D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Matig je toon even alsjeblieft. @RoD heeft een typefout gemaakt gezien het bericht dat geknipt is, er had moeten staan:Aldy schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:53:
[...]
Dit is te gek voor woorden. RoD heeft de bijdrage van zowel Klauwhamer als van mij verwijderd en bij Klauwhamer met bovenstaande reactie veranderd.
Om te beginnen staat deze reactie haaks op waar dit forum voor staat. Dit forum staat voor mismoderaties en dan maakt het niet uit of dit gebeurt door gewone moderators of promods of powermods. Voor mij is een mismoderatie een mismoderatie en ik zal het op prijs stellen als RoD deze reactie niet verwijdert.
Het was namelijk een persoonlijke aanval op een crewlid, en ging niet over de FP moderaties.als je klachten hebt over de moderators, kan je dat via DM bespreken, of via de admin van de mod in kwestie.
Nee, dat was het expliciet NIET. Bekijk het oorspronkelijke bericht maar eens. Wat ís dit joh.AlphaRomeo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:56:
[...]
Het was namelijk een persoonlijke aanval op een crewlid, en ging niet over de FP moderaties.
[ Voor 11% gewijzigd door Klauwhamer op 10-03-2026 10:57 ]
D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.
Misschien iets te fel, maar ik vind wel dat er misbruik gemaakt is van rechten. Daarnaast stond erbij dat het beslist niet om Bor ging. En vervelend, jullie kunnen misschien nog het originele bericht inzien, maar andere Tweakers niet.AlphaRomeo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:56:
[...]
Matig je toon even alsjeblieft. @RoD heeft een typefout gemaakt gezien het bericht dat geknipt is, er had moeten staan:
[...]
Het was namelijk een persoonlijke aanval op een crewlid, en ging niet over de FP moderaties.
Dit lijkt mij geen +0 maar een -1: eli_r in 'Politietop zegt sorry na beschuldiging dat 1700 agenten gluurden in Lisa-dossier'
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Ik heb het originele bericht gezien en daar stond een specifieke beschuldiging aan een van de collega's, wel met een disclaimer 'niet deze specifieke mod nu', maar dat maakt het niet minder persoonlijk. Als je verder in discussie wilt over deze ingreep kun je via DM in gesprek met de crew in kwestie. We focussen ons hier nu weer op algemene mismoderaties.Klauwhamer schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 10:57:
[...]
Nee, dat was het expliciet NIET. Bekijk het oorspronkelijke bericht maar eens. Wat ís dit joh.
En daarmee graag back on topic.
Echt bizar hoe dít je lezing is van wat ik schreef. Ronduit stuitend en illustratief voor het algemene probleem dat ik hier aanstipte.AlphaRomeo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 12:06:
[...]
Ik heb het originele bericht gezien en daar stond een specifieke beschuldiging aan een van de collega's, wel met een disclaimer 'niet deze specifieke mod nu', maar dat maakt het niet minder persoonlijk. Als je verder in discussie wilt over deze ingreep kun je via DM in gesprek met de crew in kwestie. We focussen ons hier nu weer op algemene mismoderaties.
[mbr]En daarmee graag back on topic.[/]
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2