Veroordeel niet, verwonder u slechts
Stellen = plekkenNo Hands schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:04:
ik word kotsmisselijk van die scheve foto's. stellen nicht? wie zijn neef is dat?
Nicht = niet
Maar ik zie zo op de foto ook niet wat er mis is. Is het niet helemaal egaal geschilderd?
Op de laatste foto zie ik wat vage verschillen (verfrollerbanen). Schuine foto's Zijn dan wellicht gedaan omdat het anders haast niet te zien is (en omdat dit nu eenmaal het uitzicht is vanaf de oprit?).marcop23 schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:16:
[...]
Stellen = plekken
Nicht = niet
Maar ik zie zo op de foto ook niet wat er mis is. Is het niet helemaal egaal geschilderd?
De foto's zijn niet scheef, dat is het dak.No Hands schreef op dinsdag 14 juli 2026 @ 07:04:
ik word kotsmisselijk van die scheve foto's. stellen nicht? wie zijn neef is dat?
PSN: Flix20-NL
Velux heeft ook plisse achtige dingen. Zelfs een gordijn systeem met plisee en verduisterend.SimonBR39 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 21:05:
Hoihoi!
Wij hebben een drietal dakramen van Velux laten plaatsen. Eentje zit op de overloop, alleen komen er er niet uit qua raambedekking. Buitenzijde zit zonwering, maar als je savonds naar de badkamer loopt helpt dat uiteraard niet tegen het inkijken. Verduistering hoeft niet, maar heeft hier iemand iets nuttigs te zeggen over hoe plisse of lichtdoorlatende gordijnen zijn qua inkijk?
[membersonly=title]foto niet zichtbaar voor bezoekers
[Afbeelding] [/membersonly]
VELUX Plisségordijnen | Bestel Ze In De VELUX Shop
Verduisterend rolgordijn plus plisse
(die laatste hebben wij op de kamer van mijn zoon, werkt echt heel goed).
Mensen vergissen zich soms heel erg in de mate van inkijk. Test dat eerst eens uit! Vaak kun je bij buitenzonwering wel prima naar buiten kijken (je staat er relatief dicht bij en kijkt 'het licht in'), maar zie je van buiten vrijwel niets aan de binnenzijde.SimonBR39 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 21:05:
Hoihoi!
Wij hebben een drietal dakramen van Velux laten plaatsen. Eentje zit op de overloop, alleen komen er er niet uit qua raambedekking. Buitenzijde zit zonwering, maar als je savonds naar de badkamer loopt helpt dat uiteraard niet tegen het inkijken. Verduistering hoeft niet, maar heeft hier iemand iets nuttigs te zeggen over hoe plisse of lichtdoorlatende gordijnen zijn qua inkijk?
[membersonly=title]foto niet zichtbaar voor bezoekers
[Afbeelding] [/membersonly]
Als het puur gaat om lichtinval of warmtewering, stop dan ook nog iets aan de binnenzijde. Maar als het alleen inkijk is.. wacht dan even en ervaar eens hoe het nou écht is. Anders is het zonde van de kosten.
Zelfs bij ramen zonder enige bekleding kun je soms vrijwel niet naar binnenkijken. Door reflectie etc.
Ik zie niets bijzonders eigenlijk.theduke1989 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 22:46:
Beste Tweakers, we zijn hier in Duitsland bezig met de gevel renovatie. Alleen hebben opgemerkt dat een paar stellen nicht in orde zijn.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding] Als je goed kijkt, zie je bij de dak overlap waar de roller overheen is gegaan.
Hoe zouden jullie hierop reageren. Hij geeft nog niks zelf toe.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding] Je ziet ook vlekken in het midden
Hij wilt dat wij dit betalen, maar hoezo ik?
Ik ook niet. Maar als je denkt dat het niet goed is, nog snel een laag erover als de steigers nog staan. Alleen niet in de felle zon schilderen.
Let op:
Voor gereedschap: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Heb je gereedschap over en zoek je een goed doel? Stichting Gered Gereedschap: https://www.geredgereedschap.nl/
Voor gereedschap: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5
Heb je gereedschap over en zoek je een goed doel? Stichting Gered Gereedschap: https://www.geredgereedschap.nl/