Het kleine-mismoderatietopic deel XXX Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 120 ... 197 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Topicstarter

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-09 15:42

Dazzler2120

FP ProMod
Waarom zou dat geen +2 kunnen zijn? Lijkt mij goed onderbouwd en on-topic. Volgens mij kan dat prima een +2 zijn hoor, of in ieder geval niet een die gecorrigeerd 'moet' worden naar +1...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Waarom zou dat geen +2 kunnen zijn? Lijkt mij goed onderbouwd en on-topic. Volgens mij kan dat prima een +2 zijn hoor, of in ieder geval niet een die gecorrigeerd 'moet' worden naar +1...
Het is een prima onderbouwde reactie maar inhoudelijk vind ik deze niet boven het maaiveld uitsteken. Het is een duidelijke en begrijpbare mening maar maakt dat het +2? Een +3 vind ik sowieso te hoog en die zie ik ook meerdere malen voorbij komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 21-06-2023 14:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Bor schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:21:
[...]

Het is een prima onderbouwde reactie maar inhoudelijk vind ik deze niet boven het maaiveld uitsteken. Het is een duidelijke en begrijpbare mening maar maakt dat het +2? Een +3 vind ik sowieso te hoog en die zie ik ook meerdere malen voorbij komen.
Maar dan kom je uiteraard op het punt van de topic warning, naar individuele moderaties kijken we niet.
Ik denk niet dat deze comment per definitie +2 moet krijgen, maar +2 lijkt mij verder wel een prima score die aan deze definitie voldoet:
Het niveau +2 is bedoeld voor informatieve en interessante reacties die op een positieve wijze boven het maaiveld uitsteken en waarvan de inhoud een nuttige toevoeging is op de discussie in een on-topic thread of de informatie in het artikel. De reactie is echter niet zo bijzonder dat je hem zou willen voorschotelen aan alle lezers van het artikel. +2-reacties bevatten informatie en inzichten die weliswaar bij experts aanwezig zijn maar wel nuttig zijn voor het grote publiek. Persoonlijke meningen moeten op een degelijke wijze onderbouwd zijn.
- Het is een interessante reactie
- Inhoudelijk is het een nuttige toevoeging aan de discussie

Echter:
- Hij steekt niet boven het maaiveld uit (wat dat ook écht moge betekenen, deze definitie vind ik redelijk arbitrair.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Blaze85 in 'DPReview maakt een doorstart na overname door Gear Patrol'

Ik zie geen enkele reden waarom dit -1 zou moeten zijn; +1 en anders minimaal 0 lijkt mij veel beter passen. De +3 strategische mod om hem te proberen recht te trekken is dan weer het andere uiterste, daar mag ook even naar gekeken worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Arumes schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:28:
Blaze85 in 'DPReview maakt een doorstart na overname door Gear Patrol'

Ik zie geen enkele reden waarom dit -1 zou moeten zijn; +1 en anders minimaal 0 lijkt mij veel beter passen. De +3 strategische mod om hem te proberen recht te trekken is dan weer het andere uiterste, daar mag ook even naar gekeken worden.
Ik denk dat de -1 is vanwege de seksueel getintheid van deze grap?
Of ik mis een verband tussen Brazzers, DPFanatics en DPReview...

Maar gezien de seksueel getintheid zou je zeker kunnen stellen dat het een misplaatste grap is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:39:
[...]

Ik denk dat de -1 is vanwege de seksueel getintheid van deze grap?
Of ik mis een verband tussen Brazzers, DPFanatics en DPReview...

Maar gezien de seksueel getintheid zou je zeker kunnen stellen dat het een misplaatste grap is
Tsja, dat kan. Aan de andere kan je de reactie best serieus nemen. In de fotografiewereld is "Digital Photography" in de titel lang niet zo relevant meer als 25 jaar geleden. Zou zomaar kunnen dat de domeinnaam intussen beter aansluit bij de eh... andere doelgroep.

[edit: 30 jaar was iets overdreven, toen bestonden ze nog niet]

[ Voor 5% gewijzigd door Arumes op 21-06-2023 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daellat
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alxndr
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-08 19:07
Sorry, verkeerde plek om te rapporteren. Post verwijderd

[ Voor 89% gewijzigd door Alxndr op 21-06-2023 16:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:04

kodak

FP ProMod
Dazzler2120 schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 14:18:
[...]

