Daar wil ik ook nog wel wat op toevoegen. De screenshots waar je naar verwijst geeft netflix helemaal niet toe dat een broer ook gebruik mag maken van je account. De reactie geeft alleen maar weer dat je inderdaad op 4 devices netflix kan afspelen en dat dit kan op meerdere locaties. Netflix zegt hier niet letterlijk dat familie het ook mag gebruiken. Dit is geen bevestiging. Als netflix in het antwoord letterlijk zegt dat een broer dit mag dan kan ik je gelijk geven, maar dat staat niet in dit antwoord.svane schreef op zondag 14 maart 2021 @ 17:02:
[...]
Als één van de Tweakers die @snefkens hier op 0 gezet heeft, heb ik nog wel een kleine toevoeging
Als de gebruikersvoorwaarden niet verbieden om je account met je familie / hechte vrienden te delen, dan valt een opmerking die dit vergelijkt met het stelen van een TV wel verkeerd. Als Netflix zelf het gewoon oké vindt, dan weet ik niet waarom deze reactie dan op +2 staat. Wachtwoord delen is iets wat Netflix hier expliciet noemt als een 'oplossing' om je broer / partner op een ander adres te laten kijken.
Ook vanuit een PowerMod vind ik de term 'toe-eigenen' dan niet helemaal netjes![]()
edit:
De rest van @snefkens reacties heb ik niet aangeraakt, ik vind ook dat hij de -1's niet vredient natuurlijk!
In de voorwaarden staat dat je het mag delen met huishoudelijke kring. Daar ging ook een discussie over wat dat precies inhoudt.
Daarom vind ik het ook erg vreemd dat je mij dan een 0 geeft. Ik denk eerder dat een jurist hier uitspraak over moet doen dan dat jij aangeeft dat ik hier fout zit door mij een 0 te geven.
Edit: Proef op de som genomen en ook even met Netflix gechat: https://imgur.com/a/Lt6wsOT
Blijkt dus wat ik al dacht dat Netflix dit dus helemaal niet toe laat...
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2021 17:36 ]