Nog 1 dagje platen zagen en monteren.
* copykat heeft best spierpijn overal 
Opzich is het niet moeilijk maar veel meten passen meten napassen, voor bereiden met waar de schroeven komen inpurren en zo. niet echt een klusje die ik regelmatig doe.
af en toe doe ik iets in de tuin om mn spieren even andere bewegingen te laten doen, kast deur repareren de schroeven waren afgebroken en door de vorige eigenaar voorzien van 3.5mm parkers schuin er in die uiteraard ook afgebroken waren.
Dus oude schroeven uitgeboort, gat op geboort en gevuld met een hardhouten deuvel en houtlijm en opnieuw in geboord voor 5x50 spax schroeven. dat houd mijn tijd wel uit,
BBQ tje gister voor de broodnodige vezels en proteine,,;-)
Wel een kleine "setback" de stofzuiging: de enkele cycloon laat toch t gips door.
slang is wit aan de binnenzijde tot aan de stofzuiger.
in de stof zuiger zit nog een vlieszak met zaagsel en freesstof, ( werkt ook als een fijnstoffilter ;-))
en de lamellen filter om de motorzuigsectie is nog schoon dus t gaar goed.
Wel net toch maar de stage 2 cyclone besteld de zuigkarcht is al maximaal naar beneden geschroeft dus minder werveling is lastig te maken , ja met de onderdruk ventiel afstelling maar die wil ik niet teveel aanpassen om valse lucht te maken. Die stage 2 heb ik 1ste week mei.
ruim op tijd voor de stuc schuursel op te zuigen. En volgende kant van de zolder.
word vervolgd...
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....