Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 213 214 Laatste
Acties:

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13:19
Meg schreef op maandag 2 maart 2026 @ 06:32:
[...]

Heb je links naar specifieke reacties? Dat maakt het makkelijker dan reacties doorzoeken.
Dit gaat over de discussie met mij. Ik kan mij voorstellen dat er -1 gegeven wordt, aangezien hij met hand en tand verdedigt dat je illegale middelen kunt inzetten voor een civiele zaak. Het draadje begint hier:
fvdberg in 'Gestolen gegevens van alle 6,5 miljoen Odido-klanten staan nu online'
Daarnaast heeft hij eerder ook al diverse keren -1 gekregen, o.a. wegens onvriendelijke opmerkingen:
fvdberg in 'Gestolen gegevens van alle 6,5 miljoen Odido-klanten staan nu online'

[ Voor 7% gewijzigd door Aldy op 02-03-2026 09:26 ]

• fvdberg
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12:29
Nee het gaat niet over de discussie met jou. Maar omdat het mij echt niet kan boeien hoe jullie modden ga ik niet de linkjes waar het wel over gaat delen.

• Aldy
fvdberg schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:32:
Nee het gaat niet over de discussie met jou. Maar omdat het mij echt niet kan boeien hoe jullie modden ga ik niet de linkjes waar het wel over gaat delen.
O, hoe weet jij dat de opmerking dat je bij meer dan 10 reacties -1 krijgt niet op de discussie met mij gaat?
:+

• fvdberg
Aldy schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:36:
[...]

O, hoe weet jij dat de opmerking dat je bij meer dan 10 reacties -1 krijgt niet op de discussie met mij gaat?
:+
Je bevestigt precies het hele punt met deze opmerking. Ik geef je een tip... Laat het los. Je hebt technisch inhoudelijk geen gelijk en juridisch geen gelijk. Ik ga de discussie hier ook niet met je voort zetten. Om deze reden plaats ik ook geen linkjes omdat het me simpelweg helemaal niet boeit. Het raakt me niet en beïnvloed me niet.
Dat soort spelletjes spelen we op spelletjes.nl

• Aldy
fvdberg schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:43:
[...]

Je bevestigt precies het hele punt met deze opmerking. Ik geef je een tip... Laat het los. Je hebt technisch inhoudelijk geen gelijk en juridisch geen gelijk. Ik ga de discussie hier ook niet met je voort zetten. Om deze reden plaats ik ook geen linkjes omdat het me simpelweg helemaal niet boeit. Het raakt me niet en beïnvloed me niet.
Precies wat je schrijft, dit is niet de plek voor de inhoudelijke discussie, dus begin daar dan ook niet mee. Ik heb het hier over dat je weet wat Titusvh voor ogen had toen hij schreef dat je 10+ keer -1 kreeg.

• fvdberg
Lees je wel?

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Aldy schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:25:
[...]

Dit gaat over de discussie met mij. Ik kan mij voorstellen dat er -1 gegeven wordt, aangezien hij met hand en tand verdedigt dat je illegale middelen kunt inzetten voor een civiele zaak. Het draadje begint hier:
Daarnaast heeft hij eerder ook al diverse keren -1 gekregen, o.a. wegens onvriendelijke opmerkingen:
Een -1 voor die onvriendelijke post snap ik, maar de discussie zelf hoort geen -1 te zijn, zelfs als hij juridisch gezien ongelijk heeft. Onjuist is geen -1 en het is geen troll of flame maar komt over als een oprechte mening.
Je zou het misschien kunnen zien als het oproepen tot illegaal gedrag maar dat vind ik niet de overhand hebben in de discussie, die gaat meer over de vraag óf het legaal is. Correct of niet, de gegeven argumenten zijn redelijk genoeg voor een beschaafde discussie.

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

• Aldy
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:58:
[...]

Een -1 voor die onvriendelijke post snap ik, maar de discussie zelf hoort geen -1 te zijn, zelfs als hij juridisch gezien ongelijk heeft. Onjuist is geen -1 en het is geen troll of flame maar komt over als een oprechte mening.
Je zou het misschien kunnen zien als het oproepen tot illegaal gedrag maar dat vind ik niet de overhand hebben in de discussie, die gaat meer over de vraag óf het legaal is. Correct of niet, de gegeven argumenten zijn redelijk genoeg voor een beschaafde discussie.
Zoals je weet kan ik niet modereren in een discussie waar ik zelf aan deelneem, maar ook in deze discussie werden er onvriendelijke reacties gegeven. Verder ben ik het met je eens dat er inhoudelijk gemodereerd dient te worden, maar ik kan mij ook voorstellen dat er moderators zijn die deze discussie als een oproep zien om iets strafbaars te doen.

• fvdberg
Als ik gelijk wilde krijgen had ik deze jurisprudentie 4 dagen geleden al gedropt...

Ik heb nooit een discussie gevoerd.

[ Voor 8% gewijzigd door fvdberg op 02-03-2026 10:07 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter
fvdberg schreef op maandag 2 maart 2026 @ 09:43:
[...]

Je bevestigt precies het hele punt met deze opmerking. Ik geef je een tip... Laat het los.

...

Om deze reden plaats ik ook geen linkjes omdat het me simpelweg helemaal niet boeit. Het raakt me niet en beïnvloed me niet.
Prima. Hiermee stoppen we deze discussie hier.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:06
Hier mag wel wat extra hulp bij gebruikt worden, de +3'tjes worden alleen maar meer.

• Aldy
JelleDJs schreef op maandag 2 maart 2026 @ 11:00:
[...]

Hier mag wel wat extra hulp bij gebruikt worden, de +3'tjes worden alleen maar meer.
Hier is door de gewone mods niet tegenaan te werken.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Advanced03 in 'WhatsApp brengt advertenties ook in Europa uit'

Ik snap gelukkig wat er bedoeld wordt, maar ik kan mij voorstellen dat 99% van de lezers dat niet begrijpt. Toch krijgt dit een ontopic, wat misschien wat te soepel is.
Pagina: 1 ... 213 214 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2