Er staat niets in de reactie wat echt informatief is als een echte aanvulling of meerwaarde aan de discussie. Het nieuws verwijst niet zomaar naar het eerdere nieuws en de gevoerde en al lang lopende discussie over verplicht/vrijwillig, wat afgewogen kan worden als redelijke kosten en wie er voor opdraait. Net als de vraag naar de kosten niet nieuw of bijzonder is. Ook als mening is het niet bijzonder door de herhaling. De +2 lijkt me eerder gebaseerd op weinig interesse hebben in de bronnen en wat al breed besproken is, of anders meningmodden. Dat lijkt me beide juist niet de bedoeling om te waarderen met +2 of hoger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Zoals deze reactie er nu staat lijkt deze me niet offtopic/irrelevant (35x -1 en 33x 0). De mening is inhoudelijk onderbouwd en er staat geen inhoud die ongewenst kan zijn. Met de snelheid waarmee de reactie vlak na het plaatsen voor het laatst aangepast is lijkt dit wat weg te hebben van 68x meningmodden.

BiaggioLuciano in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''

[ Voor 19% gewijzigd door kodak op 21-06-2023 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
kodak schreef op woensdag 21 juni 2023 @ 18:19:
Zoals deze reactie er nu staat lijkt deze me niet offtopic/irrelevant (35x -1 en 33x 0). De mening is inhoudelijk onderbouwd en er staat geen inhoud die ongewenst kan zijn. Met de snelheid waarmee de reactie vlak na het plaatsen voor het laatst aangepast is lijkt dit wat weg te hebben van 68x meningmodden.

De reactie erop is daarbij weer geen +2 maar vooral een herhaling van zetten van de afgelopen dagen en een populaire mening.
Qlusivenl in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 21-06-2023 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Verheerlijken van sabotage is wat mij betreft geen +1.

ro8in in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Daar ga ik even goed naar kijken. Dit lijkt nergens op. Een anders mening afdoen als "zeiken" vind ik sowieso onvriendelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Bor op 21-06-2023 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jep, mee eens. En dan krijgt het zelfs +3s. Dan ben je echt actief aan het modmisbruiken :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeComponeur
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-08 11:57

DeComponeur

♫ KLNKRWG

Huh -O- Het haalt de fut er wel uit om nog eens te reageren...
We proberen iemand te helpen in dit draadje, wordt iedereen weggenuld :?
DeComponeur in 'Q&A: Vraag alles over smarthome, netwerken of ons testprotocol aan Olaf Weijers'

BE AT THE BEAT DeComponeur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:01
Volgens mij mag die hele FP moderatie hier wel eens nagekeken worden. Heel veel gevoels moderatie hier en niet gebaseerd op feiten.

nieuws: 'Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten'

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:35

Herman

FP ProMod
SgtElPotato schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 09:25:
Volgens mij mag die hele FP moderatie hier wel eens nagekeken worden. Heel veel gevoels moderatie hier en niet gebaseerd op feiten.

nieuws: 'Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten'
Kun je voorbeelden geven? :)

Deze reactie is m.i. niet informatief:
- atthias in 'KPN wil Nederlandse activiteiten van Youfone overnemen voor 200 miljoen euro'

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:01
Een 0? Want?
Een +2? Met onjuiste informatie? Zoals bijvoorbeeld de tools die niet meer werken (die werken allemaal nog).
Mavamaarten in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''
Harde waarheid over subs maar tot in den treue -1? Een 0 is meer op zijn plek hier.
Hydra in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''
Hoe is dit een +1 met onjuiste informatie.
KirovAir in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''

Als je een beetje scrollt zie je wel meer dat ten onrechte plusjes of minnetjes gehad heeft omdat mensen een mening hebben maar zich niet op de feiten baseren.

Zucht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
SgtElPotato schreef op donderdag 22 juni 2023 @ 10:39:
[...]

Een 0? Want?
Een +2? Met onjuiste informatie? Zoals bijvoorbeeld de tools die niet meer werken (die werken allemaal nog).
Mavamaarten in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''
Harde waarheid over subs maar tot in den treue -1? Een 0 is meer op zijn plek hier.
Hydra in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''
Hoe is dit een +1 met onjuiste informatie.
KirovAir in ''Reddit verwijderde moderators na nsfw-protesten''

Als je een beetje scrollt zie je wel meer dat ten onrechte plusjes of minnetjes gehad heeft omdat mensen een mening hebben maar zich niet op de feiten baseren.
Ik zie een duidelijke "pro protest = +, pro Reddit = -" lijn waarbij er duidelijk op mening wordt gemodereerd en heb bij diverse mensen actie ondernomen. Enkele reacties staan inderdaad nog niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palindrome
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
mfkne in 'Google gaat weer Street View aanbieden in Duitsland' is geen +3 en bevat deels onjuiste informatie. Zo gebeurt "of dat de beelden mogelijke inbrekers zou helpen om hun daden vanuit hun luie stoel voor te bereiden." gewoon. Ik zou voor een +1 gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
TheVivaldi in 'Hands-ons tonen hoe VisionOS voor Apple Vision Pro in praktijk werkt'

Lijkt me een normale vraag, aangezien Steve Jobs lange tijd beeldbepalend was voor Apple en best streng was op producten. En hij zal vast ook wel eens hebben nagedacht over VR.

