Kun je dan aanwijzen wat er dan zoveel 'andere feedback' is die niet inhoudelijk is? Want ik verwijs als onderdeel van discussie naar inhoudelijke voorbeelden. Het lijkt me toch voor de hand te liggen dat het opnoemen van de voorbeelden, met verwijzing naar gebrek aan onderbouwing van relevantie, hier de betekenis heeft dat er op die opgenoemde gebieden relevantie valt te tonen en dus verwacht mag worden. Juist om discussie aan te gaan. Daarbij, als iemand een stelling plaatst valt daar hoe dan ook reactie op te verwachten, waarvan je mag aannemen dat die reactie bedoeld is om inhoudelijke te discussieren en niet om als azijn geslikt te worden. Dat is immers de bedoeling van het reageren.
Je geeft aan een poging te doen om het wel inhoudelijk te maken, naar mijn mening heb je daar de verkeerde vorm voor gekozen en ben je er niet in geslaagd om te onderbouwen waarom de waarneming/constatering (geen bewering!) irrelevant is. Ik zie in dit geval uberhaupt geen noodzaak voor een verklaring van de waarneming in de parent-reactie.
De vorm is ongewenst, maar dan niet wijzen wat er aan de vorm ongewenst is. Dat is nogal makkelijk, dan kunnen we alles wat niet bevalt wel op 'vorm' wegmodereren,
Er niet in geslaagd? Dus letterlijk schrijven dat de betekenis of waarde van die geografische gegevens juist niet zomaar klopt of relevant zou niet slagen. Dat is vreemd. Want het lijkt me een zeer duidelijke, inhoudelijke stelling. En noemen waar relevantie dan mogelijk wel of niet uit kan blijken, door inhoudelijk op mogelijke verbanden met klanten van de apparatuur en verspreiding te wijzen lijkt me ook niet onduidelijk. Dus ook dan is het een vreemd het op 'slagen' te gooien. Dan lijkt het dus eerder te gaan om geen zin in dit soort discussie hebben dan dat het onbegrijpelijk is. Dat mede-tweakers geen zin in dit soort inhoudelijke discussie hebben kan, maar lijkt me geen redelijke motivatie om dan maar te gaan minnen als irrelevant/offtopic of zelfs ongewenst. Zin is namelijk vooral een mening, wat nu juist niet bedoeld is om te minnen. Daar zijn andere opties voor: niet modereren of inhoudelijke argumenten geven die tonen dat deze inhoudelijke argumenten niet bij het nieuws passen. Waarvan dat laatste dan uitermate vreemd zou zijn, juist omdat we van de PR wel accepteren dat iemand selectief een kenmerk noemt om daar inhoudelijk discussie over te
kunnen voeren.
[
Voor 7% gewijzigd door
kodak op 23-10-2023 14:33
]