Alright,
Na veel vijven en zessen
(gebruiken jullie deze uitdrukking ook in NL?) ligt er eindelijk wat concreet op tafel.
26 december - 2 januari | Met de schoonouders
See (in Paznaun). Kleiner, hopelijk rustig, gebied (schoonvader heeft al een tijd niet op de latten gestaan en heeft geen nood aan drukte, noch aan héél veel kilometers piste). Ik ga wel wat proberen doorduwen om toch voor de Silvretta pas te gaan: Geeft de optie om ook naar Kappl, Ischgl en Galtur te gaan. Hopelijk wel voldoende sneeuw zo net na kerst
*Toen ik dat aan het bekijken was: eigenlijk ligt See wel héérlijk; met de wagen sta je op 20 minuten in Ischgl zelf, op 25 in Ski Arlberg en in 35 minuten in Serfaus-Fiss-Ladis.
11-16 januari | Met een groepje vrienden
Serfaus-Fiss-Ladis. Geweldig leuk appartementje in Ladis weten scoren.
Gezien iemand van onze groep met een zwangere vrouw zit (uitgerekend voor een maand of 2,5 na onze trip) hebben we wel voor iets gekozen dat we tot een week of 2 voordien gratis kunnen annuleren, you never know dat die niet meekan en we moeten herbekijken).
Het is overigens zeker niet uitgesloten dat we dus nog switchen als we een leuke last minute vinden op dat moment.
? | Met zo'n 10-tal mensen van mijn familie
? | Daar hebben we nog geen datum. Het lijkt dat dat 1 of 2 weken vóór, of 1 of 2 ná de carnavalsvakantie zal worden. Hen kennende zal dat nog wel even duren

Het zijn wel Oostenrijk liefhebbers, dus waarschijnlijk ook hier Oostenrijk.
Stiekem wou ik ook nog naar Tomorrowland winter, maar mijn vriendin heeft haar veto gesteld. Ik snap het wel. 3 trips is voldoende (zowel in euro's als in tijdsduur). Maarja, we hebben anderhalf jaar nauwelijks geld kunnen uitgeven door al die lockdowns