomnet dreigt vast te lopen door windparken ... met niet onderbouwde getallen lijkt mij geen +3 of +2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tozz in 'nieuws: Alliander: stroomnet dreigt vast te lopen door windparken en...

Ook hier lijkt een +2 me wat overdreven, zie ook de reacties eronder.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-06 16:43
albatross in 'nieuws: Tool checkt Windows 11-compatibiliteit met AutoHDR en D...

Ik maak hier een hele normale observatie, namelijk dat nogal merkwaardig is, dat Windows 11 een standaard NVMe driver vereist voor DirectStorage, ipv compatible driver die voor mijn Samsung SSD gemaakt it. En dat dit tamelijk absurd is, zoals MS die zou gaan bepalen dat ik hun video driver zou moeten gebruiken, ipv die van nVidia.

Maar nee, dat levert je direct een -1 op. En als mensen dan ook nog zouden linken naar een uitleg waarom dat per se de standaard NVMe driver moest wezen (omdat ik iets overzien had of zo), dan hadden ze nog een punt. Maar nee, gewoon eindeloos linken naar een plaatje waarop staat dat het moet omdat het moet.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeComponeur

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:08
ik snap niet wat de frontpagemoderators bezielt om dit soort topics niet volledig dicht te gooien qua moderaties, want vanaf dat er iets politiek getint is, maakt het een groot deel van de jannekes en miekes (jip en jannekes in nederland) geen zak uit of iets ontopic of offtopic is en door dit gedrag toe te laten zijn ze zélf ook onderdeel van het probleem. dus @Dirk graag al die -1 modders even hard op de vingers tikken als de apple fanboys of haters, want dit gaat al lang niet meer over de inhoud.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeComponeur

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Is geen -1 van Raindeer, misschien wat stellig streng, maar geen flame. Lees ook draadje verderop
DeComponeur in 'nieuws: Nederland stelt 3,5GHz-veiling voor 5G-gebruik uit we...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Laatst online: 15-09 11:50
slijkie in 'nieuws: Apple stelt kindermisbruikdetectie iOS 15 uit'
Dit lijkt me geen +2 of +3, helemaal omdat 'ie ook nog eens spreekt over “veel gebruikers” zonder dat te onderbouwen. Misschien willen veel gebruikers het juist wél. Zonder onderbouwing is dat moeilijk te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
Haha van +2 naar +3 en dan -1.

Nou ik ben benieuwd gaan jullie hem deze keer wel aanpassen

trader1212 in 'nieuws: Privacytoezichthouder waarschuwt Vlaams Belang over me...

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
trader1212 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:26:
Haha van +2 naar +3 en dan -1.

Nou ik ben benieuwd gaan jullie hem deze keer wel aanpassen

trader1212 in 'nieuws: Privacytoezichthouder waarschuwt Vlaams Belang over me...
Misschien moet je eerst even bij jezelf te rade gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
AlphaRomeo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:49:
[...]

Maar natuurlijk, zelf reflectie waar bij bronnen worden geleverd wat er afspeelt in de westerse samenleving. En daar bij een conclusie te trekken dat dit de reactie is op de acties zijn van de progressieve ideeën.

Waar ons verteld wordt hoe we moeten leven en moeten praten.

Nou ik ga even vragen of het nou moedermelk is of mensenmelk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• !mark
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 22:58
AlphaRomeo schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:49:
[...]

Goed dat ie zelf meldt dat er 10 onterechte +3 moderaties op zijn ingegeven. :+

Ik kom zelfs met de beste wil van de wereld in de basis niet verder dan een 0 voor die reactie, want het is een off-topic linkdump, en dan één puntje aftrek voor het taalgebruik waarmee je op -1 komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trader1212
!mark schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:00:
[...]

Goed dat ie zelf meldt dat er 10 onterechte +3 moderaties op zijn ingegeven. :+

Ik kom zelfs met de beste wil van de wereld in de basis niet verder dan een 0 voor die reactie, want het is een off-topic linkdump, en dan één puntje aftrek voor het taalgebruik waarmee je op -1 komt.
Weet je nou wat zo grappig is.

Moderators en Tweakers verwachten dat je post onderbouwd.
En wanneer je dus de bronnen mee levert waar naar wordt verwijst.

Dan is het ineens een linkdump.

maar dit was om aan te duiden dat dit gewoon reactie op de acties van de progressieve ideeën die afgelopen decennia heeft gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Marve79 in 'nieuws: Microsoft noteerde 'Xbox One' bij systeemvereisten Window...
mgizmo in 'nieuws: Microsoft noteerde 'Xbox One' bij systeemvereisten Windows...

Twee berichten die totaal niks toevoegen. De scores staan dan ook terecht op -1, maar er zijn wél +3's aan uitgedeeld. *facepalm*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trader1212

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheVivaldi
trader1212 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:07:
[...]

maar dit was om aan te duiden dat dit gewoon reactie op de acties van de progressieve ideeën die afgelopen decennia heeft gespeeld.
Een “linkdump” vind ik hier absoluut niet van toepassing. M.i. is een linkdump een bericht met alleen maar links. Dus als jij alleen een paar links (of zelfs maar één link) had geplaatst en verder geen tekst/onderbouwing, dán was het een linkdump geweest.

Het probleem hier is je taalgebruik en daarom heb ik je ook een -1 gegeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
trader1212 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:07:
[...]

Jouw reactie is geen linkdump, wel is de inhoud eerder richting polariserend, wij VS zij. Een vervelende manier van discussiëren en ongewenst.

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dasiro
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 19:08
Zeehond schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 17:42:
[...]

Jouw reactie is geen linkdump, wel is de inhoud eerder richting polariserend, wij VS zij. Een vervelende manier van discussiëren en ongewenst.
dus een gepolariseerde discussie is ongewenst ? wat voor antwoord ga je dan op deze quote geven?
Dat ik imbecielen zoals die van Vlaams Belang graag op hun plaats zet maakt mij nog niet links.
trek gewoon een lijn binnen de redactie dat er niet over politieke onderwerpen wordt geschreven, want anders krijg je dit soort schijt"discussies" waar we mensen gewoon uitmaken en er nog 4 mensen zijn dit dit "ontopic" vinden om de troll toch maar omhoog te modden en geen -1 te laten blijven

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Topicstarter
dasiro schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:19:
[...]

dus een gepolariseerde discussie is ongewenst ? wat voor antwoord ga je dan op deze quote geven?

[...]
Degelijke zinnen gebruiken lijkt mij ook niet gewenst, zeker vanwege de vorm.
trek gewoon een lijn binnen de redactie dat er niet over politieke onderwerpen wordt geschreven, want anders krijg je dit soort schijt"discussies" waar we mensen gewoon uitmaken en er nog 4 mensen zijn dit dit "ontopic" vinden om de troll toch maar omhoog te modden en geen -1 te laten blijven
Moderatie en redactie staan los van elkaar. Moderators zijn niet betrokken bij waar de redactie over schrijft. Een onderwerp maar vermijden omdat er niet fatsoenlijk over gediscussieerd kan worden door sommige lijkt mij overigens ook geen goede zaak.

200 fish found!

Pagina: 1 ... 58 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2