[DIY] Het klussende Tweaker Q, A & showcase topic - Deel 6 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 494 495 Laatste
Acties:

• spork
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:02
wokkelz schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 16:51:
[...]

Een reden om geen hue te nemen is omdat ik mijn plafond minimaal wil verlagen, als je gu10 spotjes erin wil zetten kom je al gauw weer op een cm of 6,7,8? verlaging?
Ik had nu domme spotjes gezien met 2,54cm inbouwdiepte.
Aha, maar over een verlaagd plafond had je nog niets gezegd toch? O-)

Hue verkoopt ook platte inbouwspots maar die vind ik persoonlijk te duur. Maar Hue kan je in dit verhaal natuurlijk ook vervangen door de meeste andere smart-merken (ik vind zelf Hue het prettigst werken maar gebruik her en der ook bijvoorbeeld Shelly en IKEA)

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 19:37

Rzaan

Altijd zoekende

wokkelz schreef op donderdag 7 mei 2026 @ 15:21:
[...]

Ik heb inderdaad ook over zo'n soort oplossing gedacht met bijvoorbeel hue en een hue bewegingssensor.
Maar ik denk gezien het ons toilet beneden is dat een traditionele knop nog steeds het beste is..
Dollewanddoos in het qboard is dus een gangbare oplossing?
Wij hebben op onze toilet beneden niet de mooiste lamp hangen. We kijken ook niet vaak naar boven. Met een zeer gevoelige bewegingsmelder.
Geweldig!
Nooit meer het licht vergeten. Bij de minste beweging gaat de lamp weer aan.

Inmiddels ook zo'n zelfde lamp in de kelder en een inloopkast. Zijn in 2 jaar tijd bijna 70% duurder geworden, zie ik net.
Pagina: 1 ... 494 495 Laatste

Let op:
Voor gereedschap: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 5

Heb je gereedschap over en zoek je een goed doel? Stichting Gered Gereedschap: https://www.geredgereedschap.nl/