Spacers die tussen de twee delen zitten bij pauwmalle scharnieren.JT schreef op maandag 27 mei 2024 @ 13:08:
Anyhows, gisteren de tredes afgerond en ook al een aantal stootborden gedaan. Tredes zijn vrij goed gelukt, zeker de bovenste waar het millimeterwerk was is boven verwachting gelukt.
[Afbeelding]
De multitool met schuurdriehoekje kwam goed van pas om op detailniveau hout/laminaat weg te halen tot het goed genoeg pasteNu nog de laatste stootborden, plakken en het volgende project.
Het volgende project, een kastenwand. Ik ga denk ik met multiplex aan de gang. Heeft iemand een suggestie hoe de buitenwanden en bovenkant te maken? Ik dacht zelf aan waterpas de buitenwanden (zijkanten) aan de muur vastschroeven en de bovenkant op de buitenwanden en de wanden die aan de binnenkant komen.
[...]
Ik snap niet helemaal wat je zegt (het vetgedrukte) maar heel fraai ziet het er niet uit nee.
:strip_exif()/f/image/TAQeAFVBmKEiJUWyeAjtNQjE.jpg?f=fotoalbum_large)
Mn kamer/gang deur is nog eh aangepast....
:strip_exif()/f/image/eTUHQWV8tqKGAfOzVK5oKt8j.jpg?f=fotoalbum_large)
Overigens mijn traprenovatie was cheap and easy.
Plaklaminaat, kan je snijden en zagen en een aluminium hoekstrip met witte metalic verf geschilderd.
Cheap plastic spin gebruikt en een zwaaihoek. Met moeilijke hoeken eerst afvalstukje gesneden om de juiste hoek te bepalen en dan die overgezet op de juiste lengte.
:strip_exif()/f/image/ysLtI5EbNBif4bFRMycoLCSC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/KjEKfQI7PgRoJVOMMeVMVUc8.jpg?f=fotoalbum_large)
Ideaal je gaat maar 1,5mm omhoog met je treede
Werken is best leuk maar er gaat zoveel vrijetijd in zitten dat mn hobby's onder druk komen. Kan niet wachten om van mn werk mn hobby te maken.....