[ Voor 10% gewijzigd door TheVivaldi op 23-06-2023 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Ben toch wel benieuwd waarom mensen dit ongewenst vinden:
Sp3ci3s8472 in ''EU wil Amazon-overname van Roomba-maker iRobot uitgebreid onderzoeken''

Je zou het argument kunnen maken dat het iets offtopic is (hoewel het over Amazon gaat en betrekking heeft op eventuele camera's op je Roomba uiteindelijk); maar ongewest klopt gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Sp3ci3s8472 schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 12:51:
Ben toch wel benieuwd waarom mensen dit ongewenst vinden:
Sp3ci3s8472 in ''EU wil Amazon-overname van Roomba-maker iRobot uitgebreid onderzoeken''

Je zou het argument kunnen maken dat het iets offtopic is (hoewel het over Amazon gaat en betrekking heeft op eventuele camera's op je Roomba uiteindelijk); maar ongewest klopt gewoon niet.
Die reactie staat niet op -1, al enige tijd niet meer (plm half 9 vanmorgen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sp3ci3s8472
  • Laatst online: 15-09 13:16

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Bor schreef op vrijdag 23 juni 2023 @ 13:38:
[...]

Die reactie staat niet op -1, al enige tijd niet meer (plm half 9 vanmorgen)
Sorry, dat bedoelde ik ook niet. Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat sommige mensen denken dat dit een -1 is :P. Zelf ben ik van mening dat het een +1 is, hoewel ik het standpunt van een 0 kan begrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

2broodjeshoarma in 'Google Cloud onthult anti-witwasmodel op basis van AI'

Mensen met een andere mening dan die van de poster zijn "een beetje extreem dom."

Lijkt me op die manier maximaal een 0, geen +1. Laat staan de +2.of zelfs +3 (!) die het krijgt...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Loller1 in 'Microsoft en Sony spraken eigen claims over Activision-overname intern tegen'

Deal is vooralsnog geweigerd door Sony. Geen idee waarom dit bericht dan informatief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
CH4OS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 08:27:
Loller1 in 'Microsoft en Sony spraken eigen claims over Activision-overname intern tegen'

Deal is vooralsnog geweigerd door Sony. Geen idee waarom dit bericht dan informatief is.
Hij heeft het over een deal die MS aanbiedt. Hij beweert niet dat Sony al akkoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Arumes schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:25:
Hij heeft het over een deal die MS aanbiedt. Hij beweert niet dat Sony al akkoord is.
Staat die deal nog steeds open dan, terwijl Sony die al geweigerd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arumes
  • Niet online
CH4OS schreef op zaterdag 24 juni 2023 @ 09:27:
[...]

Staat die deal nog steeds open dan, terwijl Sony die al geweigerd heeft?
Dat suggereer je zelf in ieder geval wel met "vooralsnog". Ik weet het niet, ik hou dat nieuws niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd in 'De audiopoort die niet verdwijnt: meerderheid van telefoons heeft een 3,5mm-jack'

Persoonlijk lijkt me dit gewoon ontopic en dus +1, geen 0.

Wellicht zijn mensen het niet met zijn post eens, maar dat maakt het nog niet offtopic.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
De reactie kan negatief opgevat worden door minpunten te noemen en de negatieve mening over analoog. De punten zijn niet bijzonder maar gewoon relevant, waarop de mening niet fout is in de discussie.

De reacties daaronder lijken daarbij geplust te worden terwijl die vooral omgekeerd niet bijzondere punten opnoemen en een positieve mening tonen op de kritiek. Maar dat maakt de discussie niet zomaar sterker, of zelfs objectiever.

Het lijkt me in geen van de reacties redelijk om te minnen naar 0 of plussen naar +2 of hoger.

+2 (27× +3, 56x +2)
kiang in 'De audiopoort die niet verdwijnt: meerderheid van telefoons heeft een 3,5mm-jack'

+2 (33x +2)
Ablaze in 'De audiopoort die niet verdwijnt: meerderheid van telefoons heeft een 3,5mm-jack'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik heb indeedaad sterk het idee dat er meningmodders actief zijn onder die nieuwspost.

