Mijn eerste echte houtbewerkingsproject gaat van start nu ik een mooi stuk 3cm verlijmd eikenpaneel heb gehaald
Een wastafel voor de waskom in de wc. Zie schets:
Plan is dus alleen bijgesteld naar 3cm dik hout
Wel spannend, ga voor het eerst met een zaagtafel werken. Gelukkig gaat iemand een keer meekijken en tips meegeven en ga ik eerst oefenen met ander hout want dit stukje van 40x80x3 was 50 euro
Hoe zouden jullie het aanpakken om dat gat van 12x4cm te maken voor het handdoek?
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Plan is dus alleen bijgesteld naar 3cm dik hout
Nou ja, wellicht zorgt het ervoor dat je gesprekken net iets minder goed te verstaan zijn. Ga er alleen geen vertrouwelijke gesprekken in voeren. Wellicht kun je aan de open zijkant toch een metertje eraan maken met demping, dat zal ook iets helpen denk ik.titan1901 schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:55:
[...]
Ja de voorkant en één zijkant blijven open. Het zou dan dus gaan om de andere zijwand en de achterkant. Met name die achterkant grenst aan de tuin van de buren. Ik begrijp dat door het open karakter van de overkapping je nooit al het geluid tegen kan houden, dat is ook niet mijn streven. Maar wat ik wil voorkomen is dat je aan de andere kant van de wand bij de buren alle gesprekken mee kunt luisteren.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning