Toon posts:

[Vakantie] Het Grote 2020/2021/2022 Wintersport topic! Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

• hoevenpe
  • Registratie: juni 2000
  • Nu online
ZieMaar! schreef op woensdag 17 november 2021 @ 19:41:
De kans dat apresski dicht is, is natuurlijk wel aanwezig…Stel dat het puur skiën is, heb je er dan nog lol in?
Verwacht jij dat je overdag buiten nog een biertje kunt drinken of wordt het helemaal drooggelegd?

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 00:00

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb echt geen idee @hoevenpe .
Ik red me persoonlijk wel als het puur skiën wordt, al zou ik een lunch wel missen. Een biertje drink ik wel in mijn appartement.

Maar ik weet t niet. Het gaat wel echt slecht nu daar…

• jopie
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 23:18
Ik heb er geen verstand van, maar heb wel het gevoel dat ze in Oostenrijk nu heel zwaar inzetten met maatregelen om over 4 weken zo laag mogelijk in de cijfers aan het seizoen te beginnen. Ze zullen toch in die 9 weken 75% van hun omzet maken denk ik.

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Dat denk ik ook @jopie . Zeker de 2 kerstweken doen er al echt toe, maar we zullen zien. Andere landen zien er nu nog goed uit, dat zal ook meespelen.

• ehtweak
  • Registratie: juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

De opening van het skiseizoen in Oostenrijk komt steeds dichterbij.
Maar of dat ook met (buitenlandse) skiërs gaat zijn...?

https://orf.at/stories/3236982/

Breaking News
Lockdown für OÖ und Salzburg fix