Mocht het toch een oplichter zijn vooral niet betalen. Bel de politie, of wat dan ook maar zeker niet meegaan in betalen. Het kan zeer lastig en provocerend zijn...Juancho schreef op zondag 7 december 2025 @ 19:01:
Wat balen dit! Bij letterlijk het allerlaatste gat wat ik moest boren voor de laatste plank... Een vonkje en de stroom viel uit... 😔. Gelijk de hoofdschakelaar natuurlijk uitgezet en nu in het donker aan het wachten op de elektricien die we gebeld hebben. Hopelijk geen oplichter wat je nog wel eens ziet bij storingsdiensten.
Hopelijk valt de schade mee maar ben er bang voor. Je wilt het bovendien veilig hebben en houden dus ik ga er maar vanuit dat er een hele nieuwe stroomkabel gelegd moet worden met evt bij behorend breekwerk in de muur.
Wat vreselijk balen dit, was op misschien 1cm dus klaar met m'n projectje 😔
Maargoed, laten we er vanuit gaan de het een normale elektricien met storingsdienst is bij jou uit de buurt. Wat je hebt gedaan valt in eigenlijk alle gevallen die ik ken reuze mee. Het is wat breekwerk om de buis te herstellen, en nieuwe draden trekken maar niet super spannend meestal.
Zoals andere aangaven, gewoon hoofdschakelaar in met de groep uit, kan niks gebeuren....
:strip_exif()/f/image/6LpVRoLLQffOCTzxqXYBH25L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LRluWqL1PlsmNNtRYUz2SaWp.jpg?f=fotoalbum_large)