Ik zou zeggen, probeer het een volgende keer eens. Dan zul je zien dat de reactie geen -1 gaat scoren.
Het enige wat ik zeg is dat ik het jammer vind dat het niet naar het Playstation platform komt. Andere mensen delen deze mening want die reageren er ook op. Dan worden alle xbox fans weer getriggered om een -1 te geven.
Je mag het prima vinden en zeggen, maar de manier waarop komt over alsof je zwaar teleurgesteld bent. Vervolgens scheer je wederom mensen over 1 kam... Jammer om te zien.
Nee hier kan je niet meer normaal reageren, want je krijgt ook al automatisch een -1 als mensen weten dat je pro Playstation bent.
Ik denk ook niet dat jij kan ontkennen dat je pro-Playstation bent (jouw reacties zowel op het forum als op de FP laten namelijk iets totaal anders zien, onder elk ook maar enigszins console gerelateerd nieuwsbericht). Voor mij maakt dat om te reageren of te modereren echt niets uit.
Zo wordt er gewoon gemodereerd. Dat is gewoon een feit.
Mening, feit. Twee andere dingen, ik zou jouw mening in elk geval niet als feit brengen, het systeem werkt echt anders dan dat je hier schetst. Wat dat betreft hoef je dus ook geen 'slachtoffer van het systeem' te spelen.
Ook als ik het anders had verwoord had ik die -1 ook gewoon gekregen. Maar goed, jij hebt sowieso altijd de tegenovergestelde mening dan dat ik heb.
Twee aannames, die beiden gewoon niet kloppen, ik heb menig reactie van jou nadat je het hier kwam melden op de juiste moderatie gezet, met hier in het topic een onderbouwing waarom ik die score gaf, net als nu weer.
Als ik hier namelijk iets post wat verkeerd gemodereerd is ben jij er altijd als eerste bij om op de frontpage wel weer uit te leggen waarom je het oneens met mij bent. Net zoals nu.
Oh? Kijk even bij andere (recente, of oude...) reacties van jouzelf, die je hier in het topic meldde dan. Ik denk dat je best bedrogen uitkomt. Sterker nog, toen ik het artikel opende, zag ik jouw reactie staan, dat was toen de enige reactie en dacht gelijk dat je over de reactie hier zou komen, niet verwachtende dat dat met amper 15 minuten al zou zijn en reageerde ik in eerste instantie hier aangaande de moderatie. Dat ik daarin strenger ben zal ik ook niet onder stoelen of banken schuiven, zo ben ik ook streng/kritisch (of misschien wel veel strenger/kritischer) naar reacties op +2 en +3.
[
Voor 21% gewijzigd door
CH4OS op 25-08-2021 13:42
]