Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 202 203 Laatste
Acties:

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Meg schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:41:
[...]

Wie zegt dat het één PowerMod was? 3 ervaren moderators kunnen het ook doen net als 6 beginnende moderatoren of één ProMod...

Betreffende de link netjes krijgen: Als je op de tijd van de link klikt en die link hier plakt wordt hij normaal omgezet in 'nette' link zoals dit: Martinez- in 'Black Friday bij MediaMarkt: scherpe laptopdeals voor elk gebruik'
Omdat het in 1x 6 stemmen was, daarom heb ik dat vermoeden. Of ze moeten allemaal simultaan geklikt hebben (of binnen maximaal 5 minuten van elkaar)?

Laat ik het anders stellen: kan iemand mij bevestigen of ik het bij het juiste eind heb? ;)

Thanks voor de tip!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:32
procyon schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:45:
[...]

Mediaan is gewoon letterlijk het middelste getal van de set..
Ja dus hoe kan dat bij 5x -1 nog steeds 0 zijn? Dat zou dan gewoon -1 moeten zijn toch?
Je gemiddelde is afgerond nog net 2 (2,4444)
Resultaat is gebaseerd op het gemiddelde? Dan heeft mediaan vermelden toch ook weinig zin?

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:00

Dazzler2120

FP ProMod
Martinez- schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:44:
[...]

Omdat het in 1x 6 stemmen was, daarom heb ik dat vermoeden. Of ze moeten allemaal simultaan geklikt hebben (of binnen maximaal 5 minuten van elkaar)?

Laat ik het anders stellen: kan iemand mij bevestigen of ik het bij het juiste eind heb? ;)

Thanks voor de tip!
Ik kan dat wel bevestigen, ik heb daar een aantal posts een 0 gegeven (incl. die van jou). Naar mijn mening behoort die hele discussie niet op de frontpage thuis, ook niet in een advertorial - maar eerder op Geachte Redactie.

Overigens, heb ik de moederpost ook een 0 (off-topic / irrelevant) gegeven, dat wilt niet zeggen dat daarmee de eindscore van die post een 0 wordt.
Ik heb die overigens hier gemeld dat die een +2 krijgt en ik het een mismoderatie vind, waarbij ik het eerder een 0 vind:
Dazzler2120 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXX"

PS4 PSN: Dazzler2120

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:12:
[...]

Ik kan dat wel bevestigen, ik heb daar een aantal posts een 0 gegeven (incl. die van jou). Naar mijn mening behoort die hele discussie niet op de frontpage thuis, ook niet in een advertorial - maar eerder op Geachte Redactie.

Overigens, heb ik de moederpost ook een 0 (off-topic / irrelevant) gegeven, dat wilt niet zeggen dat daarmee de eindscore van die post een 0 wordt.
Ik heb die overigens hier gemeld dat die een +2 krijgt en ik het een mismoderatie vind, waarbij ik het eerder een 0 vind:
Dazzler2120 in "Het kleine-mismoderatietopic deel XXX"
Dank voor je toelichting. Bij het vorige artikel m.b.t. Black Friday had ik ook gereageerd op een ouder topic die over ongeveer hetzelfde onderwerp ging. De reactie vanuit de redactie bleven daar echter achter en werden amper inhoudelijk. Ik wil best nog eens een poging wagen ;) .

• AlphaRomeo
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:05

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
supersnathan94 schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 13:59:
[quote]procyon schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 12:45:
[...]
Mediaan is gewoon letterlijk het middelste getal van de set..
[\]
Ja dus hoe kan dat bij 5x -1 nog steeds 0 zijn? Dat zou dan gewoon -1 moeten zijn toch?
[...]
Resultaat is gebaseerd op het gemiddelde? Dan heeft mediaan vermelden toch ook weinig zin?
We hebben een (hele) tijd geleden doorgevoerd dat minder frequente modders met een 1x weging een reactie niet op -1 mogen zetten. Hun weging blijft wel staan, maar wordt pas effectief zodra die bevestigd is door iemand met een 2x of hoger weging.

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14:32
AlphaRomeo schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:30:
[...]

We hebben een (hele) tijd geleden doorgevoerd dat minder frequente modders met een 1x weging een reactie niet op -1 mogen zetten. Hun weging blijft wel staan, maar wordt pas effectief zodra die bevestigd is door iemand met een 2x of hoger weging.
Ah oke, dat verklaart dingen.

• JelleDJs
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14:59
bloody in 'Windows 11 crasht na update door bug in explorer.exe en andere gui-elementen'
Ik weet dat het snel is, maar met 10x al een +2 mag hier meteen wel actie op worden genomen.
Dit bericht wordt ongeveer onder elke Windows-update-nieuwsbericht gezet, en buiten dat is die gewoon niet informatief. Als ik had kunnen stemmen, had ik er een 0 op gezet, omdat het niks te maken heeft met het artikel. (behalve dan dat het beide keren over Microsoft gaat)

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Niet online

Meg

418: “I’m a Teapot”

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

• Meg
  • Niet online

Meg

"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein

• Aldy
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 20:35
JelleDJs schreef op dinsdag 25 november 2025 @ 14:40:
bloody in 'Windows 11 crasht na update door bug in explorer.exe en andere gui-elementen'
Ik weet dat het snel is, maar met 10x al een +2 mag hier meteen wel actie op worden genomen.
Dit bericht wordt ongeveer onder elke Windows-update-nieuwsbericht gezet, en buiten dat is die gewoon niet informatief. Als ik had kunnen stemmen, had ik er een 0 op gezet, omdat het niks te maken heeft met het artikel. (behalve dan dat het beide keren over Microsoft gaat)
Ik lees gewoon niet alles, maar deze bijdrage komt zelfs mij een beetje bekend voor.

• Meg
  • Niet online

Meg

Pagina: 1 ... 202 203 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2