Ik weet dat de titel veel stof doet opwaaien, en al veel discussies erover gevoerd zijn, met name toen de (S)NES mini classic massaal opgekocht werden, want marktwerking enzo, maar toch stuit ik iedere keer weer op die frustratie in me dat zegt dat dit weliswaar wettelijk niet onjuist is, maar wel moreel verwerpelijk gedrag is.
Er zijn zoveel mensen die graag een RTX 3080 hadden gekocht.
Ik kwam bij V&A tweaker SpX tegen die zeker 3x RTX3080 kaarten heeft en ze tegen woekerprijzen aanbiedt:
1: V&A aangeboden: Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080
Nieuwprijs: 770 euro. Zijn vaste prijs: 1125 euro (net erop gezet)
2: V&A aangeboden: Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G
Nieuwprijs: 889 euro. Zijn vaste prijs: 1070 euro
Volgens mij heeft hij deze al verkocht aan de V&A beoordelingen te zien.
3: V&A aangeboden: MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
Nieuwprijs: 761 euro. Zijn vaste prijs: 1025 euro
In de V&A feedback zie ik dat hij ook een founders edition heeft gehad en verkocht, waar geen prijs bij staat natuurlijk.
Uiteraard heb ik deze advertenties allemaal gereport als misbruik. Ik ga geen DM's starten met zulke tweakers, want de discussie zal doodlopen, omdat dit een keiharde kruising zou zijn tussen wat ieders moraal hierin is. Zulke discussies zullen te allen tijde doodlopen, dus daarom richt ik me tot T.net:
Welke stelling neemt T.net hierin?
Er zijn zoveel mensen die graag een RTX 3080 hadden gekocht.
Ik kwam bij V&A tweaker SpX tegen die zeker 3x RTX3080 kaarten heeft en ze tegen woekerprijzen aanbiedt:
1: V&A aangeboden: Asus TUF Gaming GeForce RTX 3080
Nieuwprijs: 770 euro. Zijn vaste prijs: 1125 euro (net erop gezet)
2: V&A aangeboden: Gigabyte GeForce RTX 3080 Vision OC 10G
Nieuwprijs: 889 euro. Zijn vaste prijs: 1070 euro
Volgens mij heeft hij deze al verkocht aan de V&A beoordelingen te zien.
3: V&A aangeboden: MSI GeForce RTX 3080 Ventus 3X 10G OC
Nieuwprijs: 761 euro. Zijn vaste prijs: 1025 euro
In de V&A feedback zie ik dat hij ook een founders edition heeft gehad en verkocht, waar geen prijs bij staat natuurlijk.
Uiteraard heb ik deze advertenties allemaal gereport als misbruik. Ik ga geen DM's starten met zulke tweakers, want de discussie zal doodlopen, omdat dit een keiharde kruising zou zijn tussen wat ieders moraal hierin is. Zulke discussies zullen te allen tijde doodlopen, dus daarom richt ik me tot T.net:
Welke stelling neemt T.net hierin?
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar