+1 is een nette score en daar staat deze nu op. Ik denk dat de +3 een verdwaalde score is geweest.daellat schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:26:
Best Buy Guide: Beste oledmonitoren Mijn comment staat al een tijdje op +2 door een aardige maar misplaatste enkele +3 waardering.
Die staat inmiddels op een betere score.daellat schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:26:
Best Buy Guide: Beste oledmonitoren Mijn comment staat al een tijdje op +2 door een aardige maar misplaatste enkele +3 waardering.
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Aldy schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:36:
[...]
+1 is een nette score en daar staat deze nu op. Ik denk dat de +3 een verdwaalde score is geweest.
Yes, hij stond al sinds 9 uur vanmorgen op +2 dus snel gecorrigeerd na het plaatsen in deze threadTechnomania schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:36:
[...]
Die staat inmiddels op een betere score.
Daar is dit topic ook voor bedoelddaellat schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:38:
[...]
[...]
Yes, hij stond al sinds 9 uur vanmorgen op +2 dus snel gecorrigeerd na het plaatsen in deze thread
In dit geval was hij wel afhankelijk van anderen, aangezien hij niet z'n eigen bijdrage kon modereren.Technomania schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:39:
[...]
Scherp opgemerkt.Aldy schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 15:51:
[...]
In dit geval was hij wel afhankelijk van anderen, aangezien hij niet z'n eigen bijdrage kon modereren.
edit: dubbel
[ Voor 123% gewijzigd door Bor op 18-11-2025 17:30 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
In dit geval niet. Voorrang is in dit geval geen (extra) recht maar een privilege. En recht kan in principe niet worden afgenomen, een privilege wel. Een privilege is een speciaal voordeel of een voorrecht dat aan een persoon of groep wordt toegekend door een autoriteit en kan worden ingetrokken. Wat je hier en op de FP stelt is onjuist in mijn ogen.CAPSLOCK2000 schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 10:31:
Voorrang ís een extra recht.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 18-11-2025 17:32 ]
Skyclad in 'Waarom de omstreden thuiskopieheffing ondanks jarenlange kritiek overeind blijft' is geen +2 volgens mij want niet geheel juist (zie ook bytemaster460 in 'Waarom de omstreden thuiskopieheffing ondanks jarenlange kritiek overeind blijft' die dit netjes aansnijdt).
[ Voor 39% gewijzigd door Bor op 18-11-2025 17:37 ]
Splorky in 'Waarom de omstreden thuiskopieheffing ondanks jarenlange kritiek overeind blijft' is een scheve vergelijking en geen +2. Een 0 komt beter in de buurt.
[ Voor 188% gewijzigd door Bor op 18-11-2025 17:41 ]
marcel3 in 'Waarom de omstreden thuiskopieheffing ondanks jarenlange kritiek overeind blijft' is geen +2 en met verwijzingen als " Dit is en blijft gewoon gelegaliseerde maffia" kom ik ook niet aan de 0.
Er wordt erg veel op mening gemod bij dit onderwerp. Daar ga ik straks even wat beter naar kijken.
Er wordt erg veel op mening gemod bij dit onderwerp. Daar ga ik straks even wat beter naar kijken.
[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 18-11-2025 17:44 ]
supersnathan94 in 'Trotse terugblik op uitverkocht Dev Summit 2025'
En lager zijn gewoon inhoudelijke reacties over Braziliaanse Phonk. Dat sluit direct aan op de inhoud van een deel van het bericht er boven over het tempo van de video.
Het klopt inhoudelijk ook. Mijn zoon luisterd en maakt Phonk muziek, dus weet er inmiddels ook wat meer van.
Juist voor de tiener doelgroep is dit relevant en in de belevingswereld.
En lager zijn gewoon inhoudelijke reacties over Braziliaanse Phonk. Dat sluit direct aan op de inhoud van een deel van het bericht er boven over het tempo van de video.
Het klopt inhoudelijk ook. Mijn zoon luisterd en maakt Phonk muziek, dus weet er inmiddels ook wat meer van.
Juist voor de tiener doelgroep is dit relevant en in de belevingswereld.
[ Voor 9% gewijzigd door djwice op 18-11-2025 21:30 ]
Mijn LEGO MOC's met PDF bouwinstructies en stop-motion animaties vind je op https://rebrickable.com/users/BrickDesignerNL/mocs/
Dit hele verhaal laat wel zien dat het verschil tussen een recht en een privilege erg klein is. Je draait je in bochten om maar een verschil te kunnen duiden. En ja, er zijn verschillen, maar die zijn niet relevant voor de boodschap, dat Brein wel degelijk een andere status heeft dan jan-met-de-pet. En of dat nu een "recht" of een "privilege" is vind ik dus zoeken naar iets om over te vallen.Bor schreef op dinsdag 18 november 2025 @ 17:31:
In dit geval niet. Voorrang is in dit geval geen (extra) recht maar een privilege. En recht kan in principe niet worden afgenomen, een privilege wel. Een privilege is een speciaal voordeel of een voorrecht dat aan een persoon of groep wordt toegekend door een autoriteit en kan worden ingetrokken. Wat je hier en op de FP stelt is onjuist in mijn ogen.
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Nee hoor. Dat is helemaal niet klein. Er is een fundamenteel verschil, ook in deze discussie.CAPSLOCK2000 schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:01:
[...]
Dit hele verhaal laat wel zien dat het verschil tussen een recht en een privilege erg klein is.
Ook nee hoor. De duiding is gewoon duidelijk toch?Je draait je in bochten om maar een verschil te kunnen duiden.
Dat verschil is heel erg relevant. Het maakt je stelling namelijk onjuist. Voor " jan met de pet" leest het nu alsof Brein door de overheid is aangewezen om met extra rechten taken uit te voeren. Dat klopt gewoon niet. De hele discussie in deze thread gaat er over of Brein een overheidsinstelling is of iets anders. Jouw reactie zaait verwarring en geeft een onjuist beeld. Onjuist is een 0. De modFAQ is hier duidelijk.En ja, er zijn verschillen, maar die zijn niet relevant voor de boodschap, dat Brein wel degelijk een andere status heeft dan jan-met-de-pet.
Laten we overgaan op andere reacties die mogelijk onjuist staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 19-11-2025 09:27 ]
wishmaster84 in 'Microsoft test AI-agents voor Windows 11 in afgezonderde omgevingen'
Dit lijkt mij eerder een -1 dan een 0.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Kun in 'Grote Cloudflare-storing werd niet door cyberaanval veroorzaakt maar door bug'
Dit is gewoon een mooie +1.
Dit is gewoon een mooie +1.
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Ik heb die met een 0 gemodereerd omdat ik -1 te streng vind.Meg schreef op woensdag 19 november 2025 @ 09:55:
wishmaster84 in 'Microsoft test AI-agents voor Windows 11 in afgezonderde omgevingen'
Dat lijkt mij een passende score in dit geval.Technomania schreef op woensdag 19 november 2025 @ 14:19:
[...]
Ik heb die met een 0 gemodereerd omdat ik -1 te streng vind.
Deze reactie lijkt me geen +1. Het is een algemene discussie over alternatieven voor digid. Het gaat op geen enkele manier in op het nieuws van de beperkte de beschikbaarheid en ddos-aanval.
Linux gebruiker in 'DigiD is beperkt beschikbaar vanwege een ddos-aanval - update'
Linux gebruiker in 'DigiD is beperkt beschikbaar vanwege een ddos-aanval - update'
Staat op dit moment goed.kodak schreef op woensdag 19 november 2025 @ 16:01:
Deze reactie lijkt me geen +1. Het is een algemene discussie over alternatieven voor digid. Het gaat op geen enkele manier in op het nieuws van de beperkte de beschikbaarheid en ddos-aanval.
Ik zie niet in waarom een discussie over Trump 9x +2 waard zou zijn terwijl het op geen enkele wijze inhoudelijk nog in gaat op het nieuws van Nexperia en het opschorten van de maatregelen.
trick2011 in 'Nederlandse overheid schort ingreep Nexperia op'
trick2011 in 'Nederlandse overheid schort ingreep Nexperia op'
Robbierut4 in 'Europese supercomputer met Nvidia-hardware debuteert op plek 4 van TOP500-lijst'
dit is imo absoluut geen +2. gewoon foutieve info.
dit is imo absoluut geen +2. gewoon foutieve info.
Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.
Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.
Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic
Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2