Ik ben begonnen met de kozijnen te schuren zodat ze opnieuw geschilderd kunnen worden. Zoals vaak, kom je dan dingen tegen die je van te voren niet had gehoopt / verwacht. In mijn geval een rot kozijn..
Ik heb al even een beetje rondgekeken op google en Tweakers, maar wil het toch nog even voor de zekerheid laten toetsen.
Is dit iets dat je kunt oplossen met nieuwe stukken hout etc? Of moet ik gaan nadenken over een nieuw raam? En als dit met stukken nieuw hout gefixt kan worden, is dit dan iets dat je zelf kunt doen, of kun je het beter laten doen? Ik ben best handig (denk ik), maar dit is wel een eerste keer dat ik dit zou gaan doen. Het meest “tricky” op dit moment vind ik dat het hele onderste stuk van het raam rot is en delen van de linker en rechter zijde, en me afvraag of dit wel met nieuwe stukken hout mooi opgelost kan worden?
foto’s:
:strip_exif()/f/image/1bLM6A3DefaLSb4FIILBM6sn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r75Nyk8fS51aPYG0yUgfDjs1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WsnsLsLYmuNWlCxuQPTtF490.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb al even een beetje rondgekeken op google en Tweakers, maar wil het toch nog even voor de zekerheid laten toetsen.
Is dit iets dat je kunt oplossen met nieuwe stukken hout etc? Of moet ik gaan nadenken over een nieuw raam? En als dit met stukken nieuw hout gefixt kan worden, is dit dan iets dat je zelf kunt doen, of kun je het beter laten doen? Ik ben best handig (denk ik), maar dit is wel een eerste keer dat ik dit zou gaan doen. Het meest “tricky” op dit moment vind ik dat het hele onderste stuk van het raam rot is en delen van de linker en rechter zijde, en me afvraag of dit wel met nieuwe stukken hout mooi opgelost kan worden?
foto’s:
:strip_exif()/f/image/1bLM6A3DefaLSb4FIILBM6sn.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/r75Nyk8fS51aPYG0yUgfDjs1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/WsnsLsLYmuNWlCxuQPTtF490.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QawB3X2sCDejr6kWuzZI5AFo.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4VHtmBkZAD6RHXGv7syn3JFw.jpg?f=fotoalbum_large)