Wellicht wel een onderzoekje waard om daar eens in te duiken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10:06
https://tweakers.net/nieu...ction=18883224#r_18883224

Hoe kan dit nou offtopic gemod worden? Ik kan het begrijpen als mensen het niet met mij eens zijn of zich aangesproken voelen, maar dit soort meningmodders is precies de reden dat ik vaak niet eens meer de moeite neem om naar de frontpage te gaan. Wanneer wordt er nou eens iets serieus aan gedaan?

(ik kan niet meer zien hoeveel -1's ik heb gekregen, want mijn modrechten zijn op mijn verzoek afgenomen :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Je kan prima de mening hebben dat jij werkhoudingen om je heen hebt zien veranderen en er vroeger meer bevlogenheid zou zijn. Maar je toont niet duidelijk aan waarom het redelijk is om te stellen dat jou mening dus maar op dat dev team voor de game uit het nieuws van toepassing is. Daarbij doe je nogal stellig dat je zeker weet dat het mee speelt, zonder te bewijzen waar uit blijkt dat het relevant is voor het nieuws dat het nog minstens 5 jaar zal duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Gerucht: OnePlus en OPPO werken aan smartphones met 24GB ram'

Lijkt me gewoon een ontopic antwoord op een ontopic vraag. Dus +1 ipv 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naafkap
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:43
In mijn beleving is dit draadje met kritische mening geen -1. Ja, woorden als roverheid kunnen een strafpunt betekenen, maar verder lees ik geen scheldpartijen of andere ongewenste zaken. Niet de netste post, maar wel een post waarin een kritisch geluid wordt verspreid dat gewoon gehoord moet kunnen worden. Dit hoort mijns inziens dus niet op -1 maar op 0.

keur0000 in 'Nederlands kabinet wil rekeningrijdenwet begin 2024 naar Tweede Kamer sturen'

[ Voor 14% gewijzigd door Naafkap op 26-06-2023 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlphaRomeo
  • Laatst online: 15:06

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
@Naafkap heb je de juiste reactie gelinkt? Ik zie daar een klaagzang over de moderatie (geen draadje) en geen inhoudelijke bijdrage. Die staat mi terecht op -1.

Edit: ik denk dat je deze bedoelt: keur0000 in 'Nederlands kabinet wil rekeningrijdenwet begin 2024 naar Tweede Kamer sturen'. Ik vind het wel een erg kroegachtie reactie, maar ik zou erin mee kunnen dat hij op 0 mag staan. Daar staat ie nu ook.

[ Voor 46% gewijzigd door AlphaRomeo op 26-06-2023 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2, zelfs +1 lijkt me veel. De reactie is een klacht dat de tweaker iets in het nieuws mist, wat er in stond.
enver63 in 'Lithiumionaccupionier John Goodenough is overleden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
kodak schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 15:44:
Deze reactie lijkt me geen +2, zelfs +1 lijkt me veel. De reactie is een klacht dat de tweaker iets in het nieuws mist, wat er in stond.
enver63 in 'Lithiumionaccupionier John Goodenough is overleden'
Ik zie dat er zelfs een aantal ervaren modders dat gemist hadden. Deze reactie heeft nog wat extra aandacht nodig. Wat mij betreft een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee meer dan een 0 kan ik er inderdaad niet in zien.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2. Als mening prima, maar er staat geen bijzondere of nieuwe informatie bij het onderwerp van het nieuws of de discussies daarover.
ultimasnake in 'Apple protesteert ook tegen Brits wetsvoorstel over scannen naar kinderporno'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThanosReXXX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
Beste admin(s)/moderators, ik zie dat deze reactie van mij helaas onderwerp is van een onterechte -1 moderatie:

Bethesda-topman was verontwaardigd over Xbox-belofte CoD niet-exclusief te maken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:27
911GT2 in 'Nederlands kabinet wil rekeningrijdenwet begin 2024 naar Tweede Kamer sturen'

Volgens mij onderbouw ik mijn eerdere verhaal netjes met een link. Ik snap niet waarom dat een -1 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
911GT2 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 17:51:
911GT2 in 'Nederlands kabinet wil rekeningrijdenwet begin 2024 naar Tweede Kamer sturen'

Volgens mij onderbouw ik mijn eerdere verhaal netjes met een link. Ik snap niet waarom dat een -1 is?
Ik lees vooral een discussie waarbij het nieuws over de plannen voor rekeninghouden keer op keer geen onderwerp van de inhoud zijn en het meer over onenigheid over diverse andere zaken gaat. Dan is -1 te verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2
kodak schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:14:
[...]
Ik lees vooral een discussie waarbij het nieuws over de plannen voor rekeninghouden keer op keer geen onderwerp van de inhoud zijn en het meer over onenigheid over diverse andere zaken gaat. Dan is -1 te verwachten.
Dan snap je zelf niet hoe de moderatie werkt. Want het is gewoon een keurige onderbouwde reactie. Dan zou het hooguit een 0 kunnen zijn volgens jullie eigen regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

LogiForce in 'Microsoft wil Windows 11 uitbouwen naar volledige clouddienst'

"Mickeysoft" noem ik een troll en dus -1. En dat krijgt dan bergen +1 en zelfs +2... :X

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
911GT2 schreef op woensdag 28 juni 2023 @ 18:17:
[...]

Dan snap je zelf niet hoe de moderatie werkt. Want het is gewoon een keurige onderbouwde reactie. Dan zou het hooguit een 0 kunnen zijn volgens jullie eigen regels.
Keer op keer niet on-topic reageren en zwaar off-topic termen gaan bespreken valt als -1 te modereren. Uiteraard kan je van mening verschillen of het zwaar off-topic is, maar daar verwacht ik persoonlijk dan wel een betere onderbouwing bij dan wat je tot nu toe stelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2
Nee ik laat het hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +2 (104x 85x 62×, staat bovenaan). Het zijn meningen en vooral meer van hetzelfde als in de vele andere discussies over de gebeurtenissen bij Reddit.
Rannasha in 'Reddit tegen moderators: gesloten subreddits 'zullen niet privé blijven''

edit:
uur op uur neemt het aantal +2 op deze post toe. We zitten nu over de 100x. Zo heeft mismoderaties melden geen zin.

[ Voor 20% gewijzigd door kodak op 29-06-2023 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
kodak schreef op donderdag 29 juni 2023 @ 10:44:
Deze reactie lijkt me geen +2 (62×, staat bovenaan). Het zijn meningen en vooral meer van hetzelfde als in de vele andere discussies over de gebeurtenissen bij Reddit.
Rannasha in 'Reddit tegen moderators: gesloten subreddits 'zullen niet privé blijven''
Dat lijkt mij een prima +1 om de redenen die je aanhaalt. Wie helpt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 15-09 11:50
TheVivaldi in 'LG introduceert 1080p-webcam voor gebruik met webOS-televisies voor 100 dollar'

De persoon boven mij begint over hoeveel beter zijn webcam wel niet zou zijn en waarom 4K niet goed zou zijn en krijgt een +1, maar als ik aangeef dezelfde complimenten als hij te krijgen over mijn 4K-webcam en dat de sensor zelfs iets groter is dan hij doed overkomet, dan krijg ik een 0. We moeten niet meten met twee maten: óf allebei 0 óf allebei +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Dit lijkt ook weer meten met twee maten. Iemand start een discussie dat aanpak die in het nieuws komt niet vaak genoeg lijkt te gebeuren. Dat krijgt als top topic veel zelfde soort reacties met +1. Maar leg je dan uit wat er aan valt te doen en verwachten dan is de moderatie naar 0.
kodak in 'OM eist zes jaar cel tegen verdachte wegens oplichting met nepwebwinkels'

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blinkin
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 21:15
Niet populaire mening wordt als -1 gemod. Hoewel ik t absoluut niet met de mening eens ben is het wel on topic als je het mij vraagt.
bones in 'Strijd tussen Reddit en gebruikers kent alleen verliezers'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Blinkin schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 08:23:
Niet populaire mening wordt als -1 gemod. Hoewel ik t absoluut niet met de mening eens ben is het wel on topic als je het mij vraagt.
bones in 'Strijd tussen Reddit en gebruikers kent alleen verliezers'
29x -1 voor een gepaste mening lijkt me hier zwaar meningmodden. Ik vind het ook opvallend veel tweakers die dit vervolgens naar -1 zetten, kennelijk om de mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me geen +1. De reactie maakt een onderwerp van mogelijk in de toekomst publiek kunnen investeren, waarin gebeurtenissen zoals in dit nieuws dan mogelijk nog relevant zijn. Vervolgens volgen meerdere discussies over investeren en wat relevant kan zijn, maar gaat het niet meer duidelijk om dit nieuws zelf.
Biermeester in 'Reddit gaat moderators van rechten ontdoen als subreddits op zwart blijven'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt me niet 0 (2× -1, 3x 0). De draad voert discussies op wat redelijk is om als reclame van youtube te verwachten. Ik geef een mening wat youtube kennelijk als doel en verwachting heeft, dat krijgt dan alleen maar tot zwaarst negatieve moderatie. Reacties met zoveelste gelijksoortige ontevredenheid tegen youtube en hoe te kijken zonder reclame krijgen dan opvallend positieve moderaties. Hier lijkt me iets scheef en ongewenst.

kodak in ''YouTube test nieuwe vorm van adblockcheck''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wolfos
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-09 10:39
Sh0tterke in 'Xbox-baas besloot in 2021 alle Bethesda-games Xbox-exclusives te maken'

Geen 0 naar mijn mening. Als iemand een claim maakt mag je best om een bron vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37
nehal3m in 'DigiD-gebruikers kunnen vanaf 1 juli inloggen met NL-rijbewijs en pincode'

Reactie van mezelf, eerste keer dat ik hier post. Is het toegestaan om te 'zeuren' over mismoderatie op je eigen reactie?

