Kan zijn dat ik het helemaal verkeerd verwoord, vandaar wat extra foto's:_Arthur schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 11:48:
[...]
Ik ben heel benieuwd naar de kozijn opbouw (dus als het raam open is, wat je dan van het kozijn ziet); nog niet eerder van betonnenkozijnen gehoord (voor alles de eerste keer natuurlijk).
Maar alternatief is, de zichtzijden aan de binnenzijde opvullen met isolatiemateriaal en afwerken:
[Afbeelding]
Hoekje van het raam (raam dicht)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/G8JkgOX18jJqfvPSJXlOBTZm.jpg?f=user_large)
Hoekje van het raam (raam open)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bnTbzpYqbw3eNwe8j3raqdPk.jpg?f=user_large)
Raam open van boven gezien
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/19Y1P78sBeLBzlZjlYNv99aE.jpg?f=user_large)
Ruimte tussen kozijn en schanier:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/NbH0u5C7OHyO3so6e7CFQoOh.jpg?f=user_large)
Vooral dat laatste zorgt ervoor dat ik niet gewoon een houtenplaat er tegen kan zetten en kan afwerken. Wil namelijk wel het gehele betonnen kozijn wegwerken achter isolatie, maar moet nog wel zorgen dat mijn raam blijft functioneren. En kan ik gewoon het hout koud tegen het beton aanzetten of moet daar nog iets van isolatie tussen?