En dus werd onze reis naar Oostenrijk geannuleerd.
Hadden we net de skilessen geregeld, konden we de boel afblazen. Maar ja, we hadden ons er zo op verheugd...het was een cadeau voor mij vanwege mijn verjaardag.
Maar gelukkig, er kon een alternatief gevonden worden. Duitsland was wat minder strikt met de regels (booster niet verplicht/geen quarantaine).
Hotel in het midden van Willingen (Hochsauerland), 2 x 2 uur skiles en een puntenkaart voor de lift.
Begonnen met regen op een witte strook op een verder bruine berg
:strip_exif()/f/image/6KFqT4tBxgUhTs1MYBFmWxNz.jpg?f=fotoalbum_large)
geëindigd met een lekker laagje sneeuw
Voordeel van Willingen is toch wel de reistijd. Binnen drie uur ben je weer thuis, zeker als je de op de dag van de terugreis verse sneeuw hebt kan je er nog een tijd van genieten voor je huiswaarts moet keren.
Nadeel is de sneeuw(on)zekerheid.
Wat me wel opviel is dat de horeca er verschillende regels op nahield. Sommige hotels vereisten voor buitenlandse gasten 2G+ (die mogen dus iedere dag in de rij staan bij één van de drie gratis teststraten in het dorp), en ook enkele restaurants voerden die maatregel.
Voor andere horeca was het 2G polsbandje dat we bij de skischool kregen voldoende om binnen te komen.
Al met al blij dat we nog weg konden en deze verstokte boarder heeft zowaar z'n eerste afdalingen op ski's gemaakt
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.