Ik reageer naar mijn mening gewoon ontopic. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaRomeo

AlphaRomeo

FP PowerMod
Topicstarter
nehal3m schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 18:19:
nehal3m in 'DigiD-gebruikers kunnen vanaf 1 juli inloggen met NL-rijbewijs en pincode'

Reactie van mezelf, eerste keer dat ik hier post. Is het toegestaan om te 'zeuren' over mismoderatie op je eigen reactie?

Ik reageer naar mijn mening gewoon ontopic. Wat vinden jullie?
Dat is je post inderdaad, maar op dit moment krijg je een punt aftrek door het klagen over de moderatie in je reactie op de FP. Dat hoort in dit topic. Haal dat even weg, dan krijg je van mij in ieder geval een +1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nehal3m
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:37
AlphaRomeo schreef op vrijdag 30 juni 2023 @ 19:55:
[...]

Dat is je post inderdaad, maar op dit moment krijg je een punt aftrek door het klagen over de moderatie in je reactie op de FP. Dat hoort in dit topic. Haal dat even weg, dan krijg je van mij in ieder geval een +1.
Will do. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Dat is inderdaad een +1 wat nu ook de netto score is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Musk: blokkeren van niet-ingelogde gebruikers op Twitter is tijdelijke maatregel'

Lijkt me net zo ontopic als degene waar op reageer, of degene die op mij reageert. Toch krijgen zij +1 en ik 0. Horen imho alledrie +1 te zijn.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Memori in 'Musk: blokkeren van niet-ingelogde gebruikers op Twitter is tijdelijke maatregel'

Een +2 lijkt me wat overdreven, zeker met termen als 'dat gif' kom ik op maximaal een +1 uit.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze reactie lijkt +1 (11x +1, 1x +2) te krijgen omdat de tweaker klaagt dat zijn twitter-account geblokkeerd is.
Verwijderd in 'Musk: blokkeren van niet-ingelogde gebruikers op Twitter is tijdelijke maatregel'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-09 22:39

jdh009

FP ProMod
Hoe zien jullie de relevantie van deze reactie? Feature x is uit maar had liever gezien dat ze die tijd aan feature y besteed hadden.

TheDukemaster in 'Bloomberg: Spotify wil volledige muziekvideoclips integreren in dienst'

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kan zowel 0 als +1 denk ik, hoewel ik zelf voor 0 opteer zijn beide scores verdedigbaar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Zowel een +1 als een 0 lijkt mij verdedigbaar maar gezien het verder een nette reactie is zou ik niet te streng zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
jdh009 schreef op zaterdag 1 juli 2023 @ 17:51:
Hoe zien jullie de relevantie van deze reactie? Feature x is uit maar had liever gezien dat ze die tijd aan feature y besteed hadden.
Reacties die het nieuws negeren om andere wensen als onderwerp te maken lijken me geen toegevoegde waarde hebben. Ik verwacht toch minimaal dat de reactie argumenten geeft die op het nieuws zelf slaan, anders is het ik wil liever iets anders te makkelijk om in een discussie te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Het lijkt me niet redelijk om op inhoud deze reactie naar 0 te modereren.
kodak in 'Rocky Linux zegt vanwege paywall RHEL-broncode via andere methodes te verkrijgen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hij is nog jong, maar er wordt weer eens stevig op mening gemodereerd.

wildhagen in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

Lijkt me niet offtopic, laat staan ongewenst.

Verwijderd in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

Dat heeft dan weer NIKS met het onderwerp te maken, maar die krijgt dan weer wel +1? En zelfs +2 of nog sterker, +3's???

Jan-Will3m in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

Idem, voor een simpele linkdump?

Mooi voorbeeld van meningmoderatie, waar wel eens naar gekeken mag worden.

Het is of ALLEMAAL offftopic, of ALLEMAAL ontopic.

wildhagen in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

En dat is ongewenst, hoe precies?

Meningmodders dag vandaag...

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 02-07-2023 11:24 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
@wildhagen Ik vind het eigenlijk nog wel een beetje meevallen. Sowieso staan de reacties m.i. nu op de juiste moderatie. Zelf negeer ik de 'uitschieters' qua moderatie en focus me op de uiteindelijke score.
wildhagen schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:21:
(...)

Jan-Will3m in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

Idem, voor een simpele linkdump?

Mooi voorbeeld van meningmoderatie, waar wel eens naar gekeken mag worden.

(...)
Dit vind ik overigens niet 'zomaar' een linkdump omdat er wel (beknopt) wordt toegelicht wat de user ermee wil bereiken.

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Herman schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:56:
@wildhagen Ik vind het eigenlijk nog wel een beetje meevallen. Sowieso staan de reacties m.i. nu op de juiste moderatie. Zelf negeer ik de 'uitschieters' qua moderatie en focus me op de uiteinelijke score.
Nu staan ze goed ja. Maar wel pas nadat ik ze gemeld had. Misschien ga ik dat in het vervolg toch maar wat vaker doen, als het meningmodden en op-naam-modden ongestraft blijft doorgaan.
[...]
Dit vind ik overigens niet 'zomaar' een linkdump omdat er wel (beknopt) wordt toegelicht wat de user ermee wil bereiken.
Een +1 kan ook nog wel, naar hij stond op +2 en later zelfs op +3 (!) . En dat lijkt me toch ECHT iets te hoog.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
wildhagen schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:58:
[...]

Nu staan ze goed ja. Maar wel pas nadat ik ze gemeld had. Misschien ga ik dat in het vervolg toch maar wat vaker doen, als het meningmodden en op-naam-modden ongestraft blijft doorgaan.
Gerust doen :)
En achter de schermen kunnen de PowerMods wel zien of er users jou structureel te laag modereren :)
[...]

Een +1 kan ook nog wel, naar hij stond op +2 en later zelfs op +3 (!) . En dat lijkt me toch ECHT iets te hoog.
Een +2 zou ik geen mismoderatie willen noemen omdat dat m.i. nog wel te verdedigen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Herman schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:00:
[...]

Gerust doen :) En achter de schermen kunnen de PowerMods wel zien of er users jou structureel te laag modereren :)
Nou, het valt me de laatste week wel op dat er structureel mensen mij een 0-moderatie geven op ontopic reacties. Terwijl de reacties om me heen die moderatie niet krijgen.

Heb niet het idee dat er ook écht iets aan gedaan wordt, omdat het nu al een week lang doorgaat zonder stoppen.

Maargoed, ik zal mijn reacties scherper in de gaten houden en het vaker gaan melden hier als ze fout staan qua moderatie.
[...]

Een +2 zou ik geen mismoderatie willen noemen omdat dat m.i. nog wel te verdedigen is :)
Sorry hoor, maar een linkdump met zo'n beknopte eigen inbreng kan ik onder geen enkele omstandigheden een +2 in zien. En over de +3 (waar hij dus op stond!) zal ik maar niet eens beginnen.

+1, prima. Maar niet hoger, niet zonder concrete eigen bijdrage van meer dan 5 woorden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

MarkvdKlundert in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

Prima reactie, maar ook hier lijkt een +2, laat staan de +3, me wat hoog. Een prima +1 lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
wildhagen schreef op zondag 2 juli 2023 @ 12:10:
MarkvdKlundert in 'China: Nederland verstoort internationale vrijhandel via chipexportbeperkingen'

Prima reactie, maar ook hier lijkt een +2, laat staan de +3, me wat hoog. Een prima +1 lijkt me.
Ook in dat geval zou ik een +2 moderatie (waar deze nu op staat) geen mismoderatie willen noemen. Er worden enkele valide punten in genoemd. Dan steekt deze m.i. wel boven het maaiveld uit en zou een +2 moderatie m.i. nog wel binnen de bandbreedte van een +2 vallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Maar niet informatief, het is algemene kennis. En daar is dus +1 voor bedoeld.

+1:
Nette ontopic reacties met kennis die algemeen bekend is.
+2:
Informatieve en interessante reacties die een nuttige toevoeging zijn op de discussie in een ontopic thread of de informatie in het artikel.
Het is sowieso geen aanvulling op het artikel zelf, en het is al vrij algemene kennis, dus niet een heel nuttige toevoeging.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
'Algemene kennis' is natuurlijk wel een behoorlijk subjectief begrip. Hoewel ik verwacht dat de informatie bij de meeste lezers van Tweakers wel bekend is, zou het me ook niet verbazen wanneer er een aanzienlijke minderheid is voor wie dit een onbekende overweging is.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
@wildhagen

Die laatste heb ik het voordeel van de twijfel gegeven, en +2 gegeven als 'goed betoog'.

