Waarom is dit een mening? Het is vooral een stukje duiding in mijn ogen die toegevoegde waarde biedt. Een inzicht die veel mensen niet lijken te hebben. Een +2 vind ik verdedigbaar.kodak schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:20:
Deze reactie (tp) lijkt me geen +2 (22x 28× 31x +2, 2x +3). Het is vooral een mening, die niet heel bijzonder is. Discussie over wetten en waarden voeren we vaker. Daarbij is de mening negatief door zomaar te stellen dat mensen die praktische effectiviteit van een wet als argument hebben niet snappen hoe wetten werken. Het aannemen van wetten gaat namelijk juist ook om praktische effectiviteit van wetten, zoals of het zorgt dat er gehandhaafd kan worden in plaats van alleen maar een theoretische norm stellen.
bzuidgeest in 'VK wil socialemediaverbod én ban op erotische chatbots voor minderjarigen'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum