Ik ga hier toch nog even op reageren, want ik vind dit toch wel een serieus probleem binnen de gedachte van de moderatie hier op de site.
Je mag mijn geschiedenis bekijken, en je kan zien dat ik veelvuldig in GR heb gereageerd, en zal dit ook blijven doen. Ik heb die ook meermaals gedaan rondom advertenties op Tweakers die misleidend zijn. Resultaat is dat Tweakers helemaal niets doet, zelfs niet een reactie geven, dit terwijl de community hier duidelijk grote moeite mee heeft.
Als Tweakers weigert te reageren op feedback over hun advertentiebeleid, als zij weigeren hierin te veranderen, dan is het natuurlijk heel makkelijk om te zeggen dat onze feedback en kritiek in een forum moet worden geplaatst waar ze het lekker kunnen negeren, maar dat is wat mij betreft uiterst ongewenst.
Het is alsof je binnen een bedrijf zegt, alle ideeen en feedback mag in deze ideeen en feedback doos, maar deze dumpen we vervolgens bij het grofvuil en doen er niets mee.
Dus als Tweakers wilt dat wij via GR het gesprek aangaan, dan moeten zij ook het gesprek aangaan. Doen ze dat niet, dan zullen mensen publiekelijk blijven reageren, zodat iedereen zich bewust is dat Tweakers meedoet in nepaanbiedingen, want daar gaat het hier wel degelijk om. 1 van de reacties gaf ook aan dat 1 product elders 70 euro goedkoper is, maar onder een net iets andere code.
Tweakers handelt niet in de geest waarvoor zij zeggen te staan, niet wanneer zij er aan kunnen verdienen. Ik vind dat wij allen, echt iedereen hier, kritisch mag zijn over dit beleid. Vind je mijn bericht niet super informatief oid, ja stem wat je wil, dat bepaal ik niet voor je. Maar ik heb toch wel moeite met zeggen om alle feedback en kritiek waarvan Tweakers weigert te reageren, maar allemaal naar 0 te zetten zodat we een soort van monddood worden gemaakt, of 0 waardoor men het niet ziet, of in een forum waar niemand kijkt behalve een kleine selectieve groep tweakers, en mogelijk ook nog een keer een medewerker wanneer het onderwerp ze bevalt.
Dus prima als je als tweaker en in jouw geval, promod, zeg dat dit anders moet, maar ik hoop dat iedereen dan ook eerst met deze kritiek naar de crew gaan en ze aanspreekt op het negeren van feedback in GR.
Dit is bijvoorbeeld een topic van mijzelf van 2 maanden terug.
Nieuws vs advertentie
Ook op mijn topics over enorme misleiding bij hun adverteerder, HelloTV, heb ik mijn eerste topic geen antwoord gekregen, en ook in de tweede was er inhoudelijk geen antwoord en in beide gevallen is er ook helemaal niets gedaan.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900