Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 235 236 Laatste
Acties:

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:37

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
De hele discussie slaat op de titel en het verdere, in jouw ogen onjuiste, gebruik van de term. Dat is voer voor geachte redactie en daarmee sinds jaar en dag een 0.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:44

Dirk

Coördinator Frontpagemoderatie
Topicstarter
The Zep Man schreef op woensdag 30 september 2026 @ 14:48:
[...]

Dat verklaart het meningmodden. Bedankt.
Dat is geen meningmodden. Semantische discussies zijn zo'n beetje per definitie offtopic en voegen eigenlijk nooit iets toe aan de achtergronddiscussie.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:18

The Zep Man

🏴‍☠️

Dirk schreef op woensdag 30 september 2026 @ 15:48:
Dat is geen meningmodden. Semantische discussies zijn zo'n beetje per definitie offtopic en voegen eigenlijk nooit iets toe aan de achtergronddiscussie.
Consistent off-topic modden op semantische discussies snap ik. Het meningmodden gaat over dat alleen mijn reacties in die discussie op een enkel moment van +0 6x voorzien werden, terwijl alle reacties in die discussie net zo on- of off-topic waren.

Dit moderatiegedrag (vaak met 6x-tjes) zie ik ook terug in andere discussies, waarin plots alle reacties van een enkele tweaker in één keer op enig moment van een negatieve +6 voorzien worden, zonder dat het correleert met inhoud en zonder zulke moderaties op andere reacties. Door een gebrek aan transparantie en een wegwuivende houding nodigt het niet uit om het hier elke keer over te hebben. Nu kwam ik het toevallig overduidelijk tegen, waardoor ik het een keer aankaart.

Modden op persoon en niet op inhoud is meningmodden.

[ Voor 4% gewijzigd door The Zep Man op 30-09-2026 16:08 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Pagina: 1 ... 235 236 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2