Let wel op dat je niet te 'negatief' modt want anders heeft de filter onder nieuwsitems helemaal geen zin meer als niets hoger dan +1 belandt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een reactie hoort alleen +2 te krijgen als hij het waard is, niet om het filter te laten werken.

Als het enige doel van modereren het laten werken van het filter is, kunnen we moderatie net zo goed wel helemaal afschaffen, en alles gewoon default op +2 zetten.

Ik modereer puur op inhoud, niet op wat er voor het filter nodig is. Verdient een reactie +2, dan krijgt hij die. Anders niet.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Herman

Herman

FP ProMod
Je trekt mijn reactie in het extreme ;)

In het modereren heb je een bepaalde bandbreedte. Correct me if i'm wrong, maar ik heb het idee dat iets een 'super' reactie moet zijn voordat je er een +2 aan hangt terwijl ik die drempel iets lager leg. Allebei nog prima binnen de bandbreedte van de modFAQ, echter met een wat 'soepeler' benadering heeft het filter m.i. meer nut :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Herman schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:13:
@wildhagen

Die laatste heb ik het voordeel van de twijfel gegeven, en +2 gegeven als 'goed betoog'.
Het betoog lijkt alleen niet bijzonder in te gaan op de stelling China heeft nu incentives om zelf veel meer R&D te gaan doen.
Het gaat niet in op meer doen, het noemt alleen dat ze het al doen. Iets wat ook niet echt bijzonder lijkt omdat beide tweakers al stellen dat ze het al doen. Het voorbeeld dat het eerder niet gelukt zou zijn lijkt me juist eerder te bevestigen dat er nu meer belang kan worden ervaren nog meer te ondernemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

HansvDr in 'België verplicht vanaf 2027 minimaal 30Mbit/s voor vaste internetverbinding'

Dit lijkt me niet echt een +1 waard, laat staan de +2 die het krijgt. Met moeite nog net een 0 lijkt me.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak

kodak

FP ProMod
Deze lijkt me geen +2 (43x +2, 6× +3). Klaagt over herhaling van mening, gaat niet in op de stelling dat gebruikers massaal blijven, om dan een heel betoog te houden wat er in therorie kan gebeuren als bepaalde percentages op een bepaalde manier in de toekomst waarheid worden. Dat lijkt mij geen bijzonder positieve waardevolle bijdrage.
i-chat in 'Reddit-apps Apollo, BaconReader en Sync zijn gestopt met werken'

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Topicstarter
Herman schreef op zondag 2 juli 2023 @ 14:20:
Je trekt mijn reactie in het extreme ;)

In het modereren heb je een bepaalde bandbreedte. Correct me if i'm wrong, maar ik heb het idee dat iets een 'super' reactie moet zijn voordat je er een +2 aan hangt terwijl ik die drempel iets lager leg. Allebei nog prima binnen de bandbreedte van de modFAQ, echter met een wat 'soepeler' benadering heeft het filter m.i. meer nut :)
Voor de echt goede reacties hebben we inderdaad ook nog de +3. :)

Degenen die hier vaak komen moeten er rekening mee houden dat ze veel meer reacties lezen dan de meeste gebruikers, daardoor zullen ze ook (veel) meer basiskennis hebben en discussies veel sneller herkennen als een herhaling. Je moet dus niet te streng worden omdat je het allemaal al wel eens gezien hebt, houd er rekening mee dat alles wat voor jou bekend is, voor veel gebruikers gewoon nieuw en onbekend kan zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Topicstarter
Alxndr in 'Reddit-apps Apollo, BaconReader en Sync zijn gestopt met werken' is waarschijnlijk een zeer inpopulaire mening maar maakt dat het een -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

wildhagen in 'Desktop Best Buy Guide - Juli 2023'

Lijkt me gewoon een nette ontopic reactie en dus gewoon +1?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 120 ... 197 Laatste

Let op:
Laten we ons concentreren op reacties die op de foute score beland zijn en niet op verdwaalde foute moderaties. Geef het systeem ook even de tijd en meld een reactie niet direct bij de eerste foute moderatie. Daarnaast zijn eventuele sancties altijd aan de crew; het is dus niet nodig zelf al een passende sanctie te gaan vermelden.

Door op de datum en tijd van een reactie te klikken krijg je een directe link er naar toe. Plak deze gewoon in je bericht en de forumsoftware zet deze om in een makkelijk leesbaar linkje.

Zie je een mooie reactie die een +3 verdient? Meldt deze dan aan in Het grote +3 posts topic

Modqueue (ongemodde reacties): http://tweakers.net/reacties/modoverzicht/
Overleg over moderatiescores: Het topic voor twijfelgevallen bij moderaties
ModFAQ: https://tweakers.net/info/faq/karma/#tab:1-2